Friday, 27 December 2013

BIAR GAMBAR BERBICARA!!! .. BERIBU AHLI PERKASA BERDEMO BUAT BANTAHAN HIMPUNAN TURUN DI DATARAN MERDEKA MALAM 31HB DISEMBER INI????



Pergh!!!! Amat berbaloi dan pulang modal sungguh apabila UMNO selama ini menyumbang dana dan menaja kegiatan NGO yang akan mempertahankan Melayu sampai kiamat PERKASA.

Tengok saja rakaman gambar diatas ... paling kurang pun 1,000 ahli PERKASA termasuk bunian dan makhluk halus telah berkumpul depana Balai Polis Ledang setelah membuat laporan polis membantah apa yang dikatakan satu Perhimpunan Guling Kerajaan di Dataran Merdeka malam 31hb Disember 2013 ini.

Ini baru dinamakan pejuang .. sanggup mati berlumuran darah .

Jadi amat tepatlah apa yang dikatakan oleh Encik Ibrahim Ali Pengasas dan Presiden PERKASA bahawa UMNO sudah tiada taring, lemah dan penat maka sudah sampai masanya PERKASA ambil alih perana, tugas dan tanggung jawab UMNO.

DON'T PLAY PLAY WITH PERKASA YOU KNOW!!!!

20 comments:

  1. Duit beli bendera tu dapat dari mana? Duit derma yang kejaan bagi kat pekasa tu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus naik tol. Kami penyokong UMNO setuju apa saja kerajaan buat. Bagus. Kami puas hati kami skong barang2 semua naik. naik dan naik. Kami sayang pemimpin kami. Otaknya bijak kerana selalu memikirkan bagaimana nak naikkan harga barang. Satuuuuuuuuuu Malaysia, Satuuuuuuuuuuuu Malaysia. Terima kasih.

      Delete
    2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Ramainya. 5 ekor je campur cameran 6 ekor . Huak huak !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fenomena macam ni biasanya berlaku apabila ada seorang ketua kampung atau JKKK kampung yang duduk di kedai kopi. mereka memanggil anak2 muda yang melepak di kedai kopi tu dan belanja makan roti canai + teh tarik.
      Lepas kena belanja, kena buat kerja sikit la. ketua kampung ambik bendera dari kereta dan suruh budak2 tu angkat bendera tepi jalan. Ketua kampung akan duduk kat kedai kopi sambil perhati. Malu2 alah budak tu angkat bendera sambil bercermin mata hitam.
      10 minit kemdian acara selesai. Budak2 tu blah sambil memaki ketua kampong tersebut.... "celaka betol tok ketua tu. Belanja roti canai sekeping + teh tarik secawan pun nak kena angkat bendera sampai 10 minit", kata ketua budak2 itu

      Delete
    2. Raja Katak tak ikut sama ker?

      Delete
  3. Errrrrr.....sungguh hebat mereka ni. Mereka inilah yang akan mempertahankan orang melayu dan islam di malaysia. kahakkk ptuiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak pertahan macamana kalau kominis holog roti canai dua keping teh tarik dua gelas dia ikut kominis
      kalau jepun holog roti canai tiga keping teh tarik tiga gelas dia ikut jepun
      kalau mamak kutty holog roti canai empat keping teh tarik empat gelas dia ikut mamak kutty

      Kalau mengharap orang macam PEKASAM ni membela ugama bangsa negara alamat habis tergadai tinggal batu je lah. Sekarang ni pon dengar kabar ada dah beberapa lot Bumi Tanah Melayu yang telah berpindah milik kepada orang asing

      Apa orang PEKASAM buat??????????
      Bukan nak menghalang
      Makin suroh juak habis semua mana yang ada biar tinggal batu p@%#&

      Delete
  4. Cehhhh. mak bapak mintak tolong angkut kelapa sawit, kat sini pulak lima ekor budak tak cukup akal ni melepak.

    ReplyDelete
  5. xpe la. Dorang pun nak meraikan demokrasi. Biarkan je la. Nak join himpunan anjuran PR dorang x berani. hahaha...Mcm sorang member gua ahli UMNO nak ikut gi himpunan BERSIH 3, bila start kelam kabut, dia pun start kelam kabut lari x henti2 dari Dataran sampai ke depan balai Polis Dang Wangi...hahaha..

    ReplyDelete
  6. mereka bukan tak nak himpun ramai2. mereka takut polis tangkap sebab kalu lebih 5 orang dah kira pehimpunan haram. tu pasal la tak lebih 5 orang.

    ReplyDelete
  7. Kok d kata LEMVU marah lak kang...tp mmg pun...hahaha

    ReplyDelete
  8. Fuyoooo...byknya bunian...bawak Lembu NFC lagi...nanti jeritan keramat"Hidup Melayu" opppss sorry...Hidup Mooooooooookkk!

    ReplyDelete
  9. Cuba hangpa tengok betoi betoi gambaq yg Omak Kau paparkan tu manusia ke lembu. Aku nampak semuanya ada tandok dan kat hidung depa ada tali. Sah lah puak2 ini spisis lembu kena cucuk hidung. Ada juga lagi ye spisis rope ini kat Malaysia. Eis eis eis kesian nyeeeeeee. Untuk itu aku bagi hadiah best punya. Nak tau apa dia. Ni dia akhakkk tuihhhh. Ambil kahak kuning aku ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. lembu nie lagi elok dari lembu UMNO/Bn yg lain.....sbb ini lembu yg PERKASA...wooooo......eeeeee....takutnyer.....

      Delete
  10. Kenapa tidak dibuat di pintu keluar masjid selepas solat jumaat? Tentu ramai manusia di belakang. Ops lupa, dorang bukan kaki masjid....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus naik tol. Kami penyokong UMNO setuju apa saja kerajaan buat. Bagus. Kami puas hati kami skong barang2 semua naik. naik dan naik. Kami sayang pemimpin kami. Otaknya bijak kerana selalu memikirkan bagaimana nak naikkan harga barang. Satuuuuuuuuuu Malaysia, Satuuuuuuuuuuuu Malaysia. Terima kasih.

      Delete
  11. Ini resam dunia intan dikatakan kaca, kaca dikatakan intan. Amanah dan akhlak yang di warisi oleh islaM SEMUA diamalkan oleh orang bukan islam. tetapii bangsa ku tercicir dari landas apa yang dikata islam aswj. kita sendiri tidak tahu apa itu aswj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aswj tu Omnu lah kalu nak tahu, yang dok kebas duit tu
      PAS tu Pati Ajaran Sesat, tak caya tanya Mat Said

      Delete
  12. don`t play play with perkasa you know!!!!. perkasa dapat dana dari umno you know aaaa......

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...