Friday, 27 December 2013

TAWARAN YANG BAKAL BUAT TM NET PENING KEPALA TAPI RAKYAT GEMBIRA.



ABNxcess Akan Memperkenalkan Pakej Internet 5Mbps Pada Harga RM69.99 Sebulan

ABNxcess mungkin tidak begitu popular dikalangan ramai pengguna buat masa ini. Ia merupakan salah satu syarikat penyedia perkhidmatan internet dan juga sokongan IPTV. Namun, lokasi sokongannya masih terhad buat masa ini.

Apa yang menariknya daripada ABNxcess pada tahun baru 2014 kelak adalah dimana mereka bakal hadir dengan promosi khas menawarkan perkhidmatan mereka pada harga hanya RM69.99 sebulan untuk internet berkelajuan sehingga 5Mbps dan juga 50 saluran TV percuma.

Tawaran harga berkenaan boleh dikatakan antara yang termurah di Malaysia buat masa ini. Daripada apa yang dikongsikan kepada kami, ia dikatakan tiada sebarang kontrak untuk melanggannya, membolehkan pengguna untuk menghentikan perkhidmatan tersebut pada bila-bila masa sekiranya tidak berpuas hati dengannya.

Harga pakej dikatakan akan kekal sehingga mana pengguna masih melanggan pakej berkenaan. Tempoh promosi ABNxcess untuk pakej baru ini adalah daripada 1 Januari sehingga 14 Februari kelak. Ia tidak diketahui lagi sama ada pihak ABNxcess akan menaikkan harga untuk pakej berkenaan ataupun mengekalkannya selepas tarikh berkenaan.

Bagi anda yang berminat, boleh menyemak kawasan liputan anda di laman rasmi ABNxcess hari ini, disamping melihat saluran TV yang turut ditawarkan oleh mereka melaluinya.

Sebagai perbandingan, pihak TM menawarkan pakej VIP5 pada harga langganan RM149 sebulan dan hadir dengan panggilan ke talian TM secara percuma serta beberapa perkara lain.

Jadi, mungkinkah dengan pengenalan pakej 5Mbps pada harga lebih rendah berbanding TM ini, ia akan membuatkan penyedia lain termasuk TM mengubah struktur harga pakej mereka?

17 comments:

  1. TM tak akan bungkus punya.

    Orang UMNO tetap akan melanggani TM.

    Melanggan TM yg servis buruk caj mahal itu adalah jihad untuk memartabat kan bangsa Melayu.

    Pthuiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Ahhh. isu takbest
    mana isu kata nak berhimpun berguling guling mcm anjing ni?
    tarak berani tulis kaa.

    hahahahahaha.

    mlm tahun baru ka...bulan dua ka...ampat ka.,..
    kali ni aku nak tengok mana yg berani sangat nak turun berhimpun haram anjing macam bersih dulu.
    mana penganjur2 mcm ambabiga ka...?
    semua kecut telur. yg jadi monyet hitam hah macai bangang budak baru nak nak naik mcm pengerusi turun tu.kkeikihih

    Masa bersih kena tembak peluru asap korang boleh pegang baling balik.

    sekarang dan masa akan dtg ni cubalah. kalau berani. hihihih

    turun wey..berhimpun.mana anjing mudin rais ganja? jenglot samad said mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aduhai... Ni anjing kurap tujuh keturunan mana yg terlepas kt sini.. Dasar anjing kurap tujuh keturunan makan taik ... Uuhuhuuuhu.. Ksian kesian.. Dasar macai umngok yg tun m kata..tp aku nk kara kau ni anjing kurap bodoh tujih keturunan... Mudah2an ..

      Delete
    2. orang selalu kata, bahasa melambangkan bangsa...
      soalan aku, ko nie bangsa apa?!

      Delete
    3. yang menyalak-nyalak tu anjin belaan macai yang hidup makan benda free pemberian macai. Sebab tu anjing jenis ni tak rasa susah pun apabila harga barang mencanak naik. anjin macai jenis ni tak isi petrol, tak makan gula, tak bayar tol dan tak guna elektrik. anjin jenis ni hanya diberi makan oleh macai mereka dengan benda yang tak naik harga seperti ikan kering, budu, cencalok, belacan, garam dan kahak-kahan buangan macainya.

      begitulah kehidupan anjin belaan macai.

      Delete
  3. JOM RAMAI-RAMAI KITA PAKAT PAKAI ABN Xcess. BIAR YANG MAHAL DAN MENIPU TU TERGOLEK DOG DAN BANKRUP. KUASA MEMBELI KUASA RAKYAT........

    AKU - MULAI 1.1.2014 PAKAI ABN Xcess. BELEN 90 HINGGIT BOLEH TAMPUNG BAYAR TOL DAN LETRIK.

    ReplyDelete
  4. Blog ni tak buat promo ke.banner ajak rakyat turun berguling guling?
    takut? baru tau takde telur?
    kalau berani kasi promo dlm ni blog.

    hahaha. kata pejuang rakyat.Pejuang kena beraneyyy..

    penjual cipap pd yb keling ada le

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang kau sakit hati sangat dah kenapa? ikut suka org la nak berjuang ke nak berguling ke...tk minta duit dgn kau pun

      Delete
    2. wow...sekor lagi anjin amno 20.57 tersesat dan menyalak kat sini.

      Delete
  5. Ape yang nak di banggekan? Kini ujud lagi sebuah syarikat gergasi hiburan yg di terajui oleh hindu - yang same juge dengan Astor - ke due2 nye syarikat milik orang hindu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kira la wak, sykt hindu ker, sykt buda ker. Buat hapa bayar ratus2 kat sykt melayu atao sykt kroni amno kalu perkhidmatan macam siyal dan rajin pulak tipu pelanggan.

      tak gitu wak?

      Delete
    2. Nak melanggan buat meghonjang hape wak, ngabihkan duit. Setahun RM840 baik le bagi pade emak, dapat juge beghokatnye. Ate baik ghenti le nonton gambo yang tak ade apepun paedahnye, bukan boleh tumpo dibuatnye ngenyang pun idak, he'eh.

      Delete
  6. syarikat ni pun kroni jugak.. a BN xcess.. terang2 ada BN.. omakkau ni orang BN ke?

    ReplyDelete
  7. Abn kena buat syarat. Ahli umno & perkasa x bole langgan. Sbb mrk suka brg mahal & yg naik harga. Klau dia merayu nk jgk buat polis repot krn cuba tumbangkn kjaan

    ReplyDelete
  8. Itulah sebab kenapa PR nak hapuskan dasar monopoli....tengok astro, bila tak ada pesaing berlagak nak mampus... bila ada persaingan, yang untung adalah rakyat...tp macai x suka sbb otak duk kat lutut....banganggg....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...