Friday 27 December 2013

HEBOH KATANYA SEORANG MATI BUNUH DIRI DI BERJAYA TIMES SQUARE HARI INI!!!!!!

Omak Kau mendapat kiriman gambar yang memberitahu ada seorang lelaki terjun dari tingkat 9 Pusat membeli belah Bangunan Berjaya Times Square Jalan Imbi, Kuala Lumpur dan mati di tempat kejadian.

Identiti bangsa lelaki Cina berumur 24 tahun dari Seri Kembangan, Selangor dan mengapa berlakunya bunuh diri tidaklah dapat dipastikan lagi.

Polis telah mengklasifikasikan sebagai mati mengejut ( sudden death) kerana siasatan awal dapati tiada unsur jenayah.

5 comments:

  1. aku teringat kembali kes Teoh Beng Hok yang di katakan terjun dari tingkat 14 bangunan Masallam di Shah Alam......!!! drp kg medan PJS.

    ReplyDelete
  2. MUNGKIN dia dah tak mampu nak menghadapi masalah kenaikan kos hidup. Apatah lagi bila mulai 2014 banyak benda nak naik harga. Bila kepala dah berserabut, akhirnya dia terjun.

    ReplyDelete
  3. Mesti awek dia shoping sakan kot... Dia ajak awek dia balik tapi awek dia nk shoping jugak.. Last2 akibat xtertahan dengan sikap awek dia, so dia terjun...

    ReplyDelete
  4. Mati kena bom c4 mati mengejut juga ke..kahkahkah

    ReplyDelete
  5. Kesian..dia mati kerana terjun turun bangunan tapi harga kos sara terus juga naik.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...