Tuesday 17 December 2013

AWAS!!!! ... BERITA PALSU UNTUK MEMBURUKKAN KERAJAAN PR SELANGOR KINI BERLEGAR KENCANG!!!




Sekiranya anda menerima apa2 kenyataan tentang Program Jom Shopping Kembali ke Sekolah dengan bantuan baucher RM200 sila maklum bahawa ianya adalah palsu yang disebarkan oleh pihak yang tak bertanggungjawab bertujuan mensabotaj kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Selangor. Tolong sebarkan.

-YB Dr Halimah, Exco Pendidikan Kerajaan Negeri Selangor
Berita palsu tersebut adalah seperti berikut:----


"Program Jom Shopping Kembali Ke Sekolah. Setiap anak Selangor yang mahu kembali ke sekolah akan diberi bantuan baucer RM200 untuk membeli barang keperluan sekolah di semua pasaraya kecuali Mydin dan Kedai Rakyat 1Malaysia. Syarat, mereka yang bersekolah dari darjah 1 hingga tingkatan 6 atas. Hanya perlu bawa kad pengenalan dan datang bersama ibu bapa (pengundi negeri Selangor) untuk mendapatkan baucer RM200 di pusat khidmat DUN mulai 16 Disember hingga 28 Disember 2013. Sebarang kemusyikilan sila hubungi Sekretariat Exco Jawatankuasa Pendidikan, Pengajian Tinggi dan Pembangunan Modal Insan Negeri Selangor. Norlee 019-3942958, Razak Rashid 019-3480027, Kamaluddin 012-3500077. Merakyatkan Ekonomi Selangor"

Jelas pihak tertentu sudah tidak mampu berdepan dengan Pakatan rakyat makan jalan yang dia mampu ialah menipu dan memfitnah dengan harapan rakyat akan keliru.

5 comments:

  1. MENIPU,FITNAH sudah serasi dgan jenerasi melayu masakini, hari2 rkyat mlysia dihidangkan dgan mkanan sbegitu...tengok pemimpin r beb.. FIRAUN..

    ReplyDelete
  2. pg td dpt whatsapp citer nie...terus call en. Kamaluddin. Syian dia pg2 buta dh kena jawab soklan2 aku...apa pun tahniah & syabas PR Selangor!!!

    Rasanya dh boleh tau, kerja saper nie...!!!!

    ReplyDelete
  3. amnoo dan fitnah berpisah tiada

    ReplyDelete
  4. UMNO bukan ada sifat gentleman langsung, tewas berhujah ia main kotor pula.

    ReplyDelete
  5. Duit masa perintah sebelum 2008 habis di kebas nya.La ni sebar fitnah nak bagi orang Selangor naik angin sebab percayai fitnah itu.Doktor. tampal cabut gigi pun boleh kumpul juta juta buat rumah bak istana, kalau kepala kereta api boleh yang lain apa lagi.TS Khallid the best MB sejak merdeka, semua tahu, jadi jangan fitnah yang bukan bukan.Sebelum dia boleh kata semua MB penyamun duit rasuah/komisen semua project.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...