KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 29 April 2015

MOHON PENJELASAN AHMAD MASLAN CGPA 3.85 YANG SANGGUP KENA BALING DENGAN BATU.


Tidak perlu ada ulasan .. sekadar biar gambar berbicara mohon penjelasan dari Dato' Ahmad Maslan CGPA 3.85 yang beritahu bahawa harga barang-barang akan turun apabila dilaksanakan tetapi realitinya tidak sebaliknya semakin memuncak naik.

Kalau sampai sanggup kena baling dengan batu demi mempertahankan niat murni suci bersih pelaksanaan GST mana mungkin isu semudah seperti gambar diatas tidak mampu dijawab.

Tetapi mohon satu jer .. jangan pula minta bantuan dari Ketua UMNO Bahagian Langkawi merangkap Ahli Parlimen Langkawi yang juga Pengerusi Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) menjawab, sebab pasti dihambatnya warga emas yang malang dan kurang bernasib baik ini supaya duduk dibulan sebab tanpa GST negara boleh mampos.

15 comments:

  1. Eloknya ketua UMNgok Bahagian Langkawi tu duduk dalam bumi.lagi cepat lagi baguuss....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.....gst hanya naikkan harga bukan turun harga sebab mudah.... skrg nilai rm jatuh kos sara hidup naik bagi semua pihak bukan hanya pembeli peniaga juga akan terkesan, di tambah pula gst saraan makin tinggi, adakah patut harga turun???? Peniaga tanggung kenaikkan dan kos operasi patut ke mrk turun harga??? Menteri bodoh ekonomi nak berulas dgn peniaga yg lg arif tentang bisnes kalau harga turun peniaga tanggung rugi akhirnya pecat perkerja.utk cut kos, rakyat pula hilang pendapatan ekonomi malaysia dlm kegawatan malaysia melest.

      Delete
    2. Atau pun rentung. Lagi senang nak urus!!

      Delete
  2. Dalam pwrancangan perlaksanaan GST depa terpesona dengan jumlah yang akan depa dapat. Berbillion tu ooi. Tapi terlupa pada mangsa mangsa yang memang sedang dhaif kehidupannya. Ini lah pemimpin yang bangang dan takde otak. Bila timbul masaalah macam ni senang sangat jawapannya. Tandas pun ada dasar apartheid. Ada tandas orang miskin ada tandas orang kaya. Nak muntah aku tengok politik UmNgok ni la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masuk PWTC tandas semua standard mcm hotel toilet...semua boleh guna tandas yg sama..baik miskin ataupun kaya....terima kasih UMNO. Layanan Adil dan saksama terhadap rakyat.

      Delete
  3. Taik kena gst tak? Mohon pencerahan.. ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la... Ahmad Maslan dah berbuih mulut bagi penerangan GST tak mau dengar... Taik termasuk dalam GST berkadar sifar!

      Delete
    2. Yg ko pergi tandas tu nak keluar taik dan air kencing kan...ko kena bayar gst kan...haaa taik dan air kencing kena gst la tu...tak paham lagi tanya amat selan.

      Delete
    3. Budak2 melayu baru nak up lepak shopping mall pegi tandas nak selfie...so selfie pun dah kena GST sekarang ni..padan muka...sape soh korang selfie sakan mcm kera dapat pisang?

      Delete
  4. Undilah PAS di Rompin dan undilah BN di Permatang Pauh. Ini kali-lah! -akurakyatbiasa-

    ReplyDelete
  5. BR1M diberi utk meraikan perut tapi GST merobek perut & poket sekaligus...

    ReplyDelete
  6. Lagi Isu Panas ... Jom Terjah !! >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete
  7. orang buta dipergunakan. cantik tulisannya

    ReplyDelete
  8. renung-renungkan

    watak seperti matsabu, mahfuz omar, tian chua termasuklah nurul, kalaulah pr dapat
    jadi kerajaan pusat, adakah diorang ni berani atau berkelayakan untuk menjadi menteri dsb dan membuat keputusan penting?

    Tak, diorang melalak hanya untuk mengaut elaun sebagai ahli parlimen / adun pembangkang. Itu aje.

    Satu penggal sebagai ahli parlimen setidaknya RM1juta dalam bentuk RM dan kemudahan yang akan diperolehi secara peribadi.

    ReplyDelete