KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 20 December 2015

CERAMAH PERDANA PAKATAN HARAPAN TANPA PAS DI BANTING MENDAPAT SAMBUTAN CUKUP HANGAT DILUAR JANGKAAN SAMA SEKALI.


Nampaknya dari hari ke hari sambutan rakyat berikan kepada Pakatan Harapan tanpa PAS semakin hebat lagi hangat.

Memberi isyarat dan mesej yang terang berderang, jelas lagi nyaring bahawa gabungan pembangkang tanpa PAS kini sudah cukup kuat untuk ambil alih pemerintahan negara dari UMNO/BN.

Penubuhan PAN oleh barisan pemimpin PAS yang kecundang teruk pada pemilihan lalu di Muktamar ke -61 ternyata suatu langkah tepat, bijak dan berpandangan jauh.

PAN sudah membuktikan kepada dunia betapa parti itu sudah selayaknya mengambil alih peranan PAS malahan boleh dikatakan terlampau layak kerana mendapat sokongan luar biasa dari Bani Melayu/Islam negara ini.

Dengan dipimpin para profesional yang amanah, progresif, peduli dan inklusif sudah pasti rakyat mudah terpesona dan terpukau. Lagi pun ulamanya adalah yang kategori luar biasa.

Kali pertama dalam sejarah ramalan para penganalisis politik tersasar dari ramalan mereka. PAN sudah membuktikan yang parti tersebut ditubuhkan tepat pada waktu dan dipimpin oleh para individu yang tepat lagi bijak serta berwawasan jauh.

30 comments:

  1. Tulisan dan foto tak match. Hang perli ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru bangun tido kaaa...?

      Delete
    2. omakkau paling rajin nak tengok ceramah PH..hihi,,kalu semata2 nak ambik gambar utk cerita hal mcm ni lebih baik engkau ambik gambar buntut hadi..sekurang2nya dapat jugak engkau stim free

      Delete
    3. Gua rasa suweii PAN dah berjangkit kat PH. Baik DAP Dan PKR halau PAN

      Delete
    4. pan parti bawak lahanat...dap & pkr pun dpt sikit sorg lahanat dpd pan...hamek cow!!!

      Delete
    5. aiya!!!

      manyak suwey ini pan imayam lo...
      olang cina pun talak mau latang tengok itu kit sial ma...

      kah kah

      Delete
  2. Biasalah admin tengah buat pahala tu...sbb tu tak match.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Admin saja minta pan kencing dlm tempurung cermin diri yg auta meroyan. Benda mudah mcm tu pun pan susah nak faham? Mana mat sabuuu... mana 100ribuuu... mana .... mana .... mau sorok mukaaa... ?

      Delete
  3. berita di atas tidak gemparpun...yang aku heran najib dah mengaku terima 2.6 billion msk akaun peribadi tp hardy boy dan aaron jeans ttp tak percaya...itu lg gempaq omak oii...org umbo semua percaya tp 2 org jenderal parti ajaran s.... ttp x percaya...heran betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg lah tak gempar kpd pencacai pan yg terlajak budu. Mat sabu suruh terjun gaung pun ikuttt...

      Delete
  4. Dasat la party pan Jom kita follow

    ReplyDelete
  5. Terbaek omakkau.....cayalah!!!! Hidup PANkuali.....

    ReplyDelete
  6. Omakkau...pru 10..aku dengar ceramah mat sabu..mula2 dia masuk pas. Berceramah di kawasan kg.. bg ceramah dlm rumah..tingkap..pintu terbuka. Dia sangka kat luar ada org ramai mendengar ceramahnya.. rupa yg hadir hanya dlm rumah tu je..kalau tak salah dlm belas2 org je. Selagi kepanasan pru belum tiba. Jgn harap lah org melayu akan dtg ceramah.tak payah OMAKKAU asyik menghina AMANAH punya ceramah.. ustaz idris ceramah di N9 lepas muktamar dulu.. lagi sayu hati melihatnya..apa motif omakkau selalu menghina parti AMANAH..?. Ada hajat yg tak lepas ke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat sabu pula.lingkup pada pru 11 12 Dan 13. Hatrick Looooooooooser

      Delete
    2. Nama.pun.silap. PAN la..kah kah kah

      Delete
  7. Omakkau tlg dtg gombak mgu ni sbb ada majlis ahli istihar keluar pan. Ahli mengadu tertipu dgn propaganda pan yg dakwa nak perjuangkan islam mengantikan pas tetapi sebaliknya pan senada dgn dap menentang hukum islam dilaksanakan!

    ReplyDelete
  8. Ala omakkau. Gunala taktik lain.jemu la taktik bodo nih.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  9. Ya betul tu. Lebih baik sokong MCA yang cenderung ke arah Islam

    ReplyDelete
  10. Bro, sokong UMNO tak semestinya sokong MCA, MIC. Jangan salah faham ya. Kita kerjasama dgn UMNO sahaja.

    ReplyDelete
  11. Sama juga dgn PKR. Kita sokong PKR sahaja tetapi tidak kepada Amanah Dan DAP. Sokongan kita hanya kepada parti, tidak kepada gabungan iaitu BN Dan Harapan.

    ReplyDelete
  12. PRU14 nanti Macam mana? Nak bersendiri ke, kerjasama dgn BN atau kerjasama dgn Harapan?

    ReplyDelete
  13. Bang, PRU14 lambat lagi. Kita tengok dulu. Mungkin BN, mungkin Harapan atau mungkin sendiri. Tunggu president bincang dulu.

    ReplyDelete
  14. Mesti ada karipap n bihun sup free..tu yg ada gak geng pankuali tggu tu..kalu tak komfem tak dtg..takpun dah awal belah dah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Greenfork, kedutlanie, addingdong, mombosawave DLL DAP belanja bihon sop sepinggan, dikenang berzaman. Tu yg hari2 maki orang Melayu Islam tu

      Delete
  15. PENYEBARAN ajaran sesat Syiah bukan isu baharu. Kita sudah mendengar kesesatan ajaran itu pada tahun 1990-an lagi.
    Muzakarah Khas Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Agama Islam Malaysia yang bersidang pada 5 Mei 1996 pun telah memutuskan ajaran Islam yang lain daripada pegangan Ahli Sunnah Wal Jamaah adalah bercanggah dengan hukum syarak dan undang-undang Islam.
    Sebab itu beberapa kali, Majlis Fatwa Kebangsaan mengingatkan sebarang bentuk penyebaran Syiah atau ajaran agama lain daripada ajaran Islam mengikut Ahli Sunnah Wal Jamaah di negara ini adalah dilarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila Tengok Video ini.

      Mat Sabu Mengangkat Syiah Hassan Nasrullah Hezbollah

      https://www.youtube.com/watch?v=qwkcIETov_AA

      Bukankah Hezbollah meneyembelih kaum sunmah wal Jamaah di Syria.

      Mat Sabu, kamu yg extremist kamu kata orang lain plak.

      Delete
    2. Mujahid Yusuf Rawa, Khalid Samad, Saari Sungib wajar bersatu untuk menyatakan PAN tidak menerima Syiah dalam parti mereka dan memecat semua yg berfahaman syiah. Gesaan ini wajib untuk menyatakan PAN menolak syiah berdasarkan Majlis Fatwa Kebangsaan

      Adakah Parti Amanah mahu Power Bank (Syiah) merosakkan Umat Melayu Islam di negara ini. Kami menanti penolakan kamu semua terhadap Syiah

      Delete
  16. Tak sesuailah..tukaqla omakkau = pukimak kau..hahaha pi mampus

    ReplyDelete
  17. Nampak sangat bro lu penulis upahan sama macam ustaz upahan dlm pas...mana ada lagi org muda sokong pas lagi tuan kononnya nak bersatu dgn umno penyamun tu takpakyah lah semua org dah tahu agenda hadi tu...

    ReplyDelete
  18. omak kau duk meroyan dah.hentikanlah.kami orang muda xkan sokong pas la.hang tulis blog sebab dendam n laba ja.batu api.

    ReplyDelete