KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 27 April 2015

PERBEZAAN ANTARA FLASHMOB PENYOKONG PAS DENGAN PENYOKONG BN.


Cukup ketara cara dan keberanian serta keterampilan para pendokong dan penyokong PAS dan BN apabila melakukan flashmob tunjuk bantahan dalam sesuatu isu.

Penyokong dan pendokong PAS membuat flashmob sempena PRK Rompin di Tg Gemok, Rompin, Pahang bantah isu GST yang dikatakan membebankan rakyat .. berani dan selamber batu mempamirkan wajah-wajah mereka termasuk peserta warga mas.

Sebaliknya para penyokong dan pendokong UMNO/BN yang terdiri 100% anak-anak muda kecut perut, cuak dan ketar kepala lutut terpaksa menutup wajah-wajah mereka ketika melakukan flashmob bantah kenaikkan tarif air oleh kerajaan Negeri Pulau Pinang dibawah Ketua Menteri YAB Lim Guan Eng di bulatan Seberangan Jaya semalam.

Sepatutnya sebagai anak muda, mesti ada darah panas berani tanggung risiko demi perjuangan ... peliknya mengapa perlu sorokkan wajah untuk buat bantahan??? Takut dikenali ke??? Sepatutnya berasa megah dan bangga sebab memperjuangkan sesuatu isu yang dekat dihati rakyat.

Inilah kumpulan anak muda yang bukan dimaksudkan oleh Allahyarham Presiden Sukarno agar berikan 10 anak muda kepada dirinya akan dia goncangkan satu dunia ... ini anak-anak muda langsung tak boleh pakai punya ... 10 juta anak muda macam ini punya kualiti menyemak dan satu sen tidak berguna sebab nak cabut rumput pun tidak mampu dilakukan.

Cukup memalukan sekali.

10 comments:

  1. Yusni mat piah
    Pemuda pas Penang

    Yang dah sesat.. Merajuk mcm bayi...

    Maklumlah anak buah ayoh hadi Ping maghang

    ReplyDelete
  2. Yusni, sudah-sudahlah sabotaj

    ReplyDelete
  3. Pemuda PAS Penang..
    Akal x dk, bodoh..Besar Kepala.. Ingat kuat dangat ker..dh x nk dgr arahan President. Harap ketayap atas Kepala tp tindakan boikot PRK mc budak2 x skolah...nnt bl time you all jd calon..rkn2 pakatan boikot.. Br Kau hang rs mcm..bodoh x reti nk pikir... Nyesal aku sokong PAS...bodoh..

    ReplyDelete
  4. Yg pakai toping hijau itu pas dan bn itu , jawapan mudah je mereke ya tujuk muka itu di sebelah itu tak berani ke? ketika bersih dulu pun ramai pakai toping dan ramai tak pakai toping. ini menbuktikan pemuda mula tak puas hati pentakbiran dap itu menekan rakyat penang. Kalau merusuh mereka pakai toping lah, lagi mereka bersiap sedia hadapi polis jika tangkap, cuba omak kau tengok pebezaan itu, di bahagian bn dan pas pulau penang mereka ambil gambar di depan pejabat pulau pining, pas di hanya ambil gambar di rumah kedai je . Ini menbuktikan ada tak berpuas hati di kalangan golongan muda di situ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anus 11.02, hang bangla hang mana tau apa2...hang p balik bangla la!

      Delete
    2. ini menbuktikan pemuda di situ tak puas hati pentakbiran dap dekat situ ia 12:08

      Delete
    3. Ko eja pun salah lagi mau sembang....not my level!!

      Delete
    4. Eja salah ke tak salah ke janji pkr sakit hati
      Ha.ha.ha.ha.ha

      Delete
  5. Serupa Ali Baba dan 44 penyamun haram jadah. Makan free. Malas kerja. Ada digri tak laku. Cakap Inggeris lintang pukang. Solat jemaah liat nak mampus. Nak beli rumah tak berduit. Harap kan rumah PPRT. Pembodek orang zalim. Orang zalim itu Ali Babalah!!!!

    ReplyDelete
  6. Takde telo ke????pengecut punya jantan UMNgok!

    ReplyDelete