KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 12 December 2015

TUMPUAN PAN KINI DILIHAT SEOLAH-OLAH SEDANG MENARIK SERAMAI MUNGKIN WARGA MAKHLUK HALUS MENYERTAI DAN MENYOKONG PAN SETELAH BERJAYA MENGAMIT RATUSAN RIBU MANUSIA MENJADI AHLI???????


Setelah berjaya dalam tempuh tidak sampai 3 bulan didaftar menjadi parti politik oleh RoS, mengumpulkan ahli melebehi 100,000 dengan memiliki lambang persis saling tak tumpah dari stesen TV India yang dihebahkan ianya secara kebetulan dan tidak menjadi kesalahan moral dan etika sedikit pun, kini PAN telah mengorak langkah lebih jauh kehadapan dengan memberi lebih tumpuan untuk menambat dan memikat hati dan jiwa para makhluk halus yang terdapat dinegara ini untuk memberikan sokongan padu jitu abadi kepada perjuangan berasaskan kepada Amanah, Progresif, Peduli selain Inklusif yang dipimpin oleh individu-individu profesional dan para ulama luar biasa.

Nampaknya parti Islam generasi kedua ini telah berjaya dalam kedua-dua misi tersebut ... manusia pun mendapat sambutan hebat ... makhluk-makhluk halus lagi jauh lebih hebat dan luar biasa sekali.

Dalam sejarah negara inilah kali pertama parti serpihan yang berjaya dalam tempuh yang cukup singkat memintas kehebatan dari meraih sokongan dan dokongan dari parti induk yang sudah bertegak hampir 6 dekad.

Memang parti generasi Islam kedua sungguh yang dikagumi kerana kepimpinan ulama luar biasa dan profesional serta inklusif.

Tidak hairan pada PRU ke-14 nanti akan berlaku Tsunami PAN melanda negara.

15 comments:

  1. Mat sabu sendiri pernah mengemukakan saman kepada zahid hamidi kerana menuduhnya sebagai syiah..ingatlah wahai saudara2 jangan terlalu xepat menuduh orang sbg syiah nti jadi fitnah pula..fitnah lebih besar dosanya drpd membunuh...setakat kagum kpd ayatullah khomeni san melawat negara iran asakah sudah dikira sebagai syiah?Mat Sabu sendiri pernah memaklumkan bahawa hj hadi pun biasa berjumpa denfan pemimpin syiah di luar negara..biasala tu..tapi aku tidaklah sampai menuduh hj hadi sebagai syiah..terlalu mudah adanya insan2 yang termakan dengan propaganda umno utk mrnjatuhkan matsabu..3 orang yang paling ditakuti umno sblum muhyiddin ditumvangkan adalah tuan guru nik aziz ..anwar ibrahim dan bekas ayam sabung pas Mat Sabu

    ReplyDelete
    Replies
    1. TGHAH bertemu pemimpin/ulama Syiah atas urusan resmi sebagai kapasiti Naib Ketua Ulamak sedunia. Ulama PAN, Ustad Ghani S, Mat Sabu dll tu berjumpa ulama/pemimpin syiah tu atas urusan apa ye?

      Delete
    2. Jgn2 hady belajar cara nak membarua tak?

      Delete
  2. Yeahaaa .... ... ada ngak ada yg penting kita ketawa ..... sekarang pokay sapa tahu besok tokay ! Sekarang barua sapa tahu besok amoi laga dada gua !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbongkar sudah rupa2nya Tuan Galu LGE adalah mastermind dibelakang kumpulan G25 yg memperjuangkan Islam Liberal dgn berselindung disebalik 'maqasid syariah'...... antara ajk G25 ialah Dr Zul dpd PAN yg mahu mengugurkan undang2 khalwat serta memperjuangkan agenda lgbt ....... utk rujukan lanjut sila ke blog ibnu hasyim ! Penang sekarang terkenal sbg Phuket Malaysia atas sokongan barua2 Dap dan PAN.Perniagaan 'PANthird' begitu laris dan blogger spt mountdweller, greenboc, alhusyeen, yong dll adalah 'pemegang saham' terbesar dgn mempromosikan agenda perjuangan DAP !

      Delete
    2. Aku pun heran ...... dah terbukti LGE adalah mastermind dibelakang kumpulan G25 yg mempelopori islam liberal disebalik maqasid syariah tp walaun2 dan barua2 Dap buat dek je mcm org tolol dan banggang yg tak da agama atau bukan beragama Islam seolah2 nilai agama sgt rendah berbanding nilai ekonomi dan kuasa ....... apakah walaun2 ni sebenarnya setan bisu ? Kau org mati nanti tanamkan sekali harta benda dan bintang2 kebesaran dlm kubur kau org nanti jika benar ianya teramat bernilai berbanding agama ! Mmg walaun2 bengong tak habis2 !

      Delete
  3. peringkat awal cuak gak saya pan ni menjadi lebih hebat dari pkr yg dipimpin dsai.. kini dari rasa cuak saya dah jadi rasa takut pula.. omakkau jgn ler guna bahasa dan tulisan yg biasa dlm cerita mistik.

    ReplyDelete
  4. Elok tumpuan tangkap sotong dan mkn sushi.kahkahkah. Pastu ponteng parlimen.terlalu sibuk adi awng mengalahkan obama.kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeahaaa .... ... ada ngak ada yg penting kita ketawa ..... sekarang pokay sapa tahu besok tokay ! Sekarang barua sapa tahu besok amoi laga dada gua !

      Delete
  5. Harap OmakKau dpt remove mana2 pengkomen dlm blog ni yg duk hantar komen panjang lebar gila duk ulang komen yang sama yang dicopy dari blog lain dan dipaste dalam komen ni. Komen tu harap komen yang berkaitan dengan perkara yg dipost shj. Tq

    ReplyDelete
  6. Kalau aku jadi makhluk halus SUMPAH tak hingin AKU dtg ceramah PAN.. semuanya PANipuuuuuu...

    ReplyDelete
  7. PAN, PAN, PAN... macam pondan! Mana ada orang dalam Malaysia ni, even di Africa pun orang tak panggil PAN lah. Buat malu je. Semua orang sebuat Amanah lah oi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikut suka aku nak pangil apa pun..penyokong PAN bodoh!!!

      Delete
  8. Harap Omak delete semua pengkomen yang kritik Syiah.

    Walaupun pengikut Syiah golongan penyabar, tapi jangan ambik kesempatan. Ko orang sanggup jual, kami sanggup beli.

    sekian,

    Jeff Ulu Bernam
    Reformis Tegar

    ReplyDelete
  9. Knapa ya...komen aku dlm greenboc tak dipublish...aku hnya nk bgtau...aku cukup xsetuju klau org kata pemimpin PAN ni kafir ke munafik ke...tapi aku sgt2 setuju klau dikatakan pemimpin2 PAN ni Pengkhianat...

    ReplyDelete