KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 22 December 2015

DI PLAZA KOTA RAYA ADA BILIK KECIL UNTUK PERAS UGUT PELANGGAN.



Sebuah bilik kecil di dalam sebuah premis menjual telefon bimbit di Plaza Kota Raya didakwa dijadikan sebagai tempat untuk memeras pelanggan.

Perkara itu diceritakan seorang kakitangan syarikat perbankan di plaza berkenaan.

Wanita itu yang enggan namanya disiarkan atas faktor keselamatan mendakwa, seorang pekerja kedai sering mengugut pelanggannya di dalam bilik tersebut yang keluasannya lebih kurang satu meter persegi.

“Bilik itu terletak di bahagian paling tepi. Kita boleh nampak dengan jelas kalau tak tutup,” katanya sambil menunjukkan lokasi bilik berkenaan.

“Di dalamnya ada sebuah meja kecil dan kerusi plastik. Di situlah mereka suruh pelanggan duduk. Ini dibuat secara terbuka,” katanya.

Selain itu, dia turut mendakwa sering kali mendengar pekerja kedai terbabit memarahi pelanggannya dengan mengeluarkan kata-kata kesat, terutama terhadap pelanggan warga asing.

Dalam perkembangan berkaitan, pemerhatian di bangunan itu mendapati, beberapa kedai yang terbabit dengan dakwaan menipu pelanggan masih ditutup.

Ia berikutan pergaduhan yang tercetus pada petang Ahad lalu antara beberapa pekerja kedai dengan sekumpulan 20 individu yang ingin menuntut semula wang daripada kedai yang didakwa menipu mereka.

Sementara itu, rakan sekerja kakitangan syarikat perbankan itu turut mendakwa, pekerja kedai telefon bimbit terbabit `berani’ memarahi pekerja kedai lain yang melihat atau menegur sikap mereka terhadap pelanggan yang berkunjung ke kedai itu.

“Dia akan beri amaran, termasuk kepada pengawal keselamatan, kalau kita tengok mereka marah pelanggan,” katanya lagi.

Dalam pada itu, percubaan untuk mendapatkan kenyataan daripada pihak pengurusan setakat ini masih gagal.

Semalam, kakitangan di pejabat Kota Raya Complex Management Sdn Bhd hanya memaklumkan siasatan sedang dijalankan, dan semua pegawai pengurusan kanan sedang sibuk.

Alasan yang sama juga diberikan kakitangan Kota Raya Complex Management dan Kota Raya Development Sdn Bhd ketika dihubungi pagi tadi.

46 comments:

  1. Yang peliknya, Kenapa tak ditangkap peniaga samseng ni! suka-suka pulak jadi polis nak lokapkan orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...tauke hp semua gengster samseng sebab tu mrk ni tak pandai berniaga hanya pandai ugut minta wang sj, kedai hp hanya sebagai perhiasan jadi dah tahu jgn pergi membeli belah di sana tiadalah masalah menimpa dan pihak media harus melaporkan yg benar dgn keadaan pasaraya begini ,jadi tiadalah akan ada yg pergi lg dgn sdrnya pasaraya ini akan tutup utk peniaga gengster.adakah anda rasa negara masih aman???

      Delete
    2. Salam Omak Kau,

      Remember me. Aku Jesse kawan Jeff. Komen aku, gila punya gangster empunya2 kedai HP ni.

      Aku tak mau kata2 lagi sebab budak2 PAN Imayam komen kat bawah ni meroyan tabur fitnah. Tah apa2.

      Mentang2 President PAN Imayam tak berapa betul.Setuju Buat Bukan kerana Islam dan mengangkat dan memuji Syiah Nasrullah. Langsung tak hormat kat majlis fatwa.


      Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

      http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

      " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

      Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Mat Sabu memuji HIZBULLAH . Sila Tengok Video ini. Mat Sabu Mengangkat Syiah Hassan Nasrullah Hezbollah https://www.youtube.com/watch?v=qwkcIETov_AA

      Bukankah Hezbollah meneyembelih kaum sunmah wal Jamaah di Syria. Mat Sabu, kamu yg extremist kamu kata orang lain plak.

      SHAH ALAM - Majlis Fatwa Kebangsaan menegaskan Syiah adalah ajaran sesat sekali gus haram diamalkan oleh orang Islam dari negara ini.

      Pengerusinya, Prof. Emeritus Tan Sri Dr Abdul Shukor Husin berkata, majlis fatwa tetap dengan keputusan sebelum ini yang dikeluarkan sejak tahun 1996, di mana ajaran Syiah adalah ajaran yang menyeleweng daripada Islam dan tidak boleh diamalkan oleh rakyat Malaysia.

      “Syiah ini adalah ajaran sesat sepenuhnya kerana ianya memang menyeleweng daripada akidah.

      “Bagaimanapun untuk menyatakan ia bukan Islam kita belum tetapkan, kerana kumpulan ini juga mengucap dua kalimah syahadah namun tidak mengikut ajaran sunnah.

      “Sesiapa rakyat Malaysia yang beragama Islam yang sememangnya telah berpegang kepada ajaran Sunnah Wal Jamaah sejak beratus tahun lalu haram mengikut ajaran ini, dan tindakan boleh dikenakan,” katanya kepada Sinar Harian Online.

      Jesse Labu Keadilan N9ERS

      Delete
    3. Bangangnye jesse labu sama bangang dgn jeff.dua2 makan taik hadi kot

      Delete
    4. Perangai kedai HP tu sebijik macam PAN Imayam. Menipu saja


      PAN BIKIN "U-TURN", ENGGAN PERTAHANKAN MAT SABU!!!

      Aik!!! Dah 'Pusing' pulak? Hari tu beria - ia sangat diorang ni nak mempertahankan kemaluan Si Mat Sabu tu jika ada orang ambik tindakan undang - undang terhadap Presiden mereka.

      Tapi sekarang, lain pulak yang dinyatakan oleh salah seorang pemimpin parti yang diketuai oleh Si Mat Sabu tu. Dia kata, semua tanggungjawab yang dilakukan oleh mana - mana perlu ditanggung sendiri.
      “Dalam AMANAH (Parti Amanah Negara), kami tidak punyai masa untuk ‘backing’ mana-mana pimpinan hatta presiden kami jika beliau tersalah langkah,” kata Pengarah Hubungan Antarabangsanya.
      Kata dia, semua pihak dalam parti itu perlu berhati - hati dalam segala tindak tanduk mereka atau mengeluarkan kenyataan kepada umum supaya ia tidak mengelirukan orang rramai.
      “Semua bertanggungjawab atas diri masing-masing seperti mana ditekankan dalam Surah Al-Anam ayat 164,” katanya dalam satu kenyataan semalam.
      Mohammad Tazli berkata, mana-mana pihak dalam parti itu perlu menarik semula kenyataan atau membuat penerangan yang terperinci jika membuat kenyataan yang tidak dipersetujui masyarakat.

      Beberapa pemimpin tertinggi parti yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu sebelum ini membuat beberapa kenyataan yang mengelirukan orang ramai dalam isu akidah dan undang-undang negara.

      Situasi itu menyebabkan rasa kurang sedang sebahagian besar pemimpin dan penyokong - penyokong Pakatan Harapan memandangkan parti itu merupakan salah sebuah parti gabungannya.

      Termasuk la dengan Si Mat Sabu tu apabila dia membuat tuduhan terhadap PAS yang didakwa telah diresapi dengan fahaman pihak Ekstremist seperti gerakan militan ISIS di Iraq.

      PAN ditubuhkan oleh bekas pemimpin PAS Pro-Pakatan Rakyat yang disingkirkan pada pemilihan parti itu Jun lalu kerana dilihat terlalu tunduk kepada kemahuan puak - puak DAPigs. Maka sebab itulah diorang dilabel sebagai 'Pentaksub' dan 'Pengampu' DAPigs!!!

      Delete
    5. Inilah juga cara DAPig nak menang pru.

      Delete
    6. 14.45/ 14.57...
      Mak ko babi yek?

      Delete
    7. Anon 16:41 PAN Imayam yg kaki maki tapi fitnah dimaki, dihalau Dan si cai.


      Jika suara akar umbi DAP diambil kira, jelas parti itu menolak calon pemimpin Melayu dalam parti yang didominasi kaum China itu.

      Sekaligus ia menggambarkan hanya pemimpin atasan DAP yang mengula-gulakan segelintir orang Melayu agar menyertai parti itu dengan tawaran jawatan dan kemungkinan kerusi pada pilihan raya akan datang.
      dapmelayu

      Itulah yang berlaku dalam pemilihan barisan kepimpinan DAP Selangor dalam Konvensyen Tahunan DAP negeri di Petaling Jaya, Ahad.

      Seperti pemilihan Jawatankuasa Tertinggi Pusat (CEC) DAP 2013 yang melihat Zairil Khir Johari dibawa masuk selepas kiraaan semula undi, DAP Selangor melantik tiga ahli jawatankuasa negeri itu apabila tidak ada calon Melayu dipilih.

      Mereka ialah Dr Abdul Aziz Bari, Young Syefura Othman dan Ketua DAPSY Subang, Edry Faizal Eddy Yusof.

      Bagai menegak benang basah, Pengerusi DAP Selangor Tony Pua yang berdepan kecaman kerana ‘takut’ berdekat dengan Presiden 1MDB, Arul Kanda Kandasamy menolak masih wujud isu perkauman apabila tiadanya orang Melayu yang dipilih melalui pengundian bagi membarisi Ahli Jawatankuasa DAP Selangor.‎

      Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara itu yang berjaya mengekalkan kedudukannya sebagai pengerusi DAP negeri berkata, faktor utama menyaksikan tiadanya kaum Melayu dipilih kerana rata-rata calon masih baru terlibat dalam parti.

      “Tidak ada isu ini mengenai tiada Melayu. Mereka undi pada calon yang mereka kenal dan bukannya berdasarkan kaum,” katanya pada sidang media selepas Konvesyen Tahunan DAP Negeri Selangor di Petaling Jaya hari ini.

      Benarkah perwakilan tidak mengenali calon-calon Melayu tersebut terutama Dr Aziz dan Syefura?

      Ia sesuatu yang sukar dipercayai kerana Dr Aziz cukup popular dengan kontroversi perbahasan isu perlembagaan manakala Syefura adalah teman rakan Diana Sofea Mohd Daud – yang diangkut DAP ke sana sini ketika PRK Teluk Intan dahulu.

      Nyata DAP masih mahu bermain silap mata dengan cuba mengula-gulakan ketiga-tiga mereka sebagai pemimpin DAP di Selangor bagi memberi gambaran bahawa DAP bukan parti cauvanis itu.

      Sebenarnya DAP perlu muka Melayu dalam parti itu apatah lagi selepas PAS menamatkan kerjasama politik dengan mereka sekaligus menguburkan Pakatan Rakyat kecuali masih bertahan di Selangor.

      Itupun, sudah ada perwakilan DAP menggesa pimpinan tertinggi parti itu memberi tempoh kepada Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali untuk memecat wakil rakyat PAS daripada kerajaan negeri.

      Pengerusi DAP Kajang Baru, Chiong Yoke Kong, berkata sekiranya Azmin gagal memecat wakil rakyat PAS Selangor, pimpinan DAP harus tidak teragak-agak keluar daripada pentadbiran kerajaan negeri itu.

      “Kita mendesak kerana PAS sudah memungkiri janji dalam Pakatan Harapan, jadi kita mahu pimpinan tertinggi DAP memberi tempoh kepada Azmin untuk pecat wakil rakyat PAS ataupun DAP perlu keluar dari pentadbiran tersebut,” katanya ketika perbahasan.

      Ini membayangkan lambat laun, PKR akan menamatkan hubungan dengan DAP apatah lagi DAP sudah ada teman baru, PAN Imayam yang sedang ditatang bagai hamba abdi Grade A

      Delete
  2. dlm tenet ada blog suka buat propaganda hentam amanah, dengki betul omakkau dekat amanah, siri jelajah amanah dipapar gambar konon org x ramai.

    tapi mlm tadi d jitra kira org ramai, meriah, jgn dok pecaya pd omakkau, aku berada di tempat tu, kutipan RM1K lebih, serahan borang keahlian 527, tak ok lagi ka?

    hang nak banding dgn parti mana, amanah baru 3 bulan tubuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul bro..omakkau dengki..yg baru akan tumbuh segar..yg lama akan jadi sejarah..

      Delete
    2. pas akan berkubur.aku yakin.sebab puak2 lebai dalam pas makin melampau dan berlagak.

      Delete
    3. PAN akan mekar macam bunga ros kat Cameron highland. Satu2 parti dalam dunia, pemimpin2 lagi ramai Dari penyokong

      Delete
  3. Ini bukan perniaga dah, tapi gengster dah, sama juga di petaling street, bila tengok brg tanya, tapi tak beli, ada nya kes di maki.. Dah jadi samseng.. Dah lama dah jahat nya, tapi bukan semua.. Dah lah jual brg byk tiruan, pkuasa tidor, tidak pun takut..

    ReplyDelete
  4. Ini bukan perniaga dah, tapi gengster dah, sama juga di petaling street, bila tengok brg tanya, tapi tak beli, ada nya kes di maki.. Dah jadi samseng.. Dah lama dah jahat nya, tapi bukan semua.. Dah lah jual brg byk tiruan, pkuasa tidor, tidak pun takut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niaga aircond rumah second hand lagi baik....

      Delete
    2. terang lagi bersuluh

      Delete
  5. Jangan kurung Omak Kau dah la. Nanti tak ada pulak orang nak hentam PAN. Bukan apa, kalau tak ada orang nak hentam PAN dikhuatiri nanti pemimpin2 PAN jadi macam pemimpin2 parti PAS. Buat senarai chai ikut selera diorang dan suruh perwakilan undi ikut senarai chai bila buat pemilihan. Kita tak nak la jadi macam tu. Teruskan menghentam PAN ye Omak Kau. Barulah pemimpin2 dan ahli2 PAN akan bekerja lebih kuat lagi. Terima Kasih Omak Kau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap kena ada fakta & data. Walaupun tajuk "CHAI". Pasal chai , PAN pun ada CHAInya. Cuma CHAInya PAN tak menang. Yg menang CHAInya para ulamak warisatulanbiyak.

      Oleh itu jgn pilah puak mangkok ayun i salahkan PAS.

      JOM SEMUA PAKAT DUDOK DIBARISAN PARA ULAMAK. TAKBIIIIIIRRRRT. ALLAHUAKBAR.

      Delete
    2. Sapa ulamak tu?
      Hadi ker?
      Hadi? Kahak ptuiiii

      Amanat hj hadi tu amanat ulamak ker? Ptuiiii

      Delete
    3. Anon 15:53... Fakta yang ko nak tu ada dalam kain omak kau. Sila selak kain omak kau dan cari fakta yang ko nak. Tq.

      Delete
  6. Presiden Pas memang bodoh. Yang cerdik habis kena halau.

    Ni...timbalan presiden dan dua naib presiden pun bakal kena halau gak ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. IDRIS SINDIR PRESIDEN TUCK LEBAI KAH?:

      Idris, naib presiden pas "siapa nak join umno sila keluar pas".

      Delete
  7. Bangang cerita lain comen lain... ko yg bodoh ko pegi ckp presiden pas bodoh.. lain kali baca tajuk anjing!!! DAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omakkau umpama pelacur.mana2 halal haram tipu ke betul ke hantam je asal duitttt.sama pesiden pas..bai mkn sushi dan candat sotong. Kahkahkahkah

      Delete
    2. Ha ha..macai pas panas...

      Delete
    3. Mana tak panas bhaiii.
      Bos dia bawak anak buah join umno secara berjemaah. Sia2 gantung amanat hj hadi kat depan tempat sembayang bhaiii

      Delete
  8. takan la kita sesama bangsa nak caci mencaci sesama sendiri. biaq betoi nih?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 15.23,, macam tu la jadinya bila melayu dah berpecah setelah diperdaya cina mcadapgerakan. Mca memperdaya umno, Dap memperdaya pas sblm ini, sekarang mereka memperdaya pan imayam. Habis sesama bangsa dan satu agama maki hamun hang aku. Cina tepuk tangan. Sama dgn isu vape, mufti dah fatwa haram,,tetapi org melayu dah hilang agama,, masih melibatkan diri dgn vape.

      Delete
    2. Sedih la mcm ni.

      Delete
    3. 10 Bukti DAP Anti Islam


      klxpress.com – Tindakan Parti Tindakan Demokratik (DAP) negeri Pahang yang bercadang untuk menyaman Jabatan Agama Islam Pahang dan khatib khutbah hari raya Aidiladha hanya kerana isi kandung ucapan yang menggesa umat Islam supaya bersatu padu dan jangan berpecah belah walaupun berlainan ideologi politik memang keterlaluan

      Jika disenaraikan, memang banyak buktinya, yang pertama, dalam Perlembagaan parti DAP, disebutkan dasar perjuangannya adalah demokrasi sekular. Ini bercanggah dengan Perkara 3 Perlembagaan negara, Islam adalah agama Persekutuan dan makna Islam sendiri yang mencakupi keseluruhan cara hidup.

      Bukti kedua, prinsip sosialis sekular yang mengundang kebebasan individu tanpa kawalan agama. Ini bercanggah dengan Perkara 3, yang memberikan hak beragama dan kebebasan beragama atas hak individu serta menghormati Yang DiPertuan Agong sebagai ketua agama.

      Bukti 3, siri penentangan terbuka terhadap hak demokrasi majoriti rakyat Kelantan untuk melaksanakan Kanun Jenayah Syariah (Undang-undang Hudud), sekaligus menentang keputusan Sultan Kelantan dalam titah Baginda dalam sidang DUN Kelantan Mac 2015. Bab ini ramai saksi hidup yang sanggup tampil ke mahkamah jika berlaku saman, termasuk dalam taklimat tertutup, ramai pemimpin DAP bersuara terus terang tidak bersetuju dengan kanun itu.

      Bukti keempat, DAP bersikap tidak menghormati malah bertindak songsang dengan prinsip Perlembagaan negara tatkala cubaan private member bill untuk meminda Akta 355 bagi meminda kadar hukuman jenayah Islam agar selari dengan hukum Islam sebenar. DAP tegar menganggapnya bercanggah dengan Perlembagaan sedangkan Parlimen adalah satu proses perundangan berlandaskan Perlembagaan.

      Bukti kelima, Apabila Perdana Menteri ke-4 Tun Dr Mahathir Mohamed mengisytiharkan Malaysia sebagai sebuah negara Islam pada 29 September 2001. DAP berkeras bahawa Malaysia bukan sebuah negara Islam dengan memperkenalkan kempen menentang “Deklarasi 929” sekalipun Tun Dr Mahathir menerangkan tiada perubahan pada perlembagaan Malaysia. Malah, DAP menentang sebarang perlumbaan antara UMNO dan PAS untuk menjadi parti yang lebih Islamik pada sidang media 22 September 2002.

      Bukti keenam, DAP menolak pengenalan subjek TITAS (Islamic and Asian Civilisation Studies) di Institut Pengajian Tinggi Swasta.

      Bukti ketujuh, DAP menganggap amalan agama Islam seharusnya terhad untuk amalan peribadi sahaja sedangkan hakikat amalan Islam menjangkau bukan sahaja amalan peribadi tetapi mencakupi keseluruhan aspek kehidupan.

      Bukti kelapan, DAP pada 22 Ogos 2012 mengatakan Hudud dan Negara Islam bukanlah polisi dalam Pakatan Rakyat lantas menolak sebarang usaha yang berkaitan dengan agenda Islam walaupun terhadap rakan pakatan mereka sendiri.

      Bukti kesembilan, DAP tegas mempertahankan pendirian mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara sekular dan berusaha supaya syariat Islam seperti perundangan hudud tidak dilaksanakan di negara ini.

      Bukti kesepuluh, pimpinan DAP yang “islamophobic” seringkali menyindir dan campurtangan dalam isu-isu seperti kod etika berpakaian yang dituduh sebagai usaha islamisasi, isu sambutan Halloween dan Valentine bagi umat Islam, mengadakan pesta Oktoberfest dan konsert secara terbuka, isi khutbah Jumaat dan pelbagai lagi perkara sama ada di dalam status FB atau twitter yang mengundang kemarahan umat Islam.

      Jelaslah tindakan biadap DAP ini seperti cuba memusuhi umat Islam. Apa pula yang akan dimusuhi DAP selepas menyaman ucapan khutbah hari raya Aidiladha ini? Adakah umat Islam Malaysia mahu parti roket DAP persoalkan setiap teks ucapan khutbah termasuk khutbah jumaat? Di mana maruah kita?

      Sampai tahap mana umat Islam Malaysia mahu membiarkan DAP terus masuk campur? Belum memerintah sudah begini, jangan sampai nanti isi ucapan khutbah juga ditulis oleh DAP, pasti janggal melihat khatib mimbar menyokong segala bentuk kebebasan termasuk LGBT.

      Delete
    4. Caci maki kan dah jadi makanan amno. Sekarang pas pulak buat zikir.

      Delete
  9. dulu umno berpecah jadi dua.melayu gadoh melayu.kini pas pulak.sedarlah saudara2ku.jangan jadikan parti politik sbg landasan hidup kita.

    ReplyDelete
  10. Pas belum pecah dua lg... setakat ceramah PAN yg hadir cina DAP je 95% mana nak dikatakan pecah dua, pecah suku pun tak tentu lg bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas dah hilang lebih 54% sokongan. Umno kehilangan 42% sokonngan ahli - prof madya kamal mohd jan, 19 dis 2015

      Delete
    2. dah pecah bro syg.ahli akar umbi ramai yg duk mengeluh.jangan x terima hakikat bro syg.

      Delete
    3. Jika pas (46%) dan umno (58%) bergabung maka sokongan pas-umno akan meningkat menjadi104%. Jadi gabungan Pas-Umno boleh menang majoriti 2/3 dalam pru14 - prof madya kamal mohd jan, 19 dis 2015

      Delete
    4. Kih3
      Mcm tu la yg ada dlm otak hadi

      Delete
    5. 16.56
      Ahli bawahan mengeluh sbb org atas byk sgt kencing.

      Delete
    6. Nak tunggu pru14 lama lagi. Kehidupan semakin tertekan. Kos sara diri melambung. Nak menabung x ada lebihan wang. Cilaka punya Hadi bersenkongkol dgn Najib bikin hidup semakin sukar.

      Delete
  11. Dulu pru 13 org undi pas supaya pas lawan umno, jatuhkan umno, tentang kemungkaran dan ketidakadilan umno, lawan rasuah dan salahguna kuasa serta wang oleh umnobn.....

    Sekarang belum pru 14 pun pas dah khianati harapan rakyat. Adakah kamu fikir rakyat akan undi dan beri kemenangan kpd pas pengkhianat ini lagi???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya dap tak kianat janji..janji Dap bak halau melayu kat penang telah berjalan lancar...syabas dap...

      Delete
    2. Keluargaku di halau zaman gemilang Parti Gerakan perintah dgn restu UMNO. Hampir lima dekat Cina Gerakan perintah Penang. Kini kami berpindah ke Selangor. Ada faham. Ini fakta.

      Delete
  12. PAN parti putu mayam tak ada maruah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti Amanah x curi balak buat beli rover

      Delete
    2. Parti Ananah masih perjuang hidup rakyat susah dan konsisten persoal dimana wang 2.6 tp Tuang Presideng bersetuju najib curi 2.6.

      Delete
    3. Hanya cai x berotak shj dok sokong Hadi. Orang waras nampak permainan Hadi. Sanggup lacurkn pas demi sevival politik.

      Delete