Saturday 14 March 2015

DEMO KITA LAWAN YANG AMAT MEMILUKAN .. LEBIH RAMAI PEMERHATI, JURUGAMBAR DAN WARTAWAN DARI PESERTA.


Demo susulan Himpunan Raksasa Kita Lwan minggu lepas hari Sabtu 7 hb Mac 2015 dilokasi yang sama tidak menampakkan suasana dan sambutan yang sama atau pun hampir-hampir sama kerana dari kiriman beberapa gambar yang Omak kau perolehi amatlah menyedih dan memilukan sekali.

Sambutan dan kehadiran yang diberikan petang tadi atas nama Himpunan Desak Najib Turun #Kita Lawan cukup-cukup hambar. Kehadiran peserta boleh dikira dengan jari.

Apa yang disampaikan kepada Omak Kau ialah para pemerhati, jurugambar, wartawan dan anggota penguatkuasa undang-undang jauh lebih ramai dari peserta himpunan.

Dimana perginya para hulubalang KeADILan????? Para barisan Exco AMK dikatakan terus tidak nampak muka hidung ... mungkin sibuk bersantai Di Cafe Temu Kerichi kot ... para anggota AMK dari Lembah Klang terutamanya dari Klang seorang pun tidak kelihatan ... Kalau sebelum ini minggu lepas Ketua AMK Klang bukan main lagi tunjuk garang dan hebat berdiri atas bumbung kereta sambil terjerit terlalak seolah-olah macam dirinya adalah hulubang ulung penganjur utama, sedangkan dirinya sebagai tukang tambah ramai hadirin sahaja pun tidak kelihatan bayangnya petang ini.

Adakah kerana sudah kecut, takut, cuak dan gentar sampai ketar kepala lutut apabila beberapa penganjur #Kita Lawan sudah pun kena cekup dengan pihak polis?????

Dimana suara laungan kencang hebat keramat Lawan tetap Lawan ... DIMANA??????

Sudah letih, lutur dan kendur semangat juang????? Atau memiliki ketahanan jiwa dan mental ala-ala hangat-hangat tahi ayam!!!!!

Petang ini dua penganjur #Kita Lawan telah ditahan oleh pihak polis iaitu Adam Adli dan Mandeep Singh.

ADUN Teja YB Chang Lih Kang juga kelihatan demo petang tadi .. sama ada beliau juga turut kena cekup dengan pihak polis tidaklah diketahui setakat ini.

Yang pasti dari Himupunan 10,000 orang minggu lepas, petang ini dalam tempuh 1 minggu sudah menjadi Himpunan Boleh Di Kira Dengan Jari.

37 comments:

  1. Semus orang penyokomg PKR sakit perut makan bihon sop PASMA-CHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuti sekolah. Musim kenduri kawin. Balik kamponglah.Lebih afdal.

      Delete
    2. Ramai tak datang sebab dah insaf dan tak ingin termasuk di dalam golongan orang yang menyokong perbuatan liwat apabila mengadap Allah untuk menerima balasan di akhirat nanti.

      Delete
    3. Aku takut Akta Hasutan. Klu pemuda umno buat aku pasti join. Sbb bila umno buat apa pun pasti halal. Nak peluk ke...nak tunjuk lucah ke...Polis tak tangkap punya.

      Delete
    4. Umno mana ada demo², sebab x de org dia kena tankap main jobor.

      Delete
  2. Artikel Terlatest Dari Tulang Badak

    Anuar Beraheem, De Facto yang Syubhah
    Sungguh misteri status posisi Anuar beraheem.

    Misteri2 tersebut adalah:

    1) Perlantikan beliau sebagai De Facto masih sah walaupun tidak diketahui oleh ramai orang. Pengumuman dibuat oleh media2 Blogger Pro PASMA-CHA yang Anuar masih De Facto PKR.

    2) Pengumuman hanya di buat oleh Penolong Admin Blog Hampas Kunyit. Apakah SU PKR Pusat tidak mampu membuat pengisytiharan? Apakah Ketua2 PKR sendiri tidak mampu membuat pengumuman sedangkan dlm isu MB Selangor begitu galak mahu memecat TSKI

    3) Mengapakah berkata jawatan De Facto masih sah sedangkan tuan punya body dlm penjara, walaupun memang betul Anuar Beraheem difitnah

    4) Melantik De Facto baru adalah cadangan yang amat popular di kalangan ahli2 dan akar umbi

    5) Anuar Beraheem tidak layak menjadi De Facto kerana beliaulah yang membawa najis Nepotism ke dalam PKR. Beliaulah punca utama perpecahan dalam PKR sekarang ini

    Tulang Badak@ Murtabak Waves
    Kasi Forward Sama MalaysiaWaves Okey

    TULANG BADAK @ MURTABAKWAVES YANG DIILHAMKAN OLEH PASMA-CHA KEPADA SAYA DEMI MEMPERJUANGKAN PEMBODEKAN, KETAHYULAN DAN KESAKSAMAAN, SELARAS DENGAN BIHUN SOP PASMA-CHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahai Tulang Besi d Nepal.

      Berapa Kali kamu Mau torak kata TITM nak jaduhkan president. Fitnah 1

      Kamu kata TSKI ejen amenor. Fitnah 2

      Kamu fitnah Ustaz Haron Din. Fitnah 3

      Kamu fitnah blogger2 termasuk Omak Kau, Manjung mari dll

      Baik Kau pi tabligh sebab aku rasa hati kao ni dah gelap macam asap Lori aampah. Itu kalau Kamu nak tobat la. Kalau tak baik Kamu kawan dgn Papagomo saja

      Yg Benerrrrrrrr
      Jeff Ulu Bernam
      ( Kutuk orang orait. Jgn fitnah orang okey)

      Delete
  3. demo secara senyap, sebab gst lebih menyakitkan hati. peniaga boleh tuntut gst dari kjaan. gst adalah mesra peniaga tidak mesra pengguna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pekilang juga penguna
      Pemborong juga penguna
      Pekedai juga penguna
      Mereka semua manusia Semua penguna di kenakan 6% gst

      Delete
    2. Pekilang juga penguna
      Pemborong juga penguna
      Pekedai juga penguna
      Mereka semua manusia Semua penguna di kenakan 6% gst

      Delete
    3. bro suruh anwar cukup2 spm makan itu jadi tukang sapu, Mahfuz Omar yg tak lulus pmr itu jadi tukang sapu dan mat sabu tak lulus uitm itu jadi tukang sapu mahukan dia orang itu.
      Ingat orang tak penah sekolah penah jadi ceo di segani dunia, orang tak habis sekolah penah mencipta barang gunakan manusia didunia ini, orang penah di buang di univesiti mencipta sesuatu berguna pada dunia ini. di dunia ini siapa pandai berfikir dia akan berjaya, bukan hanya pandai belajar tapi tak pandai berfikir, cuba tengok bangla itu ada dia orang belajar pandai tengok ada kedai kain diaorang sendiri, belajar pandai pun pendapatan lebih kecih dari bangla buat apa, belajar memang elok, nasib seseorang tangan kita sendiri bukan tangan orang lain, kalau kau pandai tapi tak reti berfikir Untuk hidup tak guna juga.

      Delete
    4. Spm cukup2 makan la doh

      Delete
    5. Makcik hanisya, tolonglah delete komen bodoh
      1. Nombor ekor
      2 . Pasmacha (dah basi )
      3. Tulang badak@murtabakwave (tak kelaka)
      4. Pining utara ( dah basi )

      Delete
    6. nepotisma pining utara mesti dihentikan nor , hampa dengar ini .
      Dalam dap ada nepotisma pining utara .
      Dalam pkr ada nepotisma pining utara .
      cuma pas masih terselamat lagi jika pasmacai berkuasa ideologi nepotisma pining utara diterap kan
      Mari lah kita beramai2 hentikan nepostima pining utara ! nor hampa dengar ini

      Delete
  4. Salam 1rasuah,

    Memang benar, najib jua lah yang melacurkan degree, dulu degree direspect kerana hanya orang pandai boleh ambil tapi selepas najib jadi menteri pelajaran maruah degree tercemar pabila najib membenarkan degree diambil oleh orang bodo, spm serendah 2A sudah boleh ambil. Najib tidak pernah menghabiskan pengajiannya justeru dia tidak tahu betapa susahnya belajar untuk skor spm untuk ambil degree. Undi PR selamatkan degree daripada tangan2 kotor orang yang tak skor spm.

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) biar bodo buat kerja bodo.heee

    ReplyDelete
  5. Kau ni Omak kau adalah munafik berjaela.bila yang hadir tak ramai sukanya kau,.tapi bila ramai yang hadir kau langgsung tajk siarkan ,apa jenis manusia kau ni,kau bukan rakyat Malysia kot,kau keturanan sioam kot,sial punya betina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi anon 21.31, minggu lepas sume orang kene kelentong daa... yang datang 2-3 orang sahaja tapi dicanang satu dunia 10,000 yang demo. kan aku dah cakap PKR parti perasan bagus tunggu masa nak mampos.

      Delete
    2. PEMBETULAN. Woi anon 21.31, minggu lepas sume orang kene kelentong daa... yang datang 2-3 ribu orang sahaja tapi dicanang satu dunia 10,000 yang demo. kan aku dah cakap PKR parti perasan bagus tunggu masa nak mampos.

      Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt

      Delete
  6. jgn mare tak tentu pasal bro..........omakkau ada siar pasal demo 7 mac tu cuma kau je ketinggalan. Anyway mana muka blogger2 macai yg cakap besar .............. mana greenboc, mana tulang besi, mana alhusyeen, mana mountdweller, mana addin, mana yong kuning, mana libang libu, mana sisi bukit, mana kedah la nie, mana bloglist, mana cipan tapir & tenuk, mana gendang perang, mana mso, mana macai yg satu geng dgn macai2 ni, mana ? mana ? manaaaaaa.......aaaaaa..........aaaaaa ? lu org hanya pandai jadi 'batu api' mengapi2kan macai2 utk berdemo tapi lu sendiri tak da teloq !

    ReplyDelete
  7. Banyok tu jer yg hadir....kikikiki.....tak bole bayang 3 bulan dari sekarang....mme sah brother anwar bin ibrahim nak msmpos keriar politik nsk hsncur....nurul pun dah tak datang kr sogo...klu nk buat petgi ke bukit bintang la situ banyak kaum.mskan babi....sigo banyak melayu yg dah bosan dengan anwar ...lepas ni gi bukit bintang la...situ bsbi mungkin banyak berkumpul.....

    ReplyDelete
  8. Pengikut blog nie nmpak nye.same ati gan omak..busuk ati..Dr tasasar Dr pegangan dh omak nie..cube prhati.

    ReplyDelete
  9. Betina munafik Omak Kau ni aku rasa tak berapa lama lagi akan kena "cuka getah" sudahnya. Betina yg memakai baju PR tapi anti PKR dan DAP tetapi sanjung ulama penipu PAS serta mula berjinak dengan wang UMNO. Kita cuba tengok, handal sangat kah mulut dia ni.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada sorang tu pakai baju hijau cap change. Rupanya Nepal Bangalsia. IC pun kaler kunig. Kah kah kah.

      Lagi satu komen aku, betul la orang tak ramai. Takkan nak bohong kata ramai. Sapa.nak sokong kutu2 gang lilin nepotism. Jakun .Nepal pun tak Mau sokomg

      Kalau Mau berjuang buat as prinsip dan bukan at as individu atau leluarga. Senang cerita Anuar Dan clan Segam-Boot. Malangnya ramai macai2 maruah berharga semangluk Bihun Sop PASMA-CHA. Kau tau take pondan kaberet blakang mati lagi ada.maruah la.

      Yg Betoiiiiiiiii

      Qaumeer Qudus Ramlee,Ahli Ranting Broga

      Cc: Jeff Ulu Bernam, Jack Ulu Yam, Din Tomyam,Kapcai roket, Reformist Awan dan Jesse Labu. Sila baca e mail Dan forward kat ranting masing2

      Delete
    2. Korang ada contact no Janda Pantai KL? Aku nak bodek dia. Aku nak promote yg diri aku sanggup berkorban untuk clan Segam-Boot. Mana tau depa bagi aku calon Adun Kota Damansara.

      PKR Pahang aku nak order Patin Lombong
      Nak buat patin masak budu. Nak bagi kat sheikh Non d Jail. Tolong la aku skitttt. Aku nak bodek orang tua gila kuasa tu dgn membodek cara ala kadar pencacai2 bepangkat pengangkat najis nepotism

      Delete
    3. Bagi no mak ko kat aku bole?

      Delete
    4. mmg perangai macai pkr (anon 23:38) bila kalah berhujjah depa guna hujjah maki hamun, gangguan seks dan terkini depa guna ugutan .......cuka getah pulak dah ........................mmg macai pkr kaki gangster MIC style !

      Delete
  10. Demo Lawan, tapi apa benda yang nak dilawan? angin, habuk, makhluk halus? Kalau betul nak lawan kena ada pencabarnya.
    Kena tukar, Demo SS. Syok sendiri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan demo tape buskers tak laku. Haram tak laku. Kalau letak bekas suit Mau orang ludah DLM bekas tu.Ptuiiiiiiiiiiii nah kao kahak aku. To long sampaikan.kat mat matang d nepotism

      Delete
  11. Lagi satu komen aku, betul la orang tak ramai. Takkan nak bohong kata ramai. Sapa.nak sokong kutu2 gang lilin nepotism. Jakun .Nepal pun tak Mau sokomg

    Kalau Mau berjuang buat as prinsip dan bukan at as individu atau leluarga. Senang cerita Anuar Dan clan Segam-Boot. Malangnya ramai macai2 maruah berharga semangluk Bihun Sop PASMA-CHA. Kau tau take pondan kaberet blakang mati lagi ada.maruah la.

    Yg Betoiiiiiiiii

    Qaumeer Qudus Ramlee,Ahli Ranting Broga

    Cc: Jeff Ulu Bernam, Jack Ulu Yam, Din Tomyam,Kapcai roket, Reformist Awan dan Jesse Labu. Sila baca e mail Dan forward kat ranting masing2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul itu mari kita beramai2 hentikan nepotisma pining utara itu yg telah merosakkan pr itu
      Pas masih terselamat tapi pasmacai cuba merosakanya dengan memperkenalkan nepotisma pining utara itu dalam pas.
      Dap telah di terap nepotisma pining utara itu dari dinasti lim.
      Pkr jika di buang anwar nepotisma pining utara bermaharajalela Maka selamat pkr itu.

      Mari kita beramai2 hentikan ideologi nepotisma pining utara itu

      Delete
  12. Bila le blogger greenboc ni nak luluskan komen aku. Kalau tak berani terima kutukan janganle nak berblog. Ni komen kutuk PAS sahaja dibenarkan masuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye lah bro...greenboc contoh blogger bacul...klu spesis camni yg pegang rtm & tv3 tak de bezanya ngan umno...lagi teruk lagi adanya...tak gentle lah...penakutttt....

      Delete
  13. jgn harap la ! greenboc, tulang besi, alhusyeen dan sbgnya .............mmg tak da teloq. Hanya mountdweller je ada teloq walaupun telur 'asin' (diselaputi lumpur hitam........Samy Vellu gred)

    ReplyDelete
  14. Aku tak berani berdemo. Spy2 umno bersepah dlm kumpulan tu. Polis pula dh jd ejen umno. Jom cabut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. x dak teloq rupanya hg ni ...rugi pkr ...abg non jd pm nanti dia lepaskanlah hg ...

      Delete
  15. MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888











    MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...