Saturday 14 December 2013

KENYATAAN KETUA SYIAH KEDAH YANG AMAT MENGECEWAKAN UMNO .... MENGESAHKAN BAHAWA MAT SABU BUKAN PENGANUT SYIAH !!!!


Sebuah akhbar arus perdana telah jumpa dengan Ketua Syiah Kedah semata-mata nak mendapat pengesahan dan kepastian dari Ketua Syiah Kedah sama ada  Timbalan Presiden PAS adalah menganut fahaman syiah sepertimana 10 "bukti kukuh padu" yang didedahkan oleh KDN semalam.

Beliau mengakui tidak pernah berjumpa dengan Mat Sabu dan tidak mempunyai pengetahuan mengenai pembabitan Timbalan Presiden PAS itu dengan fahaman syiah seperti mana di dakwa Zahid Hamidi.

Beliau juga tidak pernah nampak dia seorang pengikut syiah.

Kalau dah Ketua Syiah sendiri akui Mat Sabu bukan berfahaman syiah .. apa lagi KDN dan Zahid Hamidi boleh mengesahkan semborono beliau seorang penganut syiah.

Ini tidak lebih kerana keceluparan dan terlepas cakap Zahid Hamidi semasa Perhimpunan Agung UMNO 2013 yang bercakap untuk tunjuk lagak kerana terbawa-bawa dan khayal atas kedudukkan sebagai Naib Presiden UMNO yang mendapat jumlah undi yang tertinggi.

Satu lagi nak tanya dengan Zahid Hamidi dan KDN .. bila lagi nak cekup Ketua Syiah Kedah ni?????

28 comments:

  1. sebenonya deme takut ngan mat sabu sb pengaruhnya beso samada orang pas atau atas pago, maka buat le hikayat penglipur lara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju....nak pecahkan penyokong pas amat mudah. Buat cerita tentang syiah. Dengan sendirinya penyokong pas akan berpecah dua. Ditambah pula bilamana pemimpin tertinggi pas sendiri tidak sekata pendapat dalam menangani isu ini. Tahniah, umno memang bijak memasang jerat untuk memecahkan perpaduan dalam Pas. Mudah dibaca, jika penganut Pas berpecah, umno akan menjadi kuat semula......

      Delete
    2. dah ade gambar tu dia kenalah mengaku. jangan nak bertaqiyyah pulak yer....

      Delete
  2. UMNU ni PAGAN. Paling terserlah waktu sembah patung kat Tugu Negara. Agamawan lantikan UMNU berperenan mengelirukan masyarakat agar dapat menyembunyikan kemunafikan UMNU.

    ReplyDelete
  3. Bodoh punya omakkau. Syiah ni menggalakkan penipuan dan menafikan ..demi memperluaskan pengaruh syiah. Awak ni peembela sangatvsyiah ni kenapa...ke awak ni syiah juga. Cara awak ni nampak yg awak ni pejuang syiah laknatullah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon... orang Ahli Sunnah Waljamaah tak maki orang buta tuli...Nabi pun tak mengaku umat... cara kau tu lebih teruk dari Syiah. Islam itu dakwah...dakwah itu akhlak. Jangan kerana kau benci Syiah tu sebab politik lebih2 lagi yg kena tuduh orang pembangkang maka bukan main benci lagi...katakan tiba2 Zahid Hamidi tu mengaku pulak dia tu orang nombor 2 Syiah apakah kau akan berjuang cara yang sama?

      Delete
    2. 08.17.....cara anda mengulas di atas tu menunjukkan anda seorang pendokong munafikun. Apakah anda juga munafikun? jangan cuba menafikan bahawa anda seorang munafik.... munafik yang sama tarafnya dengan syiah.

      Ko tau kenapa simunafik memfitnah mat sabu?:
      1. supaya org ramai lupa bahawa kenaikan tol dan elektrik semakin hampir.
      2. supaya org ramai lupa perbelanjaan tidak berhemah suami seorang besar negara.
      3. supaya orang lupa masalah kelemahan pengurusan banjir di pantai timur baru-baru ini.
      4. supaya orang ramai lupa dengan amalan sunah wal rasuah para pemimpin tertinggi umngook
      5. supaya orang ramai lupa bahawa harga barang semakin naik akibat kenaikan harga minyak dan gula sedangkan para pemimpin mengatakan tidak akan berlaku kenaikan harga barang tersebut.
      6. sebagai cara melemahkan pas kerana cara pertama melemahkan pas dengan kekalahan mat sabu tidak kesampaian
      7. supaya org ramai sentiasa bodoh agar umur umngook dapat dipanjangkan lagi walaupun sepatutnya sudah tiba waktu terkubur

      Delete
  4. Najib jugak adalah seorg syiah..

    ReplyDelete
  5. najib n umno suke menipu,adakah najib n umno syiah?

    ReplyDelete
  6. anon bacul 08:17...semoga laknat Allah atas kamu

    ReplyDelete
  7. Omakkau.....semoga doa laknak kamu berbalik berganda ganda kepada kamu laknatullah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11.27...ni ugama mana pulak yg ko anuti ni. berbalas2 laknat ni..... adakah ko ingin laknat Allah itu balik ke atas diri ko sendiri? Jika itu yang ko inginkan, maka ko termasuk dalam golongan yang dilaknat Allah. Bertaubatlah supaya ko tidak dilaknat-Nya... Amin

      Delete
  8. Syiah backup syiah demi kelansungan ajaran syiah. Takpalah Mat Sabun oii...orang hang tak ngaku hang satu ajaaran dgn depa....hang pun teruk sangat...bila bercakap airbliur bersepah...omakkau pulak kaki jilat air liur hang...biaq pi la..omakau ni memang semua dia mau...kote anwar dia tak lepas kalau dapat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai2 umnuuu haramjadah memang jadikan umnuu dan pemimpinnya sebagai sembahan..menjadikan mangkuk2 ini sebagai tandingan kpeda Allah selari dng ayat 165-167 Surah Al Baqarah.

      Delete
    2. 11.53...sama juga dengan saudara sendiri. Penyokong munafikun akan sentiasa backup ketua pendokong munafikun juga demi kelangsungan hidup dan partinya.

      Delete
    3. Samalah omakkau dan macai2 pembangkang sialan....semuanpendukung ajaran lesbian, gay dan biseksual tajaan Anwar al juburi. Kamu dan omakkau sama jenis kaki liwat juga.

      Delete
  9. UMNO nak bincang bab aqidah? Ptuihhhh balik pi bebetoi aqidah hangpa dululah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang bodoh la. Ni blog PKR yang terbitkan pasal akidah. Bodoh piang betul la. Yg layak sembang pasal akidah PAs nik ajiz je.Parti Pkr mana boleh sembang pasal akidah. parti kita pkr parti campur semua bangsa agama ada. hak ptuih..hang org DAP syoh syoh.

      Delete
    2. 16.32...cakap hang ni macam orang munafik... hang ni munafik ker? kalu munafik tu eloklah bawak2 mengucap balik. takut hang mati dalam munafik pulak kang.

      Delete
  10. Terlalu cetek pemikiran pemimpin Umno. Kerana politik umat Islam mahu dipecah belahkan. Orang Islam menjadi ancaman kepada orang Islam. Ini suatu gejala yang yang buruk. Harap penyokong PAS bersabar kerana sudah ramai penyokong Umno kini menerima perjuangan PAS.

    ReplyDelete
  11. In actual circumstances the Govt is trying hard to divert media attention towards People dissatisfaction on price hike coming 2014 by doing this

    ReplyDelete
  12. WOii Abdullah Hasan . Ketua Syiah kunun. Syiah ada macam2 la ngok. babi bertul la ko. dah lama syiah pun tak tahu ke.
    .syiah mangkuk la ko. Macam mana ko nak jumpa aku. AKu bukan syiah rafidhah. aku syiah lain. bodoh piang hang.


    AKU Syiah Saba'iyah


    Aku kelompok Syiah yang dinahkodai oleh Abdullah bin Saba', salah seorang Yahudi tulen yang mengaku dan pura-pura masuk Islam. Mereka menganggap bahwa Ali bin Abu Thalib adalah Tuhan, bahkan pada saat Ali r.a. wafat ia mengatakan bahwa Ali bin Abu Thalib belum meninggal dan tidak akan meninggal.

    -MAT SABUN-

    ReplyDelete
    Replies
    1. 16.29....ko mengaku syiah pulak....... dah la mengaku syiah, ko fitnah 'mat sabun' pulak... sah munafik betol kau ni

      Delete
  13. cuba kita fikirkan apa implikasinya jika dia kata Mat Sabu ahli Syiah? sudah pasti reputasinya jatuh.

    ReplyDelete
  14. Omakkau ni Syiah laknatullah. Penyokong tegar syiah2 ape ke jenis yg ada semua tu lah...semua sesat belaka. Omakkau penjilat air liur Mat Sabun.

    ReplyDelete
  15. takkanlah diantara geng geng cuba menjatuhkan diri masing-masing,begitu juga dengan ahli kongsi gelap..takkanlah mereka nak tunding jari kepada ahli mereka yang juga kongsi gelap,jatuhlah maruah!!

    ReplyDelete
  16. Berbalah pasal mazhab rugi masa. Nun...musuh sebenar - yahudi, kristian yg asyik bunuh umat Islam.

    ReplyDelete
  17. semua bodoh yang dok begadoh kat dalam ni....tak pasal -pasal aku pun terjebak masuk dalam golongan bodoh ni.....kah kah kah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...