KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 20 December 2015

DAHSYAT SUNGGUH PELEMPANG PAN ..... PAS JOHOR KINI SUDAH LUMPUH TERUS ... CERAMAH BERSAMA PRESIDEN PAS MALAM TADI DI BATU PAHAT YANG TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN ADALAH BUKTI KUKUH.


Memang dahsyat pukulan PAN apabila diwujudkan kerana PA sudah tidak relevan lagi, tidak progresif, tidak amanah, tidak peduli, tidak profesional dan tidak inklusif.

Di Johor ternyata PAS sudah lumpuh 100 peratus ... para ahli dan penyokongnya hampir seratus peratus sudah berhijrah keparti Islam Generasi Kedua dengan Penasihat Umumnya seorang ulama luar biasa. Rakyat Johor maukan sebuah parti Islam yang berfikiran terbuka dan berjiwa generasi kedua.

Malam tadi di Dataran Istiqamah PT Hj Salleh ROS, PT RAJA, Batu Pahat Johor telah berlansung ceramah Perdana bersama Dato' Seri Presiden PAS anjuran PAS Kawasan Sri Gading.

Sunyi sepi, lengang, hambar langsung tiada orang yang sudi datang mendengar. Amat jelas rakyat Johor sudah memberikan suatu mesej dan isyarat yang amat jelas dan nyaring betapa PAS sudah ditolak dan lumpuh terus di Johor setelah PAN ditubuhkan.

Patutlah PKR enggan dan menolak PAS turut serta dalam Pakatan Harapan sebab PAN sudah lebih dari mencukupi mengambil alih peranan dan galas tanggung jawab dalam meraih dan menyerahkan sokongan dalam bentuk undi kepada Pakatan Harapan bila tiba PRU ke-14 nanti.

Memang PAN parti yang diketuai Hj Mohamad Sabu dengan mendapat dokongan dan sokongan padu jitu dari DAP amat berpengaruh kini dinegara kita.

58 comments:

  1. Pi mampos dgn parti pan..org sri gading tetap pilih pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah akhlak islam yang di didik oleh ulama taraf dunia...presiden membarua org...ahli memampuskan org...semoga Allah memberikan hidayah pd kamu...AMANAH!

      Delete
    2. Akhlak pemimpin dan ahli pan yg terlajak mulia? Marah sakan bila org membenci kerja jahat mereka pengkhianat kpd perjuangan islam dan bersekongkol pula dgn musuh islam. Apakah umat islam perlu memuji dgn kalungan bunga dan bernada lunak dgn golongan yg menerima kejahatan dan memusuhi kebenaran? Mungkin itu yg di ajar oleh pan yg disyaki tlh diresapi fahaman syiah memandangkan antara pemimpin dan ahlinya dibuktikan terlibat dgn syiah termasuklah dakwaan dari kdn dll pehak agamawan.

      Delete
    3. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

      Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

      http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

      " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

      Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Jesse Labu Keadilan N9ERS

      Delete
    4. Satu lagi PAN menyanjung Syiah. Tengak Mat Sabu memuji-muji SYiah Hassan Nasrallah

      VIDEO Youtube Mat Sabu Mengangkat Syiah Hassan Nasrullah Hezbollah

      https://www.youtube.com/watch?v=qwkcIETov_AA

      Bukankah Hezbollah meneyembelih kaum sunmah wal Jamaah di Syria. Mat Sabu, kamu yg extremist kamu kata orang lain plak.

      Delete
    5. Pengikut ajaran sesat. Tak kreatif langsung. Copy paste tu je yg walaon ni mampu buat.

      Delete
    6. Anon 8:06 PAN Imayam yg label melabel. Aku copy n paste sebab ia benar Dan PAN Imayam tak boleh jawab

      Delete
    7. Kenapa pengikut Parti Ajaran Sesat tak jemu2 copy & paste. Tuang Hadimaru ke yang suruh? Tunjukan lah kemahiran berbahas BUKAN hari-hari copy & paste. 
      Ko ingat ada org yg nak baca ke?

      Delete
    8. Habis hujah hadis dan Al quran ko tulis sendiri ke pikr le bro bukan semua hujah boleh pakai otak...

      Delete
    9. Kami setia dan taat bersama dap...takbeer...dapppo...takbeer....dapppp

      Delete
  2. Apa komen boneka2 cina DAP setelah melihat gambar2 di atas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boneka dap pun tak kisah lah asalkan tidak bergabung menyokong kezaliman yg nyata...sifat memungkiri janji itu merupakan sifat munafik...semoga anda dibukakan pintu surga yg mana hadi pemegang kuncinya

      Delete
    2. GO yang buat laporan polis terhadap Si Ahli Parlimen DAPigs yang didakwa memuat naik gambar menghina pakaian wanita Islam berniqab dalam laman Facebooknya.


      Presiden NGO itu kata, gambar yang dimuat naik pada 13 Disember lepas turut disertakan dengan lukisan kartun seolah-olah mempermainkan wanita berpakaian mengikut syariat Islam itu.

      Katanya perbuatan itu jelas memperlihatkan provokasi melampau terhadap wanita Muslim yang bertudung selain cuba menggambarkan golongan itu terlibat dengan aktiviti keganasan.
      "Perbuatan dia (Nga Kor Ming) boleh mencetuskan persengketaan antara agama. Adakah dia mahu kami membalas balik perbuatannya?", katanya kepada pemberita selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Kinabalu di sini, hari ini.
      Apa yang jelas, tindakan Si Ahli Parlimen DAPigs tu juga secara tak lansung turut memperlekehkan cara berpakaian salah seorang lagi Ahli DAPigs. Kiranya, Ahli DAPigs yang pakai Niqab sebelum ini hanya sekadar bahan lawak puak - puak DAPigs tu je!!!

      Delete
  3. عَنْ حُذَيْفَةَ عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ إِنَّهَا سَتَكُونُ أُمَرَاءُ يَكْذِبُونَ وَيَظْلِمُونَ فَمَنْ صَدَّقَهُمْ بِكَذِبِهِمْ وَأَعَانَهُمْ عَلَى ظُلْمِهِمْ فَلَيْسَ مِنَّا وَلَسْتُ مِنْهُمْ وَلَا يَرِدُ عَلَيَّ الْحَوْضَ وَمَنْ لَمْ يُصَدِّقْهُمْ بِكَذِبِهِمْ وَلَمْ يُعِنْهُمْ عَلَى ظُلْمِهِمْ فَهُوَ مِنِّي وَأَنَا مِنْهُ وَسَيَرِدُ عَلَيَّ الْحَوْضَ. قال شيخنا الشيخ شعيب الأرناؤوط : إسناده صحيح على شرط الشيخين .
    Daripada Huzaifah daripada Nabi SAW, Baginda bersabda :
    "Bahawasanya akan wujud (akan datang) para pemerintah yang berbohong dan berlaku zalim. Barangsiapa yang membenarkan pembohongan mereka dan membantu atas kezaliman mereka, maka (mereka) bukan daripada (golongan) kami dan aku bukan daripada (golongan) mereka, dan dia tidak akan menemuiku di haudh (telaga kauthar di akhirat kelak). (Sebaliknya) sesiapa yang tidak membenarkan pembohongan mereka dan tidak membantu atas kezaliman mereka, maka dia daripada (golongan) ku dan aku daripada (golongan) nya dan dia akan bertemuku di haudh".(Riwayat Imam Ahmad dalam musnadnya. Kata guru kami, Syeikh Syu'aib al-Arna'uth, sanad hadith ini sahih berdasarkan syarat al-Bukhari dan Muslim)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur dengan hadith diatas. DAP telah menipu di Penang yg mereka akan mesra Islam. Malangnya mereka adalah Abu Lahab yg menindas kaum Melayu Islam di Penang menjadi anti ISLAM.

      Malangnya PAN menjadi boneka DAP yg anti Islam

      Delete
    2. http://www.ismaweb.net/2015/09/kata-pedang-bukti-bukti-dap-anti-islam-semakin-viral/

      Bukti-bukti DAP anti-Islam semakin viral

      PABILA parti rasis dan cauvinis DAP mengancam akan menyaman Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), beberapa bukti DAP menentang Islam sebagai tanda sokongan kepada JAIP menjadi semakin viral. Antara bukti-bukti yang diperkatakan:

      Bukti 1: Dalam Perlembagaan parti DAP, disebutkan dasar perjuangannya adalah demokrasi sekular. Ini bercanggah dengan Perkara 3 Perlembagaan negara, Islam adalah agama Persekutuan dan makna Islam sendiri yang mencakupi keseluruhan cara hidup.

      Bukti 2: Prinsip sosialis sekular yang mengundang kebebasan individu tanpa kawalan agama. Ini bercanggah dengan Perkara 3, yang memberikan hak beragama dan kebebasan beragama atas hak individu serta menghormati Yang DiPertuan Agong sebagai ketua agama.

      BACA: Khutbah Aidiladha: Kita tak akan mohon maaf daripada DAP, kata Mufti Pahang

      Bukti 3: Siri penentangan terbuka terhadap hak demokrasi majoriti rakyat Kelantan untuk melaksanakan Kanun Jenayah Syariah (Undang-undang Hudud), sekaligus menentang keputusan Sultan Kelantan dalam titah Baginda dalam sidang DUN Kelantan Mac 2015. Bab ini ramai saksi hidup yang sanggup tampil ke mahkamah jika berlaku saman, termasuk dalam taklimat tertutup, ramai pemimpin DAP bersuara terus terang tidak bersetuju dengan kanun itu.

      Bukti 4: DAP bersikap tidak menghormati malah bertindak songsang dengan prinsip Perlembagaan negara tatkala cubaan private member bill untuk meminda Akta 355 bagi meminda kadar hukuman jenayah Islam agar selari dengan hukum Islam sebenar. DAP tegar menganggapnya bercanggah dengan Perlembagaan sedangkan Parlimen adalah satu proses perundangan berlandaskan Perlembagaan.

      Bukti 5: Apabila Perdana Menteri ke-4 Tun Dr Mahathir Mohamed mengisytiharkan Malaysia sebagai sebuah negara Islam pada 29 September 2001. DAP berkeras bahawa Malaysia bukan sebuah negara Islam dengan memperkenalkan kempen menentang “Deklarasi 929” sekalipun Tun Dr Mahathir menerangkan tiada perubahan pada perlembagaan Malaysia. Malah, DAP menentang sebarang perlumbaan antara UMNO dan PAS untuk menjadi parti yang lebih Islamik pada sidang media 22 September 2002.

      Bukti 6: DAP menolak pengenalan subjek TITAS (Islamic and Asian Civilisation Studies) di Institut Pengajian Tinggi Swasta.

      Bukti 7: DAP menganggap amalan agama Islam seharusnya terhad untuk amalan peribadi sahaja sedangkan hakikat amalan Islam menjangkau bukan sahaja amalan peribadi tetapi mencakupi keseluruhan aspek kehidupan.

      Bukti 8: DAP pada 22 Ogos 2012 mengatakan Hudud dan Negara Islam bukanlah polisi dalam Pakatan Rakyat lantas menolak sebarang usaha yang berkaitan dengan agenda Islam walaupun terhadap rakan pakatan mereka sendiri.

      Bukti 9: DAP tegas mempertahankan pendirian mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara sekular dan berusaha supaya syariat Islam seperti perundangan hudud tidak dilaksanakan di negara ini.

      Bukti 10: Pimpinan DAP yang “islamophobic” seringkali menyindir dan campurtangan dalam isu-isu seperti kod etika berpakaian yang dituduh sebagai usaha islamisasi, isu sambutan Halloween dan Valentine bagi umat Islam, mengadakan pesta Oktoberfest dan konsert secara terbuka, isi khutbah Jumaat dan pelbagai lagi perkara sama ada di dalam status FB atau twitter yang mengundang kemarahan umat Islam.

      Terpulanglah kepada para pembaca untuk menilai bukti-bukti tersebut. Hakikatnya, Islam adalah suatu sistem cara hidup yang mencakupi amalan rohani peribadi sehingga kepada sistem keadilan, sosial, ekonomi dan politik.

      DAP tidak boleh mengehadkan Islam hanya kepada amalan peribadi dan paling tinggi ekonomi sedangkan menolak juzuk-juzuk Islam yang lebih menyeluruh yang menyentuh isu kenegaraan, perundangan, politik dan pelbagai aspek dalam kehidupan.

      Delete
    3. Hari-hari walaon Parti Ajaran Sesat potong dan tamoal. Ini saja kah kemahiran yg kamu ada?

      Delete
    4. Anon 8:08 PAN Imayam yg label melabel. Aku copy n paste sebab ia benar Dan PAN Imayam tak boleh jawab

      Reply

      Delete
    5. Kenapa pengikut Parti Ajaran Sesat tak jemu2 copy & paste. Tuang Hadimaru ke yang suruh? Tunjukan lah kemahiran berbahas BUKAN hari-hari copy & paste. 
      Ko ingat ada org yg nak baca ke?

      Delete
    6. Kao baca ITU is sebab kao komplen.Bodoh macam Tulang besi

      Delete
    7. Aku bkn xnk berbahas berdebat tp aku sakit...nk kene berubat kt xina...kau mana tau...tp nnt klu kita beedebat. Aku soal kau jwb k

      Delete
    8. anon 06.41
      bukti tu umno n the geng pn bnyk buat. lagi truk dgn pelaksanaan trus. mgkn xdirect, tp indirect pn bnyk... peliknye,,,,, PAS blh ddk sekali ye. tgh bertunang... akad nikah xtau lg bila.... MCA dah bg amaran tu.... xclear lg?

      Delete
    9. pasal label melabel ni...kita smua tau dan baca, PAS bnyk buat label br utk bnyk org. geng PAN ni br lg, apa nak bnyknya... jgn ckplah diorg pendukung dap ke, sapa ke....umno pun dukung 2-3 biawak pasir kat blakang diorg... PAS nak bersatu jugak?ish...ish...ish. baik jgn, apa yg ada dalam pakatan harapan tu, ada dalam bn... cuma yg ada dlm bn tu, POWERRRR....DUIT....MASYUKKKK

      Delete
  4. Diskaun hebat!! Kita menawarkan servis berkualiti....begitu sikap rakus manusia menjual agama dengan harga samas serial...hadi adalah chief sales manager...memasarkan agama mengikut nafsunya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila DAP menghina Islam, Pemimpin2 PAN Imayam akan seronok. Bagi PAN Imayam,.hanya jenis spesis Abuya Sifoo Penang Mari tak boleh dikutuk

      Ada tak pimpinan PAN yg menentang kezaliman DAP?

      Mak benarlah PAN Imayam hamba abdi DAP

      Delete
    2. NGO yang buat laporan polis terhadap Si Ahli Parlimen DAPigs yang didakwa memuat naik gambar menghina pakaian wanita Islam berniqab dalam laman Facebooknya.


      Presiden NGO itu kata, gambar yang dimuat naik pada 13 Disember lepas turut disertakan dengan lukisan kartun seolah-olah mempermainkan wanita berpakaian mengikut syariat Islam itu.

      Katanya perbuatan itu jelas memperlihatkan provokasi melampau terhadap wanita Muslim yang bertudung selain cuba menggambarkan golongan itu terlibat dengan aktiviti keganasan.
      "Perbuatan dia (Nga Kor Ming) boleh mencetuskan persengketaan antara agama. Adakah dia mahu kami membalas balik perbuatannya?", katanya kepada pemberita selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Kinabalu di sini, hari ini.
      Apa yang jelas, tindakan Si Ahli Parlimen DAPigs tu juga secara tak lansung turut memperlekehkan cara berpakaian salah seorang lagi Ahli DAPigs. Kiranya, Ahli DAPigs yang pakai Niqab sebelum ini hanya sekadar bahan lawak puak - puak DAPigs tu je!!!

      Delete
  5. Pas.. tolong tunjuk akhlak Islam kalau nak berdakwah pada non muslim.. jgn syok sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usaha mwrosakkan orang melatubislam Dari Penang


      Polis P.Pinang Rampas 199 Botol Cecair Vape Disyaki Mengandungi Dadah

      Delete
    2. Usaha mwrosakkan orang melatyu islam Dari Penang


      Polis P.Pinang Rampas 199 Botol Cecair Vape Disyaki Mengandungi Dadah

      Reply

      Delete
    3. Orang Melayu Penang dah meremoat sejak umno/ gerakan memerintah 58 thn dulu. Kini PAS sibuk nak bersetubuh dgn parti pengkhianat bangsa Melayu

      Delete
    4. Pusing - pusing, bukan soal 'Keadilan' tu yang dicari dek PAN Imayam. Tapi sebaliknya, kepentingan peribadi tu jugak yang didambakan oleh manusia!!!

      ITU sebab PAN Imayam hamba abdi DAP yg anti islam

      Delete
    5. nak dunia bakpe cr pembangkang... bodek najib la br bgs...cam PAS tgh bt skrg....

      Delete
    6. Apakah akhlak matsabu menempik melolong makihamun pehak lawannya dari masa dia dlm pas lagi serta tidak menjaga batas2 pergaulan spt bersentuhan dan berhimpit selfie dgn wanita bkn muhrimnya adalah akhlak terpuji dan menjadi tauladan yg baik utk menarik minat non muslims??? Apakah akhlak dan keperibadian yg murni lagi bersopan dan menjaga batas2 pergaulan spt dituntut dlm islam oleh ulama dan ahli pas menjadi punca non muslims menjauhi islam??? Golongan manakah yg tlh mengikut@ mempamirkan ajaran rasulullah dgn menguasai ilmu agama,akademik dan peradaban islam di antara pas dan pan? Akui lah dgn iman bkn nya dgn sarakah nafsu yg berkobar2.

      Delete
  6. Alahai gang PAN Imayam, maki BAPAK sendiri tu no hal. Jangan maki DAP sudah. Memang dasar hamba abdi DAP.


    Buktinya . Aku copy paste kat bawah ni

    Mujahid Menghina Ayahnya Sendiri!



    Mujahid dan Kamarul Bahrin yang mengadakan sidang media di Parlimen pada 24 November 2015 lalu menyerang PAS kononnya PAS adalah parti ekstremis, mengalakkan cerai isteri talak 3, mengkafirkan orang Islam lain.

    Corak pemikiran inilah yang membentuk gaya Isis dan seumpamanya yang amat membahayakan masyarakat katanya pada sidang media tersebut.

    Mujahid Yusof Rawa menghina PAS, menghina pemikiran dan corak serta aliran pemikiran PAS. Sama dengan Faiz Fadhil yang banyak mempertikaikan tarbiyyah PAS. Mereka semua sebenarnya menghina dan mencerca ayahanda=ayahanda mereka sendiri.

    Mereka lupa bahawa berapa lama aliran pemikiran PAS dipengaruhi oleh pemikiran Dr Yusof Rawa dan Ustaz Fadhil Mohd Nor.

    Sama juga mereka lupa sebenarnya mereka juga menghina Tuan Guru Nik Abdul Aziz yang kononnya AMANAH mengambil penghayatan perjuangaan TGNA.

    Apa yang berlaku adalah sinar kebenaran yang ingin mencerita kepada masyarakat bahawa Mujahid dan Faiz ini adalah mereka yang tidak bersama dengan Ayahandanya dalam perjuangan Islam PAS semasa hayat ayahanda mereka hidup. Mereka ada penyeleweng gerakan Islam.



    Nordin Bin Ali
    nordinbinali@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nordin Ali pengikut Parti Ajaran Sesat jgn nak jual temberang kat ni. Pengundi dah menyampah dgn Hadi dan Najib.

      Delete
    2. TGNA tentang bersatu dgn BN, lps dia xde...ape dh jd? tu br satu bukti tu...jgn plk ckp, klu dia hdp, sure dia bt bnda yg sama plk..smpi mati bro...dia xsetuju

      Delete
    3. Tu sebab tgna dah ko...
      makhlok penghalang perpaduan ummah no wahid...elok pun ko...

      Delete
  7. Jangan menang sorak Bro, PRU13 dulu ceramah2 PAS lebeh besar lagi tapi kerusi banyak kalah,sekarang ni lagi lah dgn Presideng nya bersekongkol dgn Najib yg rata2 di tolak oleh rakyat yg terpalit dgn bermacam scandal GST,2.6bl,1MDB dan lain lain. Tak peka kah Hj Hadi dgn keperitan hidup rakyat kerana Najib Rosmah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu pula sanggup menjadi balaci DAP yg anti Islam

      Delete
    2. http://www.ismaweb.net/2015/09/kata-pedang-bukti-bukti-dap-anti-islam-semakin-viral/

      Bukti-bukti DAP anti-Islam semakin viral

      PABILA parti rasis dan cauvinis DAP mengancam akan menyaman Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), beberapa bukti DAP menentang Islam sebagai tanda sokongan kepada JAIP menjadi semakin viral. Antara bukti-bukti yang diperkatakan:

      Bukti 1: Dalam Perlembagaan parti DAP, disebutkan dasar perjuangannya adalah demokrasi sekular. Ini bercanggah dengan Perkara 3 Perlembagaan negara, Islam adalah agama Persekutuan dan makna Islam sendiri yang mencakupi keseluruhan cara hidup.

      Bukti 2: Prinsip sosialis sekular yang mengundang kebebasan individu tanpa kawalan agama. Ini bercanggah dengan Perkara 3, yang memberikan hak beragama dan kebebasan beragama atas hak individu serta menghormati Yang DiPertuan Agong sebagai ketua agama.

      BACA: Khutbah Aidiladha: Kita tak akan mohon maaf daripada DAP, kata Mufti Pahang

      Bukti 3: Siri penentangan terbuka terhadap hak demokrasi majoriti rakyat Kelantan untuk melaksanakan Kanun Jenayah Syariah (Undang-undang Hudud), sekaligus menentang keputusan Sultan Kelantan dalam titah Baginda dalam sidang DUN Kelantan Mac 2015. Bab ini ramai saksi hidup yang sanggup tampil ke mahkamah jika berlaku saman, termasuk dalam taklimat tertutup, ramai pemimpin DAP bersuara terus terang tidak bersetuju dengan kanun itu.

      Bukti 4: DAP bersikap tidak menghormati malah bertindak songsang dengan prinsip Perlembagaan negara tatkala cubaan private member bill untuk meminda Akta 355 bagi meminda kadar hukuman jenayah Islam agar selari dengan hukum Islam sebenar. DAP tegar menganggapnya bercanggah dengan Perlembagaan sedangkan Parlimen adalah satu proses perundangan berlandaskan Perlembagaan.

      Bukti 5: Apabila Perdana Menteri ke-4 Tun Dr Mahathir Mohamed mengisytiharkan Malaysia sebagai sebuah negara Islam pada 29 September 2001. DAP berkeras bahawa Malaysia bukan sebuah negara Islam dengan memperkenalkan kempen menentang “Deklarasi 929” sekalipun Tun Dr Mahathir menerangkan tiada perubahan pada perlembagaan Malaysia. Malah, DAP menentang sebarang perlumbaan antara UMNO dan PAS untuk menjadi parti yang lebih Islamik pada sidang media 22 September 2002.

      Bukti 6: DAP menolak pengenalan subjek TITAS (Islamic and Asian Civilisation Studies) di Institut Pengajian Tinggi Swasta.

      Bukti 7: DAP menganggap amalan agama Islam seharusnya terhad untuk amalan peribadi sahaja sedangkan hakikat amalan Islam menjangkau bukan sahaja amalan peribadi tetapi mencakupi keseluruhan aspek kehidupan.

      Bukti 8: DAP pada 22 Ogos 2012 mengatakan Hudud dan Negara Islam bukanlah polisi dalam Pakatan Rakyat lantas menolak sebarang usaha yang berkaitan dengan agenda Islam walaupun terhadap rakan pakatan mereka sendiri.

      Bukti 9: DAP tegas mempertahankan pendirian mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara sekular dan berusaha supaya syariat Islam seperti perundangan hudud tidak dilaksanakan di negara ini.

      Bukti 10: Pimpinan DAP yang “islamophobic” seringkali menyindir dan campurtangan dalam isu-isu seperti kod etika berpakaian yang dituduh sebagai usaha islamisasi, isu sambutan Halloween dan Valentine bagi umat Islam, mengadakan pesta Oktoberfest dan konsert secara terbuka, isi khutbah Jumaat dan pelbagai lagi perkara sama ada di dalam status FB atau twitter yang mengundang kemarahan umat Islam.

      Terpulanglah kepada para pembaca untuk menilai bukti-bukti tersebut. Hakikatnya, Islam adalah suatu sistem cara hidup yang mencakupi amalan rohani peribadi sehingga kepada sistem keadilan, sosial, ekonomi dan politik.

      DAP tidak boleh mengehadkan Islam hanya kepada amalan peribadi dan paling tinggi ekonomi sedangkan menolak juzuk-juzuk Islam yang lebih menyeluruh yang menyentuh isu kenegaraan, perundangan, politik dan pelbagai aspek dalam kehidupan.

      Delete
    3. Kenapa pengikut Parti Ajaran Sesat tak jemu2 copy & paste. Tuang Hadimaru ke yang suruh? Tunjukan lah kemahiran berbahas BUKAN hari-hari copy & paste.
      Ko ingat ada org yg nak baca ke?

      Delete
    4. cb cr bukti yg mca n gerakan tu anti islam....eh silap, umno pun anti jgk rupanyaaaa....

      Delete
    5. Semua bukan main suka sokong manusia2 antiislam...jom lah ramai2 jadikafir nak?

      Delete
  8. Heran campur ajaib,dlm keadaan rakyat marhaen rata2 hidup dlm keperitan dan kesusahan kerana kos sara hidup yg semakin tinggi akibat dari kerajaan Pok Jib yg mengenakan GST,kejatuhan Ringgit, boros,barangan n perkhidmatan naik mendadak, isu 2.6bl,IMDB dan banyak lagi skandal tiba2 datang Hj Hadi memberi sokongan,apa agenda sebenar?
    Dulu sy penyokong PAS tapi sekarang sudah keliru dan PRU14 kita tengok lah nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ismaweb.net/2015/09/kata-pedang-bukti-bukti-dap-anti-islam-semakin-viral/

      Bukti-bukti DAP anti-Islam semakin viral

      PABILA parti rasis dan cauvinis DAP mengancam akan menyaman Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), beberapa bukti DAP menentang Islam sebagai tanda sokongan kepada JAIP menjadi semakin viral. Antara bukti-bukti yang diperkatakan:

      Bukti 1: Dalam Perlembagaan parti DAP, disebutkan dasar perjuangannya adalah demokrasi sekular. Ini bercanggah dengan Perkara 3 Perlembagaan negara, Islam adalah agama Persekutuan dan makna Islam sendiri yang mencakupi keseluruhan cara hidup.

      Bukti 2: Prinsip sosialis sekular yang mengundang kebebasan individu tanpa kawalan agama. Ini bercanggah dengan Perkara 3, yang memberikan hak beragama dan kebebasan beragama atas hak individu serta menghormati Yang DiPertuan Agong sebagai ketua agama.

      BACA: Khutbah Aidiladha: Kita tak akan mohon maaf daripada DAP, kata Mufti Pahang

      Bukti 3: Siri penentangan terbuka terhadap hak demokrasi majoriti rakyat Kelantan untuk melaksanakan Kanun Jenayah Syariah (Undang-undang Hudud), sekaligus menentang keputusan Sultan Kelantan dalam titah Baginda dalam sidang DUN Kelantan Mac 2015. Bab ini ramai saksi hidup yang sanggup tampil ke mahkamah jika berlaku saman, termasuk dalam taklimat tertutup, ramai pemimpin DAP bersuara terus terang tidak bersetuju dengan kanun itu.

      Bukti 4: DAP bersikap tidak menghormati malah bertindak songsang dengan prinsip Perlembagaan negara tatkala cubaan private member bill untuk meminda Akta 355 bagi meminda kadar hukuman jenayah Islam agar selari dengan hukum Islam sebenar. DAP tegar menganggapnya bercanggah dengan Perlembagaan sedangkan Parlimen adalah satu proses perundangan berlandaskan Perlembagaan.

      Bukti 5: Apabila Perdana Menteri ke-4 Tun Dr Mahathir Mohamed mengisytiharkan Malaysia sebagai sebuah negara Islam pada 29 September 2001. DAP berkeras bahawa Malaysia bukan sebuah negara Islam dengan memperkenalkan kempen menentang “Deklarasi 929” sekalipun Tun Dr Mahathir menerangkan tiada perubahan pada perlembagaan Malaysia. Malah, DAP menentang sebarang perlumbaan antara UMNO dan PAS untuk menjadi parti yang lebih Islamik pada sidang media 22 September 2002.

      Bukti 6: DAP menolak pengenalan subjek TITAS (Islamic and Asian Civilisation Studies) di Institut Pengajian Tinggi Swasta.

      Bukti 7: DAP menganggap amalan agama Islam seharusnya terhad untuk amalan peribadi sahaja sedangkan hakikat amalan Islam menjangkau bukan sahaja amalan peribadi tetapi mencakupi keseluruhan aspek kehidupan.

      Bukti 8: DAP pada 22 Ogos 2012 mengatakan Hudud dan Negara Islam bukanlah polisi dalam Pakatan Rakyat lantas menolak sebarang usaha yang berkaitan dengan agenda Islam walaupun terhadap rakan pakatan mereka sendiri.

      Bukti 9: DAP tegas mempertahankan pendirian mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara sekular dan berusaha supaya syariat Islam seperti perundangan hudud tidak dilaksanakan di negara ini.

      Bukti 10: Pimpinan DAP yang “islamophobic” seringkali menyindir dan campurtangan dalam isu-isu seperti kod etika berpakaian yang dituduh sebagai usaha islamisasi, isu sambutan Halloween dan Valentine bagi umat Islam, mengadakan pesta Oktoberfest dan konsert secara terbuka, isi khutbah Jumaat dan pelbagai lagi perkara sama ada di dalam status FB atau twitter yang mengundang kemarahan umat Islam.

      Terpulanglah kepada para pembaca untuk menilai bukti-bukti tersebut. Hakikatnya, Islam adalah suatu sistem cara hidup yang mencakupi amalan rohani peribadi sehingga kepada sistem keadilan, sosial, ekonomi dan politik.

      DAP tidak boleh mengehadkan Islam hanya kepada amalan peribadi dan paling tinggi ekonomi sedangkan menolak juzuk-juzuk Islam yang lebih menyeluruh yang menyentuh isu kenegaraan, perundangan, politik dan pelbagai aspek dalam kehidupan.

      Delete
    2. Aku setuju. Aku menang tak pernah baca apa yang di CP oleh walaun PAS. Sakit hati kpd DAP mengatasi sakit hati rakyat marhain terhadap pemerintah yg zalim. Hadi berseronok duduk dgn Najib. Isu 2.6b Hadi buat x kesah. Marlamat jatuhkn DAP jd isu utama. Lupa UMNO juga tentang pelaksanaan HUDUD. Demi pangkat dan harta Hadi sanggup khianati amanah pengundi. Dulu mmg aku hormat Hadi. Kini sifatnya yg bercirikan ulama munafik...sorry undi aku bukan utk PAS.

      Delete
  9. OK bila nak tukar gambar, DAP dah x ada dlm PR

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN Imayam bila nak isytihar kamu tu balaci DAP yg anti Islam

      Delete
  10. maaf cakap, omak kau ni pandai tulis cerita je, tak amik tahu langsung pasal komen, hari tu cakap komen yg tak berkaitan dengan tajuk nak delate, sampai sekarang takde apa pun tindakan dibuat dengan komen2 yang ada..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balaci PAN yg Jadi hamba DAP yg anti Islam

      Delete
  11. Sabar...sabar
    Hadi duduk dgn barua ajib tu atas jemputan...
    Belum tentu dia nak join parti barua 1 malaysia tu ...
    Jgn menggelabah!

    ReplyDelete
  12. DAP anti Islam sebab pemimpinnya ramai bukan islam, apa nak dipelikkan. Tapi Pemimpin UMNO majoriti islam pun tolak Islam dan tak mengamalkan islam, rasuah, menyeleweng, sapu harta rakyat lagi teruk. Setakat hari ini tak ada pemimpin DAP yang anti islam tu ditangkap kerana Rasuah berbanding ramai pemimpin UMNO yg Islam tu yg rasuah hingga berbilion RM. Takkan tak nampak kot atau pura pura tak nampak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok lah ko sokong je kafir laknatulah tu...
      x pyh nak bising2..penat je..hehehe

      Delete
  13. Mmg Dap anti Islam.Umno ni 90 % Islam buleh dibacakan ayat ayat Allah supaya dia sedar insaf.Islam sama islam sama agama sama bangsa buleh rundinf.Yang susah nak runding yg berlainan agama.Mana ada org tak buat silap.Kesilaoan yg lalu bertaubatlah.Buka baru.

    ReplyDelete
  14. Kalau Umno dan Pas ada persefahaman politik mmg limgkup Dap Pan Pkr dll.Pas tak perlu masuk BN.Cukup persefahaman secara Rahsia shj.Mana mana kawasan umno bertanding Pas tak masukdan sebaliknya.Mana mana kawasan campuran yg lebih 35% Melayu Dap bertanding Pas lawan macam Parlimen Seremban Parlimen Gelang Patah etc.Mmg lingkup Dap ni.Umni dan Pas pakai formula 10:90 bagi negeri yg tak kuat bagi umno dan Pas 60:40 bagi negeri kuat umnopas.

    ReplyDelete
  15. Kesimpulannya pan memang tak sedar diri mengira untung membarua diri menjadi abdi bersama penentang islam. Walaupun dah terang lagi bersuluh keujudan pan ditolak total oleh rakyat khususnya melayu dll umat islam buktinya semua majlis ceramah pelancarannya tidak langsung diambil peduli oleh rakyat termasuklah di trenganu yg melibatkan ketua pan dari kerabat di raja sekali pun tetap ditolak rakyat tetapi keseluruhan pemimpin pan dan ahlinya spt muka tembok tetap terlajak meroyan mendakwa kononnya pan diterima rakyat sebagai alternatif umat islam konon nya. Hanya mereka yg otak bercampur najis saja yg tak punya kerhormatan dan kesedaran beria2 terus mencanang pan terus menerima sokongan padu rakyat. Kalu dinilai dlm semua parti serpihan pas yg ujud dari dulu iaitu berjasa hamim hizbul muslimin dll maka pan lah yg paling gagal mendapat sokongan malah paling teruk dikeji nista oleh rakyat kerana peranannya mengkhianati parti dan bersekongkol menjadi barua pula kpd parti dap yg dari dulu membenci islam. Jadi dinasihatkan supaya pan kencing dlm tempurung cermin diri yg tak sedar diri tu bahawa muka tembok pengkhianat spt mat sabu dll G18 tidak relevan lagi di kancah politik negara. Jika nak terus menjinakkan diri dlm politik elok lah pan dibubarkan dan bersatu menumpang tuah amoi dlm dap dan dah tentu bulan2 dpt habuan kerana bersama membantu dap purak perandakan islam.

    ReplyDelete
  16. jangan ingat diri tu islam boleh angkuh...

    ReplyDelete