Friday, 27 December 2013

MB KELANTAN ANTARA RIBUAN YANG HADIR MENDENGAR KULIAH JUMAAT TGNA.




Menteri Besar Kelantan YAB Dato' Hj Ahmad Yaakob adalah antara ribuan rakyat yang hadir pagi ini 27hb Disember 2013 bersamaan 25 Safar 1435H di Medan Ilmu Kota Bharu, Kelantan untuk mendengar Kuliah Jumaat yang disampaikan oleh Mursyidul Am PAS merangkap mantan Menteri Besar Kelantan, YB Dato' Bentara Setia Tuan Guru Nik Abd Aziz Nik Mat.

20 comments:

  1. Ya ALLAH... pnjangkan usia Tuan Guru...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Allah hu akhbar....engkaulah yg Maha segala2nya

    ReplyDelete
  3. Alhamdullillah...... Berbeda ada pemimpin ngok dengan pemimpin tok guru agama.

    Satu makan buta harta rakyat bak lanun , satu lagi bawa ketenangan pada rakyat!

    ReplyDelete
  4. doa TGNa sentiasa dimakbulkan.. doakan kemenangan dan kuasa memerintah Malaysia kepada mereka yang benar.. nah sekarang yang benar sudah menang.. takbir..takbir..

    ReplyDelete
  5. Bro kalau PR menang PAS tetap jadi barua aja

    ReplyDelete
    Replies
    1. ucapan manusia xde iman!!, camni lar klu hati tu dh buta.. duk ikut UMNO/BN.. jadi bahgal camtu jer..

      Delete
    2. Anon1523. Abis loni ameno dah menang kepada projek2 bagi kat cina? Sampai ke loni mana ada bandar atau pekan yg melayu ameno dapat dan tinggal kat situ satu masia cuba cari siapa yg duduk kat bandar2 besar atau kecil. Ameno tarak akal. Bodo sangat. Cuba buat satu bandar yg semuanya dihuni melayu ada boleh ke? Ameno mana ada universiti tapi mca ada mic ada...mana universiti ameno? Uitm itu bukan ameno punya itu kerajaan punya. Ukm usm utm dll itu semua kerajaan punya. Ameno memang bodo bengap. Nak memerintah tapi tak tahu serta bodo dah terdesak sebab banyak membazir sanggup jual aset negara...sial lahanat punya ameno.

      Delete
  6. Kalau PR memerintah PAS cuma bole angguk dan geleng aje. Yg jadi ketua ada lah PKR or DAP. Apa yg berlaku di selangor.

    ReplyDelete
  7. Uitm, usm, ukm, um, etc semua org PAS yg control. PAS pandai menumpang atas apa yg UMNO buat. PAS sendiri satu sen pun tak ada. Negara islam pun dah jadi negara kebajikan. Ceramah bukan main hebat siang dan malam salah kan kerajaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini ulasan daripada natang bodoh mana plak nie.
      Kalau IQ rendah jangan cakap banyak. Nanti nampak sangat bodoh.
      Buat malu mak hang saja meneran hang keluar sampai bersepai bontot.
      Besar jadi natang bangang.

      Delete
  8. Mencari populariti yg dah merosot...
    kat jalanan. Time jadi MB dulu batang hidung tak nampak.apa kelas ceramah kat kedai2.nate mu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu tu yg nate anjing kurap seluruh keturunanmu.. Fadar manusia bangsat seluruh keturunan.. Mudah2 an ALLAH perkenan permintaan ku ini.. Amin..

      Delete
  9. PAS hanya pandai berlagak dgn org melayu islam sahaja. Dgn cina dan india diam seribu bahasa. Bodoh....

    ReplyDelete
  10. Apa plk yg umno blh buat pd mic dan mca plk... Dasar macai anjing kurap.. Hak ptuiii... Ni aku ludah khas kt muka kay... Ada rasa x... Huhuhuhuuuhuhuuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS dalam PR hanya jadi keldai DAP saja. Bodoh

      Delete
  11. Knapa pulak kat sini nak gaduh2 cakap yg bukan2 kan elok kalau kita sama2 bagi pdangan. Kakau yg elok kita buat tauladan. Saya pernah dtg ke majlis ni meriah sgt.

    ReplyDelete
  12. Anon 18:22, 18:27, 19:50 dan 20:56 adalah orang yang sama. Orang cam ni ialah orang atas pagar yang tak dapat maklumat lengkap. Tak apa...ikutilah terus bolg Omakkau ni...moga-moga dapat maklumat yang sahih dan benar. Insyallah bila semuanya dah jelas, anon ni akan menjadi pengikut PR yang tegar. Insyallah

    ReplyDelete
  13. Ko tak pergi dgr ceramah kutuk kerajaan yg di adakan di seluruh surau dan masjid anjuran PAS. Ini lah kelebihan PAS.

    ReplyDelete
  14. Knapa mesti cakap yg bukan2. Kalau kita tak setuju elok diam je. Ni pasal ugama bkn politik.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...