Monday, 30 December 2013

TWEET BEKAS TIMBALAN MENTERI YANG MENYEBABKAN MACAI-MACAI UMNO NAIK ANGIN SATU BADAN !!!!!



Saifuddin: Guling kerajaan tindakan demokrasi
Tekanan ke atas perhimpunan bagi membantah kenaikan kos sara hidup pada malam esok mendapat perhatian bekas anggota kabinet Datuk Saifuddin Abdullah yang membangkitkan mengenai tuduhan bahawa acara tersebut merupakan usaha untuk menggulingkan kerajaan.

Saifuddin tidak menjelaskan konteks kenyataan tersebut, namun ia dipercayai merujuk kepada kenyataan polis dan pemimpin kerajaan yang konsisten menggelarkan perhimpunan tersebut sebagai perhimpunan untuk menggulingkan kerajaan.

Saifuddin berkata, langkah rakyat menggulingkan kerajaan adalah satu tindakan demokrasi.

Perkara itu berbeza dengan tekanan kerajaan ke atas rakyat yang menurutnya merupakan penindasan.

“Rakyat guling kerajaan: Demokrasi. Kerajaan giling rakyat: Autokrasi,” katanya dalam tulisan di Twitter.

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dalam laporan akhbar The Star hari ini turut meminta penganjur membatalkan rancangan tersebut kerana pihak berkuasa "tidak akan berkompromi" dalam mengambil tindakan.

Tekanan juga semakin memuncak dari NGO pro-kerajaan yang dilaporkan membuat lebih 1,300 laporan polis di seluruh negara bagi membantah penganjuran perhimpunan tersebut.

11 comments:

  1. UMNO sendiri pun lahir dari perhimpunan haram asalnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Haluuuuuuu. .....

    Jenis yg buat laporan polis tu yg hidup kais pagi makan pagi ....hoi mangkuk... bapak koi yg duduk felda tu dh nyawa2 ikan kbuluq ...makan sawit rebus jer. ....koi msih lagi bengong bodoh kat situ..la..ls .la

    Khak tuih

    ReplyDelete
  3. Semua rakyat malaysia sudah mati kebulur.Semua penduduk penang sudah senang lenang dibawah Dap.mau tukar kali ini....

    ReplyDelete
    Replies
    1. oiii dol....ko pegi jumpa keza, ko cakap kat dia, ko ngan dia satu spesis. cakap kat dia, ko ngan dia tu spesis anjin ameno. pah tu ajak dia cari sisa makanan kat tong sampah. Faham?

      Delete
  4. Alhamdullillah!

    Sudah dapat hidayah berbeda dengan kawanan jahiliyah yang lain hidup bagai Bangkai Nyawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ni agak berprinsip. tak macam hasan malik ngan noh omaq

      Delete
  5. Depa yang mereport too dapat harga barang yang paling murah kot sebab tu setuju aje dgn harga naik saperti kata arwah seniman Salleh Kamil 25% dlm kesah 3 Abdul.... Bodoh piang punya NGO.....kwah....kwah....kwah... Khak tuuuuuiiiii.

    ReplyDelete
  6. Semakin pupus org2 mcm ni dlm umno,yg tggl hanya lah org2 bodoh dn eee yg mngaku melayu..

    ReplyDelete
  7. YB Saifuddin menolong sikkiiiiiiiiiiiit jer imej umno yang parti tu masih ada manusia yang berotak di dalamnya.....

    Time2 umno merogol duit kocek kita semua, jom peluang buat duit kat sini, copy & paste kat browser http://bit.ly/1hRf37d

    ReplyDelete
  8. Rakyat Guling Kerajaan : Demokrasi
    Kerajaan Giling Rakyat : Autokrasi
    Rakyat Geleng Kepala : Saifudin kalah dgn PAS.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...