Monday, 30 December 2013

INILAH WAJAH-WAJAH PEJUANG YANG DILETAKKAN HARAPAN UNTUK MEMPERTAHANKAN NEGARA KITA!!!!

Inilah mereka yang kita meletakkan sejuta harapan yang sanggup berjuang ketitisan darah yang terakhir demi mempertahankan keamanan negara dan kesucian Islam.

Dari raut wajah dan air muka serta gaya mereka amat jelas sekali bahawa mereka ini tidak akan mempersia-siakan harapn tinggi menggunung rakyat.

Bertuah UMNO memiliki ahli muda macam ini .. cukup-cukup bertuah.

Sekumpulan Puteri UMNO telah pergi ke Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi, Kuala Lumpur untuk membuat laporan polis mengenai suatu perhimpunan yang bakal diadakan pada malam 31hb Disember 2013 .. Himpunan Bantah  Kenaikan Harga Barang dan Kos Sara Hidup yang tinggi.

Selepas membuat laporan polis mereka bergambar depan Balai Polis Dang Wangi sambil memegang plakad dengan ayat-ayat seperti " PUTERI UMNO BANTAH KEGANASAN " Yang tidak bertudung pegang kertas berukuran A4 yang tertulis ayat Kalimah Allah " Allahuakhbar".

Terpulanglah sama ada Omak Kau perli atau memuji .. Yang pasti .. APAKAH MEREKA INI BOLEH DILETAKKAN HARAPAN UNTUK MENJAGA KEAMANAN NEGARA DAN KESUCIAN AGAMA ISLAM????

Mereka ini jika ditanya akal logik telah diperkudakan oleh pihak tertentu .. Itu saja.

Tepuk dada tanya iman .. cuitkan minda tanya akal logik .. buka mata seluas-luasnya sambil menjemput akal untuk belihat, berfikir dan menilai.

21 comments:

  1. Alamak...tgk pejuang bangsa dan agama ni lamer2 barang boleh naik wooo..ni pun ciri2 wasaktiah kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Bersangka baik la dengan yg pegang kertas tulis AllahuAkbar tu... LOL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak bersangka baik mcm mana kalau lagu tu.. tutup aurat tu WAJIB weii... pakai seluaq, tp terlanjang... mcm HAWAQ...

      Delete
    2. klu dh camtu, baik kebendenyer...org baik bukan camtu gayanyer..dol..

      Delete
  3. Ini pejuang2 waSekstiah kot, kahkahkah....stim doh aku tgk diorg kahkahkah

    ReplyDelete
  4. sy mmg tak tahan tgk puteri yg lawa-2..dlm kes ni tak sorang pon lawo..

    ReplyDelete
  5. RINGANKAN BEBAN SARA HIDUP 2014 ANDA. Sekarang tengah hangat tentang BR1M 3.0 tapi bagi saya BR1M kurang best. Aku tak pernah dapat kerana tak layak kerana gaji aku lebih 20sen je... Bagi yang macam aku dan kepada yang layak nak dapat duit lebih ha ni lebih berkesan. Mula2 daftar pun dah dapat USD25. TAK ADA YURAN PENDAFTARAN YE...... TOLONG IKLAN JE kat website atau wall anda dapat duit ni. Hang tak rugi apa2 LAGI BESOQ dari BR1M DS NAJIB RAZAK. Klik salah satu link dibawah guarantee anda tak rugi apa-apa punya
    link
    http://www.theweeklypay.com/index.php?share=212719
    http://bit.ly/19we9gG

    ReplyDelete
  6. kami bantah demontrasi jalanan, kami sokong demontrasi jalangan.

    ReplyDelete
  7. tngoklah muka2 rakyat bodoh kat atas tue..orang2 jahil, buta akal fikiran..kesian..!!!

    ReplyDelete
  8. Anak sapa tu ? Bila tak dak duit boleh jadi Jalang sebab halal kata mashiitah ustazah umno bila darurat sebab tu quran kena tafsir lain sesuai dgn.zaman kata mahadir.Dok tunggu ulama umno keluar kitab quran versi umno.

    ReplyDelete
  9. kesian dengan betina2 belaan lanun2 umnotua ni...teruskan, janji lanun2 beri upah bersyaratpada kau!!!!hahahaha

    ReplyDelete
  10. Baik betina2 ni pertahankan rumatangga n ksucian dorg..Ni klu aku tgo jgn nk prtahankan negara..prtahankn ksucian diri sndiri pun lum tau mampu..kakakaakakaa..

    ReplyDelete
  11. Boleh tahan ka pompuan pompuan ni nanti kena bedal dengan tongkat ali baru nak terkacip anu tu..jaga maruah diri dan keluarga tu lebih afdal dari dok menjaja tubuh dengan seluar sendad dengan aurat yg terdedah. Ni sebelum pegi berjuang nak tanya, dah solat ke belum?

    ReplyDelete
  12. tulisan Allahum Akhbar paling ak xtahan.. mmg tol2 jahilliyah akhir zaman.. menutup aurat dahlah tuntutan WAJIB & ayat PERINTAH lak tu, pun xbuat, nk tunjuk kalimah-Nya plak..

    ReplyDelete
  13. "Ada ke orang yang sokong kenaikan harga barang? Amboi......banyaknya duit........ Nak sikit......."

    heheh

    ReplyDelete
  14. Sah-sah mereka ada bawa 20 bom tangan, awat polis tak tahan?

    ReplyDelete
  15. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.... gelak jerlah yang dapat aku berikan... puteri ameno ni buat penyedap jer yang bolehnya....

    ReplyDelete
  16. AKU NAK YANG PALING KIRI TU,BOLEH BUAT TEMAN GULING-GULING KT DATARAN MALAM NI,YESSSSSSSSSSS

    ReplyDelete
  17. Baju pink tu x de sape nk ke?blh buat perisai utk mlm ni drpd BOM n cota polis..

    ReplyDelete
  18. Salam sejahtera,tumpang iklan yea...
    Hanya dengan klik boleh jana pendapatan copy n paste jew kat bawah tuw .....

    http://www.theweeklypay.com/index.php?share=226250

    terima kasih

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...