Thursday, 26 December 2013

KERANA GAMBAR INI HABIS SEMUA MACAI-MACAI UMNO NAIK MINYAK MENGAMUK!!!!

Ini gambar lama yang sudah pun tersebar luas di alam maya ...

Baru-baru ini jadi kecoh semula hanya di sebabkan seorang wakil rakyat DAP menyiarkan gambar ini semula di twitternya sempena menyambut Hari Natal.

Gambar ini bukannya gambar edit pun .. hanya dipadankan dari cerita kartun yang cukup popular sepasang kuda belang dan badak air.

Apa yang macai-macai UMNO nak mengamuk sakannya tuduh sebagai biadap .. bukannya ada kata-kata kesat pun dilontarkan.. Ianya lebih pada secara kebetulan... Perlu adanya sense of humour lah sikit .. jangan terlalu rigid dan serius dalam hidup.

Omak Kau secara jujur tidak nampak ianya suatu penghinaan pun.

28 comments:

  1. Bagi saya satu penghinaan. Itu dipanggil innuendo. Jangan samakan orang dengan binatang, tak elok.

    Kita tunjukkan contoh yang baik kepada juak2 umno ni.... tapi jangan jadi macam mereka... they are not our teachers.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat video & gambar lucah mcm mana pulak ....

      Delete
    2. Video lucah Anuar, vdeo lucah Mustapa Ali, ini barang dia jadi sendiri tiada siapa pon tukang buat ?????

      Mengkalu Omnu tu baik !!!!!....
      Siapa pulak tukang video tu... Hantu.. pengundi hantu... Badak Sumbu

      Delete
    3. saya setuju.... kita kata kita hebat dok bela rakyat tapi pada masa yg sama kita buat maksiat... elok ke tu... daripada orang teringin nak menyokong terus org meluat..

      Delete
    4. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Elok gak gambar nie..macai2 marah sbb samakan pemimpin diorang dgan binatang..Tapi Xmarah plak bila pemimpin diorang layan rakyat cam binatang,Tipu,Perbodohkan rakyat..dasar BACUL..

    ReplyDelete
  3. Renungkan lah Al Hujarat ayat 11 (49:11).

    "Hai orang-orang yang beriman janganlah suatu kaum mengolok-olok kaum yang lain (karena) boleh jadi mereka (yang diolok-olok) lebih baik dari mereka (yang mengolok-olok) dan jangan pula wanita-wanita (mengolok-olok) wanita-wanita lain (karena) boleh jadi wanita-wanita (yang diperolok-olokkan) lebih baik dari wanita (yang mengolok-olok) dan janganlah kamu mencela dirimu sendiri dan janganlah kamu panggil memanggil dengan gelar-gelar yang buruk. Seburuk-buruk panggilan ialah (panggilan) yang buruk sesudah iman dan barang siapa yang tidak bertobat, maka mereka itulah orang-orang yang alim."

    Islam itu saling nasihat dan menasihati.

    ReplyDelete
  4. Pemimpin yang zalim dan kerajaan yang zalim memang kita kena tentang dan kutuk.

    Tetapi jangan la kutuk dan sentuh isu peribadi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abis klu misalnya mak semah bantot 3 kaki 2 inci takkan kita nak kata mak semah tak bantot. Itu namanya kita bohong bro. Cakaplah yg sebenar.

      Delete
    2. Tu yang puak umno dok samakan nik aziz ngan gambar khinzir tu pehal...

      Delete
  5. Kalau UMNO tidak sempurna Islamnya, maka kita lah yang tunjukkan bagaimana murninya Islam..maaf saya tidak setuju kerana ia mengaibkan mereka berdua secara sindiran. Kita sesama Islam harus bijak membezakan menyerang dasar atau menyerang peribadi

    ReplyDelete
  6. kah,kah,kah,kah,kah...cobaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoii!! Ini betul-betullah. Bukan Cobaan.

      Delete
  7. ehh wa pakai pic nih utk fb profil..ok jer..Macai Umngok ok jer..diorang terima dengan baik lagi tauuu!

    ReplyDelete
  8. mereka mengikut tema la katakan..

    ReplyDelete
  9. macai umno pernah buat gmbr samakan TGNA dgn babi....itu berhemah ke?

    ReplyDelete
  10. Gmbr itu hny humor n sindiran, bkn nk disamakn dgn binatang. Biadapkh org melayu apabila berpepatah 'mcm kucing n anjing' utk 2 anak yg asyik bergaduh? Adakh pepatah itu menyamakn anak2 sorg dgn kucing n sorg lagi dgn anjing? Samalh gmbr di atas. Tapi macai2 amno ni bodoh2 bangang belaka, mane paham bak2 pepatah melayu, tak tercapai dek akal tolol dieorg...kahkahkahhhhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omnu hapal pepatah berkaitan VIAGRA je
      Begitulah objek objek yang selalu ada dalam pikiran Omnu

      Kepala hotak kelam, benak, bengang......... hasil matakedarah rishwah

      Delete
  11. Kita tunggu apa kata Ali Tinju, tak kan diam je. Kami nak tonton tariaan tonggeng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan ali tinju tapi ali jobo @ ali bontot. Ha ha

      Delete
  12. BAGI SAYA YANG CETEK ILMU AGAMA NI, SAYA RASA KITA JANGAN LUPA KESAMAAN WARNA PAKAIAN KAK MAH DAN BANG NAJIB DENGAN WARNA DAN CORAK DUA HAWIWAN DALAH PERINGATAN ALLAH BAHAWA MANUSIA BOLEH JADI SERUPA DENGAN HAIWAN JIKA SELALU MEMPERSENDAKAN AGAMA, SYARIAT ALLAH.

    Renung dan muhasabah lah sahabat sekelian.....ALLAH KINI SERING MEMBERI C.O.D BALASANNYA

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju. manusia yang terlalu mengikut hawa napsu tidak ubah seperti haiwan.

      Delete
  13. macam sama je macam babi je...hahahahha

    ReplyDelete
  14. Dua2 macam lembu!

    ReplyDelete
  15. Mana jantan mana betina? Mohon pencerahan

    ReplyDelete
  16. Apa ni?????nk buat lawak masuklah Maharajalawak MEgaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. Setahu aku kalau macam badak air tu selalunya ada masalah kepala lutut. Kira-kira macam lebih muatanlah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...