Tuesday 3 March 2015

BENARKAH RAFIZI KELUARKAN SURAT MENYATAKAN PARTI KEADILAN MEMPERUNTUKAN RM150.00 UNTUK SETIAP PESERTA DEMO KITA LAWAN DEPAN SOGO SABTU INI SEBAGAI ELAUN PERJALANAN DAN MAKAN SERTA RM500 SEBAGAI ELAUN PENGINAPAN UNTUK SETIAP CABANG?????



Terkejut sungguh Omak apabila menerima suato salinan surat yang dikatakan dikeluarkan oleh  Pejabat Setiausaha Agung KeADILan kepada semua Ahli-Ahli Majlis Pimpinan Pusat,  Ahli-Ahli Parlimen,  Ahli-Ahli Dewan Undangan Negeri, Ketua-Ketua Cabang, Ketua-Ketua Angkatan Muda Cabang, Ketua-Ketua Wanita Cabang Parti KEADILAN Rakyat atas tajuk : HIMPUNAN SOLIDARITI DATO' SERI ANWAR IBRAHIM, PARTI KEADILAN RAKYAT.

Surat sebanyak dua muka surat itu menyatakan keputusan telah diambil oleh Biro Politik KeADILan bahawa acara Konvensyen KeADILan pada hari Sabtu 7hb Mac 2015 dari jam 9.00 pagi hingga 12.00 tengah hari di GRAND BALLROOM, SHAH ALAM CONVENTION CENTRE telah ditukar kepada HIMPUNAN SOLIDARITI DATO' SERI ANWAR IBRAHIM.

Semua Ketua Cabang, Ketua AMK Cabang dan Ketua Wanita Cabang diwajibkan untuk menghantar perwakilan dari Cabang masing-masing sekurang-kurangnya mengikut jumlah berikut:-

               Perwakilan Cabang :              10 orang
      
               Perwakilan AMK Cabang:     5 orang

               Perwakilan Wanita Cabang :   5 orang


Selepas berakhirnya himpunan solidariti maka setiap peserta diminta untuk sama-sama menyertai suatu demonstrasi anjuran Angkatan Muda KEADILAN serta beberapa NGO jam 3.00 petang hari yang sama didepan Sogo, Jalan Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur.

Apa yang menarik perhatian Omak Kau ketika mendapat salinan surat ini ialah diperenggan 5 muka dua surat berkenaan ialah mengenai ayat yang berbunyi :  Pihak parti akan memperuntukan RM150.00 untuk setiap peserta sebagai elaun perjalanan dan elaun makan serta RM500.00 sebagai elaun penginapan untuk setiap Cabang.

Perenggan ini memberi suatu kejutan dan difahamkan ssalinan surat ini sudah pun berlegar ligat dialam maya dan internet melalui laman sosial dan blog.

Apabila Omak Kau mendapat salinan surat ini, Omak mengambil sikap tidak terus hadam sebaliknya cuba mencari kebenaran dan kesahihan kandungan surat ini.

Setelah dijalankan sedikit siasatan maka jelas ianya suatu fitnah jahat untuk memburukkan Parti KeADILan Rakyat oleh individu atau indvidu-individu tertentu dengan mengubah suai surat berkenaan dengan memasukkan ayat sepertimana yang dicatitkan diatas sedangkan surat asal perenggan 5 tiada pun disebut tentang pemberian elaun-elaun berkenaan.

Melakukan penambahan satu lagi perenggan ingin memberi gambaran betapa untuk himpun dan kumpulkan rakyat terpaksa dibayar pelbagai elaun.

Omak Kau sejak bergiat dalam alam blog dan laman sosial, dalam berpolitik perlu ada akhlak mengisahkan kebenaran walaupun pahit dan pedih sekali untuk diterima dan dihadam.

Cara politik serang dengan mengubah suai surat maupun gambar demi tujuan memburukkan pihak lawan bukan cara Omak Kau berblog .. Mungkin cara begini akan memberi sedikit hiburan murahan kepada para penyokong dan pengikut totok dan tegar parti-parti politik berkenaan tetapi dari segi jangka panjang sudah pasti akan memusnahkan terus imej, nama baik dan integriti blogger yang mengamalkan budaya sedemikian.

Perlu ingat .. kini informasi dihujung jari .. rakyat kini terutamanya anak-anak muda jenis tidak mudah termakan dengan berita sensasi sebaliknya akan selidik sedalam-dalamnya dulu sebelum menerimanya sebagai berita dan maklumat sahih.

Suatu contoh terbaik menggunakan kepandaian dan kepakaran kepada jalan yang salah.

Bagi Omak Kau falsafah berblog ialah BERKATA BENAR WALAUPUN PAHIT HATTA JIKA YANG MENJADI SASARAN ADALAH DALAM KELOMPOK SENDIRI .. TIDAK MAU DIBUAI SITUASI SYOK SENDIRI TANPA ENGGAN MENERIMA REALITI, KERANA AKHIRNYA BUKAN SAHAJA PARTI YANG DIDOKONG DAN DIDAKAP AKAN RUGI TETAPI DIRI SENDIRI JUGA AKAN DIPANDANG SEBAGAI MANUSIA YANG TERHIBUR DENGAN BERITA PALSU DAN FITNAH JAHAT.


Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.

          

36 comments:

  1. Abang Rafizi, lu sudah kacau KL buskers punya tempat mau carik makan...dahla yang datang demo tu sengkek-sengkek belaka....harap sekupang pon diorang letak dalam tabung buskers tu....lepas tu buat kecoh bising-bising sampai mengganggu hak orang ramai nak berhibur dan berlibur di hujung minggu secara aman damai depan SOGO tu...ko ingat dataran depan SOGO tu bapak ko yang punya??? - Suara Rakyat Suara Keramat

    ReplyDelete
    Replies
    1. ARTICLE TER-LATEST DARI TULANG BADAK@ MURTABAK WAVES
      MONDAY, MARCH 2, 2015
      Mungkinkah Pihak Lilin Sendiri Yang Mahu Jatuhkan Haji Anuar?

      Siapakah yang sebenarnya mahu menggulingkan Haji Anuar?

      Gegak gempitajuak-juak reformist Jeff Ulu Yam menghalau orang dari parti sedangkan beliau sendiri hanya menjadi ahli PAS tahun 2000.

      Dia jadi warrior reformist pun atas hubungan rapat dengan biras.

      Jeff Ulu Uam pula belum lahir lagi waktu Tok Guru Nik Aziz meminta Dato Asri melepaskan jawatan Presiden (YDP Agung) secara terbuka dan dilaporkan oleh Berita Harian pada bulan Februari 1982.

      Tapi dia boleh membuat jangakaan PR akan berpecah.

      Tidak hairanlah Jesse Labu mengarahkkan beliau memberhentikan cirit birit mulut.

      Komen-komen grassroot di blog Omak Kau pula menjadi corong pembesar suara kepada reformist2 taraf bawah PKR ini seperti Jeff Ulu Yam dsbnya.

      Ia mungkin kerana gang lilin sendiri mahukan perpaduan PASMAcha-PKR menjadi realiti satu masa dulu.

      Namun, siapakah sebenarnya yang mahu menjatuhkan Haji Anuar.

      Mengikut sumber dalaman reformist yang Tulang Badak dapat mula2 usaha menjatuhkan Anuar sebenarnya sedang rancak berlaku di kalangan geng lilin sendiri.

      Mengikut sumber dalaman tersebut, Gang Lilin sudah hilang kesabaran dengan Haji Anuar bin Ibrahim.

      Walaupun Haji Anuar menyokong agenda Perpaduanwang dgn PASMAcha namun dia amat lemah dalam mengorak langkah ke arah perpaduwang.

      Puak2 Lilin sudah semakin bosan menunggu dan kesabaran mereka semakin hilang.

      Namun, mereka telah mendapat nafas baru dari piihak2 baru di Shah Alam.

      Tidak hairanlah panggilan mahukan ANuar naik ke Majlis Tertinggi datang dari kawasan Pandan dan bukan dari KAwasan2 yang dilihat pro bersahabat dengan PAS.

      Gang Lilin begitu yakin sehinggakan tidak pernah budak hingus PASMAcha dilayan sebegitu baik dan halus seperti yang dilayan kepada boss PASMAcha sekarang.
      Jadi, siapa sebenarnya yang hendak menjatuhkan Haji Anuar?

      Maklumat dalaman Reformist yg Tulang Badak dapat Haji Anuar hanya akan dinaikkan pangkat sebagai President. Timbalan Presiden akan ditolak ke Ketua Am serta orang lain dari Pahang akan mengganti Hajjah Jijah sebagai Presiden.

      Sejurus selepas itu agenda Perpaduang akan diisytiharkan dengan dimulakan oleh gang lilin dan ahli2 akan dipaksa tunduk.

      Panggilan Jesse Labu adalah mahukan Haji Anuar menjadi presidnet, sebuah jawatan yang lebih tinggi dari De Facto.

      Bagaimanakah itu dikatakan menukar Presiden?

      Tulang Badak
      Murtabak Waves

      Delete
    2. Bro Tulang Badak @ Murtabak Waves...
      Harap dapat disenaraikan siapakah ahli kumpulan kongsi gelap "Geng Lilin" ini...amat berbahaya dan licik sekali gerak-gerinya...adakah mereka bercadang hendak memonopoli bisnes lilin seterusnya mendominasi pasaran lilin dunia? Mohon pencerahan...........

      Delete
    3. Gang lilin adalah ajaran pelik oleh bahlul2 yg buat vigil freedom for brader Matang. Mereka ni jenis gila glamer. Skarang orang pakai torchlit machaaaa.

      Gang lilin ni dusayangi oleh PASMAcha. Tak caya Tanya haji farurazi Kedah marieiii

      Delete
    4. PASMAcha pula di sokong oleh Ramon Tay Lip. Rakyat Malaysia berketurunan Nepal

      Delete
    5. Ramon Tay Lip pula menghianatii bekas bossnya di river bird dulu. Dia ni tak bayar yuran ahli tapi memekak macam bagus

      Delete
    6. Drp korang pergi demo, kan baik korang bukak kedai dandan rambut. Sorang datang dapat RM1200. Kalu 10 orang datang suda berapa....

      Delete
    7. PKR hari ini mendakwa peletakan jawatan Pengarah Urusan Kumpulan Ambank Group Berhad (AMMB) Ashok Ramamurthy pada Januari ada kaitan dengan syarikat pelaburan negara yang kontroversi, 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

      Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli, pada sidang media hari ini mendakwa peletakan jawatan berkenaan dikatakan berpunca daripada pinjaman RM2 bilion yang diberikan kepada dana pelaburan strategik projek pembangunan hartanah Bandar Malaysia.

      Memetik maklumat daripada pemberi maklumat, beliau mendakwa Ashok meletak jawatan pada 21 Januari selepas Bank Negara Malaysia (BNM) mengarahkan audit pematuhan terhadap gergasi perbankan itu dijalankan dan menemui beberapa “perkara yang tidak kena” berkaitan pinjaman itu.

      Rafizi Baraikan Tembelang BN

      Beliau juga mendakwa selain Ashok, 2 lagi pegawai kanan lain turut meletakkan jawatan. Memuji langkah bank pusat itu, Rafizi bagaimanapun berkata, ini membangkitkan persoalan terhadap bank lain yang memberi pinjaman geran kepada 1MDB.

      http://addindeen.blogspot.com/2015/03/rafizi-baraikan-tembelang-bn.html

      Delete
  2. PKR nak keluar duit berbilion nak sponsor orang datang demo takpe....aku tak kesah..yang aku kesah bila diorang yang selalu datang demo & berhimpun ni cukup tebal sifat RIAK! Konon bajet progresif rakyat la tu....konon rakyat bijak la tu dok memekik pegang banner entah hape-hape dok pakai baju itam pastu menunjuk-nunjuk solidariti konon hebat la tu so boleh cerita kat kawan-kawan "aku join demo"....Konon pejuangkan hak rakyat la tu..hak rakyat kepala bana apa kalau yang diperjuangkan hanyalah seorang manusia yang bermuka-muka! Wei korang yang baru nak up! Aku rasa baik korang tinggalkan perjuangan sia-sia neh...aku dulu pro-reformasi era 98-2001 dah lama tinggalkan benda tak faedah neh...dulu setakat air pancut gatal FRU tu dah jadi mandian aku...setakat belatan FRU tu dah jadi bantal peluk aku di Jalan Sultan Ismail depan Lot 10....bila masuk spital masuk lokap patah riuk lebam sana sini haram sorang pun pemimpin pro-reformasi nak menjenguk apatah lagi tanya khabar! Tanyalah Ezam...tanyalah Roslan Kasim...tanyalah Yusri ABIM kenapa diorang dah lama tinggalkan semua tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. INILAH POLITIK WANG


      BELI UNDI PEMILIHAN PKR PUN POLITIK WANG


      BELI SOKONGAN DEMO PUN PAKAI POLITIK WANG


      KAH KAH KAH


      TUDUH ORANG LAIN POLITIK WANG


      PADAHAL DIRI SENDIRI TERLEKAT NAJIS POLITIK WANG


      KAH KAH KAH


      PERSOALAN SEKARANG DARI MANA PKR DAPAT WANG


      DARI GEORGE SOROSKAH??


      DANA NED YAHUDI KAH??


      RAFIZI TAK NAK BONGKAR KE DARI MANA PKR DAPAT WANG??


      CIKGU BARD TAK NAK BONGKAR KE DARI MANA DAPAT WANG??


      KAH KAH KAH


      JANGAN INGAT ORANG MUDA NI BODOH


      SEKARANG SEMUA MAKLUMAT DIHUJUNG JARI


      KAH KAH KAH


      TAHUN 1998 BOLEH LA PERBODOH & TIPU ORANG


      DULU ORANG PERCAYA SEBAB KURANG DAPAT MAKLUMAT


      SKRG SIAPA NAK PERCAYA KES LIWAT ADALAH KONSPIRASI??


      ORANG RAMAI TERTANYA2 SIAPA BERKONSPIRASI AIR MANI??


      SIAPA BOLEH BERKONSPIRASI KELUARKAN AIR MANI LELAKI-Y??


      KAH KAH KAH

      Delete
    2. Amat rugi sekali tindakan PKR ni. Cuba bayangkan kalu 8 orang sudah berapa...Kan lebih berbaloi kalau duit tu pergi buat warnakan rambut,,,

      Delete
  3. Demo minggu akan datang itu lah orang bangang yg hidup di malaysia...tak ramai orang bangang yang duduk di mesia nihhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org dah tak mau datang dah...Orang sekarang lebih suka servis rambut. RM1200 aje sekali buat

      Delete
  4. Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.

    Ditujukan kpd anwar si penjenayah peliwat. mengangkat prmimpin yg memasukkan kote dlm dubur lelaki maka pemimpin itu fasikkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengangkat wan azizah sbg pemimpin president pkr jugak sama mengangkat pemimpin yg fasikk.

      Yakni bersubahat krn membenarkan suaminya menduakannya bersama lelaki lain demi selubang juborr

      Delete
    2. demi selubang juborr???...kih kih kih..

      Delete
    3. Jubor yg paling berharga di dunia hahaha

      Delete
    4. jubur pemanjang hayat

      Delete
    5. mengangkat najib sebagai presiden umno dan pm 1malaysia jugak sama mengangkat pemimpin yg fasik
      yakni bersubahat kerana membenarkan bininya yg tak tutup aurat pergi servis rambut rm 1200....

      Delete
  5. PostPosted: Thu Feb 26, 2015 11:31 am Post subject: Patutlah Dap Matian Tolak Hudud...Ini Puncanya... Reply with quote
    Pusat khidmat masyarakat DAP jadi pusat judi?
    Posted on Thursday, February 26 @ 11:12:07 MYT
    Dilulus untuk paparan oleh memo

    Berita

    Belum habis isu Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Balakong yang dikatakan berjudi, kini timbul pula dakwaan bahawa pusat perkhidmatan DAP bertukar wajah menjadi 'kasino'.

    China Press melaporkan, selepas tersebar gambar seorang lelaki mirip ADUN Balakong, Ng Tien Chee berjudi, pengguna media sosial kini menyebar pula gambar aktiviti judi yang didakwa diadakan di pusat perkhidmatan ADUN DAP Selangor itu.

    Gambar yang disebarkan oleh pemilik akaun Facebook, Chee Chong Tan dan Stanley Wong menunjukkan empat orang sedang bermain mahjong dalam lokasi kelihatan seperti pusat khidmat masyarakat DAP.

    Walaupun kualiti gambar kurang memuaskan, namun ia merakamkan kain rentang promosi untuk Tien Chee dan Ahli Parlimen Serdang, Ong Kian Ming.

    Disertakan bersama gambar itu ialah tulisan berbahasa Cina yang berbunyi "kaki judi ADUN DAP Ng Tien Chee, meja mahjong turut diletakkan dalam pusat khidmat masyarakat".

    Tien Chee ketika dihubungi bagaimanapun menafikan bahawa gambar tersebut telah dirakamkan di pusat khidmat masyarakatnya.

    "Wartawan yang pernah datang ke pusat khidmat masyarakat saya boleh mengimbas kembali, perhiasan pusat saya adalah berlainan," katanya.

    Terdahulu, Tien Chee dilaporkan enggan mengulas mengenai gambar seorang lelaki miripnya sedang berjudi.

    Pemangku Pengerusi DAP, Tan Kok Wai bagaimanapun telah mengarahkan ADUN Balakong itu memberi penjelasan bertulis mengenai penyebaran gambar tersebut.

    Kok Wai menjelaskan, walaupun DAP tidak menyatakan secara hitam putih mengenai kegiatan judi, tetapi amalan berjudi secara tradisinya adalah dilarang parti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. berniaga judi dan berniaga jubor amat mahal harganya

      Delete
  6. Daripada respon para blogger disini, menunjukkan tak seorang pun yg terhegeh2 nak join kerja bodoh Rafizi lembu ni. Kami daripada PAS wilayah bersimpati dgn nasib para2 malaun PKR nih keh keh keh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 16:35, aku bersolidariti dengan kamu atas pendapat dan komen bernas kamu ni...kehkehkeh...padan muka Geng Lilin!

      Delete
    2. Haram bakar lilin. kalung bunga tak apa.

      Delete
    3. jual jubo lagi baik drp bakar lilin

      Delete
  7. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulang Badak is our savior, for now! Hidup Tulang Badak!

      -Suara Suram SuriRamRam-

      Delete
    2. tulang jubor

      Delete
  8. umno dan omak berpisah tiada.bangang tetap bangang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn fitnah orang bro

      Delete
    2. bangang tetap bangang!

      Delete
    3. PKR beratus kali ganda teruk dari UMNO

      Delete
  9. PKR hari ini mendakwa peletakan jawatan Pengarah Urusan Kumpulan Ambank Group Berhad (AMMB) Ashok Ramamurthy pada Januari ada kaitan dengan syarikat pelaburan negara yang kontroversi, 1Malaysia Development Berhad (1MDB). Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli, pada sidang media hari ini mendakwa peletakan jawatan berkenaan dikatakan berpunca daripada pinjaman RM2 bilion yang diberikan kepada dana pelaburan strategik projek pembangunan hartanah Bandar Malaysia. Memetik maklumat daripada pemberi maklumat, beliau mendakwa Ashok meletak jawatan pada 21 Januari selepas Bank Negara Malaysia (BNM) mengarahkan audit pematuhan terhadap gergasi perbankan itu dijalankan dan menemui beberapa “perkara yang tidak kena” berkaitan pinjaman itu. Rafizi Baraikan Tembelang BN Beliau juga mendakwa selain Ashok, 2 lagi pegawai kanan lain turut meletakkan jawatan. Memuji langkah bank pusat itu, Rafizi bagaimanapun berkata, ini membangkitkan persoalan terhadap bank lain yang memberi pinjaman geran kepada 1MDB. http://addindeen.blogspot.com/2015/03/rafizi-baraikan-tembelang-bn.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. percaya kau Rafizi menipu itu. Ashok Ramamurthy Balik ke new zealand sebab bini dia ada di new zealand nak bersama keluarga dan di dapat tawaran gaji lebih besar anz bank ia, lain kali baca fakta sebenar ia, kalau tak bukti jangan main cakap je ia, sila bagi bukti borong akuan syarikat 1mbd melakukan pinjaman ambank ia, aku yakin rafizi jambu tak mampu bagi bukti nya ia

      Delete
    2. Sila baca benda ia tak payah kau menipu orang guna fakta rafizi yg menipu itu ia
      http://m.kinibiz.com/tag/ammbholdings

      Delete
  10. MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888











    MAAF SAYA HANYA INGIN BERBAGI CERITA KEPADA ANDA YANG PENGGILAH TOGEL KALAU , AWALNYA ITU SAYA CUMA PENJUAL KERUPUK KELILIN YANG PENDAPATANNYA TIDAK SEBERAPA., SAYA PUNYA TIGA,ANAK DAN HUTAN KAMI PUN TAMBAH MENUMPUK, ANAK JUGA BUTUH BIAYA SEKOLAH,DAN AKHIRNYA SAYA DIPERTEMUKAN DENGAN NOMOR HP MBAH SURYO , DAN MENCERITAKAN SEMUANYA,AKHIRNYA SAYA DI KASIH ANGKA GHOIB 4D, ALHAMDULILLAH ITU PUN TEMBUS,DAN DENGAN ADANYA BANTUAN DARI MBAH SURYO , SEMUA HUTANG SAHUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARANG INI SAYA SUDAH BUKA USAHA SENDIRI!!! INI KISAH NYATA DARI SAYA DAN SILAHKAN ANDA BUKTIKAN. SENDIRI,BAGI YANG BERMINAT HUB MBAH SURYO DI NOMOR INI ; 082-342-997-888

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...