Sunday 22 December 2013

KULIAH USTAZ AZHAR IDRUS DI PULAU LANGKAWI MALAM TADI TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN SETELAH USTAZ KAZIM ELIAS SUDAH MENJADI PENYOKONG TEGAR UMNO???



Kuliah Maghrib Ustaz Azhar Idrus di Masjid Al-Hana, Pekan Kuah,Langkawi, Kedah Darul Aman pada 21.12.2013 dimana diberitakan bukan sekadar ratusan yang haadir tetapi puluhan ribu.

Orang ramai melimpah ruah sampai terpaksa duduk bersila atas jalan diluar kawasan masjid.

Langkawi kawasan UMNO dikatakan cukup kebal teguh sudah mula goyah dan rapuh.

Ingatkan apabila Ahli Majlis Tertinggi UMNO Tak Jadi, Ustaz Kazim Elias dan Ketua Dewan Ulama Muda Sedunia, Ustaz Fathul Bari sudah menjadi penyokong tegar UMNO rakyat dikawasan kuat UMNO sudah pasti tidak terliur nak dengar ceramah dan kuliah yang disampaikan oleh pendakwah mirip dan condong kepada PAS/PR.

Rupa-rupanya silap besar sangkaan sebegitu ... lagi ramai berduyun yang datang hadir .. membuktikan ilmu yag disampaikan oleh pendakwah mirip dan condong kepada PAS/PR jauh mendapat sambutan dan perhatian serta tumpuan dibandingkan dengan ceramah yang disampaikan golongan ugama dari UMNO.

Suatu kebenaran yang tidak boleh di sangkal.

18 comments:

  1. APASAL LA KO NAK KUTUK USTAZ KAZIM.

    ANWAR IBRAHIM DULU PUN PENCACAI TEGAR UMNO.

    DEKAT 10 TAHUN ANWAR JADI PENCACAI UMNO.

    ANWAR JGK YG LULUSKAN PTPTN SKRG ORG MUDA JGK SUSAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. JANGAN CAKAP KOSONG, SILA BERIKAN BUKTI YANG KATAKAN ANWAR YANG LULUSKAN PTPTN.

      Delete
    2. Haluuuuuuu. ......

      Hoi bongok.........ko ni cakao merapu mcm mak bapak ko jek.apa keluarga ko ada penyakit kuku dan mulut ke...lama nampak tak ke hosp tanjung rambutan...dah makan ubat hari ni....pls makan la wei bahlol...

      Khak tuih

      Delete
    3. Anonay 1023
      Aku setuju yg DSAI yg luluskan PTPTN. Tp ayat ngko tak abih.
      PTPTN diluluskan utk kemudahan pinjaman golongan berpendapatan sederhana tinggi ke atas.
      Slps DSAI dpecat, PTPTN dijadikan hutang WAJIB utk semua yg bljr d IPTA/S (99%).
      Itu lah FAKTA sebenar.

      Delete
  2. BACA NI BUKTI ANWAR LULUSKAN PTPTN.

    http://milosuam.blogspot.com/2012/04/anwar-individu-yang-luluskan-penubuhan.html

    KALAU TAK PERCAYA PEGI TANYA ANWAR SENDIRI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooii ko bohong...aku dah tengok yg luluskan ialah mat badawi trak pun nama anuar. Memang sifat orng umno bohong laknat ko...babi setan.

      Delete
  3. SUDAH LA PKR.

    RAMAI AHLI PKR BEKAS ANJING UMNO JGK DULU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ramai ahli pkr dulu dari umno tapi mereka tak terus hidup dan mati sebagai anjing umno, jadi yg ada dlm umno ni memang anjing lah, ini statement dari Anon 13:17 yg kata umno anjing. Sama dlm ayat dlm quran apabila Allah berfirman, jadilah mereka ini seperti anjing apabila dipanggil ia datang dgn jelir lidahnya dan apabila dihalau pergi maka jelir juga lidahnya...

      Delete
  4. Yang pm haramjadah jual aset negara macam mana cai.cina ke melayu yahudi yang nak jual negara sekarang.kahkahkah

    ReplyDelete
  5. Kenyataan rafizi kata BN cagar aset negara........org yg tak tau accounting saja yg sokong dia. Bodoh tahap gaban juak2 fuckatan DAP dan KEADILAN ni. Tak habisw bodohkan rakyat dan PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak2 buta huruf ni je yg tak kaji ...pakai ye kan aje apa juga yg ketua fuckatan ni ckp. Malukan melayu aje korang ni.

      Delete
    2. Ini lah namanya sokong membawa rebah, klau engkau dgn najib yg rebah tak apa lah, ini satu negara akan rebah dek kerana orang bodoh dan penyokong bangang mcm ni, apa najib tu lulusan accounting ke smpai jadi menteri kewangan? sebab tu dia tak tahu nak urus tadbir kewangan negara smpai nak gadai negara.

      Delete
  6. Apa yang hang tau pasal aset negara kena jual ni.....??? Jual mcmana ni? Aku tak paham RFIZI ckp apa?

    ReplyDelete
  7. Sy orng lngkawi... Lngkwi mng lubuk bn. sbb apa dia orng sokong bn? Sbb tun M yg bangunkn lngkwi.Sbb tu org kngkwi ramai yg rasa trhutang budi kt tun M. Tp itu cerita dulu... Cerita skrng sdh lain.. Skrng pnyokong tgr bn adalh org burma yg dpt mcm2 keistimewaan. Klu anda masuk perkmpungn mlyu msh ada rmh yg hmpir roboh. Klu masuk prkmpungn burma... Banglo beb! Mmg slh anwar lah tu bwk msk burma byk2...

    ReplyDelete
  8. Melayu malas tahap gaban. Keje politik sana sini jaja buruk org. Org cina mcm aku rajin. Melayu tetap bodoh. Kuikui

    ReplyDelete
  9. Melayu jd malas...sebab melayu suka jadi macai...keja dia semua nk yg mudah aje.mcm macai umno la...tak percaya kaa....haaha.

    ReplyDelete
  10. Cuba fikir rizab tanah melayu darii 3 juta hectar la ni tinggal lebih kurang 1. 6 juta hektar ini kerja siapa. Kalau tak ada sifat petriotik benda yang betul mencabar bangsa, mereka tak peduli. Duit berbillion billion hutang dan hilang tak dapat di kesan, , nak sedap halwa telinga di guna kan istilah pengurangan subsidi tetapi harga barang sudah tentu naik.Negara kita alhamduilillah Allah SWT limpah rezeki berlipat ganda dengan hasil bumi, industi, pertanian dan segala bentuk cukai yang banyak negara hanya kutip sekali, masih lagi hutang berbillion billion.dan sepatut nya dapat di kecapi semua rakyat bukan kroni sahaja 'DSAI di pecat kerana nak dedahkan kecurangan pemerintah, lalu di fitnah kotor.Media memainkan peranan spin cerita untuk jatuhkan lawan.Mengapa orang melayu tak fikir bangsa sendiri jahanamkan bangsa sendiri.Suatu masa dulu rakyat minat ceramah ugama macam UAI tetapi banyak negeri tak suka sebab di tudoh berpolitik.Lai ni semakin rancak syukur rakyat tahu kebenaran sebenar, jangan dok kain pelekat, beras, gula dan brim hayal di tipu pemerintah nanti terjual negara kita, baru sedar tak guna.Kejatuhan 800 tahun empayar Islam satu dari ada lah di sebabkan mereka nak menunjok nungjok binaan tersergam riak d dan lupa tanggung jawab mengagungkan dan mengehsa Allah SWT. Bangunan, istana dan rumah tersergam, hanya akan buat manusia hayal dengan keindahan dan berlumba kearah itu tetapi jika iman sentiasa di pertingkatkan maka beruntunglah kita apabila akhirat nanti.

    ReplyDelete
  11. anon 00:17 aku sokong pendapat ko itu.. pemimpim melayu bn tidak takut pada Allah. Masjid dibina seindah mungkin konon nak tarik pelancong. Rasullullah S.A.W bina masjid guna pelepah kurma dan batu-bata, ramai yang memeriahkan masjid walaupun tidak berapa selesa kerana masjid yang dibina kerana Allah. SubhanAllah Ta'ala.
    Doa sebelum tido " Ya Allah, ya Tuhanku. Matiku kerana Allah dan Hidupku kerana Allah." rujukan Hadis - Bukhari.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...