Thursday 26 December 2013

TIDAK LAGI MAMPU BERTAHAN DENGAN SERANGAN BERTALI ARUS DARI RAKYAT, AKHIRNYA BUNG MOKHTAR RADIN BERHASRAT MAU TUTUP AKAUN TWITTER NYA.



Susulan bertali arus serangan daripada cybertrooper melalui laman Twitter, hari ini Timbalan Pengerusi Kelab Penyokong-penyokong Kerajaan BN (BBCBN) Datuk Bung Moktar Radin menyatakan akan "bersara" daripada terus aktif di laman sosial mikro itu.

Beliau yang dipetik dari laman sosial itu berkata :

"Kalau dah begini jadinya dunia Twitter mungkin saya nak bersara daripada terus bertwitter," tulisnya.

Dari pemerhatian, akaun Twitter Bung yang juga Ahli Parlimen Kinabatangan yang menggunakan nama Twitter @MyKinabatangan itu telah diasak dengan pelbagai soalan daripada pengikutnya.

Sebelum ini, media juga melaporkan pemimpin itu turut berperang tweet dengan beberapa cybertrooper pembangkang mengenai isu koyak kertas usul di pesidangan Dewan Rakyat.

6 comments:

  1. Perangai kebinatangan. Cakap kosong kat Parlimen. Kena serang kecut peliaq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok jugak dia tu berhenti bertwitter. Sibok aje dgn twitter, tak beranak la bini muda dia sampai ke tua!

      Delete
  2. Malang sungguh rakyat memilih pemimpin yg bersifat kebinatangan. Mulut laser tiada insuran langsung, otak kosong macam otak udang. Semua yg keluar dari mulutnya berbau bangkai.................

    ReplyDelete
  3. Pukimak binatang borneo mana ada teloq. .anak haramjadah punya babi binatang ni...cybertrooper umno pun kecut teloq wakakakaka padan muka babi sekoq ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni Dol...tak elok ko tibai dia sampai macam tur. Ingat sikit kat tuhan, Dol.

      Delete
  4. itulah pemimpin yg bacol otak nak nonok je...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...