Sunday, 29 December 2013

EDISI BONGKAR!!!! .. MENTERI PAKATAN RAKYAT LANGSUNG TIDAK BERJIWA PATRIOTIK ... MENGGUNAKAN BUKAN KERETA NASIONAL SEBAGAI KERETA RASMI????



Betullah kata-kata macai UMNO .. macam mana mereka tidak menyalak, maki hamun, herdik, caci cerca dan mencarut kat para pemimpin Pakatan Rakyat.

Lihatlah dengan mata kepala sendiri ... sebuah kereta buatan United Kingdom negara yang pernah menjajah negara kita ... jenama Range Rover nombor pendaftaran WXM 6 yang dijadikan kenderaan rasmi oleh seorang menteri kabinet Pakatan Rakyat .. Ooppss... Menteri Kabinet itu bukankah dari kelompok UMNO/BN?

Rupa-rupanya kereta ini kepunyaan pemimpin UMNO yang berjiwa Melayu tulin patriotik habis 110% yang jaga portfolio Pelancungan dan Kebudayaan. ... Siapa ek?

Menteri yang mempunyai adab pekerti yang cukup sopan santun dan mulia serta kebanggaan UMNO kini.

Nak sebut nama pun dah muntah.

9 comments:

  1. Geng perompak berlesen jangan kata kereta,kapal selam pun mampu pakai.itu lah berkat simpan duit dari kecil..kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Keza.....mana ko pergi, keza. aku sekadar ingin bertanya pada ko. adakah tugas sebagai anjin amno berkaki 4 seperti yang ko lakukan itu mampu membolehkan ko membeli sebuah range rover seperti itu. jangan ko harap keza. duit yang tuan ko bagi itu tidak mungkin membolehkan ko memiliki kereta semahal itu. Ko tau sebabnya, keza? sebab ko hanya seekor anjin amno yang hidup mencari makan di tepi tong sampah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lama lagi dia akan angkat sebelah kaki belakang macam nak bagi flying kick pd rim keta tu

      Delete
    2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  3. Bila hari pengadilan nanti akan ditanya kpd nazri dari mana datang nyer duit membeli rover tu.maka ader brani nazri buat isyarat lucah mcm tu.ader brani ker nazri.tak tahu ler plak kut menongkat langit.mamphos nanti tau ler.

    ReplyDelete
  4. Sokong BN, menteri jadi kaya raya rakyat jadi hamba abdi, wahai 47% penyokong umno bn ini lah yg kamu semua mahu termasuk keza pencacai angkat tong taik.

    ReplyDelete
  5. Spicies lawyer cabok yang masih di kekal, sebagai jurucakap puak keris walau pun tahu dia dan keluarga dengan kekayaan yang tak munasabah.Lagu ni lah melayu kena tipu walau pun perangai ibarat setan, tapi masih di pilih.

    ReplyDelete
  6. Ate org pdg rengas tengin bebenor,nk buat cmne yop,jenuh dh teman kabo kn,skrg telan ayor lior je le,nasik dh jd bubor!!!

    ReplyDelete
  7. menteri tiada akhlakkk....manusia macam ni nak korang dengar.....tak payah lerrr....manusia macam ni dah tak faham tinggi rendah dunie...biarlah die hidup kat dunia die....abaikan sajeeee

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...