KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 22 December 2015

BEKAS CHEF SELEBRITI DI TUDUH MELIWAT


Seorang bekas chef selebriti dari Singapura mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen Johor Bahru hari ini atas tuduhan melakukan seks luar tabii dengan seorang pemuda.

Muhammad Mustaqim Juri, 37, didakwa melakukan perbuatan itu di kawasan pakir kereta di Jalan Persiaran Tanjung, Tampoi kira-kira jam 2.30 petang pada 10 Disember lalu.

Muhammad Mustaqim yang menjadi finalis pertandingan Chef Selebriti 2007 didakwa memaksa mangsa - berusia 22 tahun - melakukan aksi seks dalam keretanya.

Dia kemudian pergi ke rumah pemuda terbabit di Taman Cempaka dan mengugut ibu mangsa pada hari sama.

Hakim Meor Sulaiman Ahmad Tarmizi menetapkan tertuduh dibenar diikat jamin RM40,000 dan pasportnya diserahkan kepada mahkamah. Kes berkenaan akan disebut semula pada 17 Januari depan.

Muhammad Mustaqim, lapor The Star Online, bertemu dengan mangsa yang bekerja sebagai pembantu di sebuah gerai nasi lemak sebulan lalu.

Dia - dikatakan sering berulang-alik antara Singapura dan Johor Bahru - membawa mangsa ke kondominiumnya.

Media Singapura pula pernah melaporkan Muhammad Mustaqim yang kini duda dan mempjnyai tiga anak pernah dipenjara selama empat tahun kerana mendera seorang remaja lelaki di negara berkenaan.

Muhammad Mustaqim dikatakan bekerja sebagai chef secara sambilan, selain menjadi perunding kecantikan.

24 comments:

  1. Ni nak tanya ni...

    Amanat hadi tu dah tarik balik ker?
    Bila dia tarik balik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak mintak korang walaon kompomkan. Korang ni nak betol2 bersatu dgn najib ker korabg saja buat lawak?

      Delete
    2. amanat jubur bapak kau.

      Delete
    3. Amanat hadi bg sesetgh ahli diorg anggap mcm rukun hidup. Ada yg frame gantung kat tempat semayang di rumah. Sampai ada semayang 2 imam la...

      Ni cerita dolu2 la sblm tok lebai join umno..Tak tau la bila pulak dia tarik balik

      Delete
  2. Macai pas pis pus xde copy paste ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah teruk kena belasah mana nak copy paste. Paling pedih bila dilebel sebagai spesis BABI makan dedak.

      Delete
    2. Org yg copy paste ni otak dia tepu. Org mcm tu kena byk makan pil vitamin yg ada kandungan geletin khinzir supaya sel2 otak dia boleh berkembang

      Delete
  3. Mintak la nasihat dari aljuboori camana nak tangguh kes liwat jubo tu....tangguh dan tagguh....bawak alibi skali....pas tu mintak rawatan luar negeri sebab keracunan arsenik dan disuntik virus HIV.....kikikiki...mana tahu lakonan menjadi dan sempati rakyat guling guling atas jalan raya menjadi Kenya ta an. ...kikikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni sekor lagi spesis BABI. Baru terlepas agaknya.

      Delete
    2. Tak baik ko kata dia spesis BABI.
      Spesis KHINZIR aje cukup la.

      Delete
    3. Anon 23.54
      BABI = Brother Anwar Bin Ibrahim......ingat tuhh

      Delete
    4. 0545. Maknanya emak hang gundik babi la ye

      Delete
  4. PENYATUAN PAS - UMNO:

    Penyatuan dasar islam - tak bole sbb umno tak nak hudud. Takut mca, gerakan, mic angkat kaki.

    Penyatuan politik - tak boleh sbb walaon2 pas misti akan mengamuk sakan. Tak kan ahli umno nak undi calon pas dan calon pas nak undi calon umno. Mustahil kecuali jika babi dah boleh terbang.

    Penyatuan utk kepentingan rakyat - habuk pun tarak. Semua berebut jadi calon sbb nak kaya. Semua tak kisah pasal gst, pasal tol, pasal duit yik, pasal derma, pasal sykt byk hutang. Semua senyap dah. Rakyat susah apa ada hal. Janji bini aku kaya, janji anak aku ceo, janji geng aku exco, janji elaun wakil rakyat aku naik 150%. Kepentingan rakyat?

    Penyatuan jilake....

    ReplyDelete
    Replies
    1. USZAZ IDRIS NAIB PRESIDEN PAS SINDIR HJ HADI KAW PUNYA:

      Mana hadi tak tercirit2. Idris suruh sapa2 yg nak join umno, tolong berambus dari pas. Berambus secara individu. Jangan ajak walaon lain ikut berambos join umno.

      Padan muke ko hadi.
      Pergilah berambos sblm idris terajang ko.

      Delete
    2. MOHON AYAHANDA RANI KULUP MASUK CALON PRU LAWAN HADI DI MARANG:

      Serius neh...Klu ayahanda Rani Kulop masuk calon pru14 lawan hadi, aku akan bawak anak beranak, sedara mara,kawan3 satu kampung undi ayahanda Rani Kulop. Tak kira wakil parti apa pun. Ini sebab ayahanda Rani Kulop lebih berwibawa dan lebih jelas matlamat perjuangannya.

      Kipidap, dongibab.
      Org jilake mesti ditumbangkan

      Delete
  5. Sorang penyamun. Sorang jadi penyokong penyamun.

    ReplyDelete
  6. ahli umnu sedang mara nk humban najib

    ahli pas pun mesti buat benda yg sama.. gerakkan ahli utk
    humban hadi

    humban dua2 penyamun tu...

    dua2 sedang mambuk bercinta beromen.. menyusahkan semua org

    dua2 menjahanamkan melayu dan islam



    selagi DAP tk rompak 2.6b
    selagi DAP tk mengkafirkan rakan perjuangan

    aku tetap sokong DAP

    bersama Amanah dan PH


    penyokong umnu dan pas, jgn nk komen2 apa... sila pergi berbulan madu bersama najib dan hadi

    pergi beromen puas2 dan umnu. untung2 dpt duit derma.

    ReplyDelete
  7. ramai tul owg yg meroyan skarang ni ye..len tajuk len yg dibahas kn..sawan ke apa mereka ni omak kau

    ReplyDelete
  8. Barua-barua dapig dok steam nak mengawan tu biar-biarkan lah.

    ReplyDelete
  9. aku nak bagi pendapat la.tapi jangan marah naaa...unit amal pas awat xp tolong org Kelantan yg xdak rumah lagi tu??adakah kerana tiada kepentingan politik??nak tggu pru baru nak tunjuk kata buat keja kah??

    ReplyDelete
  10. Mamat ni ahli Pkr ke. Aku cadangkan mamat ni jumpa Haneefa Mydeen al-Imayam jadi loyar engko.

    ReplyDelete
  11. Tajuk topik lain komen pula lain.

    Haiwan2 yang lari komen di atas memang tak bersekolah. Pakai otaklah!

    sekian,

    Jeff Ulu Bernam
    Reformis Bersekutu Bertambah Mutu

    ReplyDelete
  12. ada ke syarat mesti wala komen artikel tu?

    kalau sapa2 maki.. maka itu sama seperti maki omakkau yg pasug umnu tu.

    omak yg benarkan.. yg lembu tua mcm jeff marah kenapa?

    jeff kalau tak mampu nk jadi blogger mcm omakkau eloklah
    kau ikut si mustaqim singapure tu .. hihihiih

    teruskan komen belasah pasug dan umnu.. ia sgt relevan dlm artikel apa pun

    ReplyDelete
  13. ni lagi sorg mangsa konspirasi, bakal tahanan politik
    #bebasmustaqim

    ps. pinjam ayat keluarga peliwat

    ReplyDelete