Tuesday, 31 December 2013

SUASANA PARA PEJUANG RAKYAT PERHIMPUNAN GERAKAN TURUN KOS SARA HIDUP (TURUN) YANG SUDAH MENGHAMPIRI DATARAN MERDEKA!!!



Ribuan Para pejuang Perhimpunan Gerakan Turun Kos Sara Hidup (TURUN) telah mula berarak ke Dataran Merdeka.

Suasana cukup meriah dan amat gamat sekali .. Tiada ugutan dan fitnah mampu menyekat rakyat terutamanya anak-anak muda meluahkan rasa marah dan resah mereka dengan berhimpun secara aman agar kerajaan UMNO/BN yang sedia ada bertindak pantas dan bijak menangani isu yang amat besar yang sedang melanda kehidupan rakyat kini.

7 comments:

  1. Haluuuuuuu. .....

    Berjuanglah wahai perwira dan serikandi ku. Kalian semua adalah adiwira yg tak kan dilupakan... .Tunaikan aspirasi dan inspirasi rakyat marhain.lenyapkan kebatilan.kita bentuk solidariti menentang penguasa yg rakus.Allahuakbar......Takbir

    ReplyDelete
  2. Berhimpun secara aman bersurai dgn cara tidak aman oleh macai

    ReplyDelete
  3. TERKINI : HARGA GULA DAH TURUN 50SEN , minyak kelapa..40 sen..
    tepat jam 10 mlm tadi.

    KY Jelly je naik 4 kali ganda. .
    maklumlah..mlm ni lepas pesta demo..gayboy dan balak dan awek dtg himpun..lepastu nak berguling berzina dan meliwat.


    Kejayaan demo guling2.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg buat benda zina haram gitu biasanya budak2 melayu amna lepas balik tengok konsert mlm taun baru. bunting besok buang bayi kat tong sampah

      Delete
    2. ko tau apa, keza....ko hanya seekor anjin ameno. ko tak perlu risau harga barang naik. sebab ko hanya seekor anjin ameno yg melalak sambil mencari sisa makanan di tong sampah tepi longkang

      Delete
  4. Semuga matlamat tercapai..apa pun suara rakyat didahulukan. Wahai pm, pak pak menteri kamu makan sedap, tidur sedap, makan angin sana sini, hasil duit rakyat tapi kami rakyat terpaksa menghadapi kesusahan dgn kos hidup yg kian meningkat, nak bersuara dikatakan nak menggulingkan kerajaan, kerajaan boros dgn ketirisan dikatakan nak menjaga ekonomi negara..semoga Allah memberi kemenangan kepada yg hak dan memusnahkan kebathilan.

    ReplyDelete
  5. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...