KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 27 April 2015

Jangan ketawa kuat sangat .. Samy Vellu Yang Kalah Dalam PRU 2009 lalu memberi petua macam mana BN nak menang pilihanraya kecil Permatang Pauh.

15 comments:

  1. Petua nak anak beranak jd adun/ahli parlimen/presiden/naib presiden ada tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat rumah tepi lereng bukit kos 7 juta ke atas mestilah hutang bank keliling pinggang..entah dari mana duit tu dtg tak pernah ada adun/ahli parlimen pembangkang persoalkan. Tu sebab bini bertanding kat kajang, anak sulung lembah pantai. Skrg ni permatang pauh pulak..kalau boleh anak beranak, laki bini mesti pegang semua jawatan. Jangan bagi kat orang lain. Macai atasan gigit jari je tgk gelagat keluarga mithali ni. Macai bawahan toksah cerita..cuma diperlukan bila ada demo. Tahniah la datuk seri oii...tak mustahil azmin ali ikut perangai datuk seri bila jadik presiden satu masa nanti.

      Delete
  2. Petua masuk penjara 2 kali kena tanya anwar

    ReplyDelete
  3. Ketum dah masuk penjara jangan sibuk-sibuk nak mintak jadi pengundi..banduan tetap banduan.

    ReplyDelete
  4. Ketum masuk penjara sbb liwat emak ko. Tu pasal dpt anak bodo macam ko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. EMAK AKU BUKAN KETUM YG LIWAT TP MAT BANGLA YG SEBAT. MAK AKU GERAM KAT BATANG PL** BANGLA. BESAR BRO....

      Delete
    2. Aku penyokong setia DSAI.
      Anwar Ibrahim adalah bekas timbalan perdana menteri dan juga timbalan presiden parti United Malays National Organisation. Selama 16 tahun Anwar Ibrahim telah bergelumang dalam sarang penyamun dan perompak. Anwar tahu cara menyamun dan merompak. Anwar akhirnya belot pada tahun 1998. Anwar tidak mahu lagi bersama gerombolan penyamun dan perompak termasuk Samy.

      Cuba buka rekod kekayaan pyak gerombolan. Tiada seorang pun yg papa kedana. Bila dah bersara ada saja jawatan bru yg dianugerah.
      Sbg contoh Isa Samad. Telah terbukti rasuah. Dilucut jawatan sbg menteri wilayah yp dianugerah dgn Felda. Kaya beb....

      Delete
    3. DSAI lagi kuat sebat duit. Akaunnya di luar negara berbillion belum lagi yang tak nampak. Selain merompak dia juga menerima duit dan fulus dari pro-Zionist.

      Masa jadi Menteri Kewangan beliau berkecimpung dalam mengheret Kerajaan dalam urus niaga forex dan akhirnya Kerajaan rugi RM 30 Billion jika dibandingkan kononnya 1MDB rugi RM40 Billion jika nilai pada masa itu dengan sekarang.

      Yang menariknya kenyataannya diParlimen beliau menyatakan "losses on paper only". Mana ada losses on paper sekiranya transaction benar2 berlaku. Tun pun mengiyakannya anak didiknya pada masa itu untuk mendapat persetujuan DSAI untuk perlaburan Petronas untuk kroninya. Memang Tun mudah lupa.

      Delete
  5. Cantik punya petua, otai cakap, itu mesti ambil pelajaran punya.

    ReplyDelete
  6. Lepas jijah..nuar. lepas nuar..jijah balik. Lepas jijah, izzah..lepas izzah..barulah nuha & iman. Bila masa nak bagi kat macai yang lain?? Kah kah kah...macai pkr & cina bodoh sokong DAP dapat taik je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas nuar jijah lepas jijah nuar apa peduli...ni bn menang rakyat senang...senang kepala hotak kalau kena gst...undi bn rakyat bodoh tu baru betul

      Delete
  7. Pundeklah......kamu kalah dulu pasal selalu senyumlah......besar kemaluan kamulah......cakap melayu pun tak pandai.......sudah nak mati duduk malaysia masih pelat cakap malayu......Apa kata Riduan Tee...

    ReplyDelete
  8. Kita letakkan calun mesti berpelajaran pandai serta boleh memimpin dan boleh menang sekiranya dicalunkan....jgn salahkan keluarga seseorang sekiranya kebolehan ada pd mereka
    cuba tanya diri kita mampukah kita berucap seperti mereka...bolehkah kita berhadapan dlm situasi sukar dan senang....kita bila nk kutuk org tak fikir beza antara kita dan mereka...takmau undi mereka pun bukan ada hukuman mereka cuma merayu....kita yg banyak menyalak ni kadang2 terlalu jauh bezanya dgn mereka....mungkin kebangangan kita ini ditertawakan oleh mereka yg tak perlu mereka layan.

    ReplyDelete
  9. Macai masih di rasuk oleh bayangan Anwar. Macai macai. Ko pun kena liwat jugak ke?. Pegi la buat aduan. Dapat juga habuannya.

    ReplyDelete
  10. Hoi. Macai amno. Suka hatilah PKR nk calon siapa. Macai apa nk sibok. Dpt rm50 cukop utk tampal poster. Standard macai. Low class bodo. Hahaha

    ReplyDelete