Tuesday, 31 December 2013

RAKAMAN BEBERAPA KEPING GAMBAR SUASANA PERHIMPUNAN GERAKAN TURUN KOS SARA HIDUP (TURUN) 31HB DISEMBER 2013 .. LOKASI SOGO SETAKAT JAM 8.15MLM!!



Orang ramai terutamanya anak-anak muda telah mula berkumpul dibeberapa lokasi untuk sama-sama menyokong Perhimpunan Gerakan Turun Kos Sara Hidup (TURUN) dan bukannya perhimpunan guling kerajaan sepertimana ditohmah dan di fitnah oleh UMNO/BN.

Walaupun beberapa cara untuk menakut-nakutkan rakyat termasuk ugutan telah dilakukan namun rakyat tetap jua bertekad untuk sama-sama memberikan sokongan padu pada usaha murni agar kerajaan zalim UMNO/BN pimpinan Najib Razak ini perlu dengar rintihan dan keluhan resah rakyat yang amat terhimpit dengan kos sara hidup yang dikira mendera dan menyeksa rakyat kini.


Omak Kau akan melaporkan dari masa kesemasa mengenai perkembangan Perhimpunan Gerakan Turun Kos Sara Hidup (TURUN).... STAY TUNED.

Rakaman gambar terkini dan terbaru akan di muat naik dari masa kesemasa.

13 comments:

  1. Ada baiknya suasana waspada untuk elak bodi kena ratah. Ini yg membuat UMNO tak suka pasai ada kacau daun, rosak diorang punya program

    ReplyDelete
    Replies
    1. satu muka cina pun tak nampak?
      babi betul.kata pakatan..

      hhehehe.

      stay tune. cepat woii admin..cari ambik gmbr sedara seagama kita dlm Pakatan iaitu ahli cina dap.kihkih

      Delete
    2. Saudara rasis kau tak tahu tak asal usul kau pertemuan dari Nabi Adam dari satu bangsa...apahal sibuk rasis bagai.

      Delete
    3. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Mana jenglot mat said? chegu bad?lesap nyuruk?.tinggalkan anjing2 suruhan je bikin guling ke..

    ReplyDelete
  3. paling tak tahan tengok gmbr no.8 tu. mamat pakai spek tu muka nak makan penampau je.
    hahahaha.
    dalam hati sure dia ingat nak jadi menteri abis study kut. ingat ni zzaman 70an ke.. rais ganja dan pak liwat berdemo..nak popular lepas tu masuk politik?hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. penampor ko je ko kira...hahaha...salah ke bercita-cita nak jadi menteri?. Tapi aku setuju dgn bab ini bukan zaman 70'an. Zaman ni x yah jadi cerdik nak jadi menteri. Belajar takat SRP pun korang boleh jadi menteri paling koman jadi ketua bahagian UMNO janji ampu bodek sebaik mungkin. Nak nafikan?. Lihat sekeliling dlm kelompok ko sendiri. Apa pemimpin ko ckp atau jawab bila rakyat mengadu kenaikan harga barangan?. Itu tahap menteri yg ko impikan?. Itu yg korang panggil menteri?. Negara yg kaya raya dgn hasil bumi anugerah Allah Taala tapi kemana pergi hasilnya sehingga kerajaan terpaksa kenakan cukai dan hilang 'kemampuan' utk kawal kenaikan secara pakej harga barangan?.Sepatutnya kerajaan 'berkuasa' utk mengawal segala karenah 'korporat'2 yg mana sebahagiannya di miliki oleh kerajaan. Tapi ye le...dgn rm 500 korang mampu makan utk setahun. Tapi bila barangan naik, mungkin hanya mampu utk 6 bulan shj. Buka semula manifesto BN PRU13. Selamat maju jaya.

      Delete
    2. Kah.kah.kah.100% parti melayu,NGO melayu dan melayu bodoh buat lapuran polis.maner pergi kaum lain...tak kan tidur sebantal mimpi lain lain kot.nampak sangat yg pergi report tu jadi hamba tebusan parti dan NGO kaum lain.ada ker patut.

      Delete
  4. Macai umno mnyalak,bodoh btl..nk bg brg harga murah pn x nk..

    ReplyDelete
  5. x payah la layan macai lembu tu..buat perabih karan saja...macai tu kalau d hidang tahi pun akan dimakan juga...otak tepu dh x leh nk fikir...akal xda

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro....tak elok ko panggil dia macai lembu. panggil dia macai anjing aje sudah laaa

      Delete
  6. Mana ada org cina nsl turunkan harga. Sapa yg naikkan harga sebenarnya. Kita sendir yg kawal. Org melayu ramai pengguna sbb tu melayu berpikit. Org cina batu api jer. Dia pi enjoy. Tp punca utamanya org melayu ni malas dan banyak hutang sbb tu hidup susah. Org kpg pun semua nak beli jer. Org cina dlm tong pun tanam sayur. Org cina nak duit sapu org melayu. Org melayu nak duit minta kerajaan ngan bank. Kawin pun pinjam. Jd yg lembu ngan anjing tu org kita la. Tuannya enjoy sakan tahun baru.

    ReplyDelete
  7. Semuanya komplot orang China barang semua naik harga. Tu sebab dorang tak kisah pun. Ekonomi dorang yg pegang. Kita melayu dok menyalak kerajaan. Kerajaan pun mcm tak ada kuasa.Najib silap bagi brim. Nak dapat sokongan. Sekarang kerajaan tak ada duit. Janji kena tepati. Habisnya rakyat juga yg jadi mangsa








    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...