Tuesday, 31 December 2013

BIAR GAMBAR BERBICARA .... KERAJAAN DAP/PR PULAU PINANG SUDAH AMAT MELAMPAU ANTI ISLAMNYA????


LOKASI:-  Padang Majlis Bandaran Butterworth, Pulau Pinang.

TARIKH:-  31hb Disember 2013 jam 7.30 malam

ACARA:-  Sembang Ambang 2014 bersama Ustaz Azhar Idrus.

Lihatlah dengan mata kepala sendiri akan rakaman-rakaman gambar di atas ... Adakah patut Kerajaan DAP/PR melekakan rakyat yang beragama Islam berbangsa Melayu dengan syarahan ugama oleh Ustaz Azhar Idrus sempena Menyambut Tahun baru Masehi 2014.

Ini sudah lebih!!!!!! .. jangan cabar kesabaran Pemuda UMNO, Perkasa, Jati, Pekida, Pesaka dan beberapa NGO yang berjiwa dan berdarah UMNO pekat.

Kalau kerap sangat kerajaan DAP/PR Pulau Pinang menyokong dan membenarkan susana sebegini di Pulau Pinang, mana ada modal juak-juak dan balaci-balaci UMNO ini nak buat bantahan dan demo.

Dulu masa Gerakan/UMNO memerintah Pulau Pinang pun tidak semacam ini punya ramai penduduk Pulau Pinang datang mendengar ceramah agama sempena Tahun Baru .. Yang dibuatnya ialah konsert dan hiburan.


31 comments:

  1. sumpah bodoh diaorg ni. org sibuk buat demo TURUN, dia pegi buang masa dengar ceramah buat apa? mana yg lagi afdal? kalo tak faham perjuangan pr, ni lah jadi... BANGANG!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dh kenapa ko ni gila? Hahaha...
      Ntah2 macai menyamar jd penyokong PR. Blah la wey...

      Delete
    2. dia memang macai pun,dia ni lebih apdal pi konsert dangsut kelab malam jerr,takpun gelek k pop dgn abg jib,,

      Delete
    3. Bagi anjin ameno, tengok artis betina joget kat ambang 14 lebih afdal daripada segala-galanya. Sebab tu peruntukan yang diberi dbkl 15 juta

      Delete
    4. Baik ko mampus dari idup menyusahkan orang.. amin.

      Delete
  2. kalo ramai2 ni pegi demo lagi bagus. pas ni pun bodoh, time ni pulak nak buat ceramah. bila org nak demo turun, jgn lah kacau SIAL!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh aper ker lu nie.suka suka maki orang.suruh ngaji malas,tu ler kejadah jadi nyer.majlis agama tu taman syurga ler.nak maki hamun pun henggat ler skit.janji saper taman syurga.bodoh buat cara bodoh.

      Delete
    2. Aku rasa ko org yg sama ngn pengomen atas sekali ni. Haha. Jgn wt lawak la.... !

      Delete
    3. Bagi anjing ameno, yg paling afdal ialah menonton bunga api sambil tengok artis berjoget di ambang 2014

      Delete
  3. aku rasa, kene ada org yg mesti sound pemimpin pas. dahlah pemimpin pas kelantan secara terbuka tak menyokong perhimpunan TURUN, skrg ni buat ceramah agama mengganggu program pakatan. woi org pas! buat ceramah tahun depan tak blh ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kacau daun la PAS ni. Parti Islam macam2 wat hal. Time kita parti PKR nak berdemo saje je si PAS buat ceramah. Ketuk je kepala ketayap ni kang. Susah la dgn pas ni.

      Tengok PKR,,parti campur2..sekular. senang je nak berdemo bergolek tgh jalan pun takpe..

      Delete
    2. Bagi kami penyokong umno, menonton bunga api dan melihat artis bergelek diambang 2014 adalah leboh mulia dan afdal. Kami menyokong dbkl memperuntukan 15 juta untuk tujuan itu. Dengan cara ini kami anak2 melayu dapat meluaskan pengetahuan dan mampu bersaing dalam dunia global. Kami tak sokong demo turun harga barang mahupun ceramah agama yang sepatutnya hanya dibuat dimasjid sahaja.

      Delete
  4. Lagi 20 minit nak berguling2 di bilik

    ReplyDelete
  5. Macai kalu dpt peluang komen..terserlah bongok tu

    ReplyDelete
  6. boring lah pakatan ni... mlm tahun baru lah nak enjoy. sibuk dgn demo & ceramah apakejadah nyer... jiwa muda mcm aku ni nak konsert. mlm ni jugak aku keluar pkr, join umno. best beb umno buat konsert..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu macai tetap macai. Lakonan x menjadi bebbb... Berambusss...

      Delete
  7. jangan lupa makan ubat bai... meracau kau dah tambah tenat tu

    ReplyDelete
  8. Kah kah kah...tk satu pun tv umngok buat siaran langsung sambutan tahun baru!! Tahun kedua beb!!

    Bagus ada demo TURUN ditempat yg sama. Kalau tk dah dari pkl 8 td tgh rancak konsert ambang tahun baru. Pok jib akan sibuk buat final countdown. Sluruh Telebesen macai akan buat liputan...kah kah kah.

    Tu yg cybermacai geram giler dgn komen ala2 batu api gitue..kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hotak ko. kita dah salah pilih tempat demo la. mlm ni yg ramai kat putra jaya dan icity. cehh. silap perancangan la kita malam ni.

      kat dataran kerajaan pancing je..

      Delete
    2. dataran merdeka sinonim dengan kemerdekaan minda rakyat. Pemilihan tempat itu tepat dan tiada silapnya. anak2 melayu nak bergumbira, berseronok, berlalai2 membuang masa bersama artis biarlah buat di tempat lain. Lagipun kat tempat tu banyak kawasan tertutup. lepas tengok artis, boleh bawak awek romen2. tak gitu anjin ameno???

      Delete
  9. macai dgn kebodohan berpisah tiada, komen pn cm pebende la... LOL

    ReplyDelete
  10. Org pi dengar ceramah agama pun nak kutuk..ntah2 ko ni mmg kapir laknattullah..

    ReplyDelete
  11. AWAS..ada 4 PENGOMEN yang diatas adalah org yang sama, nak kenal macai umnoworld senang,.1) BODOH 2) BANGGANG 3) BENGAP kalo menteri dia ada 3S macai extra 1 B lagi iaitu BABON...nak tahu trick dia..di atas dia bantah,komen kat bawah dia sokong,komen kat bawah lagi dia berlaga/bergaduh...tapi tahukah kita ketiga2 pengomen org yang sama..dan akhirnya dia isyitihar keluar PR.hahah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju. Keza atau spesis yang sama dengan keza. Anjin ameno

      Delete
  12. Gamaknya ko yg komen mcm haram jadah tu x lut api neraka ye... tahniah... tp x payah le ajar kita orang... kita orang ni ngaji, takut, tiada apa yg terlepas dari perhitungan allah walau sebesar zarah sekali pun..zarah tau, bkn zaharah ...hahaha.. macai2 sanggup nak jd bahan bakar semata duit yg x seberapa..

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum..saya nk mintak izin nk ambil gambar nie boleh tak?

    ReplyDelete
  14. Salam..saya mintak copy gambar nie ye wahai tuan pnya blog.. :)

    ReplyDelete
  15. Setuju ciri2 macai ..bodoh .bengap.banggang.babon...satu lg bahalol..

    ReplyDelete
  16. KP JAKIM tak tahu ke hal ni. Inilah dia bahananye kalau orang bengap disuruh jaga agama. Kau nasihatkanlah sikit kepala hatuk bandar tu.

    ReplyDelete
  17. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
  18. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...