KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 20 December 2015

LAGI KISAH PELANGGAN GUNA TROLI UNTUK BAWA ANJING PELIHARAAN .... SEBELUM INI DI TESCO PLENTONG, JOHOR KALI INI BERLAKU DI TESCO EXTRA IPOH.


Seorang wanita dirakam sedang membawa anjing peliharaannya ke dalam pasar raya Tesco Extra Ipoh menggunakan trol.

Sebelum ini kecoh akan kejadian yang serupa berlaku di Tesco Plentong Johor.

Nampak gayanya pihak pengurusan Tesco seolah-olah mengabaikan tentang jeritan rakyat ini malahan langsung tidak tegas dalam menunaikan janji betapa semua cawangan Tesco diseluruh negara akan mempastikan tiada perkara serupa berulang.

18 comments:

  1. Alamak jadi lg..tesco kurang prihatin Atau SBB guard Nepal x faham.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila hari2 buka cerita anjing, cina dan dap...mudah-mudahan ramai pengundi akn membenci dap dan kembali sokong pas. Tak gitu OMK?

      Delete
    2. najis hadi telah bersatu dalam satu barisan perut

      Delete
    3. Apa susah...kita boikot saja TESCO...biaq pi lah yang pegi situ semua geng yg suka makan khinzir.... kita pi ramai2 ke Maidin ke, kedai bumiputra Islam ke....yg lain tu kita boikot saja....

      Delete
    4. Jangan marah kalau aku cakap. Cina ni sebenarnya Rakyat China dan bukannya rakyat MALAYSIA. Kalau dia rakyat Malaysia dia xkn buh hanjing atau Babi dalam troli tu. Kat Tesco China blh la buh menatang tuh dlm troli. Terima kasih!

      Delete
  2. Geng pan imayam la tu bkn tak tahu depa tu nak main langar kira halal semua cam yg dikehendaki oleh kepala tokong mereka.tentu mereka bersorak gembira sambil bertepuk tangan walau kg mereka tergadai dipulau pinang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa pengikut Parti Ajaran Sesat tak jemu2 copy & paste. Tuang Hadimaru ke yang suruh? Tunjukan lah kemahiran berbahas BUKAN hari-hari copy & paste. 
      Ko ingat ada org yg nak baca ke? Rendah sungguh IQ walaon Parti Ajaran Sesat.

      Delete
    2. Sbb otak mereka semakin mendap dan mengecil kepada 0.000000001 gram sejak tuan mereka bersatu dgn najis kak rose

      Delete
    3. kalau yg buat salah tu geng pan imayam akan menyalak nerbulan2.cina buat apa pun tak kisah.cari undi cina lebih penting drp halal haram maka timbul ler hàlam dlm kamus pan

      Delete
  3. UMNO jaga agama macam tesco jaga troli... asalkan perut dan tembolok puak2 UMNO dapat diisi, haram jadah jenis apa sekali pun pun mereka boleh angkut masuk...

    ReplyDelete
  4. Aku nak tanya sesiapa yg arif, memanglah anjing haram, kita kena samak. Duit syilling dan kertas yg ada darah khinzir kita bawa masuk sampai masjid tu apa hal. Adakah kerana duit itu halal macam 2.6, tak pahamlah aku. Kalau buat duit lain pun bermakna kita tak boleh keluar negara dan rakyat Islam tak boleh hidup d negara bukan Islam. Ntahlah.

    ReplyDelete
  5. MOHON MAAF KEPADA HUSAM CEPAT:

    Wahai ahlul UG, jangan kamu berani lagi bercakap bahawa husam memfitnah kamu, yer... Kamu wajib menjilat kaki husam dan memohon maaf kepadanya.

    ReplyDelete
  6. Boleh buat sistem pendendaan mcm khalwat baru bleh sedar depa tu.geng pan imayam apa lg bela la geng korang tu jgn nak sibuk ratib ug je tak sudah sudah.husampun bleh jd kusam dibuatnya ug

    ReplyDelete
  7. Bg upah pd yg membuat laporan mcm omakkau.sila copy paste lg biar pan imayam meroyan.konon marah org copy paste spt org tak ade idea tp idea mereka tak lain hanya ug memalukan sj mat sabu lg la terdesak nak popular sampai petik is haru betul geng dap tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi YAHUDI, hang ada akai ka? Malalut tak tentu pasai...kos sara hidup dah melambung, patut itu yg hang risaukan.

      Delete
    2. Anon 21:07 kos sara hidup semua org risau tp bkn perlu menutup mata kpd perkara semacam ini mcm geng pan imayam dap semua nak kira halal nanti negara kita jd negara anjing.kenapa nak jaga jaga dgn anjing garang sj je.air liur anjing tu najis tak tahu ke.kau nak tangung dosa org yg buat dek dgn benda haram.nak kira duit dikebas najib sj.perkara lain semua nak jd halal gitu.

      Delete
  8. Mari kita PULAUKAN Tesco.

    ReplyDelete