Thursday 12 March 2015

PWTC KENA SERANG DENGAN PUAK ANARKIS


56 comments:

  1. Weiiiiiiiiiii Raja Petra kata Anuar buat Unity Government meeting di London 14 bulan yg lepas. Wahhhhhhh sekarang ni nampak benerrrrrrrrr yg penipu ni Anuar Ibn Beraheem.

    Wahhhhh Kaoooooo naya TSKI, Kaoooooo nayakan TGHA dan TGNA. Lepas tu kaoooooooo ada hati main kayu tiga plakkkk.

    Dasar poltician Kabaret betullah Anuar ni. Sama jugak dgn gang lilin yg menyanjungi Anuar Ibn Beraheeeem

    Soooooooooo inilaha proof yg Anuar ni pengkhianat reformasi

    Jefff Ulu Bernam
    Reformist yg Originel



    THE CORRIDORS OF POWER

    Raja Petra Kamarudin

    “I condemn all the efforts to shame and defame me, which are still continuing, despite me being behind bars,” said Nurul Izzah Anwar in Parliament today who was delivering her father’s speech on his behalf.

    Well, there you have it. Anwar Ibrahim is outraged that he is being defamed.

    Now look at the news item from Harakah below, which quoted what Anwar said in a press conference 14 months ago in January 2014.

    In that press conference, which was held a month after the Unity-Government talks organised by Anwar in London, Anwar was urging the speeding up of the plan so that a National Consensus could be reached.

    In fact, not only did Anwar organise that London Unity-Government meeting, PAS President Abdul Hadi Awang refused to attend although he was in London at that time.

    Now they are going all over the country to campaign for the ouster of Hadi on grounds that Hadi has betrayed Pakatan Rakyat by trying to do a deal with Umno when it was the other way around: Hadi made sure it did not happen.

    And DAP supporters are urging the so-called ‘moderate’ leaders and members of PAS to leave the party and join PasMa as the ‘PAS Baru’ partner of Pakatan Rakyat because ‘PAS Lama’ under Hadi is going to join Umno in Barisan Nasional.

    And here we have Anwar screaming about being defamed. What a farce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah2 lahhj Nurul Izzah. Bapak Kau tu memang di fitnah. Tapi pada masa yg sama menfitnah dan menjatuhkan orang lain.

      Mungkin apa terjadi kerana kekejaman bapak Kau tu. Mari muhasabbah diri. Minta keampunan ilahi Dan minta maaf Dari TSKI. Che Gu Bard, TGHA, dr Chandra dan ramai lagi.

      Delete
    2. itu dulu..... dulu tak payah cerita la bang! nuar pun dah kena penjara....

      Delete
    3. Dei thamby macai, lu pi gi nasihat itu blogger dinosaur greenboc, alhusyeen, tulang besi, mountdweller dsbnya............hari2 pun putar itu fitnah yg sama sejak zaman berzaman......!

      Delete
    4. Oporah!! Tuuieee!! Amaa eleerk apaa olsoo heeleerk

      Delete
    5. Puak analkiss x abis blajar adam adli & nurul izzah janda gersang yg suka conteng-conteng ni..

      Delete
    6. Jangan la guna bahasa yg mak bapak korang ajar kat sini.

      Delete
    7. Kelentit mak hang

      Delete
  2. Kena bakar sekali pon...
    keluarga ini adalah keluarga penipu 7 keturunan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes betul, Permatang Pauh punya YB status nak bagi Anak dia. Saifuddin Nasution tak layan ke

      Delete
    2. Orang lain tak cerodik. Yg cerodik Anak Bini Dan Pak Ngah dia saja

      Delete
    3. nepotisma pining utara mesti di hentikan

      Delete
    4. Sendiri tulis isu. Sendiri jawap. Sendiri ulas

      Delete
    5. Kelentit mak hang

      Delete
  3. greenboc, alhusyeen, tulang besi, mountdweller dsbnya...........Dah termakan budi. Almaklum dapat bihun sop free dari PASMA.

    TULANG BESI plakk bagi t shirt free kaler hijau ada tulis change, trusss difutnah semuanya termasuk tiang lampu. Almaklum, kat Nepal mana ada t shirt baru. Semua jual bundle punya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lama lagi Greenboc, alhusyeen, tulang besi, mountdweller dsbnya...........semua beruban sampai kening pun naik Putin. Hari2 balun bihun sop msg special cap PASMA

      Delete
    2. Greenboc, alhusyeen, tulang besi, mountdweller dsbnya........... Memang kena bagi syoru bihun sop kalau tak PASMACHA punya kapla kena Ketum dgn senduk. Perasan Jeremy Clarkson Top Gear

      LONDON: Pengacara program kereta popular, Jeremy Clarkson telah digantung tugas dari program Top Gear selepas dia didapati menumbuk penolong penerbit rancangan itu kerana berang tiada makanan disediakan di lokasi pengambaran.

      Penolong Penerbit yang menjadi mangsa tumbukannya itu dikenali sebagai Oisin Tymon, 36

      Delete
    3. Ko tak penat ke perah otak kutuk mamat2 pkr tu? Mudah2an berkat kutukan ko, ramai org pkr masuk umno termasuk rafizi

      Delete
    4. bloger2 diatas tu memang ada DNA Umno, blogger SIALAN

      Delete
  4. kini bangsa melayu yg membela segala haknya di tanahnya sendiri difitnahkan sebagai rasist .. maka bersedialah kamu wahai bangsa melayu untuk dineutralkan haknya .. bayang malaysia baru jelas terlihat di dlm sebuah gerakan politik yg dinamakan sebagai parti keadilan rakyat(PKR) .. nauzubillah hi minzalik .. dan berkumpul didlmnya segala petualang bangsa .. di masa akan datang seluruh generasi bangsa melayu di waktu ini akan dicela oleh cucu cicitnya .. hanya yg "bertuah" akan merasa betapa lazatnya hasil dari sifat khianat generasinya ini (andai panjang umur) adalah dijangka UMNO akan tumbang sama ada melalui PRU dlm tempoh 20 dari sekarang .. atau melalui rampasan kuasa .. telah dibuka satu demi satu pintu kedaulatan bangsa melayu .. terkini "petisyen" ke white house untuk membebaskan salah seorang penganut amalan kaum Nabi Luth a.s .. Ya Allah Ya Tuhanku lindungilah bangsa melayu dari jatuh kembali ke lembah kehinaan ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn lari topic okey

      Delete
    2. gerakan anarki .. buta tentang hak sesuatu bangsa .. PKR juga menafikan tentang hak ini .. sedang syariat islam meletakkan hak sesuatu bangsa wajib dipelihara dan dipertahankan oleh bangsa itu sendiri tanpa perlu jatuh kedlm sifat assobiah .. maka atas dasar itulah lahir UMNO .. barangsiapa yg memperkatakan denyut nadi UMNO adalah bathil .. maka sesungguhnya dia tidak mengetahui pada apa yg dikatakannya .. sedang PAS mengambil islam sebagai dasarnya .. sedangkan hakikat yg sebenar setiap dasar yg baik itulah dasar islam .. dasar penubuhan pasukan polis juga merupakan dasar islam .. dasar MERCY juga dasar islam .. dasar worldwide wild life (wwf) juga dasar islam .. demikianlah adanya .. lalu tanyakan kepada kepimpinan PAS apa dasarnya ? ..adapun dasar DAP jelas meletakkannya tergolong dlm kalangan non muslim yg bersifat kafir harbi

      Delete
    3. Dasar kebangsaan anutan umno adalah sesat..ia dipelopori oleh fahaman zionime...dalam menegakkan doktrin Islam semua nabi berhadapan dengan kaum atau bangsa sendiri termasulah Rasulullah yang berperang serta berbunuhan dengan bangsa,darah daging dan kaum kerabat sendiri...perjuangan bangsa hanya sekadar mengelabui mata rakyat supaya orang melayu terus jadi keldai...Allah tidak menilai bangsa dan warna kulit begitu juga ajaran Islam yang universal dan bangsa melayu adalah satu bangsa sintetik bukan yang dominan..kerana itu ia di namakan melayu yakni mudah terikut ikut dan tiada jatidiri,tiada intergriti dan murah harganya.

      Delete
    4. nampaknya kamu tidak perlu dinasabkan kepada dari bangsa manakah kamu diciptakan Allahswt .. mungkin juga kamu tidak perlu dinasabkan kepada siapa org tuamu .. mungkin juga kamu tidak perlu untuk dinasabkan dari mana asal negaramu.. dan mungkin juga kamu tidak perlu dinasabkan kepada apapun yg berkait pada kejadianmu didunia ini ... adakah kamu bersifat "tunggal" ?.. nabi saw sangat mencintai tanah asalnya..nabi saw memuliakan keturunannya..baginda saw juga mengasihi seluruh sahabat dan seluruh umat islam .. lalu siapa yg akan mengasihi dan memelihara hak bangsa sesuatu bangsa dengan dipandu syariat ? apa pula hikmah pada kejadian manusia yg berbilang bangsa ?

      Delete
    5. Bangsat mereka yang membenci anarchy tanpa usul periksa ...bagi aku Mahathir juga seorang anarchist...dia boleh tergolong sebagai economist anarchist.
      Makna anarchy adalah Law and freedom without force ( Undang2 dan Kebebasan tanpa paksaan) ...
      Hanya golongan barbarism yang benci dengan Anarchist...sebab mereka bermazhabkan "Force without freedom and law" ataupun dalam bahasa Melayu "paksaan tanpa kebebasan dan undang2"..
      Dalam undang2 dunia...semua manusia adalah sama tanpa mengira bangsa, agama dan warna kulit.
      John Lydon berkata " I wanna be Anarchy... No dogsbody "

      Delete
    6. beranikah kamu melepaskan segala apa yg dinasabkan kepadamu ? "lepaskan" dirimu terlebih dahulu dari mempertahankan hak dan memuliakan kedua org tuamu .. segala harta warisanmu..zuriat dan perempuanmu .. kemudian barulah kamu boleh berkata urusan mempertahankan hak dan memuliakan sesuatu bangsa oleh bangsa itu sendiri adalah sesat .. kerana menurut fahamanmu Allahswt tidak melihat kepada bangsa dan warna kulit .. apakah Allahswt melihat pada nasab keturunan kamu..harta warisan kamu..dan zuriat serta perempuan kamu ..? apakah tidak terdapat pahala dlm urusan ini ? sori lah sahabat

      Delete
    7. Dalam kubor tak ada satu soalan pun yg perlukan jawapan "aku org melayu" atau "hidup melayu"

      Delete
    8. Kelentit mak hang

      Delete
    9. di dlm kubur juga tidak "ditanyakan" berapa banyak harta bendamu .. tetapi mengapa kamu begitu sibuk mempertahankannya ? tidak ditanya siapa org tuamu .. tetapi mengapa kamu bermatian untuk berbin atau berbintikannya ?..tidak juga ditanya berapa ramai zuriatmu .. tetapi mengapa kamu memelihara hak2 yg berhak keatas zuriatmu itu ? .. sesungguhnya yang ditanya adalah amal dan keimanan kita .. semua yg berkait dengan kita itulah yg menjadi ukuran amal dan keimanan kita kepadaNYA..

      Delete
  5. wahai Tulang Besi d Nepal.

    Berapa Kali kamu Mau torak kata TITM nak jaduhkan president. Fitnah 1

    Kamu kata TSKI ejen amenor. Fitnah 2

    Kamu fitnah Ustaz Haron Din. Fitnah 3

    Kamu fitnah blogger2 termasuk Omak Kau, Manjung mari dll

    Baik Kau pi tabligh sebab aku rasa hati kao ni dah gelap macam asap Lori aampah. Itu kalau Kamu nak tobat la. Kalau tak baik Kamu kawan dgn Papagomo saja

    Yg Benerrrrrrrr
    Jeff Ulu Bernam
    ( Kutuk orang orait. Jgn fitnah orang okey)

    ReplyDelete
  6. Biasa le. Kerajaan Melayu Melaka dulu jatuh pun beberapa orang mamak di persalahkan. Habis Raja yang memerintah tu buat apa? Sindrom menyalahkan orang lain terus berlaku hingga hari ini. Kalau apa2 terjadi pemerintah lah yang bertanggungjawab kerana kuasa kat tangan mereka. Memerintah kena la pandai dan bijaksana. Problem mesti lah sentiasa ada, Kena ambil tindakan yang bijak le.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nepotisma pining utara mesti di hentikan,
      1)lupa pesan apek bawa kongsi gelap dari china sebab tamak bijik timah perak ,k.lumpur Sehingga campur tangan british
      2)Apek telah bawa komunis ke tanah melayu apke juga
      3)Apek dap juga menbawa nepotisma dari melaka ke pining dari dinasty lim sehingga bini guan eng mahu di jadi ketua dewa peniagaan cina pining
      4)Lim kid siang mebenar anak bertanding jadi dun apek dap juga
      5)Anwar belajar dari lim kid siang tetang macam mana bina nepostima pining utara itu.

      Mari kita hentikan ideologi Semangat nepostisma pining utara harus di henti sekarang

      Delete
    2. Jijah2 Abang non pining. Macai mangkuk tulang Besi tak tau buat kerja. Pining pining

      Delete
    3. Kelentit mak hang

      Delete
  7. wahai Tulang Besi d Nepal.

    Berapa Kali kamu Mau torak kata TITM nak jaduhkan president. Fitnah 1

    Kamu kata TSKI ejen amenor. Fitnah 2

    Kamu fitnah Ustaz Haron Din. Fitnah 3

    Kamu fitnah blogger2 termasuk Omak Kau, Manjung mari dll

    Baik Kau pi tabligh sebab aku rasa hati kao ni dah gelap macam asap Lori aampah. Itu kalau Kamu nak tobat la. Kalau tak baik Kamu kawan dgn Papagomo saja

    Yg Benerrrrrrrr
    Jeff Ulu Bernam
    ( Kutuk orang orait. Jgn fitnah orang okey)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari kita beramai2 hentikan nepostisma penang utara itu, jangan bagi lagi jijah dan ketum sekeluarga berkuasa lagi

      Delete
    2. Kelentit mak hang

      Delete
  8. Org Melayu memang macam lembu
    Bila A di tangkap singa B,C,D... berkata itu bukan aku.
    Bila B di tangkap singa C,D ... berkata itu bukan aku.
    Bila C di tangkap singa D... berkata itu bukan aku.
    Last2 semua kena baham


    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang mengaku gang PASMACHA. Mengaku tak laku

      Delete
  9. Tulang Besi d Nepal d otak kismis Dah tak comment kat blog ni Dah. Orang Dah tau cerita torak dia
    Latest update dia fitnah plak apasal UST Harin Din mail Jadi Mursyidul Am.

    Betullah dia ni kuat pekena bihun sop pasmacha dan lepas dapat t shirt free.

    Pendatang Nepal mengaku Nogori macam tulah. Otak Dah fius wajah tak hensem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni kuat sangat melancap kot

      Delete
  10. Hari-hari akhir saekor Najib

    ReplyDelete
  11. terima kasih atas informasinya. Sukses ya..!! Dan Terimakasih banyak telah berbagi informasnya, Semoga Makin Keren selalu untuk info beserta websitenya,,

    ReplyDelete
  12. Salam 1rasuah ,

    Cina datang sehelai sepinggang jadi kaya, india datang sehelai sepinggang jadi doktor kaya, singh datang sehelai sepinggang jadi lawyer kaya, Pakistan datang sehelai sepinggang jadi tokey kedai kaya, Indonesia datang sehelai sepinggang jadi kontraktor kaya, Kemboja datang sehelai sepinggang jadi peniaga kaya. Rumah tepi loji taik naik pegi atas bukit kerana rajin.

    Melayu pun kaya, kaya komplen, nak masuk u pakai kuota 3A, nak masuk kerja pakai cable sanak saudara, nak kaya cepat ali baba, usaha malas semua nak short cut, last-last rumah atas bukit turun tepi loji taik kerana rajin komplen.


    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai. Heee

    ReplyDelete
  13. Org melayu um no, "nak tongkat! nak tongkat!"

    ReplyDelete
  14. hari ini, sistem kehakiman tidak bebas katanya. angan kitsiangkomunis tawan putrajaya, aljub confirm keluar penjara... maka kehakiman bebas, undang2 ditegakkan, semua nganga.

    #mansuhpenjara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelentit mak hang

      Delete
    2. Awat dok promote kelentit mak hang, nak pecah muka ka

      Delete
    3. nak le.... kalau hang berani cuba acu try ....kalau tak aku ...hang yg pecah muka...

      Delete
    4. Aku jumpa hang kat sp sakit bro... jagaaa

      Delete
  15. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
  16. MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888























    MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...