Monday 16 December 2013

EDISI TEMBELANG PECAH!!!! .. TOL NAIK GUNA JALAN LAMA ADALAH IDEA BERNAS DARI BUDAK HINGUSAN YANG DI CILOK OLEH MENTERI KABINET!!!!!



Sungguh tidak diduga dan disangka sama sekali ... idea dari mana datangnya istilah kalau rasakan tol membebankan minta rakyat guna jalan lama adalah terbit dari seorang rakyat biasa budak mentah lagi rupanya.

Aduhhh!!!! .. nampaknya mau menjadi Menteri Kabinet Najib Razak tidak memerlukan warga yang genius cerdik pandai .. janji bijak cakap merapu, menipu dan kalau kering kontang idea boleh cilok dari mana-mana kata-kata rakyat yang difikirkan mereka nampak cerdik asalkan para pemimpin UMNO disemua peringkat terpegun terpesona dan percaya.

Tahniah kepada anak muda bernama Muhamad Aqbar Muhamad Shah kerana kata-kata keramat anda telah dicilok oleh seorang menteri yang dulu CEO MayBank dan Telekom Malaysia...

Nampaknya anda pun layak juga untuk menerajui MayBank atau pun Telekom Malaysia selepas ini jika tidak dapat menjadi Menteri jaga EPU.

11 comments:

  1. Sejak bila aku budak weh. Aku bapak budak la. Haha. Reformasi 1998 pon aku turun - aqbar

    ReplyDelete
  2. Best betul dengar kenyataan dari menteri gred B(Bodoh)kahkahkah.

    ReplyDelete
  3. Tahniah Sis kerana berjaya memintas Sis Amenoworld dan jadi Blogger No.1

    ReplyDelete
  4. Kenaikan tol adalah untuk mengelakan ramai rakyat dari terlibat kemalangan maut itu sbb nya aku teramatttttt sayang dgn beend I love pm ,l m 4 u , inikalilah lain kali mampos la beend.......jahanam menteri bodoh.

    ReplyDelete
  5. Menter-menteri kabinet naji(s)b ini semua best student CGPA tak kurang 3.8 macam mat lan rambut tancho.
    Bila ada reaksi rantaian kenaikan keprluan BILA BERAS NAIK..... HAAA MAKAN SEKAM..... Bodoh betul mat wahidt (satu) ni, PA dia ke CC dia ke di JKR terbaca komen ni, TOLONG FORWARDKAN pada ABDUL SATU yang BAHLOL, TOLOL, BODOH ni, baik lagi masa aku dengan Sam Velu, Leo Moggi and Sam again.......
    MENTEKEDAGHAH LAH GAJI HARAM........ aku tak HALAL SESEN PUN CUKAI AKAU BAYAR.....

    ReplyDelete
  6. itulah dia salah sorang mamat melayu yg BODOH GRED Aplus...

    ReplyDelete
  7. Pasal dia la dulu ramai staff maybank hidup dalam huru hara... ntah apa2 idea/ agenda dia.. ni nak huru harakan hidup rakyat malaysia pulak...

    ReplyDelete
  8. Dulu kerja bank semua di audit betul, tapi masuk kerajjan yang banyak merompak/rasuah susah nak di betul.Dari nama baik jadi terok pula tengok TS Khalid MB Selangor, dah tahu tak boleh betulkan lagi otak puak ini, jadi dia tarik diri.Setakat CEO bank yang di dukong pemerintah tak jadi hal, U tolong I nanti I tolong U, trade mark PM masing masing tutup kesalahan mereka kendalikan duit kita.Malaysia tak boleh jadi terok sangat , kerana hasil bumi dan industri sungguh besar jika di nisbahkan dengan jumlah pendudok.Oleh sebab rasuah dah jadi barah tahap 4 ini lah akibat nya, nama Islam tapi perangai setan, pantang project nak rasuah/komisen. Walau pun satu sen itu hak rakyat bukan untuk kerabat dan kroni faham tak?Cari lah pemimpin yang faham Al Quran dan sholat 5 waktu agar negara kita selamat dan diberkat Allah SWT.

    ReplyDelete
  9. Kerajaan taknak byr 400juta subsidi kp konsesi tol setahun...maka jimatlah 400juta tu boleh la diguna untk tujuan bantu rakyat miskin. Biarlah syrt konsesi tol kutip hasil sendiri dgn harga baru ni maka kerajaan tak ada beban lagi dah kepada mereka setiap tahun. Beban 400juta tu adalah beban rakyat juga yg terpaksa menangung subsidi tu.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...