Saturday, 28 December 2013

INILAH WAJAH KETUA WANITA UMNO BAHAGIAN YANG HAMBAT KELUAR RAKYAT MALAYSIA KE NEGARA LAIN JIKA TIDAK SECOCOK DENGAN KERAJAAN UMNO/BN!!!


Tinggalkan Malaysia jika tidak suka kerajaan BN, kata Ketua Wanita Umno

Wanita Umno Bahagian Kuantan meminta pihak yang tidak berpuas hati dengan kerajaan pimpinan Barisan Nasional (BN) meninggalkan negara ini dan tinggal di negara yang disukainya.

Ketuanya Datuk Zaiton Mat (gambar) berkata, adalah mudah untuk mempertikaikan kelemahan kerajaan tetapi dalam masa yang sama menafikan usaha kuat yang dibuat kerajaan untuk melahirkan suasana yang bebas dan harmoni di negara ini.


Zaiton berkata demikian selepas mengetuai 50 anggota Umno Kuantan dan Paya Besar yang membuat laporan polis di Balai Polis Kuantan semalam, lapor The Star.


Masyarakat Kuantan dan Paya Besar antara pihak yang paling marah dengan kerajaan ekoran kegagalan jentera kerajaan membantu mereka ketika banjir besar melanda Kuantan baru-baru ini.


Ekoran itu, pelbagai kata nista ditujukan kepada kerajaan khasnya Umno ekoran kegagalan pemimpinnya turun membantu mangsa banjir.


Usaha anggota Parlimen Kuantan Fuziah Salleh untuk mendapatkan bantuan melalui usul agar diumumkan darurat di Kuantan pula dicerca oleh ahli Parlimen daripada BN termasuk meminta beliau pulang sahaja ke kawasannya yang sedang banjir itu.


Kenyataan Ketua Wanita Umno, Datuk Seri Sharizat Jalil yang menggunakan perkataan “bangsat” terhadap beliau semakin memarahkan penduduk Kuantan kepada kerajaan BN.

48 comments:

  1. Macam lah Malaysia ini bapak dia punyea ; amat cetek pemikiran seorang ber darjah "Datok"......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betina celaka. Danga bay yg omono laknatullah jual kpd singapura tu ko tak kesah? Omono ni sampai bila2 celaka haramjadah babi iblis setan.

      Delete
    2. Tang omono juai danga bay kat singapura 1.6 bilion tak dipedulikannya. Haramjadah babi punya omno. Omno laknattullah penggadai negara

      Delete
    3. Nie kimak garit punyer jalang.mcm haramjadah.bangsatpunya garit.

      Delete
    4. tengok muka pun dah tau ada aura seperti orang yang tidak berpelajaran...

      Time2 umno merogol duit kocek kita semua, jom peluang buat duit kat sini, copy & paste kat browser http://bit.ly/1hRf37d

      Delete
    5. Apa nak heran dengan umno, guru kemas tak de SPM pun dapat PJK. Pingat buatan manusia beb. Suka bagi, tak suka tarik. Bukan macam ijazah tulen dari universiti yang bertaraf!!

      Delete
    6. Rasanya dah elok sangat utk org2 yg x tahu berterima kasih...Kau ada..?

      Delete
    7. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Dlm umngok maner ada org cerdik lg..kepale hotak dia usaha keras kat celah maner,nak menjahanamkan melayu adala..mcm negara ni umngok keparat ni punyer,kaaaaaahhaakkk tuiiiii....

    ReplyDelete
  3. Malang sungguh umno ni kerana melahirkan pemimpin2 yg bodoh tahap khinzir. Segala jenis kenyataan merapu habis keluar dari mulut busuk mereka. Cakap begini tak kena cakap begitu pun tak kena. Begitu sekali Allah hina mereka hinggakan mereka dihina oleh masyarakat terbanyak. Klu begini berterusan makin hampirlah umno menuju sakaratul mautnya. Innalillahwainnahirajiun

    ReplyDelete
  4. wakkkkk luuuu!.....adessssssss oooooo malaysia ku...

    ReplyDelete
  5. Tengok muka pun tahu.

    Kureng cerdik.

    ReplyDelete
  6. salam. saya ni ahli umno dri dulu . Tapi saya amat kecewa dgn tingkah laku serta kenyataan2 sebegini dari pemimpin2 umno kebelakangan ini. Kenyataan2 sebegini lah yg akan membawa kepada kejatuhan umno nanti. Ingat dunia ni bulat...kadang2 kita diatas dan kadang2 kita dibawah. Jangan takbur sangat dengan kata2 sebegini, pasti nanti ada balasan setimpal dari Allah SWT. Memang malang Umno mempunyai pemimpin2 sebegini. Memang benar kata2 Dr. M, umno kini mempunyai pemimpin2 yang tidak cerdik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika awak ahli Umno,kenapa pilih orang macam ni jadi ketua.
      Nampak sangat ahli Umno dua kali ganda bodoh.

      Delete
  7. 'kenaikan kos hidup, org kurang tenang ialah org kurang bersyukur' - prof muhayyah.

    relax lah beb. dengarlah nasihat pakar dan org bijak pandai. belajar2lah bersyukur tu...




    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau dok lah celah ketiak prof muhayyah tu.. Alat umno... Huhuhuhuuu

      Bapak tiri laki mak keza

      Delete
    2. Woi kezakera@zackzackar.idup lg ko.aku tak leh ler tengok nama ko.terbayang insan insane lg bodoh.masih lg jadi pencacai tua kutuk nak mamphus tukang angkut najisb.kah.kah.kah.sedap pun sedap,lazat pun lazat dapat menyumpah seranah pencacai bangsat umno.

      Delete
    3. keza......untuk makluman ko, prof tersebut bukanlah seorang ulamak tetapi kang kong. Untuk makluman ko jugak, manusia seperti kami tidak akan berasa tenang apabila semua harga barang dan perkhidmatan akan dinaikkan harga. Kami sebagai manusia mempunyai duit yang terhad untuk menampung kenaikan harga tersebut. Ini amat berbeza sekali dengan spesis ko keza. Ko tau kenapa? Sebab ko hanya seekor anjin amno. Ko hanya tahu menyalak. Jika ko menyalak, itu sudah cukup kerana tugas ko sudah selesai di situ. Kami tidak begitu keza. kami mempunyai tanggungan seperti isteri, anak dan ibu bapa yang perlu disuap mulut mereka. Ko tak perlukan itu semua kerana bagi ko kehidupan itu cukup dengan sisa nasi di dalam sebuah pinggan yang diberi oleh tuan ko. Ko tak perlu membayar tol atau mengisi minyak petrol sebab ko hanya berjalan dengan kaki empat. Ko tak perlu elektrik kerana ko tidur di atas pasir di bawah jambatan. Ko juga tak perlu menyekolahkan anak-anak kerana anak3 ko hanya perlu dididik merayau2 di tepi longkang apatah lagi untuk membayar GST kerana ko tak perlukan makanan kerana keluarga ko hanya makan dari tong2 sampah milik tuan ko. Ketahuilah keza, kehidupan kami sebagai manusia amat berbeza dengan kehidupan ko sebagai seekor anjin amno.

      Delete
  8. Rakyat termasuk pemimpi-pemimpin Sarawak yang tak suka UMNO macam mana? Patutkah keluar Malaysia? Kecil tapak tangan, stadium kami tadah.

    ReplyDelete
  9. Lepas ni g pula jilat tangan badak air.untung2 dapat ganti mak lembu bangsat.kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Haluuuuuuu. ....

    Dasyat tul wanita umno nih...penyakit gila kot betina ni. Ingat mak bspak ko punya negara nih....tengok muka pun aku x terliuq. ......ada mna2 ahli sunah sini mencanak tgk muka betina ni....aku rasa tapau viagra sedozen pun blum tentu naik.......

    Khak tuih

    ReplyDelete
  11. Dia brcakap dlm keadaan marah tu. Dia tak pikir akibatnya dari kata2 dia. Kesian dia rupanya belum matang lagi. Kena belajar lagi kalau nak jadi pemimpin yg berjaya.

    ReplyDelete
  12. Apa yang dinyatakan oleh Datuk Zaiton Mat meminta pihak yang tidak berpuas hati dengan kerajaan pimpinan Barisan Nasional (BN) meninggalkan negara ini dan tinggal di negara yang disukainya....adalah kiasan untuk bangsa UMNO Baru dan pencacainya saja. Bangsa UMNO Baru memang patut dihalau...

    Kita semua sedia maklum dalam parti UMNO Baru itu semuanya adalah spesis bodoh dan bangang, termasuklah mereka yang berjawatan menteri.

    Datuk Zaiton hanya hebat pada status saja tapi mentaliti kelas ketiga sama seperti Ahli UMNO Baru yang lain berfikir kononnya kerajaan Barisan Nasional itu adalah kerajaan Malaysia.

    Kerajaan Malaysia dengan kerajan Barisan Nasional adalah dua kerajaan yang berbeza. Kerajaan Malaysia adalah kerajaan mutlak yang menguasai Malaysia dikuasai oleh yang dipertuan agong.

    Tapi kerajaan Barisan Nasional adalah kerajaan pentadbir dari parti politik yang diberi mandat secara kontrak selama lima tahun oleh rakyat. Selepas lima tahun kontrak mesti diperbahrui melalui pilihanraya.

    Oleh kerana itu apa kuasa yang ada pada Datuk Zaiton menghalau rakyat kerajaan Malaysia sedangkan kehidupannya juga bergantung pada ihsan Seri Paduka Yang DiPertuan Agong ? Ini dinamakan melayu tak sedar diri diuntung....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kali ni kontrak dapat cara tipu.
      Kerana tak pas kira kira dikata 47% dari 100% dia majoriti!
      Apa macam Datuk?
      Jasa apa dapat gelaran tu?

      Delete
  13. Umno sememangnya menganggap mereka adalah KERA-jaan malah TUAN-punya kepada kerajaan, rakyat, harta benda, hasil mahsul malaysia sejak azali....orang lain semua adalah hamba dan TIDAK layak memerintah

    ReplyDelete
  14. Ade duit..dpt dapat datuk

    ReplyDelete
  15. Tak mau cakap banyak lah.Cuma nak tau dari lubang jamban mana Minah Serengget,Tok Dukun Rabit ni datang?
    Lembu ada otak lebih banyak akal dari Minah Serengget ni.
    Jangan jangan hasil dari Skim I.C. Mamakutty tak!

    ReplyDelete
  16. Saya AMAT BERSETUJU dengan saranan datok zaiton mat ini KALAU TAK SUKA DENGAN YANG MEMERINTAH MAKA CARI NEGERI LAIN......
    Dato yang otaknya kering, kecut danciput MAKA DENGAN INI SEBAGAI HAMBA ALLAH SAYA CABAR DATOK & SEMUA KEPIMPINAN UMNO YANG TAK SETUJU DENGAN HUKUM DAN SYARIAT ALLAH PERGILAH CARI DUNIA LAIN.... KERANA PEMERINTAH DUNIA INI ADALAH ALLAH.
    KECUALI DATOK NAFIKAN DUNIA INI DI BAWAH PERINTAH ALLAH... MAKA BERTAUBATLAH..... ATAU BERSEDIA UNTUK DI BBQ KEMUDIAN KELAK.

    ReplyDelete
  17. makcik banggang ni kalau PR menang PRU14 nanti suruh dia berambus pegi negara lain...sbb dah tentu dia x suka pimpinan PR nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu Kalau PR menang masa pru 14....kalau kalah,kita yg sokong PR ni yg kena keluar malaysia.....tapi apa2 pun saya mungkin akan berhijrah ke luar malaysia sebelum pru 15....saya mengundi pada pru 14 je la nampaknye....sebab company tmpt saya kerja tu nak pindah pergi las vegas....kepada pemimpin Umno jgn risau la....rakyat yg sokong pr akan berhijrah akibat x tahan dengan pentadbiran umno

      Delete
    2. Suruh makcik tu berambus ler ni jugak sbb dia dan gengnya tolak hukum Allah, suruh dia cari dunia lain jangan duk bumi Allah ..Apa mcm boh..??

      Delete
  18. Hampa jangan dok rasa pelik spesis umno ni.Bangsa umno agama umno, bangsa melayu agama Islam, dari dulu hingga kini akainya kuno, sampai bilapun tak sokong islam. Agama, bangsa & negara dah lama depa jual.Mana mungkin minta tolong kat harimau jangan makan kita sebab kita tak makan dia.Hidup depa atas nafsu serakah dapat projek jadi alibaba lepas tu kutuk bangsa melayu, hina melayu, hina islam, hina quran, hina nabi, semua hina melaikan umno sembah pemimpin mengalahkan tuhan agak2
    depa sapa? Nabi kata itulah manusia shaitan
    Oleh itu bila jumpa depa kata dulu Auzubillah nescaya akan selamat dari menjadi seperti mereka, , InshaAllah. Dari Allah kita datang kpd.Allah kita kembali. Yakinlah mereka akan d timpa azab yg.pedih kerana mereka tidak akan sempat bertaubat!

    ReplyDelete
  19. Muka macam cinabeng aje....makcik ni dari negeri dibawah bayu kot....

    ReplyDelete
  20. ROSMAH MANSUR JKK28 December 2013 at 17:51

    Cer perhati betul betul muka mak cik tu.... muka seks kuat tu... tu yang merapu tu... kah kah kah

    ReplyDelete
  21. nenek sapalah ni....

    ReplyDelete
  22. Niii nama ketua....memang rakyat kuantan dah hilang ketamadunan wakil....org lain pun Menopause gak...lah fobia mcm ni le...kata kata tu nampak sgt tunggu BQ lulus..direct nego..le tu. akal tarak...nak jadi pemimpin...kata2 tu kena jaga..bukan jual produk kecantikan...ni wakil pemimpin pada rakyat...KAK ton....!

    ReplyDelete
  23. walan tar dzo 'ankal Omnu walan Baziran Nazional, hatta tattabi 'a millatahom

    Banyak ekog dah pemimpin Omnu ratib ayat ni
    Benarlah kalam Mantang PiEm Tua, bahawa tiada orang ceredik lagi yang tinggal dalam Omnu melainkan orang orang yang lol & ngong belaka

    Bila dia buka mulut dah boleh nampak darjah MURAKAB Omnu

    Tinggalkan Malaysia jika tidak suka kerajaan BN, kata Ketua Wanita Umno
    Kepada orang disuroh pindah berambus kalau tak suka cara Omnu
    PADAHAL Omnu lama sangat dah tak setuju dengan HUDUD bakpe tak pindah berambus dari bomi Allah ini.?????????????.........

    ReplyDelete
  24. Rasanya kebanyakkan orang kuantan dah bijak sbb tu mereka pilih PR pd pilihanraya yg lalu.......so yg kalah pasti angin satu badan dan keluar statement merapulah

    ReplyDelete
  25. Biar semua keluar dari msia biar wanita umno dgn lembu saja tinggal dlm kondo...

    ReplyDelete
  26. DAH LA BODO MCM LEMBU..PAS TU BANGANG TAHAP GABAN PLAK...apa lah nak jadi degan puak2 ni??

    ReplyDelete
  27. Ni statement yg confirm tak beriman, pakai tudung sebab nak bagi nampak beriman tapi hakikatnya munafik. Apa dia ingat negara ni harta benda mak bapak dia. Allah swt tidak pernah berkira tentang limpah kurnia nikmatnya kepada semua hambanya hatta sekalipun keatas orang2 kafir. Nabi saw tidak pernah menghalau kaum kafir musyirikin keluar dari negara islam yg diperintah baginda pun. Ini baru jadi ketua wanita umno bahagian dah berlagak melebihi Tuhan.

    ReplyDelete
  28. Nak bodek pemimpin, last sekali kena kutuk bertan tan. Masa banjir kat KL dengan kuncu kuncu enjoy lepas itu bagi komen paling bangang dalam dunia.Ini macam orang angkat jadi ketua negara boleh jadi perang saudara.

    ReplyDelete
  29. tak suka dengan UBN sila keluar dari MALAYSIA... tak suka dengan hukum ALLAH (baca hudud) sila KELUAR DARI BUMI ALLAH!!!!!

    ReplyDelete
  30. Maafkan la makcik ni? Dia dah monopause tu. So laki pun jauh-jauh. Tu yg meraban tebeng. Lagi satu kalau tak suka PR jangan duduk Kuantan sbb Kuantan bawah PR. Keluar jer dari Kuantan. Ada hati nak suruh org keluar M'sia....Sempret punya org..

    ReplyDelete
  31. kalau pemimpin cenggini yang nak jadikan Malaysia negara maju... wa tak tau la maju cammana yang Malaysia boleh pergi...(dengan pemikiran camni...)

    ReplyDelete
  32. Betina bodoh ni tak reti membaca ke atau mungkin bodoh sangat macam orang yang menyokongnya. Berapa banyak rakyat negara asing yang berhijrah ke negara maju. Mereka meninggalkan negara masing-masing dan apabila berjaya mereka akan melihat negara asal sebagai negara asing atau tempat bercuti dan juga negara ibu bapanya sebagai tempat yang mundur dan hina. Berapa ramai pula yang kembali ke negara bangsa mereka sebagai pemerintah, sebagai panglima dan sebagai duta. Adakah ini yang betina bodoh ini mahu? Edward Ghneim rakyat Amerika keturunan Arab kembali ke Timur Tengah sebagai Duta di Kuwait dan juga di Jordan. Gen John Abuziad mengetuai Tentera Amerika memerangi Iraq, Karzai kembali ke Afghanistan sebagai Presiden. Adakah betina bodoh ini mahu satu hari nanti akan ada anak anak Malaysia yang mengetuai tentera asing menawan negara ini. Adakah betina bingai ini mahu akan ada seorang presiden yang memerintah negara ini dilantik oleh kuasa-kuasa asing. Inilah dia tahap bodoh yang melampau dalam persatuan betina bertudung merah. Sekarang sudah ada anak tempatan yang menjadi ahli sains fizik muklear yang berkhidmat di Amerika bila ia balik menziarah ibu bapa ajen CIA yang mengiringi turut masuk dalam tandas bersama dia. Begitulah bernilainya rakyat Malaysia yang cerdik dimata negara asing.

    Teringat saya satu temuduga dengan Duta Arab Saudi di Jakarta. Pemberita bertanya apakah rasanya berkhidmat di Indonesia iaitu sebuah negara majoriti Islam dan juga negara datuk dan nenek beliau (datuknya seorang ulama yang lama belajar di Arab Saudi). Antara lain kata beliau ialah ini negara datuk nenek saya. Saya tetap berbangsa Arab dan rakyat Saudi yang setia!!! Selagi dibiarkan orangorang bodoh berkuasa selagi itulah Malaysia tidal boleh maju! Kita hanya menunggu masa sahaja untuk Thailand, Indonesia dan Vietnam untuk mendahului Malaysia dalam semua bidang!!. Itu pun Thailand telah mau dalam pertanian dan perikanan bahkan universiti-universiti mereka jauh maju kehadapan. Begitu juga Indonesia. Pertanian yang maju, membuat pelbagai senjata, budaya yang kukuh, bahasa yang berkembang. Malaysia hanya bergerak dengan kereta sendiri yang tak berapa nak laku!!!

    ReplyDelete
  33. Lu tau ke lu ckp apa....lu faham ka politik ....datuk ckp pakai otak...bukan pakai lutut...lu siapa halau org kluar dri malaysia..dono which stupid idiot gave her title datuk at the first place ...this is menghasut...shud put her behind bar first....power + stupid = donkey

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...