Thursday, 26 December 2013

TOL NAIK ... HUJAH MACAI UMNO YANG SAMA KUALITI DENGAN MENTERI UMNO/BN.


Nampaknya tiada langsung perbezaan akal dan ilmu yang ada diantara macai dengan pemimpin UMNO yang bergelar menteri.

12 comments:

  1. bengap betol macai tu. dia tak tau ke klu tol naik, kos pengangkutan lori yg bawak beras, tepong, gula, ikan, sayur dll akan ikut naik. bila kos pengangkutan naik, harga barang akan naik jugak. yang susah bukan org kaya tapi org2 miskin macam dia jugak.

    kenapa la macai amno tu bengap sangat. benda mudah mcm ni pun tak boleh pikir. agaknya belajar tahap sekolah rendah macam bapak dia jugak kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Haluuuuuuu. ...

    Tu bukan macai tahik yg tulis maaa....tu pak menteri daaa...dia ada sikit malu nk knal diri...klau macai komen lansung gua x faham.x der erti beb....

    Khak tuih..

    ReplyDelete
  3. Jangan ambil kira MANA ADA ORANG umno YANG SEMPURNA OTAKNYA, TUN M KATA SEMUA DALAM UMNO BODOH BELAKA.
    BAHKAN ALLAHYARHAM SUDIN DAH KATA ALIF MIN NUN WAU SARKIS..... RIMAU & SINGA SARKAS PUN BODOH...... & PENAKUT....
    JANGAN AMBIL PUSING O.K.O ( orang kurang otak)

    ReplyDelete
  4. Macai dan menteri sama taraf pemikiran mereka...bodo tersangatlah bodo...

    ReplyDelete
  5. kereta barangan mewah?...hilang akai apa macai umno nih. Dia kot2 pakai viva je tapi perasan kaya raya. Ekonomi? hahaha lagi fail macai umno nih. Bila seme barang naik, maka rakyat tidak berbelanja dan bila rakyat x berbelanja maka ekonomi x bergerak...time tu macai umno ni sedar2 ada sebelah kita berdemostrasi...hahaha

    ReplyDelete
  6. ada akal Xnk guna..dia nie staraf dengan haiwan..heran???...camne dia nie leh jadi manusia???...

    ReplyDelete
  7. ini mesti org sarawak ataupun sabah, sebab ditempat mereka tiada tol tentulah mereka tidak tahu betapa sengsara pergi kerja kena tol dua tiga bijik. aku sarankan semua tol dipindahkan ke sabah sarawak sebab mereka disana penyokong kuat bn lahanat. kejap lagi adalah jakun sarawak balas komen aku ni

    ReplyDelete
  8. lembu mana ada kene bayar tol kan...kan...kan...kan.....dia tunggu raya jer.....untuk disembelih......bukan raya qurban...tapi pilihanraya.....hihihihihihi

    ReplyDelete
  9. yang paling bodoh adalah barangsiapa yang sanggup berketuakan Anu-war Ibrahim. Sah-sah pembohong sokmo. Hidup penuh lakonan. Kata-kata penuh pendustaan.

    ReplyDelete
  10. Berketuakan kepala penyamun, perompak, perasuah, penipu, pembohong, pembelit dan sebagainya tidak sedikitpun menjadi masalah pada lembu2 yang semenangnya tak ada otak

    ReplyDelete
  11. Sah , penjilat puak keris yang tak faham masalah rakyat.Tengok ini, keuntungan tol pergi ke kroni yang sepatutkan disalurkan kepada yang memerlukan saperti tabung biasiswa pelajaran atau tiada kenaikan tol. Kroni lahanat tak keluar modal buat lebuhraya tapi dapat saham bermillion million dan keuntungan mereka kaut.. Ini lah kerja sejak Mahathir lagi yang terbongkar sekarang ini.Anak menteri jadi jutawan dalam usia muda, dan ini lah satu operandi jahat mereka. Kita kerja siang malam mereka yang untung. Bodoh ke tak bodoh fikir fikir lah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...