KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 28 April 2015

BIAR GAMBAR BERBICARA ... CALON BN PRK PERMATANG PAUH YANG SENTIASA PATUH DAN HORMAT UNDANG-UNDANG NEGARA TIDAK KIRA LOKASI DAN SITUASI?????


Suatu permulaan yang cukup "baik" untuk calon BN PRK Permatang Pauh yang juga merupakan Setiausaha UMNO Bahagian Permatang Pauh Sdr Suhaimi Sabudin.

Dirakam bersama-sama dengan para petugas dengan menunggang motosikal berkempen dari ruma kerumah dengan mempamirkan teladan yang cukup dikagumi.

Sentiasa patuh, akur dan hormat kepada undang-undang negara walaupun dimana berada dan dalam situasi macam mana pun sepertimana kehendak dan seruan Rukun Negara ke-empat iaitu KEDAULATAN UNDANG-UNDANG.

Tahniah BN kerana bertindak bijak pilih calon yang tepat  bagi wakil BN dalam PRK Permatang Pauh kali ini.

Bila rakyat Permatang Pauh yang berfikiran waras lihat sahaja gambar diatas ini pasti mereka kagum, tersilau dan terpukau dengan calon BN yang sentiasa patuh dan hormat kepada undang-undang negara tidak kira lokasi dan situasi.

25 comments:

  1. Nuar brahim dpt keistimewaan kluar masuk penjara mcm rumah mak bapak dia, xde orang nak bising-bising pun..ni dalam kawasan kampung kau sibuk-sibuk cari salah orang lain. Byk gbr pemimpin pas & pkr sendiri naik motor x pakai helmet, kenapa x tunjuk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar ibrahim @ bruce jenner

      Delete
  2. Pengundi pp jgn buat silap lagi. Dahulu mengangkat pemimpin yg tidak mengikut undang2 menjubo. Skrg calon tak pakai topi keledar. Azizah pun tak ikut undang2. Mempertahankan penjubo.Maka pilihlah calon bebas.kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ada situ tengok dia buat benda tu...elok la akhirat esok kau jawab la kt depan Allah yg kau tengok lepas tu ho ha ho ha semua org melayu kat malaysia yg kau ada sekali masa dia buat benda tu....

      Delete
  3. SURUH AZIZAH JAGA CUCU DAH LA

    DAH TUA KOT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas tu suruh dia bela kau dan suap makanan kat kau..

      Delete
  4. rakyat malaysia yg bodoh saja yang percaya kes liwat tu...lu sapa nak dibandingkan dengan anuar ibrahim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar ibrahim peliwat. Takde siapa nak banding dgn peliwat. Nak salam pun fikir 2,3 kali

      Delete
    2. Relaks lh 08:53 ... ko kn x tau perangai umno lakhanat ni ....dia masukkan anwar dlm penjara lepas suruh lh macai2 dia org menyalak mcm anjing lapar tulang ...dulu pun digari dn pukul sampai lebam mata ...puak takut pada bayang2 sendiri ni mane ada telor ...relaks bro ...kahkahkah ...macai2 upahan umno ni biar lh dia menyalak x henti2 ...kesian tu lh punca rezeki tulang yg ada, isinye bos dia org dh balun ....kahkahkah ....

      Delete
  5. Kalau umur panjang, wan azizah mungkin masih jadi ahli parlimen permatang pauh pada usia 90an. Boleh masuk rekod dunia. Apa nak buat...wasiat dari anwar ibrahim. Ahli kena patuh.

    ReplyDelete
  6. Patuh pada undang2 pantek.......kalau tak pakai topi keledar kan menunjukka teladang yang tak baik......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo lah ko ni...........

      Delete
  7. UMNO dari kepala sampai ekor...buusuuk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PKR dari Anwar sampai ke Tian Chua, maksum dan tidak akan disentuh api neraka. Itu jaminan Mat Sabun.

      Delete
  8. Isu xpki helmet kat jln kampung cukup bodoh... Gunakan isu gst... kesusahan rakyat nak baayar gst... harga naik selepas gst... pemimpin pembohong isu gst melalui iklan2 manipulatif

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong Anon 09:54...posting ini umpama memperbodohkan diri sendiri...please Kak Sya, anda blogger yang matang.

      Delete
  9. Salam 1rasuah ,

    Di luar negara,
    Ada gst tapi hiway tanpa tol,
    Minyak mahal tapi harga kereta dan tambang pengangkutan awam murah (subsidi kerajaan),
    Pendidikan kena bayar tapi tenaga pengajar pandai, tak perlu tuisyen.
    Universiti hasilkan engineer, doktor, saintis, usahawan dan pekerja am.
    Degree berasaskan kepandaian dan merit sepenuhnya.
    Kilang banyak tapi untuk rakyat,
    Untuk servis tertentu kerajaan rakyat bayar melalui cukai tak perlu bayar kpd swasta.
    Bayar kabel tv tak perlu tengok iklan.

    Di Malaysia ,
    Ada gst hiway masih bertol.
    Minyak mahal harga kereta mahal, tambang mahal (makan keliling).
    Pendidikan kena bayar tapi tenaga pengajar akademik teruk, kena ambil tuisyen (2x bayar).
    Universiti hasilkan pekerja gomen atau penganggur tunggu keja gomen.
    Degree berasaskan kuota kaum, senioriti atau tidak berkaitan dengan kepandaian langsung.
    Kilang banyak tapi untuk pendatang.
    Rakyat bayar cukai untuk gaji pekerja gomen dan bayar myeg juga (2x bayar).
    Bayar bil astro tapi iklannya macam tv3.

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan menipu
      England ada gst 20% ada tol
      Findland ada gst 10% tak tol, gst lebih tinggi dari malaysia
      thailand ada gst ada tol
      Di euro semua ada tol
      Dunia mana ada percuma ia sekarang maklumat hujung jari anda, kau tak boleh menipu.

      Delete
    2. Encik KEDEPAN dah kantoi....bajet hebat padahal diri sendiri kuli duduk kat Flat PPR.

      Delete
  10. Sokong Mr KEDEPAN 100% macai umno memang bongok macamlah kaya sangat nak gst malaysia punya gst menyusahkan rakyatlah wahai macai2 umno yang bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukankah anda juga melayu? anda menghina bangsa sendiri. Syabas!

      Delete
    2. Hahaha....
      Melayu jahat mahu kah kamu bersaudara dgn nya???? Melayu bodoh melayu jahat melayu perosak memang boleh di hina disebabkan melayu inilah bangsa hancur masih nak kata bangsa kamu??? Tak malu ke nak diri melayu bila ada saudara melayu mcm ini???

      Delete
    3. setahu saya, hanya melayu jahat yang mengenal melayu jahat. sekian. -papajahat

      Delete
  11. Bodoh la posting macam ni...........serius memperbodohkan diri sendiri....what do u expect?? Typical Malaysian mindset....shame...shame...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seriously... Memalukan. Tolong jangan memperbodohkan diri dan menjatuhkan maruah sendiri. Ini semua Donia!!

      Delete