Monday 27 April 2015

AZWAN ALI HINA DAN MAKI PENSYARAH KOLEJ KOMUNITI KERANA KALAH PERTANDINGAN MEMASAK ANJURAN KOLEJ BERKENAAN



Azwan Ali menghina pensyarah Kolej Komuniti Selayang dengan kata-kata kesat menjadi kecoh dimedia sosial.  Baru-baru ini Azwan Ali yang juga digelar Diva AA, telah mencetuskan kontroversi dengan menghina seorang pensyarah di Kolej Komuniti Selayang.

Menerusi laman Twitter Azwan Ali di @Azwanhjali, dia menghina pensyarah di kolej tersebut kerana telah gagal di satu program pertandingan memasak yang dianjurkan kolej tersebut, selain itu Azwan Ali menghina seorang Pensyarah dengan mengatakan yang mereka itu najis!, bukan di tahap aku(not my level), kolej jamban, berniat busuk, pensyarah melayu yang biadap, jijik, bangsat, pergi jahanam(go to hell).

Apa yang anda baca diatas bukan rekaan, ianya ditulis oleh Azwan Ali sendiri di laman Twitternya, bermacam-macam kata makian ada, seakan-akan dia sudah menghabiskan kata makian ‘terpedas’ yang terdapat di dalam Buku Dewan Bahasa dan Pustaka.

Buat masa ini laman Twitter Azwan Ali telahpun dihadkan kepada follower yang telah diapprove sahaja, jadi untuk menyenangkan anda, diatas adalah beberapa keping screenshot Azwan Ali hina pensyarah.

Pedas dan berbisa ayat yang dilemparkan Azwan Ali, ada yang berpendapat tidak layak pensyarah tersebut dihina dan dimaki sedemikian, apatah lagi memalukan sebuah Institusi Pendidikan di mata umum hanya disebabkan dia kalah di dalam satu pertandingan.


Adik siapalah dia ni ek??????

18 comments:

  1. Tak dipanjangkan keburukan orang tak memberi manafaat pun kepada rakyat Melesia. Ini masalah peribadi antara mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni aku nyampah pasal Omak kau, dendam dgn azmin tak habis2 , jgn guna adik dia untuk malukan abg. Apa yang Omak kau dapat? Hati puas? happy?
      Carilah fakta/ bukti yang betul (kalau ada) untuk jatuh kan azmin bukan macam gini.

      Delete
  2. Omakkau, bersihkan ati tu dulu. Jgn kira adik sape ke, anak sape ke. Si AA dah cukup tue untuk dipertanggungjawabkan atas kate2 dia. Ko tak suke abang dia. Itu hal politik. Lain kali kalo tak suke jgn nak bukak citer2 ni semua.

    ReplyDelete
  3. Ya Allah...kesiannya dia....

    ReplyDelete
  4. Kesihan nya keluarga azmin ali dah keluarganya jubur oleh anwar, azwan pun di juburkan oleh aku agak je, ada siapa berani siasat 'tak' jubur azmin ali juburkan oleh anwar itu., sebab itu jadi macam itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 10.17.kamu perlu buat laporan polis,ini memudahkan pihak polis menjalankan siasatan.sbab kamu mengetahui apa yg kamu katakan?

      Delete
  5. Dia ada tolo tak......agak eh botino dio ni......

    ReplyDelete
  6. Bisala kalau Bapok tu tetap Bapik jgak la.. Dah tua kerepok pun msih mulut longkang...

    ReplyDelete
  7. bapok tua ni ada pelir ke??

    ReplyDelete
  8. Keluarga Ali ni...masing2 perangai macam haram!

    ReplyDelete
  9. AA ni memang.....HARAMJADAH SIAL BABI PUKI BABI punya manusia...Aku rasa dia ni bukan anak PAK ALI atau pun adik Azmin Ali...Tapi si BANGSAT HARAMJADAH ni sama MAK BAPAK dgn si HARAMJADAH umi hafilda... AZWAN BABI SIAL HARAMJADAH BUKAN KE ELOK SI BAPUK HARAMJADAH MUKA DAN SELURUH ANGGOTA BADAN DIA KENA STROKE... BIAR TAK BOLEH NAK MAKI2 ORG LAGI...SIAL PUNYA BAPUK...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni pun macam anak haram jugak aku nengok.

      Delete
  10. Omakkau, Allah itu wujud.

    ReplyDelete
  11. Bapuk tua ni adik beradik sepuki dgn Azmin lah.balik Dari umrah berdoa depan kaabah dia terus jadi gila...

    ReplyDelete
  12. Mula2 bagi salam...lepas tu maki hamun orang lps tu ajak orang muhasabah...gila dah bapok ni...tak lama lg masuk tg rambutan lettew...

    ReplyDelete
  13. NANTI BILA MULUT LONGKANG TU KELUAR NANAH....pergi jumpa bomoh...tuduh orang tu buat tuduh orang ni bust.....aku nk tengok azab menimpa manusia bongkak mendongak kelangit
    ni!!...

    ReplyDelete
  14. bapok tua kutuk taik babi.

    ReplyDelete
  15. Tak baik hina dia walaupon dia bapok.
    Macam mana Pak Ali & Mak Tom bela anak nie?
    Seko bapok, Seko Pompuan tukang fitnah mulut laser. Seko parasit.


    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...