KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 16 December 2015

KOLEKSI GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN ANAK AZMIN ALI YANG CUKUP SEDERHANA?????



Azmin Ali sejak menjadi Dato' Menteri Besar Selangor setahun yang lalu cukup mengamal budaya hidup yang zuhud dan sederhana selain menghabiskan 80% dari masanya turun lapangan tinjau dan selesai permasalahan rakyat.

Budaya hidup kesederhanaan ini terbawa-bawa apabila beliau mengadakan majlis perkahwinan anak perempuannya Ahad lalu 13hb Disember 2015.

Ramai sungguh VVIP menjadi tetamu kehormat. Dengar bunyinya Kak Wan tak nampak kelibat. Harap-harap ini tidak benarlah.

Para tetamu dihiburkan dengan persembahan biduanita negara Datin Seri Siti Nurhalizah selain menu juadah yang cukup simple.

Tidak banyak bunga-bunga segar digunakan sekadar buat syarat jer.

Sebab itu kalau ada para pemujanya muat naikkan gambar beliau yang zuhud memang sahih sungguh dan bukannya suatu lakunan.

14 comments:

  1. Laaa anak dia kahwin bukan sia tambah branch kah kah kah.

    DSAA tahniah dapat menantu.

    Kalau bagus menu nasi barani kambing
    PAN Imayam minat menu tu. ITU sebab Kalid Samad belanja 10 asnaf makan kambing barani lepas langgar Baiah

    DJ kenduri pun kena pusing lagu MTV Cable TV Imayam.

    Kah kah kah tak senonoh punya PAN Imayam

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN Imayam pi.Majlis depa heret Pedas FM. Tau la Uttar Pradesh suka kari. Sure Pedas

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Hahaha....tahniah pada si penganti!!
    Memang biasa2 shj asal bahagian ke anak cucu. Usahlah dipolitikkan perkahwinan yg tak semegah anak najib yg terhebat dgn bunga permata akan layu jua akhirnya.

    ReplyDelete
  3. Yaaaaa tahniah kepada Azmin MB.

    Kenduri PAN Imayam calling aku. Mesti ada nasi barani kambing, almaklum langgar baiah dan janji. Click Smart Sheh Alem Bila Nak kenduri

    ReplyDelete
  4. Sekiranya ulasan ini ikhlas moga Allah membalas dengan rahmatNya, sekiranya sengaja untuk menyindir, memfitnah dan menghina moga Allah membalas dengan azabNya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KEMALUAN MAT SABU BAKAL DIDEDAHKAN!!!

      Kali ni kita tengok macam mana Si Mat Sabu tu nak lepaskan diri dari dakwaan yang dia buat sendiri. Kita tengok sejauh mana Si Mat Sabu tu mampu untuk cari alasan dan selamatkan diri dia sendiri.

      PAS Pulau Pinang mahu menyaman Mohamad Sabu kerana enggan menarik balik dakwaan kononnya parti Islam itu diresapi fahaman militan negara Islam Iraq dan Syria (ISIS).

      Setiausaha PAS Pulau Pinang, Iszuree Ibrahim berkata tindakan terhadap Mohamad atau Mat Sabu akan dilakukan sejurus perbincangan mengenainya dimuktamadkan di peringkat pusat.

      Katanya, perbincangan mengenainya di peringkat pusat membabitkan beberapa pihak dalam parti, termasuk Jawatankuasa Undang-undang PAS dan peguam yang dilantik parti.
      “Kita sedang menunggu maklum balas mengenai perkara ini daripada PAS Pusat. Keputusan mengenainya tidak dapat dimuktamadkan secara terus di peringkat negeri kerana ada batas tertentu,” katanya, lapor Berita Harian.
      Pada 1 Disember yang lalu, Si Mat Sabu tu dilaporkan berkata, antara punca dia menubuhkan parti baru adalah kerana PAS sudah mula diresapi pemikiran kumpulan militan ISIS.

      Dia turut mendesak pihak berkuasa menyiasat perkara itu. Tuduhan Mat Sabu itu menimbulkan kemarahan pemimpin PAS dan mendesak Mat Sabu menarik balik kenyataan itu serta meminta maaf.

      Walaupun Timbalan Presiden parti yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu kata dakwaan yang dibuat tidak hanya ditujukan kepada PAS, namun Si Mat Sabu tu tetap enggan berganjak dari dakwaannya.

      Jadi, tak heran la kalau Si Mat Sabu tu tak perlu takut disaman oleh PAS sebab 'Abang Besar' payung kembang. Apa sangat la kalau setakat nak bayar saman tu nanti ye tak. 'Abang Besar' banyak duit. Boleh bayar saman Si Mat Sabu tu nanti. Janji, Si Mat Sabu tu buat je apa yang diorang suruh!!!

      Delete
  5. Tajuk topik lain, tapi lembu2 dan khinzir2 di atas buat komen tak tentu arah lari tajuk topik.

    sekian,

    Jeff Ulu Bernam
    Reformis Sebenar

    ReplyDelete
  6. Agaknya dua org sultan,mahathir dan hasmah tu mkn nasi ambeng satu dulang 5 orang sambil duduk bersila...kan
    Omak kan...kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer...kalau omak hadir asmin kasi makan dalam tempurung bulu, lps tu boleh buat cuci puk_ diyer

      Delete
  7. Tudia..sederhana nya..hahahaha..

    ReplyDelete
  8. Sederhanalah majlis kenduri kahwin anak azmin tu! Tak kan himpit2 dada selfie dgn amoi mcm mat sabu pan yg di kira sederhana? Mat sabu lainlah tak beradab sbb syiah sesat mana ada kehormatan

    ReplyDelete
  9. Kalau ni dikatakan mewah tak thlah mata dia ok ke tak...

    ReplyDelete
  10. hayya...manyaknya bunga2 an...
    siap pelamin macam gambar orang bunian filem P.Ramlee..
    kalau ini dikatakan sederhana mata lu omakkau
    sudah rabun laa..
    pantang ada pangkat mesti nak tunjuk mewah..
    ptuuiiiih...

    ReplyDelete