Tuesday 21 April 2015

SUDAH KANTOI ... DEMO ANTI SALIB TAMAN MEDAN MELIBATKAN BEBERAPA PEMIMPIN UMNO PERINGKAT CAWANGAN .... MANA MAU LARI HAAA????????




Ini gambar apa cerita beb??????? .... Siap ada mesyuarat dan PERHIMPUNAN MEMBINCANGKAN ISU PEMBANGUNAN GEREJA DI KAWASAN TAMAN MEDAN ... ada backdrop lagi tu. .. ertinya memang dirancang bukannya dilakukan secara spontan.

Antara mereka yang dikenal pasti duduk dimeja utama dalam perhimpunan/mesyuarat ini ialah Datuk Samin Sarmin, Puan Munaliza Hamzah, Datuk Abdullah Abu Bakar (abang KPN) dan Sdr Dazma Shah Daud.


Datuk Abdullah Abu Bakar yang didakwa terlibat dalam protes membantah salib di sebuah gereja di Taman Medan semalam menafikan telah mengetuai protes tersebut mahupun terlibat dengannya.

Beliau berkata dakwaan tersebut dan juga dakwaan yang mengatakan beliau adalah ketua kampung, adalah tidak benar sama sekali.

“Tidak benar… saya bukan ketua pendemo. Tak ada sesiapa yang jadi ketua pendemo pun. Saya pun tidak tahu dari mana mereka dapat idea itu… dan sekarang dah jadi viral,” tegas beliau.

Menurut Abdullah, beliau hanyalah bertindak sebagai orang tengah kepada penduduk Taman Medan berkenaan bagi meredakan kemarahan kumpulan yang membantah gereja tersebut.

Selain itu, beliau yang juga Ketua Cawangan UMNO Cawangan Taman Lindungan Jaya, menafikan bahawa protes tersebut bermotifkan politik seperti yang didakwa Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) PKR Taman Medan, Haniza Talha.

Dengan bukti bergambar ini apakah masih berpegang kuat kepada kenyataan UMNO tidak terlibat seperti dinyatakan oleh Noh Omar?????


Manakala wanita yang dilihat memegang playcard ketika demo adalah Munaliza Hamzah, bekas calon UMNO untuk kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Taman Medan pada 2008 tapi tumpas kepada calon PKR YB Haniza Talha.

Helo Noh Omar .. lagi mau nafi kah??????? ... terimalah kenyataan memang beberapa pemimpin UMNO tempatan terlibat aktif .. mungkin tanpa pengetahuan UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan, tapi yang pasti memang beberapa pemimpin UMNO Cawangan terlibat secara terus siap ada mesyuarat dan perhimpunan bincang demo yang mau diadakan.

30 comments:

  1. Macai Badut Negara (BN) detected!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MONDAY, APRIL 20, 2015
      Kempen Sabotaj Pemimpin PKR Yang Anti Nepotism di Permatang Pauh Sedang Giat Berjalan

      Mengikut kaum keluarga Tulang Badak di Permatang Pauh, jentera PKR sedang giat berkempen memburuk-burukkan kepimpinan parti yang anti dengan ideology nepotism.

      Keluarga Tulang Badak ini sudah mengundi di Permatang Pauh sejak zaman Haji Zabidi lagi.

      Kempen dilakukan rumah ke rumah dan mereka dtg bertemu dgn kaum keluarga Tulang Badak sendiri

      Minta penyokong grassroot PKR ambil perhatian di atas perkara ini dan memberhentikan sabotaj yang sedang berjalan giat di Permatang Pauh.

      Jikalau yg beri report ini bukan kaum keluarga Tulang Badak nescaya Tulang Badak tidak akan memperdulikan khabar ini.

      Takkanlah keluarga Tulang Badak di Permatang Pauh hendak berbohong dengan Tulang Badak

      TULANG BADAK @ MURTABAKWAVES

      Delete
    2. OMAK AIIIII....BOSANYE BUAH PAPAYA
      LEMAS BUDAK2 DIBUATNYE

      Delete
    3. HANYA VAMPIRE SAJA TAKUTKAN LAMBANG SALIB

      Delete

    4. SEMOGA ALLAH LAKNAT SESIAPA YANG MENYEBELAHI MUSUH ALLAH


      Delete
  2. Pundek la omakkau orang tanya mana lesen & permit gereja kau pegi spin sapa yang anjur demo..kalau mcm tu setiap kali demo bersih & kita lawan kerajaan tak payah susah2 layan permintaan sbb dianjurkan pembangkang. Adun celaka haniza talha mana?? Tak pun omakkau pegi mengadap sendiri org2 taman medan. Ada berani? Lancau punya janda..duit pkr kau mkn, duit umno kau mkn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dacing Kencing Hancing Dulu Kini Dan Selamanya

      Delete
    2. Pukimak punya macai umno!

      Delete
    3. Dasar Umno, berani buat tak berani tanggung. Buanglah sudah bodek kau.

      Delete
    4. Apa hal dia marah2 turr?
      Bini dan menopos ker?

      Delete
    5. HANYA VAMPIRE SAJA TAKUTKAN LAMBANG SALIB

      Delete
  3. Semangat Dacing Kencing Hancing

    ReplyDelete
  4. Macai Hancing....puiii

    ReplyDelete
  5. Setuju dgn ok,, inikah kebebasan beragama cara umno,, islam boleh disebar agama lain hanya utk kaum bukan melayu,, nurul izzah pernah berkata manusia tidak berhak dipaksa menganut agama tertentu (islam) kebebasan ini harus dinikmati orang melayu juga,, (3 nov 2012, subang jaya)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai Dacing Kencing Hancing detected

      Delete
    2. Kafir 21:55 detected :)

      Delete
    3. HANYA VAMPIRE SAJA TAKUTKAN LAMBANG SALIB

      Delete
    4. SEMOGA ALLAH LAKNAT SESIAPA YANG MENYEBELAHI MUSUH ALLAH

      Semoga ALLAH beri kemenangan kepada sesiapa yang membantu Agama DIA

      Delete
  6. Hahaha kantol...kalau tak kencing hancing bukan dacing namanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fir (22:09), ko tulang badak kn?

      Delete
    2. Salam 1Rasuah

      Delete
  7. Tahniah Omakkau...teruskan usaha membongkar penipuan seterusnya. Selalu sangat kencing bersepah sampai bau hancingnya dimana-mana.

    ReplyDelete
  8. Sial betullah dia org ni...dari menteri pm bini pm kpn abg kpn macai dari keturunan umngok semua cakap macam sial....tuuuiiih!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ckp mcm sial takpe. Jgn jadi ANAK SIAL mcm ko...

      Delete
    2. HANYA VAMPIRE SAJA TAKUTKAN LAMBANG SALIB

      Delete
    3. SEMOGA ALLAH LAKNAT SESIAPA YANG MENYEBELAHI MUSUH ALLAH

      Semoga ALLAH beri kemenangan kepada sesiapa yang membantu Agama DIA

      Delete
  9. Salam 1rasuah ,

     Berbekalkan kepada beberapa sebab besar, PAS dijangka tidak akan membantu PKR dalam pilihanraya kecil (PRK) P044 Permatang Pauh. Antaranya adalah:-

     1. Amanat Tuan Guru Nik Aziz agar PAS berbaik-baik dengan UMNO sebelum beliau menghembuskan nafas terakhirnya 

    2. Kecaman dan penghinaan DAP serta PKR terhadap Presiden dan parti PAS berhubung pelaksanaan hudud di Kelantan. 

    3. Kenyataan-kenyataan pemimpin-pemimpin utama PKR seperti Wan Azizah, Azmin Ali dan Rafizi Ramli bahawa mereka tidak akan menarik balik kata-kata penghinaan dan kritikan terhadap PAS. 

    4, Gesaan, desakan dan ugutan  PAS Pulau Pinang dan PAS Kawasan Permatang Pauh untuk memulaukan PRK Permatang Pauh yang ditandingi oleh PKR. 

    5. Kenyataan tegas Mursyidul Am PAS Dato' Tuan Guru Haron Din bahawa parti tersebut tidak akan bersekongkol dan berkempen membantu PKR yang terang-terangan menolak hudud.

    KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM 5A degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh amah dan pekerja am ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai . Kih Kih kih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab PAS hendakkan HUDUD ..... PKR tolak HUDUD

      (budak tadika pun faham)

      Delete
  10. Salam 1rasuah,

    Woiii sapa nyamar mcm aku haaa????? Ni mesti umngok bee end. Jgn buat mcm tu der. Kang aku nangis baru korang tau...

    KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM 5A degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh amah dan pekerja am ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai .

    ReplyDelete
  11. Salam 1rasuah,

    Teringat dulu masa sekolah. Cikgu suka dengan murid murid pandai dan sering naik angin dengan murid murid bodo. Mereka bukan sahaja lembam dan lembab dalam akademik (pencapaian otak), kokurikulum (komunikasi, kepimpinan dan kecergasan) malahan akhlak (suka langgar undang undang, tak dengar cakap guru dan ibubapa dan berperangai buruk seperti merokok, ponteng, berambut panjang). Setelah meningkat dewasa mereka juga ambil degree walaupun bukan dengan cara yang biasa iaitu kepandaian, tetapi melalui cara menurunkan syarat minima ambil degree ada juga melalui cara tidak adil seperti ikut pintu belakang, ikut sekolah tertentu yang grafnya rendah. Tapi jangannn, bila mereka dikritik anda pula yang dikatakan tidak berakhlak atau tidak pandai bergaul, berfikir, tiada soft skill dan tak pandai berkomunikasi. Terbaru tiada social skills.

    Hanya mampu tersenyum.heee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...