KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 21 April 2015

NAJIB BERI JAMINAN POLIS AKAN SIASAT TERHADAP KUMPULAN DEMO ANTI SALIB TAMAN MEDAN


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata, polis akan menjalankan siasatan terhadap kumpulan yang mengadakan bantahan berhampiran sebuah gereja di Taman Medan.

Menurut Najib, jika kumpulan tersebut didapati bersalah, tindakan boleh diambil di bawah Akta Hasutan 1948.

"Polis akan menjalankan siasatan terhadap kumpulan yang telah mengadakan bantahan di Taman Medan. Jika mereka didapati melanggar undang-undang, tindakan boleh ambil di bawah Akta Hasutan atau undang-undang sedia ada.

"Akta Hasutan bertujuan menjamin keamanan dan keharmonian kaum di negara ini dan ianya melindungi semua agama dan kaum," katanya dalam kenyataan medianya hari ini.

Dalam kenyataan sama, Najib berkata, rakyat mestilah sentiasa mematuhi undang-undang negara dan menghormati amalan beragama seperti termaktub dalam perlembagaan.

Selain itu, katanya, rakyat juga perlu mengamalkan sikap toleransi serta saling hormat-menghormati antara agama.

"Mereka (penunjuk perasaan) sepatutnya berbincang dengan pihak yang berkenaan jika mempunyai sebarang bantahan dan tidak mengambil tindakan yang boleh menimbulkan keresahan dalam masyarakat berbilang bangsa di negara ini," katanya.

Najib memberitahu, bantahan penduduk di Taman Medan itu dibincangan kabinet hari ini.

Mengenai premis yang dijadikan gereja itu, Najib berkata, ia terletak di bawah kuasa kerajaan Selangor kerana lokasinya di wilayah negeri itu.


ULASAN OMAK KAU:-

Ini baru betul Perdana Menteri untuk semua rakyat Malaysia .. siapa jua yang melakukan kesalahan tidak akan terlepas dari tindakan undang-undang.

Tabik spring melantun dan syabas setinggi Gunung Kinabalu kepada Najib Razak dalam isu ini.

You are not alone.
 

66 comments:

  1. MONDAY, APRIL 20, 2015
    Kempen Sabotaj Pemimpin PKR Yang Anti Nepotism di Permatang Pauh Sedang Giat Berjalan

    Mengikut kaum keluarga Tulang Badak di Permatang Pauh, jentera PKR sedang giat berkempen memburuk-burukkan kepimpinan parti yang anti dengan ideology nepotism.

    Keluarga Tulang Badak ini sudah mengundi di Permatang Pauh sejak zaman Haji Zabidi lagi.

    Kempen dilakukan rumah ke rumah dan mereka dtg bertemu dgn kaum keluarga Tulang Badak sendiri

    Minta penyokong grassroot PKR ambil perhatian di atas perkara ini dan memberhentikan sabotaj yang sedang berjalan giat di Permatang Pauh.

    Jikalau yg beri report ini bukan kaum keluarga Tulang Badak nescaya Tulang Badak tidak akan memperdulikan khabar ini.

    Takkanlah keluarga Tulang Badak di Permatang Pauh hendak berbohong dengan Tulang Badak

    TULANG BADAK @ MURTABAKWAVES

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar, Azizah kao laki Bini pencen lah kalau sudah tidak bermaya lagi. Seorang yang tidak boleh rasa nadi orang bawahan elok sangat berhenti dariada menceburi bidang politik.

      Baik kao laki Bini jaga anak sulung kao tu. Hadir sesi sentuh anjing, pada masa yang sama memarahi ustaz yang menegur. Tapi lagi baik kao sumpah Nurul Izzah tu Jadi Batu.

      Saryanto Rudiman bin Wardano Jalilun
      Nibong Tebal
      Seberang Perai, Penang

      Delete
    2. Nurul Izzah yg pi sesi touch d hanjing (2014). Dah samak belum.????? Kalau tak Mak hang pun tak mau salam.dgn hang. Kat kajang tu banyak tanah. Ialah Mak hang mana jaga kajang. Pi samak kat Belakang Medan satay. Jangankan tanah, Lumpur Dan lumut pun ada

      Wuiiiii Mama Kipas Nepotism. Jangan kan PAS, kami grassroot pun tak mau undi hang lagil Dah. Baik mama kipas ni nasihat Anak dia. Usap Anak Yatim dapat pahala. Usap hanjing kena samak.

      Takkan keluarga Anuar ni tak tau hukum. BODOH

      Delete
    3. Boleh copy paste panjang lagi tak?

      Delete
    4. hahaha.....
      yg bodoh melayu bodoh macam kamu org ni ......bodoh lagi tak guna hanya sampah merata atas jalan malaysia ini. teruskan melayu bodoh kamu sebab kamu akan mundur kebelakang tiada kemajuan utk melayu bodoh sebab kamu bodoh macammana nak maju.......!

      Delete
    5. 23:10
      Oiii babi

      Delete
    6. Hahaha......babi memang sesuai utk oiiiilng.

      Delete
  2. Pigi da...cuba ko keluar kenyataan mcm nurul izzah (3 nov 2012, subang jaya) ...org melayu tidak sepatutnya dipaksa menganut islam?.. baru ktorg tabik spring setinggi gunung Kinabalu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar, Azizah kao laki Bini pencen lah kalau sudah tidak bermaya lagi. Seorang yang tidak boleh rasa nadi orang bawahan elok sangat berhenti dariada menceburi bidang politik.

      Baik kao laki Bini jaga anak sulung kao tu. Hadir sesi sentuh anjing, pada masa yang sama memarahi ustaz yang menegur. Tapi lagi baik kao sumpah Nurul Izzah tu Jadi Batu.

      Saryanto Rudiman bin Wardano Jalilun
      Nibong Tebal
      Seberang Perai, Penang

      Delete
    2. hahaha.....melayu tetap melayu islam tetap islam jgn sesekali berfikir melayu itu islam islam pula adalah melayu sebab melayu bodoh bukan islam hanya termaktub dlm pelembagaan dimana melayu itu diagamakan islam namun ya ke mrk itu islam????? omak kau sabit spring sama najib gembiranya dia .......semoga cintamu berhasil.
      jgn malukan agama islam melayu bodoh!!!!!!

      Delete
    3. 23:16
      oiii babi.

      Delete
    4. Hahaha.....
      Tak sangka melayu ni suka babi patut le.....

      Delete
    5. Sbb melayu umno bodoh le hanya dengan 47% undi pun masih boleh perintah malaysia...sekarang melayu pas yg sokong ulama pun di bodohkan jugak...47% melayu umno dan bumiputera bodoh campur 15% melayu pas bodoh maka Malaysia selamanya akan di tadbir oleh 'melayu-melayu' bodoh...cina cerdik jadi tauke...bela ayam tanam sayur dan jual ikan bagi melayu bodoh makan...huhuhu..

      Askar Melayu..ddbt

      Delete
  3. Rakan2 Keadilan,

    kami tidak perlukan undi Ahli Ahli PAS di Permatang Pauh. Dengan sokongan PASMA PKR akan menang Besar di Permatang Pauh.

    Diseru penyokong keadilan memboikot PAS secara total kerana PAS bersama TSKI di Selangor pada 2014.Semua kempen hanyalah memerlukan Support PASMA

    PAS boleh balik kampung tanam jagung.

    Dave,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar, Azizah kao laki Bini pencen lah kalau sudah tidak bermaya lagi. Seorang yang tidak boleh rasa nadi orang bawahan elok sangat berhenti dariada menceburi bidang politik.

      Baik kao laki Bini jaga anak sulung kao tu. Hadir sesi sentuh anjing, pada masa yang sama memarahi ustaz yang menegur. Tapi lagi baik kao sumpah Nurul Izzah tu Jadi Batu.

      Saryanto Rudiman bin Wardano Jalilun
      Nibong Tebal
      Seberang Perai, Penang

      Delete
  4. KENAPA WAN AZIZAH TAKUT BAYANG - BAYANG SENDIRI!!!

    Huh! Memang patut sangat la dia ni tak dapat jadi Menteri Besar Selangor sebelum ini. Nama je Presiden PKR, tapi nak buat keputusan sendiri pun takut. Macam mana dia boleh jadi pemimpin?

    Setakat mengharapkan nama suami untuk jadi wakil rakyat, baik tak payah. Buang masa je angkat orang macm tu. Memang sah - sah dia takkan mampu buat kerja untuk menjaga kebajikan rakyat.

    Patut la dia mudah sangat kena tikam dari belakang dan dikhianati oleh Timbalan Presiden sendiri. Kelemahan dia menjadi pemimpin itu yang menjadi punca keGAGALan parti dia sendiri.


    Sekarang, bila orang tanya pasal calon di Permatang Pauh, dia sendiri pulak yang takut - takut nak umum. Sebab apa? Sebab dia takut tembelang dia akan pecah. Nanti, habis satu Malaysia tau.

    Hakikatnya, Si Wan Azizah tu tak perlu takut dengan bayang - bayang dia sendiri. Semua orang dah tahu dah agenda kaum kerabat dia di Permatang Pauh. Buat apa dia nak main sembunyi - sembunyi lagi?

    Realitinya, dikalangan puak - puak PKR tu sendiri pun mahu dia menjadi calon bagi kawasan Parlimen Permatang Pauh tu. Kalau bukan dia, siapa lagi yang layak untuk gantikan Si Ketua Penipu tu?

    Takkan pulak dia nak bagi laluan kepada penyokong - penyokong Kartel Azmin Ali untuk merampas kerusi tersebut dan seterusnya menjahanamkan legasi yang ditinggalkan oleh Si Ketua Penipu tu?

    Rasanya, Si Wan Azizah tu tidaklah sebodoh itu untuk melakukan tindakan sedemikian. Lagi pun, dia mesti memikirkan soal kepentingan Politik Peribadi serta kedudukan dia sendiri.

    Kalau dia tak bertanding di Permatang Pauh, maka selepas ini pasti dinasti Si Ketua Penipu tu dalam PKR akan hancur dan ditamatkan. Nak harapkan Si Nurul Izzah, lagi la tak boleh pakai.

    Dia menang pun sebab kerana menabur fitnah terhadap calon lawan sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu. Jadi, apa kemampuan yang Si Nurul Izzah tu ada untuk mengekalkan legasi Si Ketua Penipu tu dalam PKR?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wan Azizah akan menang di Permatang bukan sebab dia berwibawa tapi sebab umno dah tak boleh dipercaya

      Delete
    2. Dah tak berwibawa tu ganti je lah ngan calon lain...nape le bengap sangat...patut pun pas matang tak mau kat wan azizah...PENYOKONG SENDIRI PUN NGAKU DIA NIH TAK BERWIBAWA...nampak sangat dalam pakatan haprak hanya pas je yg rasional...
      Tahniah pas matang pauh sebab ada akai...ermmm..

      Delete
  5. Anwar, Azizah kao laki Bini pencen lah kalau sudah tidak bermaya lagi. Seorang yang tidak boleh rasa nadi orang bawahan elok sangat berhenti dariada menceburi bidang politik.

    Baik kao laki Bini jaga anak sulung kao tu. Hadir sesi sentuh anjing, pada masa yang sama memarahi ustaz yang menegur. Tapi lagi baik kao sumpah Nurul Izzah tu Jadi Batu.

    Saryanto Rudiman bin Wardano Jalilun
    Nibong Tebal
    Seberang Perai, Penang

    ReplyDelete
  6. Pkr klu menang di matang.....potong kote la aku....kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko mana ada kote

      Delete
    2. Hahaha......
      Ada di terlunjuknya.

      Delete
  7. hahahaha....
    baru nampak Omak kau sealiran dengan geng UG....
    Selama ni pura-pura jadi ahli PKR.....
    Dah nampak kurap di bontot kau....hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nmpk ponnnnn

      Delete
    2. SEMOGA ALLAH LAKNAT SESIAPA YANG MENYEBELAHI MUSUH ALLAH

      Semoga ALLAH beri kemenangan kepada sesiapa yang membantu Agama DIA

      Delete
    3. Hanya islam tulin takut padanya bukan melayu bodoh kerana syaitan sahabatnya.

      Delete
  8. Salam 1rasuah , 

    Berbekalkan kepada beberapa sebab besar, PAS dijangka tidak akan membantu PKR dalam pilihanraya kecil (PRK) P044 Permatang Pauh. Antaranya adalah:- 

    1. Amanat Tuan Guru Nik Aziz agar PAS berbaik-baik dengan UMNO sebelum beliau menghembuskan nafas terakhirnya 

    2. Kecaman dan penghinaan DAP serta PKR terhadap Presiden dan parti PAS berhubung pelaksanaan hudud di Kelantan. 

    3. Kenyataan-kenyataan pemimpin-pemimpin utama PKR seperti Wan Azizah, Azmin Ali dan Rafizi Ramli bahawa mereka tidak akan menarik balik kata-kata penghinaan dan kritikan terhadap PAS. 

    4, Gesaan, desakan dan ugutan  PAS Pulau Pinang dan PAS Kawasan Permatang Pauh untuk memulaukan PRK Permatang Pauh yang ditandingi oleh PKR.

     5. Kenyataan tegas Mursyidul Am PAS Dato' Tuan Guru Haron Din bahawa parti tersebut tidak akan bersekongkol dan berkempen membantu PKR yang terang-terangan menolak hudud.

    KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM 5A degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh amah dan pekerja am ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnyba. Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai . Heeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana menyebarkan mesej KEDEPAN...heee

      Delete
  9. NAJIB LEMBIK TAK PATUT JADI PM. LETAK JAWATAN LAH!!!

    ReplyDelete
  10. 不要相信所有的狗魔意见在这里。他们只树皮分裂团结这个国家。

    terjemahannya

    இங்கு அனைத்து நாய்கள் Fel கருத்துகள் இல்லை நம்பவில்லை. அவர்கள் மட்டுமே இந்த நாட்டில் ஒற்றுமையை பிரிந்தது குரைக்கிறார்கள்.

    ReplyDelete
  11. tindakan bagaimana yg boleh dikenakan kepada para penggerak perhimpunan membantah pada lambang salib itu ? .. adakah hak keistimewaan agama islam di negara ini sama rata sifatnya pada kepercayaan anutan golongan kafir ? .. adapun lokasi wujudnya gereja itu sangat aneh ( berada di penempatan banyaknya si muslim) .. maka tindakan pihak gereja "mengiklankan" lambangnya boleh juga disifatkan sebagai cubaan menghasut .. dikhabarkan juga tiada kelulusan diberi buat pihak gereja dipremis tersebut .. seharusnya lambang salib hanya sekadar dilekatkan didepan premis kerana duduknya mereka dikelilingi oleh si muslim ... jgn lagi "berjual beli ilmu" kerana habuan dunia yg sedikit( dlm bentuk undi sikafir) .. bantahan yg diperbuat oleh penduduk islam adalah dilindungi perlembagaan yg meletakkan hak agama islam melebihi dari anutan si kafir ..selagi tidak melibatkan rusuhan/ pertumpahan darah..khasiatnya adalah demi anak2 kecil yg dilahirkan sebagai muslim yg belum akil baligh

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodo punya ostat

      Delete
    2. rasist macam purkasa

      Delete
    3. Saya cuma nak cakap satu aje kat ostat annon
      Pi Lanchowwwwwwww la ostat

      Delete
    4. Hahaha....
      Kan sudah kena kecam ustat melayu bodoh macam ni.....!
      Islam mana yg ajar???? Byk sgt ke allah yg satu???? Kalau nak kata agama lain kafir ke apa secara autonya ustat telah kafirkan diri sdr. Maka boleh pakai ke ustat bodoh islam ni.

      Delete
    5. Kafir zindiq dah kepanasan...benarlah kata2 Harun Din..zindiq yg bersepah dalam dap dan pkr jelas tak boleh dibuat kawan...moga Undang2 Islam dapat di hidupkan di bumi Malaysia ni...

      Delete
  12. jadikan apa yg telah terjadi di indonesia sebagai pengajaran .. akibat menyamaratakan hak2 si muslim dan anutan golongan yg kafir walaupun pada waktu simuslim itu dikurniakan Allahswt kuasa pemerintahan..disana kalimah "ALLAH" telah lama disekutukan .. disana juga sesiapa juga boleh "berdakwah" atas tuntutan agamanya.. dibenarkan pada percampuran darah dan keturunan melalui perkahwinan tanpa membabitkan penyatuan akidah .. sesungguhnya tiada lagi ahli kitab yg halal untuk dikahwini seorang muslim setelah wafatnya Nabi Muhammad saw ..setelah sempurnanya syariat islam yg dibawa Baginda saw..maka bantahlah andai ada pihak yg meredhai pada sifat kesamarataan dlm soal akidah

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasist
      menyimpang dari ajaran Islam sebenar
      iman yang mudah dipengaruhi

      Delete
    2. di negara2 yg penguasanya si kafir .. si muslim adalah pihak yg paling dihalang berbanding kepercayaan selain dari islam dlm bentuk undang2 yg digubal dan disemak dari masa kesemasa . terutama dlm sesuatu usaha yg boleh ditakrifkan sebagai gerakan menyebarkan akidah islam juga dlm menyempurnakan tuntutan si muslim (bertudung ..dll)..itulah salah satu tanda pada golongan yg berakal bahawa islam adalah sesuatu yg haq .. si kristian..si Budhha..si hindu..si atheis ..si penyembah objek..mampu menzahirkan dan berkongsi fahaman sesama mereka yakni dengan iktiqad yg serupa "semua agama/kepercayaan adalah benar dan sama pada dasarnya" dan saling juga mereka memelihara hak untuk menjayakan "tuntutan" kepercayaan masing2 .. tiada satupun dari agama langit atau "agama" yg disadurkan dari semua agama langit untuk menjadi agama yg baharu sifatnya ..tiada halangan untuk mereka meredhai agama islam dlm soal akidah ..atas fahaman "semua agama/kepercayaan adalah benar pada tunjangnya" sebagaimana mereka meredhai kepercayaan sesama mereka .. dan islam juga sama atas sifatnya yg sempurna diharamkan atas sebab apapun untuk meredhai mereka dlm persoalan yg berkait dlm urusan akidah .. inilah soal pokok yg membezakan antara yg haq dab yg bathil

      Delete
    3. ostat rasis
      Islam menghalang rasist
      rasist ialah amalan kafir yahudi

      Delete
    4. Bodo punya Ostat
      Kita memang tak boleh reda
      Tapi kita tak boleh halang mereka amalkan ugama mereka
      Mereka dengan ugama mereka
      Kami dengan ugama kami

      bodo punya ostat

      Delete
    5. Tak kan la umat agama lain tak boleh amalkan agama mereka kat muka bumi ini

      Delete
    6. di malaysia telahpun diikat melalui perlembagaan bahawa islam adalah agama rasmi dan melalui ikatan inilah islam diberikan hak buat simuslim untuk memberikan keistimewaan dlm segala bentuk usaha demi menyempurnakan tuntutan syariat islam .. dan dipelihara juga hak buat golongan bukan islam buat mereka sekadar mengamalkan dan terhalang sama sekali dari cubaan menyebarluaskan anutan akidah mereka dlm apa jua cara ...zahir mahupun yg bersifat serampang dua mata ..

      Delete
    7. Agama Allah di mukabumi ini hanya ada satu yakni Islam...Islam juga merupakan agama tertua di atas mukabumi...namun syaitan menyesatkan manusia supaya mempersekutukan atau syirik kepada Allah kepada penyembahan cakerawala,berhala. Tiada satupun dalil Allah memperakui atau redho agama lain dari Islam dan tiada satupun dalil ada Rasul rasul yang menganut agama selain dari Islam atau mengajar pengikutnyanya supaya menyembah Tuhan lain kecuali Allah...Allah juga menyebut ramai Rasul memohon kepada Allah supaya dimatikan sebagai Islam diantaranya Nabi Ibrahim,Yaakob,Musa,Yusof,Isa dan lain lain .Apa yang membezakan hanya tuntutan syariat Islam yang diwajibkan kepada kaum pada zaman tersebut...namun manusia diberi pilihan untuk menganut mana mana agama atau menyembah tuhan tuhan yang mereka suka namun akibatnya di akhirat Allah telahpun memberitahu supaya sampaikan berita yang yang mengembirakan kaum yang kufur iaitu balasan Neraka Jahanam...Islam tidak menghalang manusia mengamalkan kepercayaan mereka dengan syarat mereka yang non muslim tidak menentang,menganggu atau memerangi muslim...Islam mengajar kebenaran dan kebenaran itu dapat dibuktikan melalui penemuan penemuan sains....

      Delete
    8. Hahaha.....
      Ada allah murka???
      Kenapa allah maha pengampu dan penyayang???
      Nabi mana berkata dimana sesiapa manusia bukan beragama islam adalah kafir????
      Nampak sgt byk melayu bodoh islam dlm malaysia,entah ajaran mana mrk ikut.... tiada pembukuan yg cukup luas sudah berhujah islam dijulang setinggi langit tapi diri masih di atas tanah.

      Delete
    9. Rasulullah dan Allah telah menyebut sesiapa yang memilih agama selain Islam tidak akan diterima dan diakhirat kelak mereka termasuk dalam golongan yang rugi...dalam ayat akhir surah Al Fatihah kita memohon supaya tidak menurut golongan yang Allah murkai dan jalan mereka yang sesat..bukti Allah murka kepada golongan kafir ialah tiada dalil yang menyebut golongan yang mati dalam keadaan kafir dimasukkan ke dalam syurga...dan bagaimana orang kufur kepada Allah tapi berangan angan nak masuk syurga Allah...dan jika orang kafir masuk syurga Allah maka tiada makna manusia jadi Islam atau Allah utuskan para Rasul menyeru manusia kepada Islam...apa perlu Allah sediakan neraka jika semua manusia masuk syurga tapi tapi ada spesis keldai syaitan yang berangan angan nak masuk syurga Allah walaupun sudah jelas dan nyata neraka itu disediakan Allah untuk manusia dan jin yang kafir..bahanapinya pula ialah manusia kafir dan batu berhala .. keh keh keh

      Delete
  13. Sedih tengok.cara bangsa kita Melayu berbahas. Takde kualiti dan memalukan Melayu.Kalau posting benda yang sama berulang2 dan tindakan susulan nya maki hamun,pergi tidor lagi baik. Ini ke Melayu hasil didikan kerajaan BN. Kita ni Islam le. Kena ingat sikit la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab yg posting benda ulang2 itu biasanya memiliki sifat anjing dan babi

      Delete
    2. Mana tak sedih... ada ostat unknown sorang pun bengap

      Delete
    3. Semoga ALLAH beri kemenangan kepada sesiapa yang membantu Agama DIA

      Delete
    4. Hahaha.....
      Kerana ada melayu bodoh nilah malaysia jadi begini.... ada agama tapi entah ikut ajaran mana sesat entah kemana tak sudah2 kafir mengafir akhirnya mrk sdr kafir.

      Delete
    5. Kalau ciri ciri kafir kena sebut kafirlah..takkan rupa kambing kita panggil keldai...rupa keldai kita panggil gajah...rupa gajah pula kita panggil lembu kerana nak tegakkan benang basah bahawa semua binatang adalah sama..semua agama adalah sama... wahai macai anon 12:15 oii...mungkin ada spesis yang lebih sesat dari binatang ternak berkata sama sahaja antara buta dan celik,sama sahaja antara bisu dengan yang boleh berkata kata..sama sahaja orang tuli dengan orang yang boleh mendengar..sama sahaja antara syurga dan neraka dan sama sahaja Allah dengan berhala dan sama sahaja beriman atau kufir hahaha

      Delete
  14. Apa guna lambang salib diturunkan, kalau orang islam tidak berkunjung ke Masjid,
    Apa guna lambang salib diturunkan, jika solat subuh di masjid tak seramai solat Jumaat.
    Lebih baik ia kekal di situ, agar ia menjadi pembakar semangat orang islam supaya lebih mengimarahkan masjid.
    Lebih baik ia kekal di situ,agar tiada anak-anak islam yang singgah ke situ.

    Tengok lambang salib je terus boleh goyah Iman ke? So funny lah korang!!

    by theway, TINGGI SONGKOK TU!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin ada eloknya dipermukiman kamu diadakan gereja dan rumah ibadat si kafir supaya berdekatan dengan masjid/surau dengan berbekalkan iktiqad yg kamu fahami "sebagai pembakar semangat supaya akidahmu lebih kuat"..molek juga di rapatkan binatang ternak diantara kamu dan sikafir yg berupa lembu ..kambing..ayam...dan babi sandarkan atas iktiqad yg sama "sebagai pembakar semangat supaya tidak makan babi" .. dan peliharalah segala macam jenis binatang ..kucing..hamster..burung..anjing .. dikalangan si muslim dan sikafir atas iktiqad "sebagai pembakar semangat untuk tidak makan atau menyentuh anjing"..lebih cantik jika dipenuhi segala hak si kafir itu atas iktiqad " mahu berdakwah" kepada mereka ..mulakan dikawasan yg mana si muslim merupakan majoriti penghuninya .. dan mulakan ditempat kamu terlebih dahulu ..wahai manusia yg gagal berfikir

      Delete
    2. Jadi, apakah gunanya jika Lambang salib saja yang diturunkan, tetapi didalamnya masih kekal sebagai gereja, wahai ustaz Unknown ku sayang.. ??

      Delete
    3. Pernahkah tuan melihat orang kafir menjual daging babi di pasar? Pernahkah tuan melihat arak dijual dikedai runcit/24jam?

      Tidak mengapalah.. Saya tidak menyalahkan tuan jika tuan pernah terbeli daging babi dan arak yang dijual itu. Kerana, jika begitulah cara tuan berfikir,.

      Delete
  15. Islam tidak menggalakkan.kacau ugama orang lain. Orang Melayu yang terlebih over nya. Terutama UMNO. Akhlak buruk di tunjuk macam mana nak dakwah Islam kepada Cina, India dll tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keteguhan islam di hati kita namun kerana kebodohan kesyaitanan dlm jiwa melayu masih ada maka begitulah jadinya. Malaysia punya dua bangsa melayu, satu ikut ajaran allah dan satu lagi ikut ajaran syaitan walaupun mrk itu adalah muslim.allah tahu segalanya hanya manusia tak tahu hanya dgn hati yg suci akan faham kebenaran yg sebenar.

      Delete
    2. Siapa yg kacau agama org lain????...Berapa ramai kristian kat lokasi tmn medan tu???..Sedar lah tuan2...tindakan tu ialah respon kepada perbuatan 'tak wajar' pastor kristian yg tidak peka dengan sensitiviti masyarakat setempat...punca segala serabut ni dap lah...nak tuntut hak kristian konon...nak sangat penganut kristian benci pada islam yg majoritinya melayu dan melayu pulak mendominasi politik negara...tanpa provokasi agama jangan harap le dap/pkr boleh diyerima oleh bumiputera sabah/sarawak..dengan memburukkan islam juga dap harap org cina/india boleh kekal dengan mereka....semua dunia dan kuasa belaka...rakyat jadi mangsa adu-domba...paling menyedihkan bila agama, unsur paling sensitif dipolitikkan jugak...
      Bila dah melampau sangat...bila sakit hati bertukar jadi marah..mungkin hanya dam-dam-dam saja jawapannya...huhhhh


      Delete
    3. Rasulullah dan Allah telah memberi peringatan dan bercerita panjang lebar mengenai perangai kaum yahudi dan nasrani dalam banyak surah dalam Al Quraan..tiada cerita sepanjang cerita tentang kaum yahudi...provokasi,melanggar dan memungkiri perjanjian,tipu daya lawan dan bunuh rasul di kalangan mereka serta lain lain dan kesudahannya Allah melaknat ke atas mereka kerana mereka tidak mensyukuri segala nikmat Allah dan menentang rasul rasul ...sebagai contoh bila Allah menyebut Dia tidak beranak atau diperanakkan, kaum yahudi mengatakan uzair dan Isa ialah anak Allah...Allah mengatakan Isa al masih hanya seorang rasul dari kalangan rasul...kaum nasrani pula percaya konsep triniti ..siapa yang berbohong ? Allah atau kaum yahudi...nak percayakan Allah atau nak percaya kepada kaum yahudi ? dan dap adalah proksi untuk politik sempit mereka

      Delete
  16. Orang Kristian patut jamin tidak akan undi calun-calun amno pada setiap pilihanraya!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org kristian patut tidak undi calun dap...provokasi dap buat org islam dan kristian berbalah...sbb provokasi guan eng jugak lah bikin rakyat berpecah belah..
      Dap racis dan WAJIB ditolak...

      Delete
  17. tiadalah kesalahan yg paling besar melainkan ia terletak diatas dua puak yg bernama PAS dan PKR .. inilah payung yg didlmnya bersatu sebahagian lagi dari kalangan bangsa melayu yg berakidahkan islam yg "menawarkan" sesuatu yg sangat melampaui batas demi meraih keredhaan seluruh non muslim ..tiada ia mahu mengambil tahu betapa "tawarannya" itu telah menghasilkan sifat tamak haloba buat sekalian non muslim .. PAS dengan iktiqadnya untuk berdakwah .. PKR kiblatnya kepada seorang yg disabitkan sebagai pelaku liwat... lalu datanglah kepada mereka gerombolan dari kalangan si non muslim yg membawa pelbagai hajat dan kehendak melalui gerakan politik (DAP) ... melalui juga pelbagai NGO2 ( yg berasaskan hak asasi,perniagaan,kesamarataan total* dan akidah ) yg tumbuh ibarat cendawan di musim hujan ..comango antara NGO yg diisi oleh pelbagai tuntutan yg hak dan yg bathil .. lalu akhirnya gelombang non muslim yg bergulung itu kini yg "berdakwah" kepada puak PAS dan mereka juga bersebati didlm PKR lantaran dibuang tabir "kaum dan akidah" melalui konsep samarata total*.. pernahkah dahulu kamu mendengar provokasi agama dan kaum muncul tanpa mengikut "musim" ..kini hak yg berhak keatas bangsa melayu di tanah leluhurnya disindir,difitnah dan diadu dombakan sebagai rasist dan zalim .. hak yg berhak terhadap islam di tanah melayu ini juga ditekan,disalah tafsir dan diperolokan dengan pelbagai cara dan helah bersandarkan pada hak si non muslim itu ... generasi baru bangsa melayu makin besar nafsunya..makin lemah akalnya ..makin sedikit ilmunya .. satu amanat oleh seorang cendiakawan " bangsa melayu itu akan tenggelam dalam gulungan bangsa yg menumpang jika mereka masih berpecah belah"

    ReplyDelete
  18. UMPORNO menjadi batu penghalang kepada usaha memertabatkan Islam yang syumul di Msia..Jika tanpa Pas UMPORNO akan terus menyesatkan umat dengan pelbagai fahaman fahaman yang jelik serta pelik...lihatlah realiti ilmuan Islam di Msia, yang bersama UMPORNO hanya sekadar keldai keldai untuk cari makan sedangkan dihati kecil mereka tahu mana yang benar mana yang salah....ahaksss

    ReplyDelete