Tuesday, 31 December 2013

RIBUAN LAPORAN POLIS OLEH JUAK-JUAK UMNO MENYEBABKAN PERHIMPUNAN GERAKAN TURUN KOS SARA HIDUP (TURUN) MALAM INI HAMBAR, LESU, LEMAH LONGLAI, LEMAU, SUNYI SEPI DAN TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN LANGSUNG



Setelah beribu laporan polis di buat oleh para balaci UMNO termasuk dari Perkasa, Pekida, Pesaka, wanita UMNO, Puteri UMNO, Pemuda UMNO, Ali Tinju .. yang muda tua, wanita dan gadis berduyun- duyun kebalai polis untuk membuat repot maka akhirnya kerja "suci murni bersih " demi mempertahankan kedaulatan bangsa dan negara berbaloi??????.

Penat lelah kerja kuat menjerit terpekik terlolong sambil membawa bunting bergambar depan balai polis telah mendapat hasil yang diharapkan?????.

Rakyat terutamanya anak-anak muda begitu semangat sekali turun beramai-ramai tanpa ada rasa gentar, cuak dan takut dalam suatu Perhimpunan Gerakan Turun Kos Sara Hidup (TURUN) malam ini 31hb Disember 2013 di Dataran Merdeka.

Sebenarnya jika macai-macai, balaci-balaci dan juak-juak UMNO tidak buat kecoh membuat laporan polis serta media lidah biawak UMNO hebohkan di akhbar dan telivisyen sertta radio mungkin sambutan tidak sehangat ini.

Kerajaan masih degil dan tidak mau belajar dari sejarah Perhimpunan Bersih dulu bagaimana berpusu-pusu rakyat turun memberikan sokongan hanya disebabkan ada tekanan kuat dari kerajaan UMNO/BN.

Lagi kuat di tekan lagi kuat rakyat memberikan sokongan... Lagi kuat di fitnah lagi kuat rakyat bangkit membantah.

13 comments:

  1. UMNO yg kempenkan perkara yg tidak digemarinya, tetapi sebaliknya yg berlaku. Bodoh sungguh UMNO ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu amno saja yg bantah demo turun sbb mereka saja tak terjejas harga brg naik. maklom la banyakkkkkkkkkkkkkkkk duit

      Delete
  2. umno hidup dgn isu yg direka2...kalau tidak...dh lama umno mampussss...

    ReplyDelete
  3. Ali bontot mne plak ni,org ramai dh tggu nih?tkut keeee?

    ReplyDelete
  4. umno kalau tak jadi parti pemerintah dah qalu lama dah tak ada sapa nak sokong.

    ReplyDelete
  5. Lawan tetap lawan. Negara nie hak rakyat bukan hak parti politik. Faham tak. Klu tak faham pi mampuih !

    ReplyDelete
  6. Jgn Umno je kita tibai , semua BeEnd sekali.

    ReplyDelete
  7. Memang pelik, hanya ahli UMNO Baru dan pencacainya saja yang sibuk membuat laporan polis 'guling kerajaan' sedangkan dalam Barisan Nasional ada banyak parti yang bersekutu tidak melakukan pekara yang sama ?

    Apakah mereka akan melakukan lebih banyak ketirisan dalam setiap projek yang dianugerahkan pada mereka bagi menampong segala kenaikan harga barang dan cukai ?

    ReplyDelete
  8. Pekida pegi berambus-gengster kampung dusun! Gaduh pangil kaum-penakut-harap muka jer ketat-kang makan guna straw baru tau

    ReplyDelete
  9. Di mana-mana pun "Kuasa Rakyat"adalah penentu...Kezaliman tidak mampu menundukkan kuasa rakyat menerusi perhimpunan..!!

    ReplyDelete
  10. Bom PDRM dah ambik pi buat bom ikan kat sungai kelang kot.

    ReplyDelete
  11. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...