KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 8 December 2015

PUTERI PAKAI BAJU UMNO KENA BOO DI BUKIT BINTANG.

                                                            GAMBAR HIASAN


Di sebalik keseronokan datang ke Persidangan Agung UMNO ke-66, sekumpulan ahli Puteri UMNO terpaksa menanggung malu apabila di 'boo' oleh orang ramai ketika berjalan-jalan di sekitar pusat membeli-belah di kawasan Bukit Bintang malam tadi.

"Kami berlima pun terkejut apabila tiba-tiba ada sorakan boo daripada orang ramai yang melihat kami melitas di hadapan mereka yang sedang berkumpul di situ.

"Kebetulan kami memakai baju kurung bersama tudung berwarna pink dan ada dua orang memakai baju T yang mempunyai lambang UMNO.

"Takut dan malu disorak begitu, kami cepat-cepat pergi dan pulang ke hotel," kata seorang yang hanya mahu dikenali sebagai Zalinah.

Jelasnya, dia sendiri hairan kenapa mereka disorak begitu sambil mengeluarkan kata-kata yang kurang enak didengar.

Seorang lagi ahli Puteri yang dikenali sebagai Sharifah memberitahu, kejadian tersebut disifatkan sangat memalukan dirinya dan rakan-rakan yang lain.

"Bukan setakat kena boo malah kami dihujani dengan pelbagai kata-kata yang kurang sopan yang ditujukan kepada kepimpinan parti.

"Nak jawab balik kami takut, jadi kami buat-buat tak dengar dan terus berlalu meninggalkan mereka," katanya.

Katanya, sepanjang berjalan pulang ke hotel yang kebetulan di kawasan itu juga, banyak mata yang memandang mereka seperti ada sesuatu yang tidak kena.

"Kalau dulu mungkin kami ada perasaan bangga kerana bergelar Puteri UMNO yang sering menjadi tumpuan tetapi kejadian semalam telah mengubah segalanya.

"Rasanya dah tak boleh nak pakai baju berlambangkan UMNO lagi sekarang ini kerana bimbang akan diboo lagi selain dikutuk orang ramai.

"Persoalannya kenapa jadi begini dan apa salah kami?" jelasnya. - MalaysiaGazette

21 comments:

  1. Join UG la. Nanti tuang presdeng bg nasihat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masuk PAN jer .... kat kuali ni apa2 pun boleh masuk ....

      Delete
    2. Yaaaaa asik manis. Sila isi borang PAN Imayam. Syiah, Gay, Tali barut Abuya Sifoo Penang. Semua kami terima. Janji bolei Jadi pengkhianat agama Dan bangsa

      Kulop Greenpork

      Delete
  2. Dilarang melacur di bukit bintang...kaakakakakakakakkaka

    ReplyDelete
  3. Alaaaa...apa nak malu dikkk...muka adik kan dah tebaaall

    ReplyDelete
  4. Dia orang ingat sekumpulan pelacur memakai baju pink...nasib baik diboo aje kalau di rejam dgn batu.....x payah lah pakai baju umno...semua org dah meluat dan benci

    ReplyDelete
  5. Jangan malu dan jangan segan sebab muka kau orang melayu UMNO dah tebal kulitnya macam KULIT BABI 14 INCI ...Tenguk muka dan bibir Pemimpin kau orang Si Najib tu dik Puteri .....Merah macam BABi....PADAN MUKA KAU ORANG MELAYU UMNO.....harap2 seluruh rakyat malaysia akan Boooooo...kau orang UMNO dimana jua kau berada ..kahkahakahakh...ini satu berita gembira

    ReplyDelete
  6. Pakai baju PAN kena selak kain..pakai baju DAP kena ludah..kena boo apalah sgt?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baju UMNO cuma layak disarung pada badan anjing. Sebab tu kena boo

      Delete
  7. Pelacur yang boo srikandi UMNO tabahlah wahai Puteri! Tak jatuh darjatnya sokong UMNO dr dibandingkan perangai DAP yang takut pd logo UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu wan, nanti tuang guru kami akan bagi nasihat kat depa...

      Delete
    2. Wan Sam. Pelacur macam awak patut menebalkan muka awak sebab sokong pelacur UMNO yang sah-sah sanggup melacurkan prinsip mereka dengan menyokong UMNO.

      Delete
  8. Sememangnya, Putri Umno ni boleh agak kenapa jadi macam tu. Banyak yg mnjadi puncanya. Saya kat sini bukan nak komen semula apa2 yang dah dikomen oleh pemgomen2 kat atas. Jauh skali nak berdebat dengan mereka.
    Jawapan untuk putri2 Umno kat atas, mengapa jadi begitu dan apa salah anda, semuanya ada pada pemimpin nombor satu anda beserta dengan para orang kanan, kiri, atas dan bawah. Mungkin anda bekerja kuat untuk kukuhkan parti UMNO kat bawah, tapi anda tahu isu apa yang dah terpalit pada orang nombor 1 anda sekarang ini? Samada anda buat2 pekak atau tak tau.. wallahualam. Yang pasti, hiduplah di dunia yang nyata dan lihatlah dengan mata kepala anda sendiri dan tanya, kenapa anda di BOOO.

    ~Jazakallah~

    ReplyDelete
  9. Seksi juga...terutamnya Puteriku yang badan gempal gendang gedempul di tengah-tengah itu.....malam in ku akan ada mimpi dalam mimpi huhuh

    Jeff Ulu Bernam
    Keadilan Reform

    ReplyDelete
  10. Apabila ajaran islam ditipinggirkan( kesan daripada berkawan dgn org kapir mca mic gerakan dll) maka melayu umno jadi hina setelah sesat di tengah jalan angkara nak jaga hati org kapir. Kasihan puteri umno,, gadis melayu bangsaku turut dihina. Pas pun dihina teruk oleh melayu pecacai Dap iaitu kumpulan pan dan Dap. Yg dicuri hari ini ialah bangsa cina krn mereka bersih kononnya,, padahal siapa yg menyuburkan amalan rasuah dietary kita? Itulah mainan cina,,mereka melaga-lagakan org melayu, mereka merasuah dgn pelbagai cara agar melayu jgn bersatu,,,sehinggalah melayu menghina melayu sepertimana berlaku kpd puteri umno hari ini. Sedarlah wahai melayu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya kami sedar najib n rosmah mesti dihumban ke pulau carmen... demi melayu

      umpama cerita raja yg telanjang ditipy tukang jahit kt itulah pakaian paling hebat dipakai raja

      buta sungguh puteri umnu dgn isu dn permasalahan rakyat hingga tktau kenapa mereka diboo

      kesian puteri.... tkpe nnti abg hj lebai parti isle boleh bg nasihat.

      Delete
    2. permainan cina tipu org lain utk bangsa srndiri

      permainan melayu umnu tipu bangsa sendiri utk org lain seperti jho low.. melayu bugis peranakan tu

      permainan pasug ialah peralat hudud utk jd tuan penasihat 2.6b

      yg seriou membela negara ialah PH

      ....sapa jawab tulisan gua dia tk panjang umur... aminnn

      ....sapa sokong tulisan gua.. dia akan kawin lagi dgn puteri umnu yg cantik rupawan .... amiiin

      Delete
  11. "Persoalannya kenapa jadi begini dan apa salah kami?" jelasnya.
    berdasarkan jawapan,..menunjukkan dia seorang macai bodoh yang tak ambil tahu keadaan semasa,....memang patut di boo pun,..sbb bodoh sgt,..

    ReplyDelete
  12. lagi nk tanya apa salah kami?? cheitt poodaahhh...

    ReplyDelete
  13. Pelacur UMNO kena boo. Padan muka

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete