Monday, 30 December 2013

SIAPAKAH YANG LAYAK UNTUK MERANGKUL KEJUARAAN MENTERI PALING BANGANG BIN BAHALOL TAHUN 2013!!!!!!!


Kalau diikutkan tahun ini pertandingan dari kalangan peserta Menteri-menteri UMNO/BN untuk dinobatkan sebagai menteri paling bangang bin bahalol cukup sengit.

Hampir kesemuanya memiliki sama gred .. Menyebabkan amat sukar rakyat nak membuat pilihan tepat... Tahun ini pencalonan Noh Omar di tolak walaupun beliau amat layak kerana dia bukan lagi menteri kabinet. .. begitu juga Ketua Penerangan UMNO Malaysia Ahmad Maslan, sebabnya beliau hanya seorang Timbalan Menteri bukannya menteri penuh.

Setelah disenarai pendekkan maka tinggal dua menteri pada pandangan Omak Kau yang layak diangkat serta dinobatkan sebagai Menteri Kabinet Najib Razak yang paling bangang bin bahalol.

Kedua-duanya memiliki perangai dan cara yang hampir serupa 110% bagaimana nak pikat, tambat, tawan dan ambil hati Najib Razak.

Cara mereka bersalaman dengan Naiib Razak cukup sama .. rukuk .. genggam erat tangan Najib sambil mencium sehingga mengeluarkan bunyi siot!!!

Raut wajah hampir sama ... berhujah dalam parlimen pun lebih kurang sama... membuat kenyataan pun kenyataan gred AAA .....

Shahidan Kassim cakap Malaysia adalah negara yang terbersih dari rasuah dalam dunia .. Malaysia negara yang paling cekap urus banjir.

Hasan Malek pula cakap .. Kalau Ayam Mahal Jangan Makan Ayam, makan benda lain ....Tiada aduan di terima mengenai kenaikkan harga barang ini membuktikan rakyat menyokong kenaikkan harga barang.

Jadi Omak Kau telah buat keputusan .. pemenang menteri bangang bin bahalol untuk tahun 2013 ialah .....JENG .. JENG .. JENGGGGGGGG......

SERIIIIIIIIII ..... Tahun ini kita ada pemenang bersama antara Hasan Malek dan Shahidan Kassim!!!!!

Tahniahlah kepada mereka berdua kerana berjaya merangkul kejuaraan bersama untuk menjadi Menteri Kabinet Najib Razak yang paling bangang bin bahalol tahun 2013.

Pada menteri-menetri lain yang kalah .. kalian bukannya kalah banyak pun .. malahan jarak mata antara kalian dengan juara bersama cukup sedikit memisahkannya .. kurang 0.0001 markah.

Cuba lagi untuk tahun hadapan.

15 comments:

  1. Muka muka bahalol ini semua agak sama aje raut nya macam keluar dari satu perut.....

    Ketuanya yang baling bahalol tu sebab yang lain ikut perangai sifat nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Kakakakaaaa...lawak2..Klu dua org ni bahlol n bagang lg bodoh..aku fikir pgundi dorg lg nenek bahlol bn bagang n bodoh tahap AAAAAAAA..

    ReplyDelete
  3. Pandai pokjib pilih montori..biot2 belaka supaya tak melawan tokey,janji bangang..bangang tahap haramjadah smpi kelentong pun ttp haramjadah..kalu montori pun bangang camni apatah lg ketua bahagian?ahli2 biasa lgla bangang botingket2..SAAAAAAAAAAAATTTUUUUUUUUUUUUUU MALAYSIA

    ReplyDelete
  4. Pertandingan ini sy rasa yg lebih patut terima ialah hasan malik sbb masa cium tangan tulebih bunyi sioot siap dgn air hidung klur dn air mata dgn tahi mata penuh d cermin mata.......

    ReplyDelete
  5. Lawak penutup tirai 2013. ...tak suka BN , sila kluar dari sini.........wakakakakakka...
    MONTERI DAN MACHAI BODOH TAHAP GABAN

    ReplyDelete
  6. Paling VANGANG : Shahidan & Hassan MLM
    Paling VANGSAT : Ijat Lembu
    Paling ANGKUH : Zahid Jowo

    ReplyDelete
  7. Juara nye,jeng,jeng,hassan malek..

    ReplyDelete
  8. FIRAUN n anak2 buah..itulah muka2 makluk perosak MALAYSIA yg sbenarya!!..skrang nie rakyat yg sedang menangung akibatnyer..

    ReplyDelete
  9. Diorang ni x bahlol sbnarnya, bahkan cerdik mengkeldaikan warga yang masih tak reti2 nak celik mata hati lagi. Yang paling bahlol yang pilih diorang ni dan gerombolannya utk terus memegang kuasa selama mana boleh. wakakakaka.... malayu malayu. xtau den nak kato apo lai

    ReplyDelete
  10. aku vote makhluk bernama hasan malik....aku bagi 10 bintang

    ReplyDelete
  11. aku pon. aku sokong hasan malik. markah penuh utk gelaran ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi aku sokong shahidan sebab dia pakai songkok tinggi lepas tu mulut dia lebar. Tahniah shahidan taun depan cuba lagi wa jamin lu dapat 110 markah.

      Delete
  12. Hasan dpt band 6, shahidan band 5

    ReplyDelete
  13. hasan golek (maharajalawak mega)

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...