KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 28 April 2015

KEMALANGAN JALANRAYA YANG MELIBATKAN 7 KENDERAAN


Kejadian berlaku di Shah Alam .. tiada kemalangan jiwa .. punca kejadian masih disiasat .. kemalangan menyebabkan kesesakan lalu lintas yang teruk.

17 comments:

  1. MasyaAllah ..kesihan rakyat termenderita. Ini semua pasti TIDAK akan berlaku jika TSKI bersama Omak dan Faekah terus jadi MB Selangor...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini cerita apa???? adegen film terbaru malaysia???? eh! negara ni mana mampu nak buat adegen cerita macam ni .......!
      yg ke ???? kalau tskl dan omak kau memerintah tak jadi macam ni ????
      macam tu baik mrk memerintah sj takut nanti adegen lagi besar belaku.....!

      Delete
  2. Plat kereta kecil sangat.....

    ReplyDelete
  3. Renew takaful kereta pun kena gst...

    Laa ni dah eksiden...kalau claim alamat hilanglah NCD. makin byk lah kena byr nanti...

    ReplyDelete
  4. Sejak Fast & Furios tunjuk kat pawagam, banyak kemalangan berlaku.
    Suroh si riza anak najib tu buat filem Slow & Patience. Pelakun utama Najib. Heroine Altantuya. Cite pasal berbulion duit dibawa dengan kete lembu. Lokasi Cayman Island.

    ReplyDelete
  5. Orang tu sengaja je accident pasal nak beli kereta baru.

    Kereta baru kan melantun lantun murahnya selepas GST.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  6. Maaang ai... maklum lah Shah Alam tiada undang2. Mereka libas lah ! Kata kena saman, ala2 latok njangan saman... gelenti lepas !

    Masuk mahkamah pun boleh pakai undang2 sendiri. Banduan boleh sahaja mengundi.... maaang aaaai....

    Moral nya :- jangan "tebulu-bulu !" Itu kenapa, jadi rakyat Malaysia, UTAMAKAN B.Kebangsaan kerana tanda isyarat semua dalam Bahasa Kebangsaan. Perkara wajib. Jangan sombong dan angkuh di jalanraya. Fikirkan keselamatan orang lain, diri sendiri dan berkaitan. Elakkan criss cross, perlahan di selekoh berbahaya ada pondok kecil, dan jauhi bonggol(busut) dengan kelajuan. Jangan merempit atau fast & furiuos di jalan lurus ! Jangan mudah terpengaruh dengan cabar kawan, malah jangan takebeer !

    Pandu Selamat Jiwa Selamat. Kasih yang mengharap belai lah dengan erat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan asyik ingat pasal GST masa memandu. Buang dulu masalah GST. Nak senang buang sekali parti yang kenakan GST. Bila parti kenakan GST dan bungkus, fikiran pun tenang, hati senang masa memandu dan kemalangan dapat dielakkan.

      Moralnya : - buang terus parti GST dalam ingatan. Jadikan parti kenakan GST sebagai kenangan pahit sepanjang hayat sampailah masa menghembuskan nafas terakhir. Jangan dikenang2 lagi mat mazlan kerana menyebut dan mengingati nama itu sahaja fikiran menjadi rungsing dan kebingungan. Impaknya boleh menyebabkan kemalangan jalan raya. Nombor plat kenalah sama saiz dengan saiz kereta dan ukur lilit bodi kereta bahagian depan.

      Delete
    2. Hari tu kat bawah jambatan kat kajang ada sorang mamat lepak duduk atas moto masa hujan. Kena langgar kereta tebabas mampooos kat situ jugak. Aku ingatkan maae.... sebab kalu maae yg mampooos hari tu aku cadang nak buat pulut kuning

      Delete
  7. Sejak akhir2 ni kereta pun dah ikut perangai aljuburi..sondol menyondol sesama sendiri.

    ReplyDelete
  8. Kapal sink ????

    ReplyDelete
  9. .....??? ini siapa pulak tolol bergandanya, nak jadi seangkatan dgn Ahmad Mazlan ke? org baca dia pun baca, org nak bercakap dia pun nak bercakap, tapi tak faham dan tak tahu apa yg dia baca dan cakap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk Anon 1748

      Delete
    2. dan Anon 2109

      Delete
  10. Repair kereta kena GSt ke? Geng Songkok Tinggi cuba jawab bagi pihak Si Gemuk Sampai Tua!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. gst (gay sampai tua), kami malu anwar sebab dia punca saipul kena gst itu

      Delete