KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 13 December 2015

LAGI KEJADIAN BANJIR KILAT BERLAKU DI DAERAH JAJAHAN KELANTAN DI BAWAH PEMERINTAHAN PAS AKIBAT PEMBALAKAN HARAM YANG TIDAK DIKAWAL????? ... KALI INI DI KUBU GAJAH, SUNGAI BULOH, SELANGOR.


Hujan lebat hampir tiga jam petang tadi menyebabkan Kubu Gajah, Sungai Buloh, Selangor dilanda banjir kilat.

Beberapa buah kereta tidak sempat diselamatkan dan hanya kenderaan berat sahaja boleh melalui kejalan masuk ke kawasan tersebut berikutan air setinggi paras pinggang.

42 comments:

  1. Tu dulu tempat jin bertendang...
    Patut pun banjir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selangor banjir kilat sbb sampah. Dah lama azmin tak terjah tong sampah. Kelantan banjir besar sbb tok lebai otak 0.000001 gram sapu balak.

      Delete
    2. Sejak zaman BN perintah sampai zaman BN dah nak tergolek, masalah banjir kilat kat mesia ni tak habis2...

      Delete
    3. Banjir kencing walaon lagi bahaya

      Delete
    4. Apa exco2 pas buat sampai sampah byk sgt hingga banjir? Makang gaji vuta ke?

      Delete
    5. Walaupun selangor banjir tapi ok la setakat ni tak mintak duit bantuan dap buat rumah mangsa banjir.

      Delete
    6. Sepetutnya azmin belajar dari kelantan bahawa pembalakan akam menyebabkan banjir.

      Delete
    7. Time banjir kilat cam ni syok jugak kalu pekena bihun goreng lipas hadimaru.

      Delete
    8. Mcm la time sahak dol jadi mb dulu selabgor tak banjir..kahakkk ptuiii

      Delete
    9. Tuang presdeng masok jamban, walaon masok jamban. Tuang presdeng terjun gaung, walaon terjun gaung. Tuang presdeng kata cirit dia wangi, walaon kata wangi. Tuang presdeng kencing, walaon nganga mulut.

      Delete
    10. BERITA BAIK. WALAON JANGAN SENTAP:

      Mustafa mohamad memberitahu kerjasama pas dgn umno (UG) TELAH berlangsung 2 tahun dahulu sejak Ahmad Yakob menjadi MB.

      Puas hati walaon2 semua?
      Nak percaya hussam ker din ayam?
      Siapa fitnah? Hussam?
      Siapa kena kencing?
      Kahkahkah....

      Delete
    11. BERITA TERJEJUT DARI SEORANG AHLI PAS:

      Mahfuz ahli Parti Pas kawasan pokok sena menjangkakan PH akan menang jika ada pertandingan 3 penjuru. Ini berdasarkan perpecahan besar2an dlm umno dan pas yg menyebabkan pengundi berasa bosan serta memilih gandingan baru sebagai akternatif. Sikap pas dan umno yang kluk kaek juga menyokong pandangan beliau. Umno akan tewas lebih teruk ekoran dasar yg menekan orang ramai.

      AMACAN WALAON.
      INI BUKAN MAT SABU CAKAP.
      INI ORG PAS CAKAP....

      Delete
    12. Hadi makin kecut telo

      Delete
    13. Bajir berlaku ada kemungkinan nak cuci samak tempat tersebut dari pengaruh jahat pan pengkhianat yg cuba merosakkan perpaduan rakyat dari pengaruh jahat syiah dan anutan sesat mereka. Maka dgn banjir tersebut akan bersihlah selangor dari adu domba dan fitnah jahat hasutan pan.

      Delete
    14. kihkih...mangkok betul anon 1.35..iran yg kuat syiah pun jarang banjir..haha..bodoh betul statement..mesti anon 1.35 berfikir..YER TAK YER JUGAK..DI IRAN ADA SYIAH TAK BANJIR PUN..DI AMERIKA TAK ADA PAN..BANJIR JUGAK..jangan berfikir bodoh la anon...bab banjir ni kerja Allah..takde kena mengena dgn politik kepartian..ORANG KOMEN ENGKAU NAK KOMEN

      Delete
  2. Ni smua salah Kelantan lagi la ni kot.. kih kih.. syabas omakkau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa...banjir aje pun.
      Bukannya banjir air kencing hadi.
      Apa nak kecoh2

      Delete
    2. Duit derma 2600j tu kalu buat dalamkan sungai, tak ada la banjir kilat lagi.

      Delete
    3. Untung la korang. Tol naik, tambang naik, gst kena, banjir pun kena...

      Delete
    4. Walaupun banjir tapi mat sabu tetap tak tarik balik dlm pus ada ciri2 macam isis. Apa la mat sabu buat org marah masa banjir neh...

      Delete
    5. Banjir pun banjirlah. Majlis persenyawaang dua parti UG mesti diteruskang secepat mungking

      Delete
    6. Syabas kkorok kerin mung. mat yakub dengan nik amar sakit ppalo ler ning nok cari pitih untuk gati potongan gaji guru2 YIK RM 14 juta hok demo tu kebas. habis pulok la hutan kelate secoping lagi...pas, pas. harap serban jah besar, otak kecik...

      Delete
    7. Bila pemimpin islam dah guna ayat2 quran utk kepentingan diri, mencaci maki, menghina, nembarua, mengepil kuda, menyesat, mengkapir, merasuah, melingkup harta rakyat, melanun duit negara...maka terimalah bala drp Allah. Bala itu bukan utk pelaku sja tapi utk semua.

      Delete
    8. PERTANYAAN KEPADA HADI AWANG:

      Katakanlah pas setuju kerjasama dgn umno dan tiba2 umno putuskan hubungan kerjasama itu, soalan saya:
      1. Adakah najib langgar baiah?
      2. Adakah najib kena cerai isteri talak 3?

      Keh3

      Delete
  3. Bala sbb pkr bersekongkol dgn pas umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelantan ada pas, ada banjir. Selangor ada pas, pun ada banjir. Rezeki korang la..heee

      Delete
  4. Kah kah kah ........ air kencing Tuan galu LGE dan LKS juga yg barua cari ......... almaklumlah krn ikut ajaran Syiah najis imam depa suci lagi bersih serta penuh barokah laksana holywater ! Mmg barua dah jadi walaun krn langgar sumpah baiah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak sgt minum air kencing tok lebai, cakap pun merapu2. Nasib baiklah banjir kat sgor bukan sbb air kencin tok lebai

      Delete
    2. Bala sbb pkr bersekobgkol dgn pas yg nak membuat persenyawaan dgn umno

      Delete
    3. Ingatan kpd tok lebai dan walaon:

      Ingat dasar perjuangan asal pas. Ingat umno adalah musuh kerana tidak melaksanakan islam sebenar dan harus ditentang. Jangan ular mematuk 2 kali. Atas dasar itu baiah dibentuk. Jika asas perjuangan ini diubah, maka baiah sudah dilanggar.

      Jika bersekongkol dgn umno maka baiah sudah dilanggari. Jika umno disetujui maka baiah sudah dilanggari. Jika kesatuan dgn umno dibentuk sedangkan umno masih belum berubah, maka itu melanggar baiah.

      Jangan ingat keluar pas saja melanggar baiah. Melawan dasar asal parti juga melanggar baiah. Kesannya amat besar. Sanggupksh tok lebai dan walaon jatuh talak 3 isteri masing2.

      Tok lebai...sanggupkah tok lebai hilang 2 bini sekali gus?

      Delete
  5. Pas boleh bantu Umno hapus anasir

    Menurut Ketuanya, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz, menerusi kerjasama antara Pas dan Umno, partinya boleh membantu Umno untuk menghapuskan anasir yang boleh merosakkan masa depan negara.

    "Pas akan kekal sebagai pembangkang dan Umno sebagai kerajaan. Hari ini Umno berkuasa, kita tolong Umno untuk bawa Islam dalam masyarakat.

    Kalau esok Pas diberi mandat untuk ambil alih kerajaan, kita akan bawa Islam itu sendiri ke dalam masyarakat," katanya lagi.

    # Dah semakin lunak kepada Umno.

    Betullah orang kata bila pangkah Pas, sama macam pangkah Umno/BN.

    Sekarang semakin jelas.

    Tuan-tuan dan puan-puan pikir sendirilah. Parti Umno yang penuh dengan penyelewengan dan penindas kehidupan rakyat semakin disayangi oleh Pas.

    Tuan-tuan dah berpuloh tahon dizalimi Umno samaada secara langsung atau secara tidak langsung hanya kerana tuan-tuan dan puan-puan ahli dan penyokong Pas tetapi sekarang ini pemimpin parti Pas yan kerananya tuan-tuan terseksa sudah mula intim dengan Umno.

    Jadi tuan-tuan dan puan-puan pikirlah sendiri bahawa sekarang ini pangkah Pas sudah sama seperti pangkah Umno.

    Pikirlah Tuan-tuan dan Puan-puan sekalian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. x payah nak pikir lg...hadimaru mmg tangki oksigen pak jit. PRU nanti pilih le mana partipun asal jgn pas dan umno.

      Delete
  6. Johor banjir besar dulu tak salahkan umno pun. Jangan jadi bodoh nak kaitkan banjir dengan parti. Cari modal lain. Pkr tetap terbaik untuk rakyat selango

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dimana ada pas umno disitu ada banjir. Tau sbb apa? Depa kaki songlap balak.

      Delete
  7. Aku dh pikir dh...
    Dato' Seri Najib harus dipertahankan...
    Musuh dia terlalu byk...
    Musuh dia bawa demokrasi...
    Tak perlu baiah drpd PAS...
    Seriously parti kena generates...
    Agenda Islam harus utama...
    No more ketuanan Melayu...
    Kalau tidak total failure...
    uMNO , u should respect my previous work...
    Silap hrbulan bole JD bloody...
    That why saya sokong Dato' Seri Najib...

    #WewillfightanyMalaysagainstUMNO
    #takenoted

    ReplyDelete
    Replies
    1. omak kau , diserang kaw2 sampai status diri pun dipermainkan .Nasib kamu ler "OMAK KAU' dulu masa PR maseh bolih bersabar, tapi bila Hadi dah musnahkan PR org lasung tak hormat sape pun melainkan yg cenderung pada rakyat.

      Delete
  8. Tempat tu asalnya memang kawasan paya banjir, yang pemaju buat umah buat apa? Yang kita terkejut beruk lagi buat apa? Yang berita ni ditulis seperti terkejut beruk lagi lagi lagi la bengong.....

    ReplyDelete
  9. Banjir melanda selangor merupakan sesuatu cara utk membersihkan fahaman ajaran@anutan syiah yg makin bertambah sejak tertubuhnya pan kerana pemimpin mereka ada yg menganuti fahaman syiah. Moga dgn banjir yg melanda maka secara hakikatnya akan terhapuslah fahaman sesat syiah di selangor dan negara am nya.

    ReplyDelete
  10. Ini semua bala islam liberal yg dibawa oleh Dap serta disokong kuat oleh PAN ..... banjir tu ibarat kencing tuan galu LGE dan LKS yg telah memenuhi kapla hotak barua2 dan walaun2 Dap semua yg sentiasa anggap najis tersebut suci dan penuh barokah !

    ReplyDelete
  11. Harap Omak delete semua pengkomen yang kritik Syiah di atas.

    Walaupun pengikut Syiah golongan penyabar, tapi jangan ambik kesempatan.

    Kesabaran kami ada batasan, Ko orang sanggup jual, kami sanggup beli.

    Amaran terakhir aku kepada ko semua.

    Siapa2 yang kutuk saya dan Syiah, lebih terkutuk dan busuk dari najis dalam jamban!!

    sekian,

    Jeff Ulu Bernam
    Reformis Tegar

    ReplyDelete
  12. Masalah ini datangnya dari Allah,mencari punca kenapa ianya terjadi melalui kaedah sains sekalipun,hanyalah membuat kita semakin lalai dalam mencari keredhaan yang maha adil Allah tuhan sekelian alam.Satu tak akan menjadi dua,dua tak akan menjadi tiga,tiga tak akan menjadi empat,empat tak akan menjadi lima,dan lima tidak akan menjadi enam,..kesusahan dan kepayahan yang Rasul Allah S.A.W lalui tidak sehebat dengan apa yang kita alami,permasalahan duniawi ini sentiasa ada penyelesaiannya,yang kita patut bimbangkan masalah kita di akhirat nanti,,itu yang patut kita bimbangkan..

    ReplyDelete