KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 28 April 2015

PRK ROMPIN ... BIAR GAMBAR BERBICARA .... ANAK-ANAK MUDA DAKAP PERJUANGAN UMNO/BN?????


"Bukti" jelas dengan gambar sebagai saksi berbicara betapa anak-anak muda kini berduyun-duyun dan berbondong-bondong memberikan sokongan padu jitu kepada perjuangan UMNO/BN.

Mereka walaupun masih belum layak mengundi sebab tidak cukup umur namun berasa "megah" dan "bangga" menjadikan baju T ada lambang BN sebagai pakaian harian mereka.

Bila memakai baju T ini jiwa mereka rasa tenang, tenteram dan sejuk sehingga nak pergi ke- masjid pun pakai. Punyalah mereka berasa megah dan bangga. Tidak menampakkan yang mereka dipaksa menyarungkan Baju T yang berlambangkan dacing itu.

Gelagat mereka dirakam disebuah masjid di Bukit Ibam, Rompin ketika sedang asyik dan kusyuk mendengar kata-kata nasihat dan semangat dari ikon pujaan mereka Hishamuddin Hussein.

Awal-awal mereka terdedah dengan politik .. ini dinamakan melentur buluh dari rebung .... TAHNIAH LAH BN!!!!

24 comments:

  1. UMNO sering menyalahkan pas surau dan masjid untuk politik kepartian tapi rupa rupanya umno yang kepala ayam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salahguna apanya? Diorang buat jahat dalam masjid ke?

      Delete
    2. Ala baru yg ni dah komplain. Yg PAS berumah tangga tak cerita pun. Betullah PAS yang kepala anjing.

      Delete
    3. Anwar ibrahim @ bruce jenner

      Delete
    4. Hahaha.....
      Melayu bodoh memang byk sana sini ada, jgn berfikir kamu melayu kamu baik gi masjid semua demi allah hanya buat malu islam shj.
      Melayu bodoh tetap melayu bodog tak akan bertukar jadi muslim, kalau begitu mudah kata sj sy islam terus boleh muslim dan alim perbagai siapa pun boleh buat tak perlu melayu cina india dayak dan bangsa lain pun boleh buat. Sering nak bodohkan melayu dgn islam, ada ke islam ajar kamu buat jahat??? Kalau mcm tu jgn sering guna islam guna melayu itu sdr dan tanya melayu bodoh sgt ke??? Melayu tak boleh harap ke??? Melayu suka buat jahat ke??? Kalau dah tahu melayu tak guna jgn suka kata melayu islam sebab islam baik malah berfikiran luas mana melayu nak di bandingkan dgn islam duduk sama tinggi!!! Akal ada ke??? Melayu bodoh.

      Delete
  2. Bagus juga lepak masjid drpd kecik-kecik diajar budaya lgbt, sudah besar tua bangka jadi peliwat keluar masuk penjara. Yang penting tak lakukan amalan songsang & jadi banduan.

    ReplyDelete
  3. Apa masalahnya......tak ada isu pun lain la kslau letak gambar anwar.......peliwat gst (gay sampai tua)......haramjadah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut la kau tahu yer....apa yg dia buat kau ada sebelah dia la gaya...Kau la aka jd saksi pertama di depan Allah esok...Kau ceritakan la apa yg kau nampak tu nnt yer....bagusss

      Delete
  4. Budak tak boleh undi boleh terlibat dlm politik kah? Salah UMNO guna masjid. Sbb itu UMNO yg kata. Kalau UMNO kata guna masjid utk politik SALAH, jadi bila UMNO guna masjid utk politik, salah lah.

    PAS tak kata guna masjid utk politik salah. Jadi bila Tapi PAS tak kata salah. Jadi bila PAS guna masjid utk politik ok lah. Tapi UMNO tak boleh sbb UMNO kata guna masjid utk politik salah. Jadi bila UMNO guna masjid utk politik salah lah mengikut lojik UMNO. Beres...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini mesti cina gila/east malaysian punya komen. Apa lancau pun x faham. Lu pergi sunat dulu anon 8.27

      Delete
    2. melayu umno mudah lupa sebab dia yg kata tak boleh tapi dia yg buat lepas tu macai cakap apa salahnya...biol...

      Delete
    3. Maslan(bodow) punya umno..

      Delete
    4. Memang dlm masjid dia tak cita pasal politik, dia cita kisah² nabi yg tak Kena megena pasal politik.., org dlm masjid pun omakkau nak fitnah. . Kan kita di anjurkan besangka baik

      Delete
  5. asal bukan umno28 April 2015 at 09:19

    Bn sama sj dgn pak maselan selamanya

    ReplyDelete
  6. Gambar tu masa hisham belum terima peruntukan dr hq umno nk hulur, bila dh sampai nnti sure mcm semut hurung gula ...biasa lh tu x masyuuk lg ...kahkahkah...

    ReplyDelete
  7. Kene kelentong je lh budak2 tu ...hehehe

    ReplyDelete
  8. Umno memang gampang...macai lg super gampang...tah dia sendiri tak faham APA yg dia komen.Nk bg macai faham bukan mudah maklumlah bangang!

    ReplyDelete
  9. Umno dh sasau ....apa lagi macai2 umno ...lagi lh super duper sasau ...org bangang kalu dilayan menjadi jadi lh kebangangannye ....org pandai2 dlm umno dh blah ...yg tinggal hanya tunggul2 kayu ...terpaksa ambil sikit kata madey taiko umno ...kahkahkah...

    ReplyDelete
  10. Macai umporno memang tidak lebih dari spesis keldai yang sentiasa diperlembukan oleh BN..komen yang mereka posting pun di bawah par IQ keldai dan lembu keh keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keldai dgn lembu pun gelakkan dia org ...tu lh pasal bos dia org muliakan lembu dr dia org ....siap bela dlm kondo well aircond lg ...kahkahkah

      Delete
  11. Slama ni anak2 org bn jer yg buat keje xmolek spt merempit, pecah rumah, dadah, merogol dll. Klu blh ubah ke jln yg benar bagus ler.... skrg klu tgk makin menjadi2 parah

    ReplyDelete
  12. Budak-budak yang pakai baju putih (jubah dan baju melayu) tak berminatke nak dengar tazkirah Hishamuddin. Hanya Mat rempit dan Mat punk saje yang berminat nampaknya. MasyaAllah. Sekufu. Birds of the same feather flock together.

    ReplyDelete
  13. Biar ler diaorg wat camner pun mana lah tau Hishammudin wat tazkirah ilmu fiqh bab Jenis2 Najis ... mukhaffafah,mutawasitah,mughallazah ke... hehehheh

    ReplyDelete
  14. Oii budak budak. Kalau kau ikut pengaruh ameno abisla korang. Nanti jadi pemalas, suka makan free, suka membodek, suka memfitnah, tak suka ugama, suka yahana dan akhirnya gagal dalam hidup. Masa muda jangan dengar cakap geng penipu. Kena rajin belajar, cari ilmu dunia dan akhirat, taat ibu bapa, bersukan supaya sihat,,,, bantu keluarga dan jadi warga yang takut kepada siksa api neraka.Nak berjaya kena ada ilmu dan kemahiran serta rajin bukan jadi pemalas dan harapkan duit free dari rasuah!!

    ReplyDelete