Tuesday 31 December 2013

WANITA UMNO BACHOK KELANTAN TERLIBAT SECARA AKTIF DAN TERBUKA MAU GULINGKAN KERAJAAN YANG SAH SECARA HARAM!!!!!!!!



Wanita UMNO Bahagian Bachok, Kelantan dikatakan membawa bunting yang tertera dengan ayat " INGAT ..... KERAJAAN PAS KELANTAN BOLEH DIGULINGKAN JUGA ...."

Ini sudah amat merbahaya ... sudah menggangu gugat keselamatan dan keamanan serta keharmonian negara ...sudah kira tidak menghormati sistem demokrasi negara ... boleh diambil tindakan dibawah SOSMA .. boleh di halau hambat keluar dari Kelantan sebab tidak suka dengan kerajaan PAS/PR.

Perlu siasat jika ada perancangan meletakkan bom dibeberapa tempat di Kota Bharu, Kelantan... perlunya Ketua Polis Kelantan adakan sidang media panggil semua wartawan dari media arus perdana untuk dedahkan pengkhianatan negara ini????

Moral of the storynya .. kalau UMNO buat semua halal dan sah dibawah undang-undang .. kalau pihak lain belum sempat kering air liur dah diambil tindakan.



18 comments:

  1. Mek,mu balik umah gentel tepung buat kuih BOM lg bgus,dr jd macai umno tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mek, elok mu balik buat kueh bom bagi kat laki mu

      Delete
    2. Cakap gentel tu pelan-pelan sikit nanti dengar pi em!!

      Delete
  2. ini lagi terang-terang guna perkataan "guling" .. Siap duk depan balai polis lagi..
    Hehehehe.. Takkan polis tgk saje kot.

    ReplyDelete
  3. Ha! Abg2 polis apalagi tu puak2 yang betul2 nak guling kerajaan yang ada...jangan double standard pulak...ingat jangan gadai maruah hanya sesuap nasi...pengorbanan anda menjalankan tugas dengan benar Allah balas dengan syurga yang melimpah ruah itupun kalau anda percaya & yakin.

    ReplyDelete
  4. sesetengah makluk yg masih lagi Xsedar diri, Xsuka membangun brsama ISLAM, lebih rela bersekongkol dgan UMNO/BN..sedarlah!! ada otak Xnk pakai...orang BACHOK memang bodo, otak berkarat,terlalu banyak kena air masin..sedih2..oh KELANTANKU..

    ReplyDelete
  5. Abg Polis semua bachul, pengecut dah jadi Anjing suruhan UMNO, kalo UMNO buat boleh pulak tak ambik tindakan, tapi kalo pembangkang laju jer ambik tindakan...dasar bachul...takut sgt dgn Menteri bodoh

    ReplyDelete
  6. Bodo mcm lembu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan babitkan lembu bang. Diorang tu memang dah bodoh. Semua orang tau dah. Tak payah cakap lagi!!!

      Delete
  7. PDRM kan ke sayap umno?? Nak heran apa...sapa percaya mereka ni berkecuali dalam politik??

    ReplyDelete
    Replies
    1. depan mata pun polis tak nak tangkap.

      Delete
  8. Sapa yg gulingkan kerajaan PR Perak yg sah dipilih rakyat pd 2009 lepas.....tak lain tak bukan haramjadah Be End...sekarang baru dia takut....diabuat kat org lain tak pe ..kat dia tak nak pulak..

    ReplyDelete
  9. Itu kumpulan anak2 zina kelantan kecil x nak mmpus besar mnyusahkan org.

    ReplyDelete
  10. lawok lawok.....20 ekor betina tudong merah nak guling kejaan kelantan. lawok gila babi betol la

    ReplyDelete
  11. Blk getel ujung keletit laa...

    ReplyDelete
  12. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...