KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 10 December 2015

AWAS!!!!! ... VITAMIN C UNTUK KANAK-KANAK MENGANDUNGI GELATIN BABI.


KIDS Vita Imune Vitamin C + Multi Jenama Redoxon keluaran Bayer disahkan mengandungi gelatin babi.

Mungkin ramai yang tidak perasan dan terlepas pandang sebelum ini. Mohon para ibu bapa beragama Islam lebih teliti jika ingin membeli vitamin untuk anak-anak.

Mohon pihak berwajib berbuat sesuatu.

43 comments:

  1. Vitaming C tu sesuai bg kat tuang presdeng. Biar sel2 otak dia berhubung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Attn everyone.

      Dlm Facebook PASMA banyak posting mengatakan bahawa Dlm PAN ramai Syiah.






      PASMA kata PAN ada syiah. Sila baca. PASMA kawan PAN sindri cakap.

      Bawah ni dia punya link


      https://m.facebook.com/permalink.php?story_fbid=723002507801932&id=563090267126491


      Haaaa INI benda ada Dlm Facebook PASMA. Sila baca kalau malas nak tengok link Facebook PASMA

      Ni aku copy n paste Dari Facebook PASMA

      Alhamdulillah..
      Tuan Guru Ustaz Haji Mat Sabu sempat meluangkan masa menziarahi Ayatullah Imamiah Syiah untuk bertaqiah dan memaklumkan bahawa semua Syiah di Malaysia sudah menyertai Amanah dan bersedia untuk menawan Malaysia pada Pru akan datang. Inilah kehebatan Amanah yang tidak ada pada Parti lain. Jgn ingat syiah tidak reti berpolitik. Kami pun reti lah. Takdir

      Delete
    2. DAP penyokong PAN. PAN pula menyokong Hizbullah Hassan Nasrallah melalui Mat Sabu

      Jadi DAP secara tak langsung menyokong Hizbullah.Sebuah pertubuhan bersenjata Syiah

      Hmmmmm kena circulate ni Dan henhouse

      Delete
    3. 10 dis. 15 jam 14:46 berotak babi.

      Delete
    4. FaceBook PASMA mengconfirmkan bahawa PAN Imayam adalah lubuk Syiah.

      Link dia

      https://www.facebook.com/563090267126491/photos/a.563098060459045.1073741827.563090267126491/692773570824826/?type=1&fref=nf

      “Alhamdulillah…

      “Akhirnya Abu Turob (pengasas SYIAH Kelantan dan ulama syiah malaysia) bersama PAN (Amanah).

      “Admin menyeru semua penganut ajaran SYIAH agar bersama PAN dan DAP memperjuangkan Islam sebenar di bawah pimpinan Tuan Guru Mat Sabu. Hidup Syiah. Takdir,” dedahnya.

      Hazwan Faisal pula menjelaskan nama sebenar Abu Turob adalah Kamaruzaman Wan Ismail Golok yang telah dilantik sebagai Ketua PAN Kota Bharu.

      Ini aku copy and paste balik posting2 dlm facebook PASMA. SIla baca

      “Baju hitam Kamaruzaman Wan Ismail Golok. Nama manja Abu Turob

      “Antara rujukan utama syiah di Malaysia. Kamaruzaman dilantik ketua PAN Kota Bharu

      “Mat Sabu kan Pengerusi PAN!!!,”katanya.

      Kemasukan Abu Turob itu memberi isyarat Syiah telah mendominasi PAN, kata Kassim Masdor dan ini bakal meranapkan impian Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa dari kumpulan IRC (Islamic Representative Council) untuk menguasai parti itu.

      “Puak syiah mula mendominasi parti Cangkul (PAN)….tipis nampaknya harapan Dr. Mujahid…,”katanya.

      Delete
    5. Abdul wahab pung elok makang pil vitaming ning. Pil ning bole bantu sel2 otak abdul wahab berhubung.

      Delete
    6. Tok usin ceroi kena lekuk kat kepala ngan tuang tok lebai sebab mulut celupar. Ada ker patut tuk usin ceroi tanya pasal kejayaan tuang tok lebai hantar bil hudud kat parlimen Turki masa tuang tok lebai baru turun dari kapal terbang. Nasib baik tok usin ceroi tak kena baruakan tuang tok lebai dia.....hee3

      Delete
    7. Boleh tahan jugak mulut abdul wahab memaki. Dekat2 sama taraf dgn tuan presiden dah tu. Up sikit lagi la abdul....

      Delete
    8. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    9. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Jgn diaorg sapu kat janggut dan serban, udah ler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lidah syiah memang macam Anon 14:48, menfitnah dan mecela orang

      Delete
    2. Maksudnya PAN bukan PARTI AMANAH NASIONAL, Tapi adalah Parti Ayatollah Nasional (PAN)

      Bukan aku cakap PAN banyak Syiah tapi Facebook PASMA yg cakap

      Delete
    3. Syiah Dalam PAN Imayam sedang melakukan onar kepada umat Islam is Malaysia


      Menyelongkar Pemikiran Sesat Yang Didokongi AMANAH


      Apabila saya menulis artikel "AMANAH Patut Terima Ahli Kumpulan Gangster, Perompak & Perogol" mengulas sikap parti AMANAH dalam isu lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) ada yang begitu marah kononnya parti AMANAH hanya nak berdakwah dengan kumpulan ini!

      Ada yang buat posting forum untuk menghentam saya. Malangnya mereka gagal memahami intipati apa yang saya tulis dalam artikel berkenaan.

      Aliran pemikiran Islam liberal yang didokongi pula oleh kumpulan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) dikalangan orang Islam menjadikan Islam yang diamalkan kita selama ini menjadi celaru.

      Mereka berselindung di bawah suara kebebasan dan hak asasi. Geng AMANAH dokongi aliran pemikiran ini atas dasar hak asasi dan kebebasan bersuara. Itu sebenarnya yang menjadi intipati yang diluahkan oleh Zulkifly Ahmad pakar strategi AMANAH baru-baru ini.

      Saya tak hairan Zulkifly Ahmad ini semasa dalam PAS telah menolak hudud malah dimemperlekehkan perjuangan hudud dalaam PAS. Dia juga menyebut Husam Musa setuju dengan hudud di Kelantan atas desakan ahli PAS.





      Saya ada beberapa video yang Zulkifly Ahmad ini menyebut negara Islam tidak disebut dalam Al Quran dan mempersoalkan adakah negara Islam itu negara hukum?


      Zulkifly Ahmad dan Mujahid Yusof Rawa ini adalah orang sealiran dengan Dr Farouk Musa pengasas serta pengarah Islamic Ranaissance Font (IRF).

      Mungkin ada yang ingin tahu, apa benda itu IRF??

      IRF ini adalah mereka yang mewujudkan satu pemikiran Islam liberal di Malaysia. Boleh juga dikatakan kumpulan Islam domokrat. Aliran pemikiran ini yang menjadi 'tuhan' kepada geng AMANAH.

      1 Ogos 2013 IRF telah menentang usaha kerajaan untuk membendung fahaman Syiah di Malaysia dengan mendakwa kononnya Islam menerima kepelbagaian pendapat.

      8 Oktober 2014 IRF dan Global Movement of Moderates Foundation (RSIS-GMMF) membawa tokoh Jaringan Islam Liberal Indonesia, JIL, Ulil Abshar Abdalla ke Malaysia. Kedataangan tokoh Islam liberal Indonasia ini di tentang oleh NGO Islam di Malaysia.





      7 Disember 2015 kumpulan G25 mencadangkan supaya hukuman terhadapa perbuatan khalwat dimansuhkan kerana ia dianggap mereka sebagai melanggar hak kebebasan seseorang seperti termaktub di dalam Perlembagaan.

      Menurut jurucakap G25, Datuk Noor Farida Ariffin berkata, berdasarkan prinsip Perlembagaan Malaysia, mereka menentang sebarang hukuman terhadap perbuatan khalwat jika dilakukan di rumah persendirian kerana itu adalah hak dan privasi setiap individu.

      "Perbuatan khalwat di tempat peribadi adalah dosa peribadi antara pelakunya dengan Allah kecuali jika dilakukan di kawasan awam, namun Malaysia adalah satu-satunya negara yang menjatuhkan hukuman terhadap kesalahan itu."

      “Ini bertentangan dengan Islam. Apa orang buat di dalam rumah sendiri, anda tidak boleh ketuk pintu pada pukul 3 pagi dan menahan mereka, ini bertentangan dengan prinsip perundangan Islam, dosa peribadi adalah antara diri sendiri dengan Allah.

      “Anda boleh masuk neraka atau tidak, atau apa sahaja tetapi bukan urusan undang-undang menghukum anda ke dalam penjara kerana melakukannya secara privasi di rumah, bukan taman awam,” tegasnya dalam sidang akhbar selepas Forum Islam Dalam Demokrasi Berparlimen di bangunan Persatuan Alumni Universiti Malaya (PAUM).

      Pada forum ini Zulkifly Ahmad menyebut AMANAH bersifat terbuka untuk berbincang bagi menghormati hak golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).

      Kenyataan G25 di sokong pula oleh Ustaz AMANAH.


      Delete
    4. Walaong2 kena makang pil vitaming ning supaya lebih mudah dibaruakang dalang sekelip mata.

      Delete
    5. Standard semulajadi walaon berserban.
      1.pandu kereta iswara/ wira, pakai serban guna lane tengah selaju 40 km/jam.
      2.mulut maki hamun berselang seli zikir sambil tangan pegang tasbih kalu kita horn suruh drive laju.
      3.dtg misjid lambat, tetiba nak duduk baris depan sambil berdiri depan kita yg khusyuk dengar khutbah, cam misjid opah dia.
      4.bertekak no 1. Otak dia aje betol.

      Mereka perlu vitamin ni.

      Delete
  3. Macam mana bolih lulus...mana jakim.... kerajaan babi ke yg lulus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu utk orang cina je,yg kita beli tu apasal. Beli apapun baca dulu kandungan. Jakim dok kira lawatan sambil belajar je.

      Delete
  4. 7 pemimpin parti pas sesuai hidup di planet marikh

    ReplyDelete
  5. Apa nk heran dlm kerajaan haramjadda pimpinan ketua penyamun ni macam2 yg haram jd halal...
    2.6 biliyun tu pun halal...wooo
    Duit derma suci, dari tok arab lg...

    ReplyDelete
  6. jakim kata halal asal fulus masuk! mana sial tu yang main golf dan shopping skan dengan harta nak yatim. tak nak komen apa-apa ke atau asyik dengan batang golf tu?
    cibai betullah menteri jaga agama nie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuang hj dol maing bola pom pakai serban. Apa punya tuang hj dol..

      Delete
  7. mulut johari sial tu patut disumbat dengan tahi anjing serta babi! pukimak punya menteri! konon nak asingkan troli! ini tak nak asingkan ke? ada cop halal lagi! babi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. johari nak buat projek troli halal satu malaysia! kah! kah! kah! troli lain semuanya haram. hanya troli cap jakim sahaja dibenarkan macam kes noh omar dan tong ikannya! kah! kah! kah! itulah salah satu cara orang umno makan duit! kah! kah! kah!

      Delete
  8. cara menteri2 humno buat kerja mmg cam sial,
    Menteri humno jg agama pun 2x5 cam sial, apapun yg berkaitan humno ni cam sial je, nape yekk..
    Rakyat malaysia yg beragama islam dh bnyk tertelan dna babi...angkara mnteri2 babi.

    ReplyDelete
  9. Bila lagi MELAYU nak buat kilang vitamin C sendiri pakai GELATIN LEMBU MELAYU UMNO Pulakk....?? dah nama ubat dari syarikat orang kafir BAYER orang putih memanglah pakai gelatin Babi ....takkan lah MELAYU BAHLOL takfaham lagi...yang ko orang melayu tak pergi sekolah ke atau tak kenal huruf.....dah bahasa Inggeris tak tau baca dan tak faham.....main telan aje ubat asalkan ade label HALAL dari JAKIM UMNO je kau orang telan dan ingat dah halal....PADAN MUKA KAU MELAYU ....tau cakap tabur FITNAH dan GADUH sesama sendiri aje kau orang tau......nanti orang putih Kafir bagi nasi dari sawah padi pakai baja taik BABI dan ANJING pun kau orang makan jugak sebab dah lapar selepas banyak cakap FITNAH sesama sendiri......phuiiiii...pukimak kau lah MELAYU

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN Imayam.mengamuk sebab agenda syiah.mereka terbongkar

      Delete
    2. Pan tak pernah. Yg suka mengamuk ialah walaon dan abdul wahab.

      Delete
  10. TERIMA KASIH ADMIN OMAKKAU..
    Sekurang kurangnya selepas ni tak lagi beli barang produk syarikat ini..
    Teruskan usaha baik beri maklumat seperti ini.
    SHABBASSS!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mudah2ang pil vitaming ni dpt membantu walaong2 yang memerlukangnya.

      Delete
  11. TERIMA KASIH ADMIN OMAKKAU..
    Sekurang kurangnya selepas ni tak lagi beli barang produk syarikat ini..
    Teruskan usaha baik beri maklumat seperti ini.
    SHABBASSS!!!

    ReplyDelete
  12. Pil vitaming ni elok sedekahkang kat tuang presdeng supaya sel2 otak dia boleh berhubung.

    ReplyDelete
  13. Botol dengan label warna oren..sah syarikat kroni PANtak amanah imayam cangkuali tayar traktor selfie amoi. Pakai gelatib babi sebab nak suppork industri babi kepunyaan abuya sifoo stalin penang.PANtak amanah, dapig dan babi berpisah tiada.Pandikutty.

    ReplyDelete
  14. Jika dicampur dengan perisa sotong..pastinya akan dibeli oleh ahli Pas.ahli pas mmg bodoh..bila campur sotong, pastinya itu sotong yg dicandat tuan presiden..ingat sotong ingat marang..

    ReplyDelete
  15. korang yg bodoh tgk la tanda halal ada ke tak , kalau ada mmg la jd isu , tp masalah nya tak de kan , lantak diorg la nak letak apa pon , kite ni guna otak allah bg cr benda yg halal bongok , ni bokan isu pon , ammakau ni sejak azmin jd mb , terselah kebodohan bila mengupdate berita nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omakkau kena ambik vitamin ni 3 kali sehari. Vitamin ni baik utk stabilkan otak omakkau.

      Mintak tuan presiden sponsor...

      Delete
    2. Anon 19:34 keturunan haramjadah. Berani hentam Omak. Ko ambil satu botol aku sponsor untk ko kafir.

      sekian,

      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
    3. Ko bagi kat omakkau la.
      3 botol lagi ko bg kat hady.
      Ko sponsor boss ko tu.

      Delete
  16. pan kena minta restu dap dulu sblum sahkn vitamin tu ada cmpuran babi ke tak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hady dah bg restu.
      Baiah vitaming.
      Makan 3 kali sehari.
      Boleh mengukuhkan sifat walaon.

      Delete
  17. Terbongkar sudah rupa2nya Tuan Galu LGE adalah mastermind dibelakang kumpulan G25 yg memperjuangkan Islam Liberal dgn berselindung disebalik 'maqasid syariah'...... antara ajk G25 ialah Dr Zul dpd PAN yg mahu mengugurkan undang2 khalwat serta memperjuangkan agenda lgbt ....... utk rujukan lanjut sila ke blog ibnu hasyim ! Penang sekarang terkenal sbg Phuket Malaysia atas sokongan barua2 Dap dan PAN.Perniagaan 'PANthird'begitu laris dan blogger spt mountdweller, greenboc, alhusyeen, yong dll adalah 'pemegang saham' terbesar dgn mempromosikan agenda perjuangan DAP !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biar la depa tu dah tak lama gamaknya mcm parti sanjungan depa tu juga.teruskan perjuangan yg baik.tak ada maknanya dap n umno lg

      Delete
    2. Kalu ikut najibs, ada hubungan antara walaon dgn UG. Bole la bawak bills hudud tu masa mesyuarat agung UG. Suruh tn hj ngong pakai serban tebal sikit. Serban tu kasi tinggi 21/2 inci lagi. Jgn lupa pakai celak bulu kening. Sebelum mesyuarat agung, amalkan makang vitaming tu 4 kali sehari.

      Delete