Sunday 29 December 2013

GEMPAR GILA!!!!! ... PEMUDA UMNO BAHAGIAN TANJUNG KARANG, SELANGOR TERLIBAT SECARA LANGSUNG DALAM GULING KERAJAAN?????


Esok 30hb Disember 2013, Omak Kau di fahamkan bahawa Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Tanjung Karang yang ketua bahagiannya ialah Noh Omar, akan membuat bantahan keras di Putrajaya dengan berhimpun beramai-ramai mau menyerahkan memorandum kepada Perdana Menteri yang paling dikasihi dan disanjungi UMNO dalam sejarah semenjak merdeka, Dato Seri Najib Razak  berkaitan bantahan terhadap kenaikkan harga barang dan kos sara hidup.

Pergh!! Ini sudah melampau budak-budak Noh Omar ini ... Ini sudah ada niat dan hasrat selindung dibalik batu mau menggulingkan kerajaan ni weh!!!!

Harap pihak berkuasa dan berwajib kena tegas dalam hal ini sebab sudah ada pergerakan secara terangan dari Pemuda UMNO mau "mengguling kerajaan" secara keras dan tidak sah.

Esok pasti Putrajaya akan menjadi huru hara dan tidak aman serta menggangu keharmonian dan kedamaian yang dinikmati selama ini.

Para peniaga akan rugi jutaan ringgit.

Ayuh para NGO dan balaci-balaci sekelian .. Jom buat repot polis sebab Pemuda UMNO Bahagian Tanjung Karang mau mencetuskan huru hara dan berniat nak gulingkan kerajaan... AYUH!!!!!

Jika apa yang digambarkan pada rakaman gambar bunting diatas adalah sahih dan benar maka sesuatu harus dilakukan!!!!! .. Jangan ada dwi piawaian dalam peruntukan dan perlaksanaan undang-undang negara!!!!

12 comments:

  1. Ini sudah baik. budaya jalan raya sudah menular dalam umno juga.

    ReplyDelete
  2. Ape kata,kita semua buat report polis,tentang macai umno ni plak..konspirasi nk guling kan kerajaan,ade bran ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. noh omar ni gimik je.jumpa kak ros cium tangan lepas tu ckp setuju plak....kahkah...kesian penyokong dia....

      Delete
  3. Kesian Noh Omar melalak sana sini di Selangor kata kerajaan pakatan rakyat tak bagus, aleh aleh tengok penyokong dia sendiri kata kerajaan umno bn tak bagus menindas rakyat dgn kenaikan kos hidup, mau meroyan tahap gila babi jadinya Noh Omar ni habislah cita-cita nak jadi MB dan nak tawan selangor, kesian..kesian

    ReplyDelete
  4. 80% puak keris, adalah kaum susah dan kerana termakan propaganda Hidup Melayu susah pun susah asal melayu. Pemimpin puak ini memang nya tidak takut Allah SWT rasuah, jual hak rezab melayu dan fitnah masih lagi di sanjong.La ni harga barang naik ingat lah puak 80% yang susah jangan subahat dengan pemimpin munafik, bila negara muflis semua kita susah.

    ReplyDelete
  5. Diaorg nk hantar memorendum bantah kenaikan harga bukannyer nk gulingkn kerajaan... baca bg faham la apa tertulis kt situ... aduhhhhh patut la xmaju2 mcm anak2 menteri... kalau kita xsetuju ... tu la cara yg betul... bukan nyer dgn cara xcerdik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 02:44...sabor..... sabor...jangan ambik hati aaaa

      Delete
  6. Ko ni sengal la 02:44,kiasan pn x paham,ko pn nk jd hassan malek ke?fikir jauh skit,jgn jd mcm mentri bn blh x!!!

    ReplyDelete
  7. Anon 02:44...ko mmg biol tahap gaban la...kok yer ngok pun jgn la tunjuk kat org...malu la sikit....KO NI FAHAM X ISTILAH PUKUL ANAK SINDIR MENANTU???? ke ko ni dulu x sekolah....ahaksss. .

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Apa yg dipahamkan pd ayat di banner, mereka nak membantah penyerahan memorandum kpd Najib berkaitan bantahan kenaikan harga barang.. Lagi pulak, mengenali Noh Omar, beliau takan sama sekali berani utk menentang Najib & Rosmah..

    ReplyDelete
  10. Ramai juga yang piang kat Tanjung Karang!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...