KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 14 December 2015

TWEET "POTONG STIM" .... SETELAH KENA BELASAH KAW-KAW DARI NETIZENS AKHIRNYA FIZO MOHON MAAF ATAS KECELUPARANNYA.



PELAKON Fizo Omar memohon maaf selepas tweetnya mengenai Konsert Akhir Gegar Vaganza musim kedua semalam telah mengundang kecaman netizen.

Fizo mengakui dia tidak mengaitkan tweet tersebut kepada mana-mana individu yang terlibat seperti yang diviralkan namun tetap memohon maaf seandainya ada pihak yang berasa tidak selesa dengan tindakannya itu.

"Sebelum itu saya memohon berbanyak kemaafan seandainya tweet saya malam tadi membuat ada pihak yang tidak selesa.

"Namun sebenarnya ia tidak ada kaitan dengan mana-mana individu yang terlibat seperti yang telah diviralkan.

"Dengan rendah diri saya memohon kemafaan di atas kekhilafan ini," tulis Fizo di laman Facebook miliknya.

Semalam, Fizo Omar mendapat kecaman netizen selepas tweetnya yang didakwa mengkritik pengasas Pamoga dan Qu Puteh, Datuk Seri Dr Hasmizah Othman atau lebih dikenali dengan panggilan Datuk Seri Vida yang merupakan penaja utama program berkenaan.

"Potong stim la tengok #gegarvaganza ni.. Nak tengok otai-otai menyanyi bukannya...," tulisnya di laman Twitter miliknya.

Dalam pada itu, Fizo turut merakamkan ucapan tahniah kepada pemenang program berkenaan dan penaja serta pihak Astro di atas kejayaan menganjurkan program tersebut sehingga menjadi fenomena.

19 comments:

  1. Hadi baruakang dang pil kudakang orang pung mendapat kecamang hebat netizeng. Tapi hadi tak mohong maaf sbb kulit muka hadi tebal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo natang ning

      Delete
    2. Tuan2 dan puan2 nak dengar cerita pelik pasal pas tak?

      Bila bercampur dengan helang, dia akan jadi burung gagak. Bila bercampur dengan tupai, dia akan tukar jadi mamalia yang berkaki. Pelik kan?

      Delete
    3. Nik abduh kata pas sepakat dgn umno nak lawan lgbt.

      Sbg parti islam tindakan ini amat dikesali. Saya tak suruh pas dan umno jadi lgbt atau sokong lgbt. Sbg org islam yg mengaku membawa syiar islam, patutnya pas mendekati golongan lgbt ini dgn dakwah, dgn pujukan, dgn ajaran islam sebenar. Dakwahlah mereka nescaya mereka merasai kemanisan islam. Percayalah Allah yang usaha kita mendakwah golongan ini akan beroleh kejayaan. Berdoalah juga supaya mereka menyedari kesesatan mereka dan akhirnya kembali ke pangkal jalan.

      Jika pas tidak mampu mendakwah mereka, usahlah pula pas mengeji, memaki hamun dan mencerca mereka. Tindakan ini akan menjadikan mereka membenci islam dan akhirnya lgbt bertambah dan islam sendiri yg rugi. Banyakkan doa dengan ikhlas supaya negara bebas lgbt. Insyaallah jika doa itu ikhlas, Allah akan memakbulkannya.

      Dan jika pas tidak mampu, janganlah pula mengutuk pihak lain yg ada inisiatif untuk membantu mereka. Berilah mereka peluang untuk cuba membawa lgbt balik ke pangkal jalan. Jangan pula mereka yg cuba membantu lgbt kita anggap meryokong lgbt pula.

      Jika kita tidak mampu melakukannya, janganlah menafikan kemampuan org lain. Ingat nasihat org tua, jangan sbb tak tau menari, dikata lantai jongkang-jongkit.

      Tq

      Delete
    4. Muasapa kata UG sudah berjalan 2 tahun sejak ahmad yakob menjadi mb. Kami ahli2 pas perak menjadi semakin sangsi dgn kejujuran pemimpin.

      Delete
    5. màngkok betoi la hangpa ni.yg nàk dilawan tu lgbt.yg perlu didakwah tu pengamalnya.lgbt harus dilenyapkan.itu lah banyàk sangat makan masakan dap.kan dah gelap ati.

      Delete
    6. Tajuk lain komen lain ...Buta ke tak sekolah ke atau lebih minum ketum ...tak faham skrip ke...

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. kewujudn manusia yg nk menyesatkan mmg tdak boleh dinafikan lg...
    kembalilah kpd Allah...
    tinggalkan dunia politik...
    pi cari penawar hati...

    #syiahharusditentang
    #akutolakdemorasi

    ReplyDelete
  4. niik abbodoh ngan Jin mabuk pil kuda 3jahang

    ReplyDelete
  5. niik abbodoh ngan Jin mabuk pil kuda 3jahang

    ReplyDelete
  6. niik abbodoh ngan Jin mabuk pil kuda 3jahang

    ReplyDelete
  7. #omakkau...beruta picisan macam ni pun ko siarkan...otak ko setaraf nik abduh ajer ni, kasi gula2 dia jilat sampai punggung!

    ReplyDelete
  8. stopa mamat kato pas dan umno 2 thn doh berUG. tuan ibrahim dan iskandar toksir tp hadimaru, harun jeans, nik samar2 dan ost deris senyap tanda setuju...umpan najib dah mengena sampaikan mulut2 4 walaun terus kena gam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jurucakap DAP dah mula percaya cakap UMNO..

      Delete
    2. Jurucakap DAP dah mula percaya cakap UMNO..

      Delete
  9. Fizo jgn la perasa tak sedar diri nak aibkan org. Diri sendiri dgn mawar dan tudung fareeda pun ramai yg benci sbb terlajak gedik mengada dan kelentong konon org ramai berbari dari jam 4.30 pagi beratur dpn kedai kerana nak ambil nombar giliran beli tudung. Kan pembohong besar nama nya tu fizo dan isterinya mawar perasaan mcm lah tudung fareda tu turun dari langit mengalah butik terkenal harolds

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau fizo terlajak menyampah sgt dgn dato' seri vida maka bolehlah suruh isteri yg jelita atau mak mertua tuan punya butik tudung jenama fareeda pula menjadi penaja utama gegar vaganza musim depan. Ada mampukah? Atau sekadar kuat nafsu merapu lihat saja isteri jelita tetapi kemampuan tenaga kejantanan tak lah seberapa sbb itu hga kini mawar terus berkembang segar tak ada tanda2 nak berputik.

      Delete
  10. Haha. Dah brpa lama kawen fizo dhn mawar. Baik pi check pasai apo x tanda nk berputik. Komen bro mmg hi class. Bravo

    ReplyDelete