Saturday 21 December 2013

REALITI DAN BUKAN CAKAP PAKAI AIR LIUR BASI ... ANTARA DUA DARJAT ... NASIB AKHBAR DI NEGARA INI AMAT JAUH BERBEZA!!!




Ini nasib yang menimpa akhbar mingguan The Heat yang menegur cara perbelanjaan Najib yang terlampau boros.

Akhbar mingguan The Heat digantung serta-merta oleh Kementerian Dalam Negeri (KDN) dipercayai disebabkan artikel muka hadapan berhubung perbelanjaan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor.


Dalam satu kenyataan yang disiarkan di portal The Ant Daily, akhbar The Heat mengesahkan peneribitan mereka sudah digantung.


"Akhbar ini tidak akan diterbitkan seperti yang dijadualkan pada 21 Disember," kata The Heat.

7 comments:

  1. Parti UMNO tidak pernah gentleman dulu, kini dan selamanya

    ReplyDelete
  2. Klu UMNOOOO gentleman dah lama dah bungkus.....jangan marah

    ReplyDelete
  3. Utusan sedang mengumpul saham dan dividen akhirat yang akan dibiayai umno 100%...penyebar fitnah rakyat

    ReplyDelete
  4. Amno mana da ada telur...itu tulur dia sudah kasi lembu mkn

    ReplyDelete
  5. Dah lama menipu rakyat, baru sikit terbongkar melenting.Itu cuma satu dari beribu ribu penipuan perbelanjaan boros yang selama ini di selindungi dengan akta mesin cetak dan penerbitan.Itu belum lagi claim yang tak munasabah kepada kerajaan. Rakyat desa habis di klentong wasatiyah, pemimpin amal kan yang terbalek.Bukan bangsa asing menjual negara tapi melayu umno yang menjahanamkan nya.Hidup mewah di kala negara berhutang berbillion billion,lagi mahu tunjok naik jet mewah.Kita ada minyak dan gas sepatutnya untukanak cucu kita, tapi dah di gadaikan sebagai terbitan bon di US, yang selama ini ramai tak tahu.Masa depan Petronas pun nanti orang asing bolot. Bangun lah bangsa ku jangan leka slogan Hidup Melayu hingga tergadai negara dok tipuan umno.Saya minta tolong rakyat berdoa pada Allah SWT supaya mencabut kekuasaan mereka yang menipu rakyat sendiri agar kita lebih maju, bertakwa dan di jauhi kemuflisan.

    ReplyDelete
  6. Wah... Anjing2 pakatan jahat sedang menyalak. Otak semua susah terpeleot... Sukar utk diubati lagi. Semua ni bahana air kencing PKR... Sampaikan tak dapat beza mana baik mana buruk...

    ReplyDelete
  7. Komen macai bertaraf babi je langsung tak ada fakta.orang dah tunjuk fakta dia maki orang.dasar anak haram.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...