Friday 20 December 2013

INILAH WAJAH BAKAL SUAMI DJ LINDA ONN YANG HEBOH DI PERKATAKAN.



Selepas Linda Onn mengesahkan akan berkahwin pada 27 Disember, pasti ramai yang tidak sabar ingin melihat wajah lelaki bertuah yang berjaya mencuti hati deejay popular itu.

Omak Kau menerima gambar yang difahamkan adalah bakal suami Linda dikenali sebagai Ungku Azhar yang berwajah kacukan dan mempunyai hubungan persaudaraan dengan kerabat Johor.

Ungku Azhar yang berumur lebih 40 tahun dikatakan meminati sukan ekstrem berkuda.

Dalam laporan akhbar semalam, Linda, 36, mengesahkan dia bakal berkahwin dengan kerabat diraja Johor pada 27 Disember ini.

Linda, 36, memberitahu, dia mengenali bakal suaminya yang berstatus bujang itu sejak setahun lalu dan berasa selesa dengan hubungan mereka.

Tahniah .. Omak Kau ucapkan selamat pengantin baru semoga kekal bahagia sehingga habis nyawa.

8 comments:

  1. Sehingga habis nyawa ....... biar betul,,,,,,,, lain macam bunyi nya

    ReplyDelete
  2. Betul lar tu..bila dh abis nyawa dh Xde aper-ape r..0-0..balik asal..

    ReplyDelete
  3. Ehemmmmmmmmm Omak kau bila lagi?? Tak kan ler tak bekenan kat sesapa?? Cari ler....time musim hujan ni, bahaya dok sorang2. Sejuk!!!!. Kalu ada suami tu, bole ler dia tolon bagi perangat siket!!

    Tak gitu Omak kau??

    ReplyDelete
  4. Nak dirikan masjid alhamdulillah, dan di iringi takwa baru berjaya, tak kira pajngkat dan darjat.Nasihat hamba pada bakal suami agar Linda menjadi isteri solehan kalau tidak nanti suami jadi dayus, saperti ramai suami sekarang yang kahwin celebriti. Linda tentukan suami tak tinggal sholat lima waktu dan banyak baca dan faham Al Quran.Pangkat, darjat dan status adalah pinjaman dari Allah SWT, jadi nasihat jangan kufur, jika Dia murka kehidupan kita tak bermakna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalam kuboq malaikat tak tanya hang pangkat apa keturunan mana.

      Delete
  5. Boleh mengandung lagi ke agaknya si Linda ini dah berusia 36th. Ada lagi 12th lepas tu monopos lah. Lelaki tak kesah kawin usia 100th dgn pasangan 25th beranak dibuatnya. Walau camana pun kita diakan Linda dapat menimbang cahaya mata dan berkekalan hubungan sehingga keakhir hayat. AMIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello.... Ada ingat ke yg nikah umur 27 thn dulu tu, entah dah berapa thn tp sampai sekarang tak ada anak pun.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...