KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 29 April 2015

AKHIRNYA PEMUDA PAS PULAU PINANG AKUR ARAHAN PAS PUSAT ... TIADA BOIKOT DAN BANTU CALON PKR PRK PERMATANG PAUH.



Pemuda PAS Pulau Pinang hari ini menukar pendirian mereka untuk tidak berkempen memenangkan presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh.

Ketuanya Mohd Yusni Mat Piah berkata mereka memutuskan untuk mematuhi pendirian yang ditetapkan pemimpin PAS Pusat dan akan membantu Pakatan Rakyat (PR) memenangkan PKR dalam kempen PRK itu.

Beliau menjelaskan, keputusan itu dibuat bagi memastikan kerusi Parlimen itu, kubu kuat PKR yang sebelum ini disandang bekas ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, tidak akan jatuh ke tangan Barisan Nasional (BN).

16 comments:

  1. Adoiiiiii naik sikit berkira ka. Itu belum lagi bab hudud. Ahli PAS wajar penyokong calon bebas di Pmtg Pauh tanda protest

    Akram,
    Nibong Tebal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berita buruk utk kedua2 puak BN dan PR...gerakan kuasa rakyat undi PAS sedang giat dijalankan di Rompin, dan gerakan kuasa rakyat undi BN sedang giat dijalankan di Permatang Pauh...baru korang tau kuasa sebenar RAKYAT u bloody assholes!!! Korang kat parlimen naik gaji masing2, rakyat dapat apa? Sial!

      Delete
    2. saya ibu irma seorang TKI DI SINGAPURA
      pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos
      sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan susah
      gaji suami itupun buat makan sedangkan hutang banyak
      kebetulan suami saya buka-bukan internet mendapatkan
      nomor MBAH SERO katanya bisa bantu orang melunasi hutang
      melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah terpaksa saya
      hubungi dan minta angka bocoran SINGAPURA
      angka yang di berikan 4D yaitu 9347 TGL 23-03-2015
      ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 177.juta
      bagi saudarah-saudara di indo mau di luar negri
      apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas
      jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan masalah
      ini nomor hp -> (-082-321-062-999-) MBAH SERO
      demikian kisah nyata dari saya tampah rekayasa
      atau silahkan buktikan sendiri..

      Delete
  2. Fatwa pas . Tak sokong hudud keluar islam.
    La ni pas sokong parti yang tak sokong hudud.
    Hukum cam na?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hukum nya separoh kafir la...
      belom betol2 kafir tak pe...kehkehkeh

      Delete
  3. Flip flop.lagi.
    Tak.ade pendirian la tu.
    Wala' pun kena bertempat. Islam didahulukan. Bukannya matlamat menghalalkan cara.
    Kalau kena parti lawan , macam macam cercaaan.
    Kena parti sendiri kenapa diam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak kencing berdiri anak kencing berlari.....

      Delete
  4. boleh caya ke berita ning...sumber mana?

    hadoiii...

    ReplyDelete
  5. Ini arahan PAS pusat atau arahan jebon? ahli jawatankuasa PAS pusat ramai jebon. InsyaALLAH akan dibersihkan masa muktamar nanti.

    ReplyDelete
  6. Dah agak dah PAS pun main wayang juga. Jolok sikit ok semua.

    ReplyDelete
  7. Hahaha.....tak sia2 tunjuk ajarku sifu pada pemuda pas dan pemuda pkr bersatu kita kuat berpecah kita lemah akhirnya yg untung umno juga.
    Sabas pd pemuda pas dan patuhi pihak atasan jgn kita dipermainkan oleh pihak yg cuba nak kuca kacikan pr agar mrk berpeluang terus terajui malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS = parti islam kencing samalaysia...

      Delete
  8. Dah duga ssgt u turn....ingat u turn free ka......dsh masyuukkk dlm poket dengan exco...tawar menawar berlaku ...kenyang sikit duit rasuah....u turn lah kann...ini ajaran tok guru yg dah mampos tu...semua u turn sampai dlm kubor...nak hudud konon kena jolok sikit buat u turn....pada adi awang lu banyak dapat pencakonan belum dikira pemenang lagi...perwakilan yg macam ni la kena jolok dengan duit rasuah nnti baru adi awang tau permainan barua berjubah...serban tebal..tudung labuh...adi awang nasib kamu pun sama ....tunggu....dooonia akhir zaman hukum dijual beli....tuduh orang lain yg rasuah ....PAS lagi haramjadah rasuah...kepala butuh tok guru la....adi awang jaga jaga kemanposan kamo dengan perangai barua yg kano tarbiah selama kini.....ahaks...kepala butuh la...

    ReplyDelete
  9. walau pendirian beliau U-turn kepada sokongan utk PKR tak bermakna pengundi sana termakan sama.... takut2 beliau dan orang bawahannya sendiri yg buat undi rosak... nampak dari luar macam bersungguh nak pergi undi bila kuar keputusan lain jadinya... so buat PKR masih terlalu awal untuk mengukir senyuman..Psl dia dah bagi hint2 awal suruh mintak maaf ... kalau tak jgn bermuram-masam bila dengar keputusan......

    ReplyDelete
  10. Ini bukan u-turn namanya.. ni namanya ludah jilat kembali... aku rasa awang hadi ni kaki jilat kot.

    ReplyDelete
  11. Oh baju baru ku.
    Diluar hijau didalam biru.
    Seragam diberi semasa berguru.
    Hadiah dari pembesar negara ku.

    Oh baju baru ku.
    Diluar hijau didalam biru.
    Sering berkunjung bicara pertivi.
    Sehingga akhirnya aku simpati.

    Oh baju baru ku.
    Diluar hijau didalam biru.
    Habis berguru perjuangan menunggu.
    Perjuangan keramat Islam dan melayu.

    Oh baru baru ku.
    Diluar hijau didalam biru.
    Disusup masuk dengan cermat.
    Tugas diberi mengaburi umat.

    Oh baju baru ku.
    Diluar hijau didalam biru.
    Hujah dipatah dipergunakan kalimat.
    Tersimpan rapi niat tersirat.

    Oh baju baru ku.
    Diluar hijau didalam biru.
    Usaha berabat berbekal cekal.
    Kini digelar kumpulan bebal.

    Oh baju baru ku.
    Diluar hijau didalam biru.
    Kejayaan dijanjikan harta dan pangkat.
    Terasa masih dilimpahi rahmat.

    ReplyDelete