Monday 2 March 2015

RAKAMAN GAMBAR YANG MENUSUK KALBU MAMPU MENITISKAN AIR MATA SESIAPA YANG MELIHAT.


Zuhud sungguh pemimpin yang amat disayangi dan disanjugi rakyat Selangor ni ... belum pernah lagi mana-mana pemimpin dalam negara sezuhud ini ... kelihatan dengan penuh rendah diri Dato' Menteri Besar Selangor yang amat dikagumi YAB Hj Mohammad Azmin bin Hj Ali, sedang makan dalam satu talam bersama-sama dengan jemaah lain di Masjid At-Taqwa, Kampung Padang Jawa, Matang Sarawak ketika mengetuai delegasi PKR Selangor ke Sarawak bagi menyuntik semangat juang tinggi dalam menghadapi Pilihanraya Negeri Sarawak yang dijangkakan tidak beberapa lama lagi.

Omak tidak sanggup melihat lama-lama gambar-gambar diatas sebab bila pandang sahaja tanpa disedari air mata pasti mengalir keluar .. rasa kagum amat akan pemimpin walaupun berkedudukan besar tetapi berjiwa besar dan merendah diri. Mana nak cari pemimpin macam ini.

Aduh!!! Nampaknya dengan sebaran dua gambar ini sahaja sudah cukup untuk PKR jadikan bahan propaganda untuk tawan Sarawak nanti.

Apa lagi Rakyat Selangor mau .. HIDUP AZMIN ALI .. KAMI SAYANG DAN SANJUNG AZMIN ALI ... AZMIN ALI UNTUK PERDANA MENTERI!!!! .. PEMIMPIN YANG DI CARI-CARI RAKYAT SELAMA INI SUDAH PUN DIKETEMUI AKHIRNYA!!!!!

30 comments:

  1. Mujur ada Azmin, nak Harap Anuar, Bini Dia Dan Anak Dia buat pengabis bears sajaaaaaa. Hari2 lilin yg top in the world

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mujur anak bini dia bertudung klu tak dah dandan rambut rm1200 sekali dandan..

      Delete
  2. Laaaa Anwar tu Dah tua gayut. Bagi la jawatan kat Azmin. Takkan tua2 gila kuasa kot.

    Kepada Anuar cukup2lah kamu menganiaya TGNA dgn silap pluralism nepotism Dan liberalism kamu tu..
    Alabgkah baik jika penyokong2 mat Matang ni pi masjid Dan tolong orang susah. Balik2 bakar lilin. Aku rasa kalau Anwar mampus Mau puak2 ni bakar mercun Dan colok.

    Jgn Jadi macam tu bro. Dunia tak dapat. Akhirat pun miss.

    Bagi aku Anuar ni orang terencat akal macam TuLang Besi, mso. Kedahlanie, Greenboc Dan adding saja yg suka. Orang gila memang disokong orang gila

    ReplyDelete
  3. PAS President Abdul Hadi Awang revealed the reason why the ulama’ faction refuses to support Rafizi Ramli’s now disastrous Kajang Move (SEE THE VIDEO HERE). And the issue of money was raised.

    Khalid refuses to release part of the RM3 billion that Selangor has accumulated to finance party activities. Khalid feels that the party should not misuse state money, meaning taxpayers’ money. And PAS, too, agrees with Khalid’s stand.

    But Anwar needs to get his hands on this money, not just to finance PKR and DAP but also to finance the new PAS breakaway party, PASMA. As I said, it cost Tengku Razaleigh RM60 million to finance Semangat 46 and would have cost five times that had the other states outside Kelantan also needed financial support.

    ReplyDelete
  4. Sudah Tiba Masa De Facto PKR Berundur. Tiada Alasan Lagi

    Keadaan De Facto yang terbaru seperti yang dilaporkan dalam media alternative sungguh menyedihkan

    Masaalahnya, sekiranya De Facto PKR menolak nasihat yang nepotism kejam maka beliau redha dgn nepotism dalam kerajaan BN yang dilawannya.

    Adakah itu sebenarnya maksud De Facto PKR?

    Tidak tahukan beliau sekiranya ada pertandingan, jawatan2 penting PKR akan diisi oleh mereka yang dipilih rakyat sekaligus menutup pintu nepotism dalam untuk campur tangan dalam parti?

    Adakah De Facto redha bila PKR menguasai semua DUN dan Parlimen namun tiada satu kerusi kerajaan pun dipenuhi bukan ahli dan rakan2 beliau?

    Adakah De Facto mahu terus menjadi corong pembesar suara Nepotism kerana yang takutkan nepotism hanyalah orang2 cerdik?

    Fakta sejarah jelas menunjukkan Nepotism kalah teruk dalam pemilihan parti.

    Sebagai contoh, di Malagasy, Parti Sosialis Malagasy mendapat kerusi yang jauh lebih banyak dari pemerintah bagi Majlis Perbandaran Malagasy City.

    Rata-rata National Malagasy Party kalah mencium bumi.

    Kenyataan2 De Facto yang mahu bini beliau jadi Embee Selangor pada tahun 2014 ini jelas melanggar keputusan rakyat marhaen Kebebasan yang mahukan Pakatan Rakyat diperkukuhkan.

    De Facto PKR harus memilih samada:

    1) Berhenti sabotaj Parti sendiri dan mula hadir setiap kali ada malapetaka seperti banjir besar, kemarau panjang dan wabak penyakit
    2) Lepaskan jawatan De Facto supaya keputusan ahli bawahan tidak lagi diremehkan seperti sekarang

    Jangan jadi kuih talam

    Jangan mungkir janji.

    Jangan malukan parti

    TULANG BADAK
    Murtabak Waves

    ReplyDelete
  5. Profesor Madya Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin kini melihat Kajang lebih kepada sebuah kegagalan dan tidak seperti dulu popular dengan keenakan sate yang merupakan tarikan pengunjung ke kawasan itu.

    ReplyDelete
  6. AZMIN GANTI AZIZAH!!


    UNDUR AZIZAH UNDUR!!


    UNDUR SEGERA!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moiden ganti najiborosmah....


      Undur najiborosmah undur

      Undur undur undur


      Rakyat bersama mu moiden sembab



      Koh koh koh koh koh koh

      Ketua ameno silaka pandan.
      Sk...najiborosmah.

      Delete
  7. Saya juga menitis air mata.

    Tapi disebabkan cara OK memperli YAB Azmin.

    Apa saja yang dilakukan oleh YAB Azmin mesti menjadi bahan sindiran OK.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anuar tu jahat orangnya. Juara nepotism tu

      Delete
    2. Najib dan bini jahat orangnya. Juara penjenayah, penipu dan pembohong rakyat.

      Delete
  8. wayang ngaruttttttttttttttttttttttt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat selan hadan malikulmaut lagi ngaruuuuuuuuuttttttttttttt.


      Menteri lobang jamban. Hahaha

      Delete
  9. omak kau ni aku tgk dh mcm babi betina tunggal xdpt mengawan......teruk betul meroyannya.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 11:04 macai PASMA bihun sop

      Delete
    2. blog ni tak lama lagi jadi blog umno la...perangai penulis sebiji mcm babi tunggal

      Delete
    3. Puji pun kena maki hamun dan dicarut dengan kata-kata nista juga kah??? Hebat sungguh para balaci Azmin ni .. cukup sopan dan santun apabila berbicara .. suatu sebab mengapa rakyat kini cukup sanjung dan puja para pemuja Azmin ni .. jenis baka berakhlak mulia.

      Delete
    4. org tak sokong pun azmin....ramai yang sokong PR...tapi kalau menulis untuk pecah belah kan PR...bukan sokong individu...baik g duk dalam hutan kawan dgn babi tunggal jantan..

      Delete
  10. Tahniah Omakkau kerana sudi menyiarkan gambar ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap rentikanlah bakar2 lilin macam terencat akal tu. Anuar ni pun satu suruh Nurul Izzah tu jaga ibadat bukan buat benda bidaah macam bakar lilin, hadir sesi touch d hanjing DLL.

      Delete
    2. Harap najiborosmah hentikanlah tipu duit rakyat ye...1mdb untuk nyara anak tiri..kihkihkih. songlap duit rakyat hohoho.

      Delete
  11. "
    Satu perkara yang orang ramai tidak jangka, ingin aku dedahkan. Golongan pro-ulama seboleh-bolehnya berharap tiada pihak yang mencabar TGHH untuk jawatan Presiden PAS. Manakala pihak pro-Pasma pula sedang tercari-cari calon yang difikirkan layak untuk menjawat jawatan tersebut. Justeru, berlakulah kempen dan hujah yang pelbagai ragam.



    Sebagai seorang yang banyak menelusuri peribadi TGHH , bolehlah aku katakan bahawa sebenarnya TGHH sangat gembira sekiranya ada pencalonan untuk mencabar beliau. Beliau mengalu-alukan dengan ikhlas dan berlapang dada. Tengoklah nanti. Beliau tidak akan berkempen untuk dirinya. Beliau tidak akan membidas pihak yang mencalonkan lawannya. Beliau tidak akan menghabiskan duit untuk menarik undi. Beliau tidak akan berkinja-kinja ke sana ke mari meraih simpati.

    Dan seakan benar bahawa beliau tidak akan melayan fitnah terhadap dirinya. Beliau tidak akan terkesima dengan hinaan dan cercaan. Beliau hanya akan bersikap keras apabila orang mengkhianati perjuangan Islam yang didokongnya. Bukankah sudah dirasakan.

    Maaf cakap. Aku belum pernah dengar beliau mengherdik orang yang mengkritik dan menghinanya. Tetapi apabila ada orang yang mengkhianati bai’ah dan perjuangan, maka bergetarlah nada kemarahannya.

    Bagi TGHH, kepimpinan adalah suatu amanah Allah. Kalau ada orang lain lebih layak untuk memikulnya, maka beliau akan persilakan. Kalau ditendang ke darat, beliau ceria sebagai petani dan kalau dicampak ke laut beliau bagai orang mengantuk disorongkan bantal.

    Pro-ulama hanya memberi justifikasi ulama memimpin jamaah. Pro-ulama hanya mencuci cemar fitnah yang dipalitkan ke batang tubuh TGHH. Pro-ulama hanya bangkit mempertahankan maruah pemimpin ummah dari hinaan dan cercaan yang biadab. Lain daripada itu, terserahlah.

    Jangan berkempen secara khianat, sudah. Jangan berkempen dengan jalan fitnah, sudah. Asalkan, jangan apabila kalah, marahkan nyamuk kelambu dibakar. Jangan pula, alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan. Jangan berkerat rotan, berpatah arang. Jangan pula apabila kalah tampak redha, rupa-rupa menjadi pula musuh dalam selimut, musang berbulu ayam, gunting dalam lipatan. Dan sial teramat sial, laknat teramat laknat jika ada yang sanggup menjadi ayam sabung bagi pihak DAP dan PKR.

    Aku akan terus menyaksikan dan menjadi saksi atas kemelut yang terbentang.

    ReplyDelete
  12. Omak ne tentunya suka jilat ais krem kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap rentikanlah bakar2 lilin macam terencat akal tu. Anuar ni pun satu suruh Nurul Izzah tu jaga ibadat bukan buat benda bidaah macam bakar lilin, hadir sesi touch d hanjing DLL.

      Delete
    2. Harap suruh2 bini tutup aurat selepas ke mekah bukannya dandan rambut mahal2..

      Delete
  13. Ako lebih nangis tahap sadis kiranya makan satu talam sambil letak lilin sambil vigil ditengah talam tu....baru nnp zuhud azali...

    ReplyDelete
  14. Sgt setuju ngan Anonymous2 March 2015 at 14:44, ramai yg sokong pr bkn krn azmin pun. yg pelik ttg OK ni die kate die sukung anwar tp mnyampah habis ngan azmin..tp anwar n azizah sndiri dh bg consent utk azmin mntdbir slngor dan tak byk songeh pun diorang ngan azmin..sgt mngelirukan prinsip OK..inilah masalah apabila taksub pd individu..kami sbg rakyat marhaen yg takde kpntingan ape2 ni hanye mahukan negara yg ditadbir urus dgn baik dan telus,jauh dr individu2 yg kuat mnyonglap utk kpntingan diri,itu sahaja. Utk persoalan ini jwpannye ialah jgn skali2 mmilih bn/umno..blog ini semakin mnyerlahkan ketidakmmpuan mencerna minda utk berfikir,ini ditambah lagi dgn komen2 macai yg sgt merimaskan seolah komen2 yg diberi tlh digenerate trlebih dulu dlm word processor n next hanye copy n paste dlm blog ini..nmpknye usia blog ini semakin mghampiri phujungnye..harap2 tidaklah

    ReplyDelete
  15. Haha sabar la Omak kau...dh kau yg minta org meluat dgn kau..so tahan la hati tu sikit dri berasap bila mmbca pujian hina...teruskn omakkau dengan sindiran yg lebih tajam...hihihi

    ReplyDelete
  16. Omak kau! dah la tu, hentikan segera cara kamu menyindir AA. Saya bukan penyokong AA tapi amat meluat dengan sindiran "Apa lagi Rakyat Selangor mau .. HIDUP AZMIN ALI .. KAMI SAYANG DAN SANJUNG AZMIN ALI ... AZMIN ALI UNTUK PERDANA MENTERI!!!! .. PEMIMPIN YANG DI CARI-CARI RAKYAT SELAMA INI SUDAH PUN DIKETEMUI AKHIRNYA!!!!!" seperti itu. Jangan sampai dendam dan kebusukan hati merosak dan meyesatkan kehidupan kamu di bumi ALLAh ini. Tulislah perkara-perkara yang memberikan maklumat serta berkepentingan awam seperti !MDB, FGV, kejatuhan nilai ringgit dan banyak lagi.

    ReplyDelete
  17. MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888







    MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...