Sunday 1 March 2015

EDISI KANTOI ... ADA PENGGIAT SIBER PKR SANGGUP MEMFITNAH KONONNYA PROGRAM NEKAD 6.0 PAS PERINGKAT NEGERI PERAK HAMBAR TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN.


Punyalah terdesak nak memburukkan program PAS yang kononnya tidak juga mendapat sambutan sampai sanggup muat naik gambar ketika program Nekad 6.0 peringkat Negeri Perak baru nak bermula.

Taktik yang sering digunakan oleh para penggiat siber UMNO suatu ketika dulu ketika bertempur dengan para penggita dan pejuang siber dari Pakatan Rakyat.

Bermula dengan rasa berang sebab dibongkarkan sejak kebelakangan ini himpunan dan program anjuran PKR secara solo jelas amat tiada mendapat sambutan, hambar dan lenggang.

Jika begini caranya segelintir penggiat siber PKR dalam membidas dan mengilas sesuatu isu mengenai PKR maka amat malang sekali, sebab parti yang dikutuk dan dicaci kerana menggunakan taktik fitnah dan tipu ini kini diaplikasi  dan dijadikan budaya .. Cukup memalukan sekali.

Hentikan segera cara kotor dan jijik ini sebab para pucuk pimpinan tertinggi parti pasti tidak merestui dan setuju dengan cara ini.

UMNO mulai buang budaya kotor ini,  ada pula yang tukang kutip.

32 comments:

  1. Terlalu bnyk fitnah memfitnah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yang untung?
      Dap lah.

      Delete
  2. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu ni kawan TuLang Besi keeeeeerr????

      Macam otak fius sajerrr

      Delete
    2. TuLang Badak nama betulnya Ramon Tay Lip. Rakyat Malaysia berketurunan Nepal. Bukan lagi ahli PKR sebab tak bayar yuran. Dia nu dulu hero SG Burong

      Delete
    3. Ramon Tay Lip the Nepal. Kah kah kah

      Delete
  3. Omakkau nak isi borang umno ker pas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 23:11 macai nepotism

      Delete
    2. Nampak macam condong ke Pas. Kalau betul elok le.

      Delete
  4. Betul kata omak kau umno dah buang perangai kotor itu termasuk perangai anwar yg ada dalam umno itu, elok itu pkr ikut perangai anwar semasa dia dalam umno itu

    ReplyDelete
  5. Laaaa Anwar tu Dah tua gayut. Bagi la jawatan kat Azmin. Takkan tua2 gila kuasa kot.

    Kepada Anuar cukup2lah kamu menganiaya TGNA dgn silap pluralism nepotism Dan liberalism kamu tu..
    Alabgkah baik jika penyokong2 mat Matang ni pi masjid Dan tolong orang susah. Balik2 bakar lilin. Aku rasa kalau Anwar mampus Mau puak2 ni bakar mercun Dan colok.

    Jgn Jadi macam tu bro. Dunia tak dapat. Akhirat pun miss.

    Bagi aku Anuar ni orang terencat akal macam TuLang Besi, mso. Kedahlanie, Greenboc Dan adding saja yg suka. Orang gila memang disokong orang gila

    ReplyDelete
  6. Pkr dh masuk mode self destruct...pasma dh nk mampus...juak2 anwariyyun dh menggelupur...nk debat sana debat sini org x layan...sekor2 barua timbul...yg tingal skrg fulus je utk membeli perwakilan...plus asmuni...tukang bilang undi...

    ReplyDelete
  7. Dulu anwar nk buat coup de tat dlm umno..tp tdm pandai...kedebang jatuh...ntah knp fadhil nor bg dia ruang walaupun x begitu digemari org2 bwh...now dia nk coup de tat pas pulak....mudah2an allah pelihara ulamak2 yg memelihara islam di msia...can u imagine mat sabu jd presiden pas...mcm gusdur menerajui nahdatul ulamak jadinya nanti

    ReplyDelete
  8. Pertahankan kepimpinan ulama. Pasma ditubuhkan sebagai serpihan PAS. Hnya tinggal 30% sokongan kepimpinan ulama. Moga Allah kuburkan mereka yg hancurkan perpaduan ummah

    ReplyDelete
  9. Budaya fitnah nI bermula dari anuar, oleh krn pas dlm pr jadi dapatlah saham percuma untuk bekalan akhiri.

    ReplyDelete
  10. Anuar sedang menggelupur bukan nak keluar Dari jel tapi gian nak pegang mic sebab gian nak berucap

    ReplyDelete
  11. Maruah PASMA cuma bernilai semangkuk bihun sup di Shah Alam. Jenis IQ low class macam ni yg mso. Kedahlanie, Greenboc.,TuLang Besi Dan Addin Sayang sangat ni. Almaklum blogger tak cukup centre

    ReplyDelete
    Replies
    1. PASMA tu ibarat kerbau aje...orang gensel atau dia yang gensel maka tetap terpalit selut busuk bercampur tahi kerbau....bloger yang anon 23:50 sebut tu amat suka selut bercampur tahi...asyik membedil pas dengan cerita dongeng UG,hingga tak perasan kaki terpijak pijak tahi pkr dan buat tak nampak tahi ameno yang berlambak depan tangga

      Delete
    2. Siapa sebenarnya greenboc ni? adakah dia tentera red bean upahan daPIGS atau memang dia betul2 anti ustaz dan ulamak. Apa2 hal kalau nak komen dalam blog greenboc memang kene block kecuali kalau nak komen hentam ulamak. Macam mana ni ke yang dikatakan perjuangan ikhlas. Sekurang2nya omakkau dan wfauzdin adil le jugak sebab semua komen lepas. Nanti kalau dipanggil greenBOAR marah pulak nanti.

      Delete
  12. Omakkau..... Gambar waktu siang dengan malam pun x tau nak beza.... apalaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 00:02 macai nepotism

      Delete
  13. hli Jawatankuasa PAS Pusat Nik Mohamad Abduh Nik Aziz mendakwa wujud kelompok yang dilabelkan "barua" di kalangan ahli PAS, lapor Sinar Harian hari ini.

    Katanya, ketaatan kelompok "barua" itu lebih wala' (taat setia) kepada Pakatan Rakyat (PR) berbanding kepada parti Islam itu sendiri.
    Kenyataan itu dibuat berikutan kelompok yang bukan sahaja berusaha memecahbelahkan PAS, malah cuba memisahkan pemikiran Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dengan arwah ayahnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

    "Lebih kurang 5 tahun dahulu saya pernah menulis satu artikel kontroversi yang bertajuk 'Kerja-kerja bodoh dalam PAS' sewaktu arwah ayah saya berada di Makkah.

    "Ia menjadi kecoh di seluruh negara sehinggakan ada pihak menelefon arwah ayah supaya mengarahkan artikel saya ditarik balik.

    "Sebenarnya tujuan artikel itu ditulis ialah bagi memberi gambaran kepada kesemua ahli PAS terhadap kewujudan usaha memisahkan golongan ulama dan golongan profesional dengan pelbagai cara, termasuk lemparan fitnah 'Kerajaan Perpaduan' terhadap presiden PAS," katanya dalam Sinar Harian.

    Tambah Nik Abduh, dakwaan kewujudan golongan pemisah seperti yang didedahkan beliau akhirnya menjadi nyata dan beliau gembira kerana ayahnya sempat melihat perkara tersebut sebelum meninggal dunia.

    Beliau berkata, semua ahli PAS perlu kembali kepada Allah dan Rasulullah dalam mengatasi krisis kepimpinan tertinggi parti.

    "Kesemua ahli parti perlu kembali taat kepada pemimpin dan beristiqamah terhadap asas sebenar perjuangan PAS, iaitu menyebarkan syiar dan dakwah Islamiah di negara ini.

    "Paling penting, yang menang dalam perjuangan ialah mereka yang istiqamah dalam perjuangan kerana Allah dan kesemua ahli PAS perlu mentaati pemimpin utama memandangkan PAS merupakan parti jamaah Islamiah dan bukan berlandaskan demokrasi," katanya.

    ReplyDelete
  14. Masalahnya PR rosak sebab gang lilin yg pro nepotism dlm PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerana Anuar Anak beranak, Selangor akan tumbang pada PRU 14.

      Cukup2lah Anuar woiiiiii. Aku rasa 50% ahli PKR akan celebrate waktu anuar mampus nanti

      Delete
  15. Betul kata omak kau umno dah buang perangai kotor itu termasuk perangai anwar yg ada dalam umno itu, elok itu pkr ikut perangai anwar semasa dia dalam umno itu

    ReplyDelete
  16. parti mana pun perintah malaysia ..tanah2 kat malaysia x lama lgi kepunyaan kaum cina. rmh2 yg yg ada lot tanah, melayu x mampu nk bli. rmh kos rendah hanyalah rmh2 atas awan (rmh2 flat). sektor pekerjaan swasta...graduan melayu terpinggir...kaum cina di utamakan utk jawatan eksekutif. kajian telah pun di lakukan dgn menghantar fake resume kaum melayu dan cina...kelayakan yg sama ke syarikat2 besar seperti bank2 dn byk lg. hasilnya 90% kaum cina yg terpilih. utk jawatan2 bawahan kategori bukan eksekutif seperti kerani ke bawah...di pilih dr kaum melayu. Diskriminasi pekerjaan telah lama berlaku. Tanyalah kwn2, saudara, adik beradik yg pernah menghadiri temuduga di syarikat swasta....brapa ramai kakitangan dr HR syarikat tersebut berbangsa melayu?? Jdi kesimpulan...jgn berbalah di sebabkn politik. melayu makin terpinggir dn di tindas cara halus dgn desakan ekonomi. Jadi tidak hairanlah mengapa melayu dan bumiputra byk dlm sektor kerajaan terutama PDRM. Tiada bangsa cina mahu di kepalai atau lebih tepat...melayu bos kuli cina. harap maklum...sekian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau keadaan begini pun salah Anwar jugak dah sah Melayu takde otak.

      Delete
  17. Pru akan datang pukulsn maut untuk azmin...axizah. ..dan nurul serta geng kajang.....masa itu rakyat akanhukum mereka...masa ini bsrulah malaysia butul brtulaman makmur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ingat bila ada masaalah semua lari ke UMNO ke. Sorri le. Lebih baik masuk PAS. Sekurang2 nya ada niat berjuang untuk Islam. Nak keyangkan perut pemimpin saje ke. Silakan lah.

      Delete
  18. Lagi le masuk ke mana pun...jangan lari masuk dap udah le...parti dap tu musuh islsm yg nyata...

    ReplyDelete
  19. DAP balun PAS berkaitan pelaksanaan undang2 Syariah, sebagian melayu islam dalam PAS dan PKR belasah ULAMAK.

    Inilah kebangangan segelintir melayu. Walhal ulamak itu warisatul ambiyak. Bukan ulamak declare tetapi Allah yang khabaq.

    Nak tau pentingnya ulamak berbanding seorang doktor pakar pembedahan?. Ulamak mmg tak mampu buat pembedahan tetapi nasehat ulamak perlu. Jika pembedahan melalui 2 waktu solat boleh tak doktor menjamakkan solatnya sebagai contoh. Dr. Muzaffar naik ke angkasa lepas ulamaklah yg akan advise camna nak solat....

    Oleh itu wajar parti islam dipimpin ulamak. Tetapi dalam pekaksanaan peranan masing2 dalam jemaah perlu orang yg pakar dalam bidang masing2 seperti akauntan nak jaga duit, pakar IT nak jaga sistem komonikasi dll.

    Apa pun kepala nombor wahid mestilah ulanak sebagaimana siroh nabi dah tunjuk...Takbiiirrrrr.

    ReplyDelete
  20. MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888







    MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...